Jump to content

c51230

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של c51230

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. רציתי לדעת אם יש אפשרות לעקוף או לבטל את הצורך באוריאה (ואם משהו יודע מה קורה אם אין אוריאה במשאית מאן 2011 TG440) ואם יש דרך לתכנת את מחשב המשאית לצריכת דלק יותר טובה תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...