Jump to content

Nature

  • הודעות

    213
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Nature

  1. תקנו אותי אם אני טועה אני עדיין לא מבין כל כך בזה .. קדנס .. ליותר איכות .. והספק של הווליום פחות נמוך נכון ? ואני יותר רוצה תמגבר שלי שיהיה גם איכותי וגם חזק מבחינת ווליום .. ולמה דווקא הקדנס ? ולא את הלנזר ? בתודה רועי
  2. כן הוא נראה לי אחלה מגבר אבל מה דעתך על הקדנס הדגם הזה http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2549,'normal_sales')הוא נראה לי בהרבה יותר טוב אם זה באמת ככה ... אז עדיף לי להשקיע עוד 100 שקל ולהנות הרבה יותר ... מה אתם אומרים ?
  3. אני מחליף אותו במקום הבוס והוא יהיה מחובר לשתי רמקולים קנווד 6 על 9 350 וואט הדגמים החדשים ולסאב פיונייר 800 לבינתיים יש תסאב שאני מחפש למכור 600 וואט סאב מפחיד למי שרוצה לקנות יש לו תיבה נדירה ביותר בארץ אמנם הוא נראה כמעט רגיל אבל שתשמעו תבינו למה אני מתכוון בכל מקרה נכנסתי לאתר ראיתי שם יםםם ים ים מגברים ב1000 שקל כולי הפוך כבר מה לבחור ואני חייב עזרה וזה גם קצת דחוף יש לי עד מחר אם אני רוצה להחליף תודה רבה לכם מקווה שתעזרו לי למצוא מה שאני צריך רועי
  4. שלום לכם אז ככה .. אני קניתי מגבר של בוס 1000 וואט 4 ערוצים (התאכזבתי ממנו) ואני קיבלתי ממנו זיכוי איזה מגבר אפשר לקנות באתר הזה www.pompa.co.il ואני יכול להוסיף ככה 200 אפילו 300 שקל אם כדאי בקיצור עד 800-900 שקל גג תודה רועי
  5. אפשר לשאול מה הם החומרים בהם הוא משתמש באתר הזהhttp://completeaudio.net/tutorials/fiberglass.html בתהליכים הראשונים קודם כל מה זה הסלוטיפ שהוא השתמש בו אחרי זה הווקס הירוק אחרי זה הדלי הכחול וגם מאיפה הוא מביא תבד שהוא עטף איתו את מה שיצא לו בסוף .. וגם לא הבנתי מה הוא עושה בחלק הזה .. הנה http://completeaudio.net/tutorials/fiberglass/xterra121.jpg אם תוכלו לעזור לי אתם כנראה תפתרו לי את כל הבעיות תודה רבה רבה רבה .. רועי
  6. אחלה אני מקווה להתארגן בציוד טיפה יותר מקצועי מהמהגבר של בוס והסאב שלי ... אחרי זה אני הולך להתחיל בעבודה יש לי רדיו דיסק ממש פשוט של פיונייר דגם 1700 משנת 2005 רמקולים של קנווד 350w דגם kfc-M6935ie מגבר של בוס 1000w 4ch לא מקבל את מה שאני מחפש ממה שיש לי .. אני חושב שאני הולך להשאיר את הרמקולים להוסיף שתי קומפוננטים מקדימה (עדיין לא חשבתי על דגם) להחליף תסאב בסאב של פיונייר 800 ובקשר למגבר, גם אליו יגיע היום .. כרגע אין לי כל כך כסף לזה .. מקווה שאני יסתדר תודה רבה לכם ... עזרתם לי מאוד
  7. תודה רבהאני חושב שאני יסתדר אם כל המידע שקיבלתי פה .. עכשיו רק שאלה קטנה ואחרונה שאני בונה את התיבה הזאת .. אני צריך מידות מסויימות לסאב או פשוט לדחוף אותו לחור שהכנתי לו ?
  8. אחלה סלבוש תודה .. מקווה שאני יסתדר אם זה
  9. כן אני יכול להבין שלא מבינים, קצת מיהרתי אם זה ולא ראיתי שזה לא ברור .. אז ככה בשביל לבנות תיבה בבג'אג אם פיבר גלאס ושאני אומר תיבה אני מתכוון ממש תיבה להכל לסאב ולמגבר והכל ביחד ... עכשיו בחזרה לשאלה בשביל לבנות תיבה בבג'אג אם פיבר גלאס אז החומר נועד בשביל ממש כל התיבה או שעדיין משתמשים בעץ, ואת הפינות מעגלים אם הפיבר גלאס ? פשוט מת להרכיב אחת כזאת גם אצלי, למרות שהציוד לא ממש רציני, עדיין אוהב את זה גם שאין כסף ... אז .. מצטער על כל השאלות הסתמיות, הם עוזרות לי להתחיל תודה רבה לכם זה היה שוב אני .. רועי
  10. רגע, עוד שאלה קטנטנה שעברה לי לרגע בראש איך אני ידע באיזה מידות להשתמש ? ועוד משהו .. בקשר לפיברגלאס החומר נועד שממנו לעשות ממש את כל העניין שמה מאחורה או שלקחת שתי מדפים של העץ שצריך (השם שלו נוטה לברוח לי מהראש ואני לא יודע למה ) בצורה כזאת לדוגמא | |__ ואיפה שיש את ה90 מעלות לעגל או לשחק אם זה .. ? תודה רבה רועי
  11. קודם כלום שלום כולם אז ככה .. אני רוצה לבנות תיבה גדולה לסאב והמגבר שלי .. בינתיים זה מה שיש ואני רוצה לבנות את בתיבה אחת ממש יפה עם חיתוכים של עץ מעל מהגבר זכוכית כאלה דברים .. עכשיו משהו אחד שאני לא מבין המליצו לי על העץ שצריך (שחכתי את השם שלו בדיוק) ואמרו לי אם פיברגלאס חיפשתי בכללל הפורום הזה ממש הפכתי אותו לא הבנתי איך בדיוק עושים את זה אם העץ אוקי הבנתי, זה ברור לחתוך לבדוק מידות פה שם אבל הפיבר גלאס איך משתמשים בו ? ובעיקרון בחיים לא ראיתי איך משתמשים בזה, אני יודע שזה בא בפחית לא יותר מזה .. אם מישהו בבקשה יוכל לעזור לי אני יודה לו מאוד תודה רבה מראש ... רועי
  12. גמני חשבתי כמוך על הרמקולים של פיונייר 6 על 9 400 וואט שמעתי, התעניינתי והרמקולים של קנווד 350 וואט דגם kfc-m6935ie בנוי מחומרים יותר איכותיים ואיכות הסאונד שלו גבוהה משל הפיונייר יש שחושבים שרמקולים 6 על 9 של פיונייר טובים מהקנווד וזאת טעות ... הקנווד עדיפים אבל שוב, כל אחד והאוזן שלו .. ויש הרבה שחולקים בדעה הזאת בהצלחה אם המערכת
  13. ודאי שעברתי על הפורום הזה גם הגעתי לפה דרך חבר שהוא הביא לי עמוד ענק אם כל הנושאים וכל רק מה שרציתי לדעת מה שלא הצלחתי להבין זה השאלה שלי .. אם בכל זאת מישהו יכול לעזור לי אני יודה לה מאוד ... תודה רבה לכם ... רועי
  14. שוב אני יחזור על עצמי שלום כולם קוראים לי רועי .. נעים מאוד ראיתי שיש פה אחלה של אנשים, ובכלל אחלה פורום עכשיו לעניין, יש לי שאלה ממש לא ספציפית כמו שאמרתי, אני לא יודע הרבה אז בגלל זה השאלה הזאת נשאלת עכשיו השאלה היא כזאת .. בכללי 1. מה זה קבל ? 2. למה צריך אותו ? 3. מה הוא נותן ? תודה רבה מראש ... רועי
×
×
  • תוכן חדש...