Jump to content

Nature

  • הודעות

    213
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Nature

  1. קודם כל תתחדש על הרמקולים והצעתי למגבר שיחזיק טוב את הרמקולים + הקומפננט בעתיד JBL GTO 75.4 http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=T-Amplifier&model_id=37788 תוכל למצוא אותו בארץ במחירים כמו בקישור הנ"ל ובדיוטי פרי 200 דולר בברכה רועי
  2. לדעתי זה בעיה במגעים ... בברכה רועי
  3. מצטרף לשאלה !! יצא מדהים
  4. אוקי .. נורת קטודה עולה בסביבות 100 שקל לשתיים + מפסק + מתאם + חטים ועכשיו יש לי שאלה אחרת שלא רציתי לפתוח ת'רד חדש בשבילה אני יכול לשים נורת לד כמו שמפרסם ההודעה עשה רק שבמקום לשים 2 כמוהו לעשות מעגל ולשים 4 נורות ? בתודה רועי
  5. הדבקתי עם דבק חם יצא לא רע לאחר שנה שאני עדיין מסתכל על זה ... כל טוב רועי
  6. לא נראה לי שמישהו ישמע גם ... נסה לחפש בפירוקיות כל טוב רועי
  7. EBAY בברכה רועי
  8. הטוויטרים נמצאים צמוד לידית הפתיחה של האוטו (4 ידיות = 4 טוויטרים) כל טוב רועי
  9. אני ימליץ לך על משהו אחר ... אם תאהב זו החלטה שלך יש לי ברכב שתי רמקולים קדמיים 3way של קנווד http://www.cool-car.co.il/Product.asp?Pid=13013&Cat2Cat1ID=6621&Cat2ID=9272&aff=zap עכשיו אני יודע שזה לא כמו קומפפנט אבל נשמעים מצויין נותנים תמורה לכסף באתר ששלחתי לך המחיר גבוה אתה תוכל למצוא אותם ב350 פחות או יותר (כמו שאני קניתי אותם) אצלי מחוברים למגבר ממש פשוט, Boss כל טוב רועי
  10. שבוע שעבר השתמשתי בזה מהמלצה של חבר על הרכב שלי בצבע לבן שנראה יחסית חדש חוץ מלהבריק אותו בקטנה הוא לא נתן לי שום לקה ולא יודע על מה אתה מדברים ... אני רוצה עכשיו לחכות בערך חודש ולעשות לאוטו פוליש מחדש, התאכזבתי ממה שעשיתי אם הייתי יודע שזה ככה לא הייתי הולך על זה, לא יודע איך זה עם צבע מטאלי אבל כנראה טוב יותר בכל מקרה, zvidoc אני יהיה איתך בקשר בחודש הקרוב בנוגע למה שדיברנו אני פשוט רוצה לחכות קצת בשביל לא לעשות פוליש שישי הזה בזמן כל כך קצר מהקודם כל טוב רועי
  11. תחפש הודעה בפורום של כמה אנשים שעשו את זה בעצמם ... ויצא יפה מאוד, ונראה איכותי כל טוב רועי
  12. אני לא מבין גדול ... אבל לפי כל מה שקראתי בפורום הזה הבנתי פחות או יותר 1. תנקה את כל האוטו, תעבור עליו עם שמפו, ג'ילדה, אתה יודע התהליך הרגיל 2. תן לו כמה דקות להתייבש ותעבור על כל האוטו עם הפוליש שקניתה עם חולצה טי שירט 100 כותנה, או עם כל דבר אחר שהבנתה שמתאים 3. תן לו כמה דקות להתייבש ותנגב אותו גם עם חולצה 100 אחוז כותנה או משהו אחר מתאים עם שפשופים חזקים 4. אם אתה רוצה להמשיך עם התהליך אז על הפוליש אותו דבר עם ווקס (על עוד הפח לא חם) את כל זה אל תעשה תחת השמש אם אני טועה אשמח לקבל תיקון כל טוב רועי
  13. יש לי פוליש של טרטל קופסא אדומה (פחית לא בקבוק, אל תתבלבל) החומר עצמו בצבע אדום גם הוא מתאים לצבע מטאלי והוא לא לכל האוטו, למקומות קטנים כמו שאמרתה שריטות, שמנים שנשפכו על האוטו ולכלוכים קשים תשתמש בו ואתה תהיה מרוצה, באחריות החומר עולה כ30 שקל בהום סנטר .. בהצלחה רועי
  14. 1. שניהם באותה מידה 2. אני חושב שמה שאמרו מלפני סביר מאוד .. והייתי מציע גם תרעיון של לעשות את זה קורס, שלא כולל שיעור אחד ממושך כ-5-7 שעות כמו הכרת רכב, אלה, שיעור או שתיים בשבוע של 2 - 3 שעות 3. לא נשמע לי .. אני אישית מאוד רוצה לעשות קורס מכונאות, ועכשיו שהעלתה לי תרעיון אז עוד יותר אבל לא הייתי נרשם לקורס כלשהו במחשב ... כי ברור שהאוטו לא יהיה לידי כשאני ירצה לבדוק משהו שלא ברור לי במה שאני קורא או סיבות נוספות בשביל להעביר מבט במנוע בהצלחה ותיידעו מה קורה בהמשך כל טוב רועי
  15. קודם כל דבר ראשון תודה רבה לכל התגובות והעזרה וככה .. לגבי איך שזה יראה (יראה ערבי ?) חלק גדול מהמאזדות דגם כמו שלי, הטמבונים לבנים והפוך כשהטמבונים שחורים זה נוטה למה שדיברתה עליו ואני רוצה להוציא את זה מהאוטו .... ולגבי ספרי ביררתי יכולתי להביא חומרים טובים במחירים סבירים, אני לא יציין תשמות כי זה מיותר אני לא הולך על זה בהמשך הבירור דיברתי עם אבא של חבר (מנהל מוסך, לעבודות צבע, ספוליירים וכו ...) אחרי הבירור, עבודה טובה תהיה ב500 שקל (מחיר זול יחסית למה שעולה לפי מה שהבנתי ממכם) צבע טוב ועבודה טובה, באחריות .... אני ישלח תמונות של התוצאות כשאני יסיים אם הצביעה ולגבי ספריים שהתזתי על הטמבונים, ספרי של דש בורד לפלסיטיקים באוטו לניקוי יפה של הטמבון אני יסביר לו את זה לפני הצביעה ... בתודה רועי
  16. על כמה כסף מדובר בצביעה כזאת ?
  17. אתה גם יכול לעשות איזה משהו חמוד ולהכין מפסק בתוך האוטו ... אבל בכל מקרה, אני חושב שכדאי שתרד מזה
  18. kobos אם אתה כבר רוצה לשים שם תאורה ונעול על המצב .. אז למה אולטרה ?? לפחות שים ניאון או משהו עם סגנון (למרות שאין פה)
  19. למה לעשות כזה דבר ?
  20. טוב אני חשבתי ליצבוע את הטמבונים ברכב בצבע הרכב .. הצבע לבן משנת 97 עכשיו השאלה שלי אם יראו שינוי בצבע של הטמבונים שהוא יהיה יחסית חדש מהצבע של הרכב .. ומה העלות של כזאת צביעה . הרכב מאזדה 323 (לא לאנטיס ולא f) 97' נ.ב הטמבונים כרגע בצבע שחור כל טוב רועי
  21. תראה ... ראיתי את המגבר הזה שגם חבר רוצה לקנות אותו בזמנים אלו http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1453,'normal_sales') אין לי ידע על החברה ... וגם לא התנסתי עם המגבר הוא נראה לי יחסית נחמד וחבר שלי אמר שהוא שמע ונשמע לו סבבה .. אני אישית לא יודע מעבר למה שאמרתי, אולי מישהו יקרא ויגיד מה הוא חושב על המגבר ובכל מקרה אני יודע שמגברים של לאנזאר מזייפים קצת בנתונים שהם רושמים, אז תחשוב לפני שאתה הולך להתקין את המגבר ... רועי
  22. יש לך גם מגבר טוב של Cadence Q4000 איכותי, 4 ערוצים הספק של 1200 וואט אם אני לא טועה אם אני טועה אז 1000 מגבר איכותי מאוד רועי
  23. בוא נתחיל בזה שתגיד לנו למה יחובר המגבר ? ולמה אתה מצפה שיצא מהמגבר ? נ.ב אל תחשוב על הכייון של המגברים של BOSS במחירים האלה, אני אישית התאכזבתי רועי
×
×
  • תוכן חדש...