אן ספק שכל מ שאוהב באמת נהיגה, יש לו ידע ומעריך היתנהגות ויודע לחוש מכונית יבחר ללא ספר בלא אחרת מאשר אוו 8
כל השאר משוחדים
תיזכרו שברוב הארצות שבהם משווקת האוו היא יותר חזקה, הגירסה שנימקרת בארץ היא החלשה ביותר.. פיאט קופה היא החזקה ביותר!
מיבחינת רמת אתם משווים לא נכון!