כן אני יכול להבין שלא מבינים, קצת מיהרתי אם זה ולא ראיתי שזה לא ברור .. אז ככה
בשביל לבנות תיבה בבג'אג אם פיבר גלאס
ושאני אומר תיבה אני מתכוון ממש תיבה להכל לסאב ולמגבר והכל ביחד ...
עכשיו בחזרה לשאלה
בשביל לבנות תיבה בבג'אג אם פיבר גלאס
אז החומר נועד בשביל ממש כל התיבה
או שעדיין משתמשים בעץ, ואת הפינות מעגלים אם הפיבר גלאס ?
פשוט מת להרכיב אחת כזאת גם אצלי, למרות שהציוד לא ממש רציני, עדיין אוהב את זה
גם שאין כסף ...
אז .. מצטער על כל השאלות הסתמיות, הם עוזרות לי להתחיל
תודה רבה לכם
זה היה שוב אני .. רועי