MONTERO
-
הודעות
205 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי MONTERO
-
האם לא כדי לאמץ מנהג חדש בכל פעם לפני זינוק לסטייג' יעבורו 2 רכבי אפס כדי לנקות את המסלול יותר טוב ?
-
לא עדיף לזנק למסלול ימינה במקוםשמאלה??
-
רכב שהושבת יוכל להשתתף ביום מסלול או במרוצים כשיהיו?
MONTERO פרסם הודעה בנושא של מוסך רון בתוך ספורט מוטורי
אתה יכול להיות רגוע אלון, מספר האנשים בארץ שכרגע בונים רכב כל שהו הוא לדעתי 1..אולי 2 ככה שלפרסומים הללו אין באמת משמעות, השינויים לא היו משמעותיים ומי שכן ידרש לעשות את אלה, לא תהיה לו בעיה ממשית -
צינורות קירור לברקסים( האם יש צורך בכך)
MONTERO פרסם הודעה בנושא של MONTERO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הנוזל במקור היה כבר דוט 4, הרכב היה מטופל עוד מלפני ככה שרוב השמנים עברו עדכון לא מזמן אין הבדל ממשי בתחושה. אבל יש הבדל גדול עם צלחות הפג'ו יחד עם רפידות הOMP. להערכתי ישנו קיצוץ משמעותי במרחק הבלימה, מה שיפה הוא שהרגש על דוושת הברקס נשמר ,משמע לא צריך כושר הסתגלות לסט החדש והאוטו עוצר יותר טוב. -
מבקש הצעת מחיר לפנסים אנג'ל אייז לסיטרואןZX
-
צינורות קירור לברקסים( האם יש צורך בכך)
MONTERO פרסם הודעה בנושא של MONTERO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הייתי כרגע אצל אוקי חלפים, אלומיניום לא יעמוד לאורך זמן משימה מכיוון שהוא לא יסבול את תנועת המתלה אבל 2מטר מאוקי חלפים מצאתי חנות וקניתי 2 מטר של צינור ציליקון שמיועד לג'אקוזים בצבע לבן, עמיד לחום ולדעתי יחזיק הרבה זמן כרגע הטלבתות היא לחבר את הצינור שיגיע עד upright מה שיצריך מהצינור לבצע את תנועת ההיגוי כמו פה או לחבר אותו ללא צורך לפעולת ההיגוי מה יאריך את חייו של הצינור ויהיה יותר קל לביצוע נ.ב לגבי הנתונים, בתמונה המצורפת ניתן לראות אנליזה של דיסק לפני ואחרי שהותקנה מערכת קירור ברקסים מה הנתונים הללו אומרים ואיך זה בא לידי ביטוי בדיוק, אין לי מושג אבל ללא ספק מבסס את העובדה שזה אכן משפיע -
צינורות קירור לברקסים( האם יש צורך בכך)
MONTERO פרסם הודעה בנושא של MONTERO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אכן הולך על זה אני מכבד כל דעה ודעה ותודה ונכון, אני מתעקש לקבל תשובה המבוססת ניסיון, מישהו עם נתונים. כרגע יש לי קצת זמן פנוי, חוק מרפי אומר שמתי שיש לך זמן פנוי אין לך כסף משמע ,קרקע פוריה לעשיית שטויות ודברים לא מועילים. יצרן רכב לוקח בחשבון שהנהג הממוצע לא מבלה את זמנות בבלימות אגרסיביות כולל המהנדסים של הסוברו DL . בנוסף יצור חלק ותכנון שלא יבוא לידי ביטוי ויעשה שיפור משמעותי בהתנהגות הרכב אין בו צורך מבחינת היצרן לכן עדיף בלעדיו בהמון רכבים המיועדים לנסיעה יום יומית קיימת מערכת תיעול אוויר משופר לדיסקים. בתור אחד שפוקד את אירועי הג'מקאנה ואירועים נוספים הגעתי מספר פעמים למצב של דאיכה בבלמים. ועכשיו לפרוייקט, שלבי התכנון כבר גמורים, פתח יניקת אוויר אחד יהיה ממוקם איפה שחסרה לי חתיכת פלסטיק בטמבון ופתח שני יהיה ממוקם בצד הפתחים המיועדים לכניסת אוויר בראדיאטור, (תמונה מצורפת) כרגע הותקנו רפידות של OMP ונעשה רענון לשמן הברקס אחרי ההמלצות של חברי הפורום כל אלה משלימים את החבילה אחרי שכבר הותקנו על ידי הבעלים הקודמים דיסקים של 206 ,266 מ"מ הרכב עוצר מעולה קצת יותר מסובך ממה שחשבתי למצוא צינורות שרשורים בגודל פחות או יותר של 2-3 צול הסתובבתי היום במספר חנויות חשמל,בנין ומזגנים, לא היה להם לא בעיה למצוא צינור בגודל הנ"ל אולם צינור גומי בתנועת המתלה וההגה יהרס מאוד מהר וצינור מבוסס קרטון יהרס מרטיבות פה אני פונה אליכם אם למישהו יש מושג איפה אני יכול להשיג כזה צינור. -
כל הכבוד, סיכור מעולה דובי
-
שלום האם ניתן לקבל את המדבקות למחיר למטר האם יש אפשרות לבצע הדבקה באופן עצמאי? אם כן מבקש הצעת מחיר ל30 ס"מ על 30ס"מ מרובע
-
צינורות קירור לברקסים( האם יש צורך בכך)
MONTERO פרסם הודעה בנושא של MONTERO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
קודם כל תמיד יש מקום לשפר, ברקסים, בולמים,וכו... המטרה היא לבצע שיפור יכולת לרכב במינימום עלות, ברצוני להשתתף בעתיד עם הרכב בימי המסלול או בתחרויות כאלה ואחרות שהיו בעתיד אז למה לא בנוסף יושבים אצלי כרגע דיסקים 266 מ"מ של פג'ו 206 XS שיתפסו את מקומם של המקוריים נ.ב פיפט גיר, תודה על הלינק -
צינורות קירור לברקסים( האם יש צורך בכך)
MONTERO פרסם הודעה בנושא של MONTERO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
פיפט גיר, האם יש לך את הלינק לשירשור של אותו דיון בגירה, אני חוזר בי, לא שמתי לב שכתבת מתי כן תהיה לכך משמעות בקיצור הפרוייקט יוצא לדרך, תמונות בהמשך -
צינורות קירור לברקסים( האם יש צורך בכך)
MONTERO פרסם הודעה בנושא של MONTERO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הרכב הוא סיטרואן וולקן בנתיים חוץ מלכתוב לי על כל מיני מעשיות שיכולות לגרום לברקסים שלי לשבוק חיים לא הייתה פה תשובה המבוססת על עובדות קיטים ראם אייר לברקסים נמכרים באופן מסחרי וישנם מספר כאלה שמיועדים לפג'ו 306 ולסטרואן וולקן החלטה כמו זאת צריכה להתבסס על עובדות, לכן לא בצעתי את הפרוייקט, אלה בא ושואל את אנשי הפורום ומקווה לקבל תשובה הולמת ואם לא אז לא.. לידור, אמרת שהדבר יכול לפגוע בזרימה החופשית של האוויר , האם זאת תשובה מבוססת או על פי האינטואיציה? נקודת המוצא שאני יוצא ממנה היא שרוב יצרני הרכב לא יבזבזו כסף, לא מקום ולא עוד פס יצור שייצר פלסטיקים כאלה ואחרים כך שישנם שפורים כדאיים לידיעתך מספר רכבי ספורט מגיעים עם מערכות קרור אוויר באופן מובנה אומנם לא בצורה של צינור אלה יותר בכיוון של תיעול אוויר לכיוון הקאליפרים , EVO 8 וגם סדרה 3 -
צינורות קירור לברקסים( האם יש צורך בכך)
MONTERO פרסם הודעה בנושא של MONTERO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
דוגמה לצינור -
צינורות קירור לברקסים( האם יש צורך בכך)
MONTERO פרסם הודעה בנושא של MONTERO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני לוקח בחשבון שביום חם באמת בירידות לאילת במהירות של 60-70 קמ"ש ,כמובן עם אוטו מלא באנשים שרוצים לנסוע לאילת, צינור כזה יכול להוריד את הטמפרטורה של צלחות הברקס ועל זה אין עוררין אני לא מדבר רק על מצב של דאיכה בבלמים אלה גם על שימור ובלימה משופרת, ברקס קר יותר עוצר טוב יותר בגירה ,האם יש בידך נתונים כל שהן חוץ מאינטואיציה שיכולים לשלול את דברי? בהתנהלות יום יומית אכן לא תהיה לכך השפעה בזה אין ספק אבל מה עם סיטואציה כמו שהצגתי או לחילופין "טראק די "במנחת בערד כאשר פעם אחר פעם אני מגיע לפניית ה"U" ובולם חזק? -
צינורות קירור לברקסים( האם יש צורך בכך)
MONTERO פרסם הודעה בנושא של MONTERO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
-
שלום לכולם, ביכולתי לבצע פרוייקט שבו למעשה אעביר צינורות מחלקו הקדמי של הטמבון אל עבר בקאליפרים מטרת הצינורות היא שכאשר הרכב יהיה בתנועה אוויר המגיע ממול לרכב יכנס ויקרר דרך הצינורות את הברקסים. דבר זה נהוג בעיקר ברכבי מרוץ אולם גם בארץ נקח לדוגמה את הירידות לאילת ביום חם בנהיגה מהירה הברקסים עלולים להתחמם השאלה שאני מעלה פה לפני שאבצע את אותו פרוייקט היא מה אתם חושבים שיכולה להיות ההשפעה של הקירור, האם הוא מיותר או שיש בו צורך
-
אופיר, אני חולק עלייך, כנראה שנחכה ונראה מה יהיה פה אבל בנתיים המחיר שפוי לגמרי
-
שלום אלון בהצלחה ביצירת האתר, כולי תקווה שהאתר יביא באופן ראוי את הכוונות שאליו הוא מיועד. הנה הביקורת שלי לדברים שכדי לשנות לפי דעתי: 1. לפי דעתי הדף הראשי עמוס מידי, מלא בכתבות, אפשרויות ואוסף גדול של דברים שגורמים לגולש להתבלבל ולהרגיש שהוא צריך זמן התאקלמות. 2. בחלק העליון קיימים שלושה לחצנים שלקוחים מאתר "ראלי לייב", שמציינים, ראלי ריידWRC , IRC, מה המהות שלהם? בשרת הלחצנים הכיוויכול ראשית אפשר לבחור בין סוגי הספורט עממי וראלי ספרינט וכו כך שאיני רואה בהם צורך 3. ליד הסמל שלIRDAישנה תמונה מרובעת של הפג'ו ושלושת רכבי הסוברו באוויר, שוב גם כאן יש תחושה כאילו האתר מנסה לזרוק על הגולש את כל מה שהוא יכול כולל ההיסטוריה של הספורט, לחץ לחץ לחץ ועומס!. לדעתי יש צורך להציג תמונה ניטרלית ופחות מוקצנת, גם ככה יש הרבה תוכן ויהיה גם בעתיד של קפיצות ביצועים וכו.. כך שעדיף לעשות משהו יותר סולידי בטוב טעם וככה גם יהיה יותר מקצועי. 4. לדעתי אין צורך בעוד שורת לחצנים זהה בחלקו התחתון של הדף, וזה סתם נותן מראה דחוס. 5. לדעתי הדף הראשי צריך להיות כמה שיותר מסודר, כמה שיותר מנימליסטי אבל עם ט'אצ' של מקצועי וזכרו, "פחות זה יותר" בעיצוב , הגישה וההשראה שצריכה להיות לאתר היא, אנחנו מקצועיים ואין לנו צורך להציג את יכולותינו.
-
הוגן וסביר ובנוסף נותן תמריץ למארגנים להמשיך לארגן את סוג האירועים הללו לפי דעתי אתה צריך להגיד תודה רבה על המחיר הנ"ל כי לאחר שהספורט המוטורי יכנס המחיר יהיה גבוה בהרבה, לדעתי מעל 400 ש"ח ליום מסלול...
-
אם כבר לפרסם את אחד מקטעי הראלי שמופיעים אצל ראשד אז כדי לבחור את זה זה החלק השלישי ובוא נראה שהצוות הרבה יותר "מחומם" אם נקרא לזה כך, לעומת הקטע הראשון. אפשר לשים לב לכך שאותו נהג רכש את ניסיון המרוצים שלו על האספלט נהיגתו מאופיינת במינימום העברות משקל, קווין מדוייקים, והצלבות ידיים
-
אוקי אז ככה פרקתי את המשאבה לפי התיעוד של בעל הרכב הוחלפה משאבה שנת 2005 הוצאתי את המשאבה, מסתבר שהיא גם תחליפית מכיוון שגם עליה היה כיסוי פלסטיק , יש לציין שהכל נראה תקין ויפה כלום לא שבור והכל שלם בפנים, כאשר שלפתי את המשאבה החוצה ראיתי שישנו קיר שחור שהיה פתוח כלפי חוץ החזרתי אותו למקומו וגם את המשאבה יחד הבעיה נפטרה
-
כוונתי היא שאין תשובה אחת נכונה ואני חולק עלייך בעיניין זה לדוגמה רכב שנכנס לשיפוע צד חריף אין תשובה אחת להתמודדות עם מצב כזה יכול להיות שהגה לכיוון הירידה וגז אגרסיבי יצילו אותך מצד שני יכול להיות שיהיה עדיף הגה לכיוון הירידה ונסיעה ברוורס, הכל תתלוי במשטח סוג הרכב והסיטואציה עצמה, אין משהו אחד נכון אבל יש מכלול של דברים נכונים ומכלול של דברים שאסור לעשות . אכן אין אפשרות לעשות קורס נהיגת שטח בהתכתבות
-
לשואל, אף פעם אל תאמץ את הדעה הראשונה שאתה שומע לגבי נהיגת שטח, זה עולם ענק ולכל דבר יש מספר טכניקות שונות
-
תודה רבה רבה נתי ולכולם, אדווח בהמשך
-
היה קשה אבל בסוף מצאתי את השירשור הנ"ל http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=116459&highlight=%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%AA+%D7%93%D7%9C%D7%A7+ZX בשנת 2005 הוחלפה משאבת דלק ברכב , הנהג העיקרי של הרכב הייתה למעשה היא(בחורה) רוב הסיכויים שלא בדקה את העיניין בימים הקרובים אבדוק אם המשאבה מכוונת הפוך
