Jump to content

Nature

  • הודעות

    213
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Nature

  1. קח בחשבון שאם זה זול ב100-200 שקל לא ישתלם לך לקנות אחרי הכל אל תשכח שאתה לא מקבל עם זה אחריות רועי
  2. 550 http://www.zap.co.il/models.asp?keyword=kicker
  3. אני מחפש להוסיף סאב התקציב הוא 400 שקל לא כולל תיבה חשבתי על הפיונייר 400 מה אתם אומרים עליו ? המפרט הוא: קומפוננט קנווד 180 וולט 6 וחצי דגם KFCP605 רמקולים אחוריים 7 על 10 320 וולט -KFC5708 מגבר מגנט 800 וולט רדיו דיסק פיוניר פרימייר 4 כפול 50 מופסט ואת הסאב והקומפננט אני יחבר למגבר והרמקולים ל HU עכשיו עוד שאלה, הרמקולים יהיו מספיק חזקים (ביחס להגברה) בשביל לעמוד עם הסאב והקומפננט אני דואג שלא יתחילו לחרחר בעוצמות גבוהות כל טוב
  4. סבבה אין לי בעיה להביא גם שלושים מאוורים של ספקי כוח זה לא עולה לי כסף בתודה רועי
  5. מרשים, תודה רבה ...
  6. יש לך תמונה שלו ומאיפה אני יכול לקנות ? אני מראשון
  7. שלום לכולם מצאתי מאורר למעבד מחשב שפועל על מתח של 12v שמתאים לרכב וחיפשתי איזה מאוור שאני יפרק מספק כוח או משהו בסגנון ומצאתי מאורר רמה א.א מאוור למעבד עם צלעות קירור עכשיו תעזרו לי אתם, חשבתי בהתחלה אני יקח מאורר ויבריג אותו לאחת הדפנות בתיבה או אפילו שני מאוורים ועכשיו שמצאתי את המאורר עם הצלעות קירור שהנה דרך אגב צילמתי אותו http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=49464&stc=1 אני יכול להשתמש בצלעות האלה ? אם לא, אני יכול לפרק את הצלעות ולחזור לדרך הרגילה מה אתם אומרים ? רועי
  8. אוקי נבדוק את זה מחר בזמן המתאים כמו כן גם ננסה לחבר את הרמקולים ישירות ל HU ונראה מה קורה הלאה רועי
  9. תתחדש ותהנה מהמערכת מה המפרט ? רועי
  10. סליחה .. לא שהוא כבוי שהוא עם סוויצ' אך לא מונע
  11. גם שהוא כבוי כמו שציינתי
  12. הרעש הוא גם שהרכב כבוי רועי
  13. תשמע ... זה מוזר, אבל אני מקווה שכן כי אם לא אז אני כבר לא יודע מה לעשות יש לך בבית מגבר שלא בשימוש שנוכל לעשות בדיקה ? רועי
  14. את ההתקנה התקנתי אצל מתקין שהוא אח של חבר של בעלה ובקיצור " אין אחריות על זה " וכל מה שרשום בהודעה על מה שעברתי, זה אני עברתי בלי מתקין או משהו אבל יצא לי לקחת תמגבר לתיקון כשהיה לו יציאה שרופה ולא עושים עם זה בעיות אפילו לא שאלו רועי
  15. קודם כל אני רוצה להגיד שקראתי את כל ההודעה שקשורות לזה אבל אצלי .. משהו מיוחד מה לא עשיתי היום ועדיין הרעשים מזמזמים החלפתי את הכבל פלוס לכבל איכותי וטוב ולא זרוק חתוך וקרוע כמו הקודם עם בית פיוז 40 אמפר הוצאתי את כל הכבלים מהתעלות כדי שיהיו מבודיים אחד מהשני וחיברתי אותם למגבר (החוטים היו זרוקים באוטו ) חיברתי את הרימוט מחדש הוא היה נראה לי טיפה רופף הוצאתי את הרדיו דיסק וחבירתי כבלי rca מהבית ושוב לא דרך התעלות הוצאתי וחיברתי כל רמקול בנפררד לראות מאיזה מהם בא הרעש (מכולם !) הדבר היחידי שבו לא נגעתי זה הכבל מינוס, הוא נראה בסדר גמור ! אני כבר משתגע אני לא יודע איך לפתור את זה ואני לא רוצה לשים את המשתיק rca כי אני יודע שאפשר לסדר את זה, זה התחיל רק לא מזמן כשניסיתי להחליף רמקול ואז שמעתי תרעש הזה ונבהלתי חשבתי שזה מהרמקול שבאתי לשים אז השארתי תרגילים, והרעש נמשךך .... כבר לא יודע מה לעשות המערכת: רדיו דיסק: Pioneer DEH-1700R מגבר: BOSS BA-2900 רמקולים אחוריים: Kenwood KFC 6903ie רמקולים קדמיים: Kenwood KFC M-1620 הרכב: מאזדה 323 סדאן שנת 97 מקווה שתוכלו לעזור לי אני כבר לא יודע איך להמשיך נ.ב יש לי אחריות על כל המערכת אבל אם אני שולח אליהם לדוגמא את המגבר והוא חוזר והם גילו שהוא היה תקין אני יצטרך לשלם להם 150 שקל רועי
  16. לפי מה אתה יכול לדעת שהרעש המעצבן יוצא מהמגבר ? בדקתי חוטים Rca וגם + - של המצבר בקיצור עניין החיווט בסדר והרעש עדיין ממשיך לזמזם לו אני רוצה לקחת את המגבר לתיקון כי האחריות עדיין תקפה אבל אם אני לוקח אותו למעבדה והם מגלים שבמגבר אין בעיות זה עולה לי 150 שקל אז בקיצור ולעניין, איך אני יכול לבדוק אם הרעש באמת מהמגבר ? בתודה רועי
  17. תוסיף לך שתי אחוריים למגש האחורי אבל אני לא מבין למה אתה מחפש לבזבז כסף ... רועי
  18. עזוב אותך זה מלא כסף ... אני מדבר על אותו טווח מחירים כמו הקאדנס וגם אני חושב שזה הגזמה כי הגברה כמו שצריך הוא לא יקבל בין 400-600 רועי
  19. האינפינטי רמקול מצויין אבל לא בשבילי יש לחבר 6 על 9 של אינפינטי 100 וואט מחוברים למגבר שנותן 75 וואט ליציאה פעמיים נשרפו לו הרמקולים (אחרי הפעם הראשונה הוא עשה בדיקה של הכל והכל טוב) ועכשיו הרמקול הימני מבינהם מתחיל לחשחש מה אתם אומרים על הקדנס http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=15115 יש 6 על 9 טובים ממנו באותו טווח מחירים ? או שמא עדיף לשים קומפננט גם על המגש האחורי (מה שבמגש יחובר להגברה של ההד יוניט) בתודה רועי
  20. שורה אחרונה .. למי שמחפש איכות לשכוח משני הדגמים ? רועי
  21. היה מפגש חמוד ביותר ... לא הייתי במפגשים אחרים ומאוד נהנתי הפעם רועי
  22. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=22575
  23. במקום לפתוח תרד חדש תוכלו להגיד לי איפה זה רשום במאזדה 323 שנת 97 רועי
  24. תחפש בפורום יש בחור שעשה את זה לבד סרק, ערך בפוטושופ, הדפיס על ניר קרום חתך איפה שצריך וחיבר זה בקצרה - תחפש תהודעה ... רועי
×
×
  • תוכן חדש...