Jump to content

Nature

  • הודעות

    213
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Nature

  1. אני מחפש לעשות ציפוי שמשות לא בטבילה, בציפוי עושים גם במוסכים ? או שיש דרך לעשות לבד אם הציפוי שעולה 30 שקל באוטו דיפו ? רועי
  2. הוא התכוון בעיות במכס מהזמנה באתר ... אכן יש תחפש הודעה שלי על השאלה הזאת תקבל את כל המידע שאתה צריך לדעת נ.ב אני תמיד בעד נקיון יסודי למראה הרכב פוליש וקס ואתה תהנה מכל רגע שתסתכל על האוטו רועי
  3. טוב שלום לכולם קראתי כאן בפורום המון הודעות על שימוש בוקס בפוליש וכו .. ועדיין נותרו לי כמה שאלות ... 1. עשיתי וקס לאוטו השתמשתי בחומר הזה http://next2.web-cars.com/detail_img/rly_crm-wax_a_s.jpg רק שלפני הוקס לא עשיתי פוליש (הטיפול היה מלפני חודש) אני יכול עכשיו לעבור על האוטו עם פוליש רגיל בלי לדאוג מזה שעשיתי עליו וקס בעבר ? 2. איזה פוליש אתם ממליצים להשתמש וכמובן גם באיזה וקס שיתאים לפוליש לגבי הוקס הבנתי שQMI טוב אבל איפה אני יכול למצוא אותו ? 3. איך אני צריך לעבוד עם הפוליש בצורה נכונה ? והבנתי שיש גם משחה וגם חומר נוזלי, מה אתם ממליצים ? נ.ב הרכב בצבע לבן ומוכן לטיפול בתודה רועי
  4. לא הבנתי ... אני שופך תסבון לדלי שיתערבב עם המים אותו דבר עם הפוליש ?? רועי
  5. ואם כבר עשיתי ווקס לרכב (צבע לבן גם הווקס גם הרכב) לא ידעתי שככה זה הולך שכל כך חשוב לפני להשתמש בפוליש אז אני יכול עכשיו לעשות פוליש ועליו ווקס כאילו שווקס לא עשיתי פעם או שאם אני צריך לעשות משהו אחר ? רועי
  6. [שאלה] הבונדו באותו צבע של האוטו הכוונה, אני יצטרך לצבוע את החלקים שהשתמשתי בבונדו עליהם או שהצבע תואם לאוטו במקרה שלך כמו אצלי ראיתי שלבן ... בתודה רועי
  7. נשמע מעניין .. מחכה לתשובה ו .. yonatanl אתה יודע אולי איפה אפשר לקנות כובעים ? אני באזור המרכז, ראשון בתודה רועי
  8. דיברו על זה .. אתה יכול לשים נורד לד כחולה, העסק הזה קצת יקר מכייון שאנשים כאן אמרו שתתצטרך להשתמש ביותר מאחת ומחיר של אחת הוא לא כל כך זול יחסית למוצר ואתה יכול להשתמש באותה נורה פשוט יותר חזקה (לדעתי גם מומלץ להחליף את בית הנורה אם זה אפשרי) רועי
  9. זה תלוי בפריט שהזמנת ובעלות המשלוח כ35% מהסכום הכולל רועי
  10. חימום כסא הנהג במזדה לא תקין ... בהתחלה שניסיתי להפעיל ראיתי שליד הנהג עובד והכל בסדר אצלי לא עבד, הסתכלתי מתחת לכיסא וראיתי שהכבל מנותק, מיד חיברתי אותו ועדיין הבעיה לא נפתרה מישהו יודע מה הסיבה ? בתודה רועי
  11. בוודאי שאני ישלם על המשלוח ויש לי עוד שאלה קטנטנה נגיד שאני יקנה מגבר ב40 דולר והמשלוח יעלה 15 דולר העלות הכוללת תהיה 55 דולר במצב הזה אני יהיה פטור ממכס או שהעלות עברה ת50 אז אני יצטרך לשלם ? בתודה רועי
  12. אוקי אני מבין ...
  13. טוב אז ככה .. אני מעוניין לקנות מגבר מאיבאי עוד לא הוחלט איזה ומכייון שהמכס הוא עד 200 דולר אני ידאג לא לעבור את המחיר הזה עכשיו כשאני יזמין אותו לארץ אני ישלם על המגבר עצמו + משלוח .. האם אני יצטרך לשלם גם מכס נ.ב קראתי הכל על מכס בהודעות שכיחות, לא מצאתי תשובה לשאלה .. בתודה רועי
  14. אם אתה מוכן לזה אתה יכול לנסות באיבאי אני יודע שיש שם הרבה מציאות הסמל עצמו לא יעלה יקר המשלוח זה מה שאמור להדאיג אותך במקרה הזה www.ebay.com אחלה אתה של פיג'ו .. באמת ! יש אתר כזה גם למאזדה ? רועי
  15. זה לא משהו שלא חשבתי עליו פשוט האזעקה אצלי ברכב עושה הרבה בעיות (עשתה, לפחות עד שניתקתי אותה) אז במקרה הזה שאני כבר חושב על נעילה מרכזית אני חשבתי גם לפני זה או ביחד עם הכל להתקין אזעקה בגלל זה ציינתי שיש אזעקה ברכב למרות כל הבעיות איתה ושלט חדש שיהיה לאזעקה ו-לנעילה מרכזית יהיה חיוני (כן גם בשלט הנוכחי יש בעיות) ועוד שאלה קטנטנה .. הרצתי כמה חיפושים באינטרנט לחפש מערכות של guard משום מה באינטרנט לא ראיתי שכזה דבר קיים אם מישהו מכיר אתר ישראלי למכירת החלקים האלו אני ישמח לקבל את הכתובת בתודה רועי
  16. תודה רבה לכולכם וזה באמת חשוב ההשקעה של ההתקנה (אחרי בעיות התקנה עם המערכת אני יודע איך זה) ולפי מה שאתם אומרים .. אני ילך נעילה מרכזית של גארד הדגם הבסיסי ... ושלט נוחות פשוט אך לא יותר מדי שוב תודה רבה ... רועי
  17. שלום לכולם אני מתעניין בזמן האחרון להתקין נעילה מרכזית ברכב במה זה כלול ומה המחיר .. התקשרתי למוסכים הם מבקשים 1200 שקל ? בשביל מה ? .. מישהו שאני מכיר עשה ב90 שקל לרנו קליו הרכב שלי מזדה 323 (לא לאנטיס, עם המנורה האדומה הארוכה מאחורה) ויש אזעקה באוטו בתודה רועי
  18. הדיוטי פרי יביאו שוב תמגבר הזה או שהם יפסיקו למכור אותו ??
  19. תודה רבה לכם .. ואם אתם יודעים על סט שהוא טוב יותר באותו טווח מחירים אני ישמח לשמוע בתודה רועי
  20. אין לי בעיה עם מוזיקה אני שומע הכל באוטו .. והם מחוברים למגבר של בוס רק לבינתיים 1000 וואט 4 יציאות עם שתי אחוריים של קנווד 350 וואט ובקרוב אני יביא סאב ומגבר חדש אז הבוס ילך לסאב והמגבר החדש יהיה גי'ביאל ואליו יהיו מחוברים הרמקולים תודה רבה רועי
  21. אהלן חברה .. ראיתי שאנשים מתחייסים לגבי השיבה בצורה חיובית נשמע אחלה סאב איפה אני יכול לראות אותו למכירה בארץ .. עשיתי חיפוש באתרים אין אפילו Adire Audio תודה רבה רועי
  22. מה המצב אנשים אני כבר כמה ימים מתלבט בין שני הסטים האלו http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3645,'normal_sales') http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2042,'normal_sales') שני הסטים באותו טווח מחירים .. אני שואל אתכם כי אתם בטח מכירים, יודעים אשמח לקבל עזרה בתודה רועי
  23. באותו טווח מחירים יש דגמים 6 על 9 של קנווד אני יותר ממליץ עליהם .. גם יותר איכותיים ואני פעם שמעתי (לא יודע אם זה נכון) שלפיוניר אין אחריות בארץ לא בדקתי את זה לעומק אבל בכל מקרה אני יודע שלקנווד יש לי אישית יש קנווד 6 על 9 מאחורה מגבר על הפנים ואני שומע בהם גם טוב גם איכות וגם עוצמה בהצלחה ... רועי
  24. שלום לכולם .. אז ככה ישר לעניין .. מאזדה 323 שנת 97 (לא לאנטיס) עכשיו אני לא יודע מה הגודל של הרמקולים הקדמיים בכל מקרה אני יבדוק את זה מחר ואני ישמח אם אתם יודעים ותוכלו להגיד לי עכשיו אני משתמש במגבר מאוד זול ולא איכותי המגבר Boss BA-2900 למי שלא מכיר 4 ערוצים 1000 וואט אני מתכנן להחליף אותו כשיהיה לי קצת יותר כסף זמין לאוטו עכשיו מחוברים אליו שתי רמקולים אחוריים Kenwood KFC-6935ie אחלה רמקולים 350 וואט ואני רוצה כרגע להוסיף שתי קומפננטים קדמיים אני לא יודע איפה להתחיל ואיך לסיים קומפננט זה ממש לא התחום ידע שלי מבחינת איזה חברה וכל השאר פה אני יצטרך את עזרכתם .. אני מוכן להשקיע עד 600 שקל ואני מקווה שזה יספיק וצריך לקחת בחשבון שלא צריך להתאים את הקומפננט למגבר כי כמו שאמרתי בשלב מסויים אני יחליף אותו ואם זה משנה אז הפאנל הוא פיוניר 1700R הדגמים של 2005 תודה רבה לכולם רועי ..
  25. אז קודם כל שלום לכולם ואני יגש לעניין אני מעוניין לקנות שתי קומפוננטים לרמקולים קדמיים .. מידה אני עוד לא יודע כרגע זה לא ממש חשוב כי אני קודם מברר לעומק על מה זה קומפננט בגדול אחרי שהבנתי הרבה ממש שאני צריך לדעת .. אני רואה סטים של 4 אלף אלפיים ואני חושב .. לי אין סכום כזה של כסף להשקיע על זה במקרה שלי זה בין 600 ל 800 ואפילו 800 יהיה חריג טיפה אז השאלה שלי היא האם בכלל כדאי לי לקנות סט במחיר הזה או שעדיף ללכת על זוג רמקולים ? ושאני מדבר על סט אז זה שתי רמקולים שיהיו מקדימה ... בתודה רועי
×
×
  • תוכן חדש...