Jump to content

MONTERO

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MONTERO

  1. MONTERO

    איזה מושבים הכי נוחים

    אייל כמו שאמרתי כבר, אני מחפש לקנות רק מושב ולא רכב שוב תודה על ההמלצה וההסבר.
  2. MONTERO

    איזה מושבים הכי נוחים

    קומנדר, אייל, תודה על התשובה המפורטת אך אם הייתי מעוניין לשאול איזה מבין הרכבים הוא הנוח ביותר זאת הייתה שאלתי אך אני מעוניין רק בקניית מושב ולא ברכב כולו : ) ולכן שאלתי מתייחסת באופן ספציפי למושבים . בשבועות הקרובים אני הולך לבקר בפירוקיות ולחפש מושב כמה שיותר נוח וכמה שיותר חדש כדי להרכיב אותו ברכב שלי .
  3. MONTERO

    איזה מושבים הכי נוחים

    תודה לכולם, אשמח לשמוע עוד דעות, גם אני מאוד אהבתי את המושב של הבי 3, השאלה היא האם הוא לכשעצמו נוח או שעבודת המתלים תורמת לכך.
  4. שלום, רציתי לשאול את בעלי הניסיון על הרכבים שאציין באיזה רכב לפי דעתם המושב הכי נוח לנהיגה. כאשר הכי כותב "נוח לנהיגה" אני מכליל בפנים את כל הפרמטרים , תמיכה, נוחות לאורך זמן וכו... כמו כן אשמח לשמוע על דעות נוספות גם על רכבים שלא צוינו אך חשוב לא להשוואת מושב של אודי אי 6 למאזדה 3. הרכבים : מאזדה 3 סוברו בי 3 פורד פוקוס. יונדאי אי 10 מאזדה 2 הונדה אקורד מאזדה 6 סטרואן סי 4 סוזוקי(כל הדגמים) גולף פסאט. פג'ו (כל הדגמים) ההמלצה צריכה להתייחס לרכבים מהשנים 2005- 2011
  5. יש ביד 2
  6. יאלה אני מגיע עם חוש הומור...
  7. MONTERO

    WRC 2011

    אבירם אין לך אפשרות לדעת מה הם הפרשי הזמנים על ידי מבט בזמנים של שנים קודמות מפני שהמסלול הוא לא מסלול פורמולה שאין בו שינויים. המסלול יכול להיות שונה משנה לשנה, מספיק שיש שיח שגדל ומסתיר את הדרך., חריץ קרקע שגדל עקב מעבר מי גשמים. הזיזו את נקודת הזינוק מטר קדימה או מטר אחורה. ידוע שהמכוניות של שנה קודם מהירות יותר אבל כדי לקבל אינדיקציה אתה חייב לערוך מבחן בתנאים שווים.
  8. מה טוב ברכב הזה חוץ מהמנוע שלו? מה הסיבה לקנות רכב כזה?
  9. קודם כל כי זה עולה הרבה כסף, משהו שקנה עכשיו לאנסר ב300 אלף ש"ח לא ירוץ לנסוע איתה בשטח למה? בגלל שכל הרכב כמכלול, ממש אבל ממש לא בנוי לעמוד בעומסים האלה, בייחוד לא בנוי לעמוד בקצב שמערכת ההנעה והמנוע יכולים לפתח. לא סתם בסוף הסרטון הורסים את הרכב, אין מה לעשות איתו, רכב כזה ללא חיזוקי שלדה מתעוות קפיצות כאלה. קח לדוגמה רכב גרופ N גם אותם רכבים כל מספר מרוצים פשוט מתפרקים לגורמים, הקפיצות, החצץ , פשוט משייפים את כל הרכב. ("שלייף סופפ") אם יצא לך בעתיד לראות רכב WRC תסתכל פעם על המתלים של הרכבים הללו, הם יותר דומים למתלים של "משאית" כמובן במובן החזק של המילה, המשולשים חזקים, כל חיבורי הגומי מוחלפים במסבי קצה כולל המתלים עצמם שמסוגלים לספוג את המכות. בקיצור לא פרקטי לעשות את זה מכיוון שאתה נוסע עם הרכב בשטח , הורס אותו ואז מצפה לנסוע איתו ביום יום, בעיה...
  10. כיוון זווית משמע לכוון את זווית הקאמבר של הגלגל שלך, זאת למעשה זווית שפיעה של הגלגל http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%99%D7%92%D7%95%D7%99#.D7.96.D7.95.D7.95.D7.99.D7.AA_.D7.A9.D7.A4.D7.99.D7.A2.D7.94_.28Camber.29
  11. האם הרעשים נעלמו? כל עוד לא פרקו שום חלק במתלה המדובר אז לא צריך. בהרבה מקרים כדי לפרק חלקים של מוט מיצב צריך גישה ואז במוסך מפרקים חלק כזה או אחר של המתלה, יכול להיות תפוח יכול להיות בוקסה, ואז יש צורך בכיוון, שוב זה תלוי בעוד מספר דברים.
  12. "חמיס גירים" ליד משרד הרישוי בת"א, בין היתר עוסק בדיגום סופות, יש לו כל מה שאתה מחפש
  13. לא , אתה לא מפספס , יש פה קא'ץ דיסקברי למרות מחירו הנמוך הוא רכב לעשירים, מספר תיקונים כחלק מישור קו יכול ברגע להגיע לסכום הקניה של הרכב וזה בדיוק הקאץ', מנוע הבנזין גומעים בין 5 ל4 ק"מ לליטר. הסיפור אם האיסזוו די דומה למרות שפה המצב פחות בעייתי, אלה רכבים שלעולם לא יתנו לך שקט נפשי באמת בסכומים האלה רק , רק , רק סמוראי והוא אינו מתאים למשפחה יוצא מזה שהתקציב אליו אתה צריך לשאוף הוא בין50 ל70 (לפי דעתי) נ.ב אותם רכבים שציינת אינם רכבים רכים אלה רכבים עם שלדות מתאימות ,הילוך כוח וצמיגים גדולים יותר מרכבי פנאי כמו טריוס וג'יפונים לסוגיהם בהצלחה, ממליץ בחום על פורום ג'יפולוג , יש שם יותר חברה שיעזרו לך ושאלו את השאלות שאתה שואל עכשיו.
  14. גבי, חבל סתם לבלבל את הילד אין לך אופציה לשלול את האפשרות שאכן הרעש הוא כן משם. פרקת פעם לינק מוט מייצב של RAV4? זה ממש לא מלחמה. לגרז ולהחזיר למקום לא יבטל את הרעש, זה לטאטא מתחת לשטיח, לאחר מספר חודשים הרעש יחזור ואתה תיצור אוואליות לבושינג בגלל העבודה הלא טבעית לאחר העיקום. דורש ישור לאותו חלק, דור אם תצלם כמו שצריך מכמה זוויות נוכל לאבחן יותר טוב.
  15. ......................................
  16. אם אכן אותו חלק הוא הלקוי אז כן , הוא הגורם לרעש, המוט הנ"ל עובר בתוך בושינג(גומיה) כנראה העיקום שנרגם (שנגרם)לו כתוצעה מהמכה גורר אחריו עבודה לא חלקה בזמן פעולת המתלה. החלק מאוד יקר מפני שהוא מקורי, תחליפי יעשה בדיוק את אותה עבודה אך איני יודע איפה ניתן להשיג תחליפי לטויוטה RAV. אם הרכב היה ברשותי הייתי מפרק את החלק, מדובר בשני ברגים. מיישר אותו או עם פטיש או דרך בית מלאכה כזה או אחר ,מרגז (ממרכז)ומחזיר למקום. רוב הסיכויים שלא תצליח לישר עם פטיש את המוט מכיוון שהעיקום שלו הוא לכל אורכו, כך שאתה חייב לפרק אותו, לא סיפור בכלל... העבודה היא פשוטה ומוסך מורשה יקח לך המון כסף ביחס לעבודה, אני לא אומר שזה לא מוצדק, אתה על הדרך חייב לממן גם את המוסך גם את הבחור שעובד על האוטו זאת העבודה שלהם, אין מה לעשות.
  17. הי דור, מפה נראה כאילו הבורג שתופס את מוט המייצב למתלה שלך התעקם אני לא רוצה להתחייב אבל מהתמונה לא נראה שזה משהו ששתי מכות פתיש לא מסדרות בכל אופן החלפה של החלק לא מסובכת בכלל, לפי דעתי אתה לא חייב ללכת למוסך מורשה
  18. כמובן שמאוד קשה לעשות אבחון רעשים דרך האינטרנת מניסיון הרעשים מהסיגנון הזה הם בדרך כלל מהבושינגים של המתלים, מה זה בושינגים?, הצירים שמחברים בין השילדה למתלה וזזים בזמן תנועת המתלה. לרוב הם המקור הרעש בעבודת מתלים. בתמונה יש לך דוגמה לחיבורים כאלה(זה לא של RAV4) בדרך כלל אין אפשרות גירוז לחיבורים מהסוג הזה לכן מה שאני ממליץ לך דבר ראשון הוא לרדת מתחת לרכב לגעת באותם חיבורי כאשר תוך כדי אחד מחבריך מנענע את הרכב אם הרעש מגיע משם תוכל ממש להרגיש את החיכוך עם מגע היד אם אכן הרעש מגיע משם אני ממליץ לך לרסס את האיזור עם הרבה שמן WD40 או זז קל, לא משנה, אופציה נוספת שהייתי ממליץ לעשות רק עם יש לך ניסיון תכני היא לפתוח את הברגים ולגרז את האיזור
  19. חורים קטנים יכולים לשפר את מהירות הורדת האוויר אבל יש לך סיכון מפני שברגע שאתה עושה חורים אתה מוריד מהקשיחות של הפקק , בכל אופן אפשר לנסות, אולי עדיף לעשות חור בודד וכדי שלא יהיה באיזור ההברגה. נכון אתה עדין צריך לחכות ליד הרכב, אתה מכיר רכב שזה לא ככה? כמובן בהתיחס לאמצעים קונוונציונלים. נגיד ואתה רוצה להוריד דקה בכל גלגל חברת 2 כאלה בצד ימין ,קיצצת דקה שלמה תוסיף לזה את צד שמאל של הרכב קיצצת 2 דקות שלמות 2 דקות מהחיים זה לא קצת : ) יהיה נחמד אם כאות הוקרה תעלה תמונות של אותם פקקים אחרי שתייצר
  20. קח פקק של וונטיל, עדיף משהו קשיח, תבריג לתוכו בורג קודח מהסוג הקטן ביותר ברגע שתבצע הברגה של הפקק, הבורג הקודח ילחץ את הוונטיל ויוריד אוויר לבד צור לך 2 כאלה ותוכל לבצע הורדת אוויר בחצי מהזמן על כל צד של רכב
  21. אמיר, כמי שעבר את המסלול 4 פעמים כבר אוכל לומר לך בפה מלא שהרכב שלך עובר את המסלול יהיה לו קשה וטכניקת הנהיגה שלך צריכה להיות זהירה כפליים, כמובן שמיגונים והכנות הם מאסט אבל טכנית אתה עובר את המסלול דבר עם נועם לפי דעתי אין סיבה שלא תרשם אתה מוסיף צבע עם רכב ראלי ולך תדע אולי תיצור פה תקדים שימשוך אחריו עוד מתחרים בואו לא נשכח את אירועי הספארי אני אפילו לא חושב שאתה צריך להכנס לאיזו קטגוריה פתוחה, הרכב שלך תקין לחלוטין להכנס לקטגורית T2 הייכן שממוקמים הפג'רואים תקנו אותי אם אני טועה
  22. נמרוד, אנשים פה לא מבינים בגלגלים גדולים : )
  23. כל הכבוד!, פשוט לשתוק והופס אין בעיות, האירוע הנ"ל יתקיים ולרוב האנשים זאת תהיה חוויה ואני בטוח שלא יהיה לאיש מושג לגבי פופוליטיקה כזו או אחרת . ברוך יקירי, עזוב אותנו באמשך! לא מעניין אותנו מה לא בסדר, אנחנו יודעים שהרבה דברים לא בסדר, אנחנו הרי חיים במדינת ישראל. אז יהיה עוד אירוע שיחרות על דגלו שהוא הואא! האירוע הרשמי הפיילוט הראשון וטררם טררם! אז שיהיה, גם עם זה לא נכון, מה אכפת לנו הרי לא באמת מעניין אותנו, אנחנו רק רוצים לראות מכוניות עם טורבו עושות אפצ'ים ומכוניות הנעה אחורית על הצד זה הכל אם מסתכלים על העבר כל מארגני האירועים תמיד אוהבים לתת את הטייטל הזה של " המרוץ החוקי הראשון", הפיילוט הראשון" הנה דוגמה: שימו לב! זה משנת 2006. אז בקיצור עזבו אותכם מעסקנות פוליטית ותשתקו , ברוך! בבקשה ממך, את הברברת שמור לפרטי בינך לבין אלון לבין שאר האנשים כוווולנו יודעים שזה לא ממש חוקי ולא ממש ממוסעד עוד! ויותר מזה כשזה באמת יהיה חוקי לא יהיה צורך לפרסם את זה
  24. אלון, פשוט עזוב אותך כמל מה שאומרים תמיד, שב בצד תעשה את מעלליך בשקט תשמור את הקול שלך למתי שבאמת יהיה משהו תשמור את הקול שלך למתי שיהיה צורך , בנתיים אתה סתם מוציא לעצמך שם רע בקרב האנשים אם זה אכפת לך את דני לוי לא אחפיש מכיוון שאין לי הכרות אישית אימו חוץ מדרך הדיבור שלו שלא לטעמי וזכותי לחשוב כך, דני לוי ספג ביקורת? האמת אני לא מתפלא. אכן גם אני מחכה לספורט מוטורי לא פחות ממך, ויושב בשקט, התנדבתי לעזור בכל הזדמנות, "קור רוח מזיז הרים"
  25. מסכים עם הבחור שמעלי לשניים צריך טנגו, אתם מציגים את ברוך בדרך כזו או אחרת, גם אם אתם צודקים אתם לא נראים יותר טוב. השלישיה הקבוע ברוך, שבאמת נראה כאילו משעמם לו בחיו ופועל למען?, למען מה?...לא ידוע אלון , שלא מסוגל לשמור על פרץ האמוציות שלו בכל פעם שמשהו זורק איזה מילה לאוויר ודני לוי שמראה בכל הזדמנות כמה הוא יודע יותר טוב. משהו קרוב אמר לי פעם אלוהים ברא לנו שתי אוזניים ופה אחד כדי שנדבר חצי ממה שאנחנו שומעים
×
×
  • תוכן חדש...