Jump to content

שי

  • הודעות

    2,193
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שי

  1. שי

    בלבול בפיז'ו

    הנתון של לובינסקי הוא לא תקני, אלא אופטימלי. הנתון התקני נמדד כאשר ברכב שני נוסעים ומטען. פיג'ו מפרסמת גם נתון אופטימלי ללא נוסע ומטען וזה הנתון שלובינסקי מצטט בפרוספקטים. שי
  2. שי

    חידה פשוטה לערב

    2. מיצובישי 3000GT או אקליפס 3. ניסן 300ZX 4. אסטרה 5. נראית כמו מזדה כלשהי
  3. שי

    איך אנשים מסוגלים???

    ומצד שני, מי כאן לא צפה בתרחיש הבא: מכונית חדישה נהוגה בידי בחור/ה צעיר/ה נעצרת במקום חניה של נכים, שלט הנכה נזרק על הדש-בורד והאדון/גברת מדלגים בצעדים קלילים מחוץ למכונית? דעו כי לא מעט ממקומות החניה של הנכים נתפסים גם ע"י מכוניות של נכה, אך שלא לצורכו של הנכה עצמו. אינני בא להצדיק את תופסי מקומות החניה של הנכים, ומעולם לא תפסתי מקום של נכה בעצמי, אך אם קרובי המשפחה של נכים אינם דואגים לנכים אחרים, מדוע שאחרים ידאגו? שי
  4. למעט בעיה בפולי שמופיעה לעתים תכופות מדי ומתבטאת ברעשים מוזרים. בעיה נדירה יחסית אך קיימת היא התפרקות של גלגל התנופה (שעשוי בחלקו מגומי בכדי להפחית את הרעידות). עלות גלגל התנופה עצמו היא כ-5000 ש"ח, קלאץ' (שבד"כ עושים "על הדרך") כ-1200 ש"ח ובנוסף עלות העבודה. בעיות חשמל הינן נדירות יחסית למוצרים אחרים של קבוצת פיאט והגימור הפנימי, על אף שנראה כאילו הוא עשוי מעודפי "כתר", מחזיק מעמד די יפה. ובעניין אחר: כיוון שהודעה זו הנה הראשונה שלי כאן, קבלו איחולי הצלחה מקרב לב! שי, שהצליח להיות החבר ה-100
×
×
  • תוכן חדש...