Jump to content

Nature

  • הודעות

    213
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Nature

  1. תודה רבה לכם ולא מיקי רק מסקרנות .. ומישהו יכול להביא לי מקום איפה אני יכול לקרוא מה זה 2 אוהם 4 וכל מה שקשור לזה ? תודה רבה לכם רועי
  2. שלום כולם אני רואה עכשיו בהרבה מקומות מגבר מונובלוק והמחירים שלהם בכלל רצינייים ... ובכללי מה זה מגבר מונובלוק ? ומה הוא דומה ממגבר רגיל 4 ערוצים 2 ערוצים 5-6 ערוצים ... תודה רבה רועי
  3. על הרמקולים אני לא יכול להגיד לך דבר לא תחום שאני מבין בו .. אבל הטוויטרים שים על הדש בורד רועי
  4. הנה גם השאלה שאני שאלתי תוכל לראות אותו בעצמך ... ווקשה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=65762 רועי
  5. נראה לי שאתה טועה יש עכשיו רמקולים, הם עגולים .. רק אני לא בטוח איזה גודל אני יבדוק את זה .. אני גם יידע אתכם כשאני ידע .. בכל מקרה תודה למרות שאני לא חושב שזה 7 על 5 שוב תודה רועי
  6. טוב אז ככה ... אם השאלה הזאת הייתה לי בעיה לא קטנה בוא נגיד, בעייתית מאוד לגבי תשובה מאנשים: לא שמעתי בדיוק את המילים שהייתי צריך לשמוע כדי לדעת איזה מגבר בדיוק לבחור לפי מה שהבנתי א. לנזר מגזימים בפירוט שלהם כשהם כותבים תהספקים אפחד לא יודע בכמה אבל הם מגזימים ב. הקדנס מגברים איכותיים עם הספק יותר נמוך ודגש על האיכות ג. זה מה שאני יודע .. לדעתי תיקח את הקדנס, אבל רק במקרה שתוכל להחליף אם זיכוי למגבר אחר רועי
  7. שלום לכולם אני רק צריך לדעת את המידות של הרמקולים הקדמיים ברכב מאזדה 323 מודל 97 ולא לאנטיס ואין לי את הספר של הרכב ... בתודה רועי
  8. אתה צודק התמונה באמת לא ברורה .. אני ישתדל שזאתי תהיה ברורה והבגאג' בתמונה הוא לא באמת שלי .. סתם תמונה שהורדתי מגוגל אני ינסה שזה יהיה ברור אני חושב שתבין מאיזה מבט הבג'אג ... אז ככה הסגול - עץ mdf האדום - זה הסאב שתי הפסים השחורים שהם כמה סנטימטרים מהסאב הם שתי העצים הצדדיים של התיבה של הסאב שכשתיבה בנויה בצורה כזאת .__. |__| אז שלי תהיה בנויה בצורה כזאת ..........__.............. ______|_|________ מסובך, עדיין מסובך מקווה שהבנתה את מה שאני מנסה להסביר בכל מקרה הנה התמונה ..
  9. בוא תראה ציירתי ציור נראה כאילו ילד משתמש ציור אותו אבל זה היה אני .. טוב הנה הציור תגיד לי אם ככה זה אמור להיות
  10. טובב ... תודה רבה לכולכםםם ... אני חושב שאני ילך על הקדנס ושוב תודהה .... רועי
  11. ואם אתה משווה את המגבר של לנזר מול המגבר של קדנס .. ? אתה עדיין ממליץ על הלנזר כי גם איכות חשובה לי .. אני אוהב תסאונד חזקקקק אבל גם נקי ..
  12. אני עכשיו חושב לקנות מגבר של לאנזאר למה אתה חושב שהמגבר הזה לא שווה ? מה רע בו, אתה יכול להסביר ? בתודה רועי
  13. אז ככה אני רוצה לעשות הרכבה בבגאג' אבל ממש הרכבה ל"כסות" את הכל מעץ לשים את המגבר תחת חלון זכוכית איפה שנמצא הגלגל רזרבי ולשים את הסאב לכיוון של מי שמסתכל אל תוך הבגאג' עכשיו אני רוצה לעשות הכל מעץ הבנתי שאני פשוט צריך לקחת פלטות של עץ mdf ולחתוך אותו בצורה של הבגאג' ואז ככה הוא יותאם לא הבנתי אם גם צריך להדביק, כי נראה לי שכן ! ועוד משהו יש לי סאב, עכשיו אין לו תיבה אני יבנה לו תיבה, אחרי שאני ימצא מידות מסוימות ואני לא מבין איך לעשות תיבה מאחורי עץ ושיראו רק את הרמקול של הסאב לא בתוך התיבה אני יתן דוגמא להמחשה: http://www.autosound.co.il/preview.asp?width=500&height=500&path=users/1724/1.jpg מקווה שהבנתם, מקווה שתוכלו לעזור ותקנו אותי אם יש לי טעויות בבהודעה על איך לבנות את כל העניין הזה בתודה רועי
  14. אני בדילמה רצינית, תראו תמצב שלי, חלק אמרו לי המגברים של קדנס איכותיים ברמה שלא הכרתי, החלק האחר אומרים המגברים של הלאנזר טובים אני מטייל באתר פתאום בום, הודעה "תגידו, המגברים של לאנזר שווים משהו" "כו, עוגיה" עכשיו אני במצב שאני כבר לא יודע מה לעשות ... ולי אישית אין כל כך מושג במגברים לפי הנתונים תאמת, חוץ מהוואט ו4 יציאות או שתי יציאות הדברים האחרים לא אומרים לי כלום ... מקווה לשמוע עוד הצעות של אנשים, אם גם אפשר ווקשה הסבר למה כדאי את זה ולא את ההוא .. תודה רבה לכם אנשים רועי
  15. תודה על המידע אח שלי תמיד טוב לדעת דברים אבל אין לי תקציב למגבר הזה אחי ... 1200 זה כבד בשבילי ..
  16. עכשיו אני כבר באמת מבולבל מה לבחור, למה לבחור .. ואיך לבחור ? אני מחפש תמגבר שיהיה איכותי וחזק בדגם הכי טוב למערכת שלי
  17. אחלה, אז מבחינת הספק אני מבין עכשיו רק מה לגבי איכות .. ? הלאנזר או הקדנס ?
  18. אני מחפש סאונד חזקקקקק ונקי ... רועי
  19. המגבר יתן לך את הכוח לרמקולים ואיכות .. תמיד תהיה זאת השאלה איזה איכות וזה כבר תלוי במגבר בכל מקרה אם אתה מעדיף להיות בלי מגבר .. לך על רמקולים אם הספק נמוך יותר חבל שלא תנצל רמקולים כאלו .. במחיר שלהם תוכל למצוא משהו שישמע יותר טוב במצב שלך בלי מגבר .. רועי
  20. במקרה אני מברר על מגברים כרגע ויש את ה CADENCE שיש להם דגמים במחירים סבירים בסביבות ה1000 שקל ויש קצת יותר .. ולפי מה שהבנתי מגברים באמת איכותיים רועי
  21. הפיונייר זה רמקול לא קומפננט דרך אגב .. וגם אני חשבתי עכשיו על משהו ולא ברור לי מה עדיף לדוגמא במצב שלי יש לי שתי רמקולים 6 על 9 אחוריים ואני חושב להוסיף שתי קומפננטים מקדימה זה יהיה עדיף מאשר שתי קומפוננטים מאחורה ושני רמקולים 3way מקדימה ? בתודה רועי
  22. נכון, בהחלט צודק סליחה אם הטעיתי מישהו זה מגבר BOSS ולא BOSE עכשיו אחרי שנהיה לי הרבה הרבה בלאגן בראש אני חושב לסדר אותו אני ישאל את השאלה מחדש ... אז ככה .. אני לא יודע בין איזה מגבר לבחור והנה הציוד שיש מקווה שתוכלו לעזור .. אחוריים - Kenwood KFC-M6935ie סאב - Pioneer TS-W305C 800W מגבר - מתלבט בין שלושה, וכאן נשאלת השאלה איזה מגבר עדיף ? הראשון - CADENCE Q4000 השני - CADENCE VA600 השלישי - LANZAR VIBE421 ואם יש אחר בתקציב של 1000 שקל ו4 ערוצים שהוא יהיה יותר עדיף משלושת אלה הדגם יתקבל בברכה ושימו לב במגבר הראשון שציינתי Q4000 אני חורג מהתקציב ומוסיף 100 שקל .. אם תוכלו לחשב גם את זה ...
  23. תחדש, ממש יפה מקווה גם לעשות בניה בסגנון בהמשך ...שוב תחדש יצא לך ממש יפה .. רועי
  24. יש פאנלים אם חיבור לסאב אני לא יודע איך זה נשמע בכל מקרה, אני לא חושב שזה יתן מספיק .. רועי
  25. מה דעתך על פיוניר? לדעתי אין עליהם בפאנלים והנה משהו לתקציב שלך PIONEER דגם DEHP4650 mp3/wma id3 tag 50x4w נשלף בגילשה יציאה ל2 מגברים
×
×
  • תוכן חדש...