ומצד שני, מי כאן לא צפה בתרחיש הבא: מכונית חדישה נהוגה בידי בחור/ה צעיר/ה נעצרת במקום חניה של נכים, שלט הנכה נזרק על הדש-בורד והאדון/גברת מדלגים בצעדים קלילים מחוץ למכונית?
דעו כי לא מעט ממקומות החניה של הנכים נתפסים גם ע"י מכוניות של נכה, אך שלא לצורכו של הנכה עצמו.
אינני בא להצדיק את תופסי מקומות החניה של הנכים, ומעולם לא תפסתי מקום של נכה בעצמי, אך אם קרובי המשפחה של נכים אינם דואגים לנכים אחרים, מדוע שאחרים ידאגו?
שי