אחד הרכבים שהתקשרתי להתעניין לגביו הוא רנו סניק משנת 2007.
לטענת בעל הרכב הגיר עבר שיפוץ במוסך מורשה כי פשוט יום אחד הוא הפסיק לעבוד.
אני יודע שזו מחלה של הרנו אבל בכל זאת רציתי לשאול:
האם העובדה שהגיר עבר שיפוץ אומרת שעכשיו הוא חדש וצפויות לי כמה שנים טובות קדימה ללא דאגות מהכיוון הזה?
או
שהעובדה שהוא עבר שיפוץ אומרת שבאוטו הזה ספציפית יש רגישות בנושא הזה וכדאי להתרחק.
אגב, האוטו טופל יפה במוסך מורשה כל ימי חייו עד כה (100K ק"מ בערך)
תודה