-
הודעות
194 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי babybird
-
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
" ואכן הם מאיימים בכך על האזרחים" - לא משלמים להם לאיים והמנדט שאני נותן להם הוא בשביל שיגנו עלי ולא ייאמו עלי . תגיד מה שתגיד ופה אני מסיים - הבן אדם בסה"כ עבר באור אדום !!! הוא בסה"כ סיכן מקסימום את עצמו - ואם פעל כך סביר שזה בגלל שהמעבר היה פנוי . ישה כבר אמר - החוקים האלה מיושנים . התייחסו לבן אדם כמו אויב המדינה במינימום . שהיו שולחים אותו ללימודי תעבורה או משהו כזה , שהיו שולחים אותו להרצות בבית ספר לילדים קטנים למה אסור לעבור באדום . אבל המערכת ישר דחפה לו יד לכיס !!! שוטרים , שופטים , אנסים !!!!!!!!!! נמאססס!!!! אההההה!!! -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כן ,בבחירות , ובנתיים נסבול עד שיגיע גל טמטום חדש . תן לי מועמד אחד ששוה להצביע לו ?? יחימוביץ'? - בדיחה גרועה . -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ערן חסוך את זה , אין לתקן דרכם של אנשים מהסוג הזה ואין ללמד כלב זקן טריקים חדשים . יש דבר אחד שהוא אמר נכון זאת לא הזירה . אני מתחרט שרמשתי בכלל פטישים ואלות כי זה גרר אותנו לכל הקקמיקה הזאת . העניין הוא שארז דודנו כנראה חיפש אמתלה להוכיח עצמו כנבון וחיכה לי בפינה. פטישים ואלות פטישים ואלות - הנה , אני טיפש אתה חכם חג שמח לכולם ! וכן אתה צודק הוא חשף את פרצופו אבל אין מה לעשות אנשים נהיים כאלה לפעמים - דרכו של עולם . אני מאד שמח שהגבת לי כי בזכותך באמת נזכרתי לעשות משהו טוב בשביל אנשים אחרים הפסח הזה . אני מאחל לך חג שמח ושתשאר חיובי . -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אתה פשוט איש חולה , ציני ומרושע . -אבא ? זה אתה ? כל מה שאתה אומר נכון .ארז הדיקטטור הגדול , אין מצב שהבחור רק רצה להציע דרך חלופית - הוא רצה להתרברב כן כן אבל אתה תפסת אותו כי אתה הנעלה מכולם ארז הדיקטטור הגדול .אתה חוכמת אנוש בהתגלמותה החומרית . אותך נעבוד .יחי הארז , יחי הארז קולולולוווו.... -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הנה תסריט סביר : לא הייתה לו תעודת זהות עליו גם לא רשיון כולה הלך רגלי .אז כנראה שהשוטר החליט לשחק אותה גבר אם קראת את הכתבה אתה יודע שמותר להציג תעודת זהות תוך 5 ימים . אוכפי החק היקרים ,לא מכירים את החק שהם אוכפים -או אולי אישתו לא נתנה לו יום לפני אז הוא סתם רצה להוציא את התסכול . זה קל להסכים עם מה שנראה לך נכון . הקטע זה לחשוב קצת מעבר . יום טוב -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זאת בדיוק הבעיה ,שימוש לרעה בסמכות . -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
נכון לגמרי אבל מה עוד אפשר לעשות? הייתי רץ לבחירות אבל חוץ מארז מהפורום אני לא מסוגל לחשוב על אנשים שהיו בוחרים בי . -
צילום תיק תביעה - הנחיה הזויה
babybird פרסם הודעה בנושא של oranp83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אני עוד אתפוס אותך על משהו שאני אני אסכים . למעשה , מעכשיו כל מה שאתה אומר נכון, ארז הדיקטטור (/מקרובי הדיקטטור) הגדול . -
התנהלות מול הבן אדם/ביטוח בתאונה
babybird פרסם הודעה בנושא שלו בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
באמת תלוי מה זה במוסך שהוא מכיר ? מבין אם זה מוסך כזה של חאפרים אז לא כדאי . השאלה מה הנזק ? יש דברים שהם שטויות וניתן לתקן אצל כל פחח . אני תיקנתי לעצמי מכות פח בעצמי - לפעמים צריך רק להוריד את הריפוד לדחוף החוצה לשים מילוי להעביר שפשוף וזה נגמר . שאלה נוספת היא האם הרכב שלך חדש ? אם יש לך מקיף אני מניח שכן ואז כמובן שלא תטפל בעצמך. כמובן שאם ישצורך להחליף חלק כלשהו - כמו כנף פנס וכו תקפיד שזה יהיה מקורי וחדש - ואז עדיף לדרוש מורשה . סתם כלל אצבע למוסכים : חאפרים בדרך כלל מנהלים מוסכים מבולגנים עם חלקים/ ברגים / וכו' על כל הריצפה - זה סימן לאנשים שרוצים להספיק להוציא כמה שיותר רכבים החוצה ולעשות כמה שיותר רווח , אין להם זמן לנקות . בדרך כלל חאפרים גם נמצאים במקומות שאף אחדבכלל לא חשב שיהיה שם מוסך כי זה בסוף טיזינבי . ההפך אגב לא נכון - לא כל מוסך שנמצא במקום נידח הוא חאפרי . אם יש לך סבלנות / רצון להתחשב . תלך עם הבן אדם לפחח שלו תתרשם מהמקום ותפעל לפי מה שנראה לך נכון - תחושת בטן בדרך כלל נכונה . וכמו ש"נהגת שודים" רשמה לך - תפעל מהר . בהצלחה. -
צילום תיק תביעה - הנחיה הזויה
babybird פרסם הודעה בנושא של oranp83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כל מילה , בדיוק . "וכאשר המפכ"ל מאשר כי הייתה מכסת דוחות לשוטרים אז אני קורא ומתרעם , חבל רק שהשופטים לא קוראים ." בדיוק הם דופקים לך את הפתק הזה על השמשה גם אם עמדתי בכחול לבן באזור שהיה מלא בחניות כחול לבן חופשיות - אין לזה הסבר הגיוני . אני יכול לשים את זה בחתימה שלי ? -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
נכון שהוא נכשל - אבל ההיסטוריה תזכור אותו בתור אדם שלחם לשנות את המעוות , ולא זה לא חשוב לי מי יזכור אותי , חשוב לי שיהיה טוב יותר ,לי ,לך , לאנשים הקטנים . אבל הוא לא הדוגמא היחידה . קח לדוגמא את נלסון מנדלה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A0%D7%9C%D7%A1%D7%95%D7%9F_%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%94 הוא כן הצליח ונכון שאפריקה עדיין חרושת עוני אבל לפחות הוא שיחרר את האנשים האלה . אני רוצה להבהיר , אני לבן אבל אני מעריך את האישיות הזאת על פעליה . יש עוד הרבה דוגמאות , זה תלוי איך אתה בוחר לראות את העולם - ותעצור כאן ,בלי פילוסופיות . יתכן שאני טועה ,ההסבר היחיד שלי הוא שכך אני חווה את העולם . חוץ מזה , לא צריך להיות מוזר או פסיכופט בשביל להבין שבמדינה הזאת רק אלימות הולכת - זה מכה בך כשאתה מהסס להיכנס לצומת שמלאה בכלי רכב ונהג הטנדר מאחורייך לא מפסיק לצפור וכשהוא עובר לידך הוא צועק לך : "כוס אמא שלך יא טמבל " במחשבה אחורה הייתי צריך לרדת מהרכב וללמד אותו לקח - אבל לא עשיתי זאת , כי האמנתי שהעובדה שאני נהגתי לפי החוקים הופכת אותי לעליון . הקללה שלו עוד הדהדה לי בראש אחר כך ומאז התחלתי לשים לב לדברים - אם אתה לא נכנס לצומת כשהרמזור עדיין רק בצהוב , צופרים לך , אם אתה נוהג על 80 בנתיב הימני ביותר - צופרים לך . אני לא יודע מה אתם חווים אבל אני ספוג באלימות , אני ספוג בשנאה למערכת ואם אני מדבר על פטישים ואלות זה בגלל שלפעמים נראה שאני אתפוצץ , שאני אעשה משהו , שאני אכה את הבן **** הבא שיצפור לי , שאני צריך להכות נהגים שמקללים אותי ככה . אני לא חולה , אני לא מורד ואני לא יודע אם השינוי שמתקרב הוא לטובה או רעה . אני רק יודע שאני תוצר של מה שאני ספגתי ואני יודע שהשינוי הבא שיגיע יהיה אלים . -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אה מה קורה דוד ? התחלנו להריץ דאחקות הא ? לא רע העלית לי חיוך ... -יאללה בוא איתנו ,אותך נפקיד על בקבוקי התבערה . אין צורך שתהיה דיקטטור. אני נגד דיקטטור , זה הדבר הכי מעפן -אם כבר אז אנרכיה אבל גם זה לא בסדר. מה שמתסכל זה שאנשים לא כועסים ,אנשים לא מתאחדים , אנשים לא נלחמים וכשאני זורק משהו כזה כמו פטישים ואלות ,אתה מעמיד פנים כאילו שאתה לא רוצה את אותו הדבר. אין לי פתרון פלא . בזמו הקרוב אני מתכנן להתנדב ל"לתת" או "יד ביד " ולעזור לאנשים שרוצים לעזור לאנשים. בבחירות ,כנראה שמופז ,אולי הוא שווה משהו , אם לא, אז באמת יגיע תור האלות ופטישים. -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אני גם הייתי מתנדב פעם. תודה שהזכרת לי שאני יכול . אני מניח שכעסתי כל כך שכחתי לגמרי שהכי חשוב להיות אנושי . אני גם אלך להתנדב הפסח הזה . -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לשם שינוי ,אתה צודק. -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אני לא מציע כלום חבר , זה בדרך בלי קשר אליי . פתח עיתון - עוד עלייה בדלק ,עוד עלייה בחשמל ממש אמממ ,היום! - "מצבנו מעולם לא היה טוב יותר " לא משלם לי חשמל . פתח עיתון תראה מה המערכת הזאת עושה לאנשים , כמה זקוקים לסיוע לפסח ? אם אנשים לא יתחילו להתעורר האנרכיה תצמח מהשכבות הנרמסות ,אנשים שלא נשאר להם מה להפסיד לא צריכים את "הדרך הנבונה" אני לא בעד זה , אבל כל עוד עושקים אנשים על ימין ושמאל - *** על החוקים ומי שאוכף אותם . -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אוקי אממ, תמשיך לחלום , לא התכוונתי שאני הולך , התכוונתי ששקט כבר לא יהיה לך פה . -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מצבנו מעולם לא היה טוב יותר ? - באמת ? את מי אתה שואל ? או שפשוט עדיף לך לעצום עיניים ? כי לך מעולם לא היה טוב יותר ? ובאמת מה קשור בגרות נפשית ? לפחות תחסוך ממני את ההתבטאות . "שינוי לא משיגים בכוח בזרוע"? מה אתה מציע ? ראית את המחאה שהייתה כאן בקיץ האחרון ? מה היא השיגה ? שלטון שמשתין על ההמון הזה ? כן ... שינוי לא משיגים באלימות רק שחיתות וחוקים מגוחכים וצמרת מושחתים. - ירדת לפחות לראות את האנשים האלה שישנו באולהים ??? -אני טיפלתי בילדים שלהם ! שבכו וסבלו ממצבי רוח ודיכאון בגלל שההורים שלהם היו כל כך חסרי אונים שהם בחרו לעשות מחאה לא אלימה. ואני מקווה שאתה צודק לגבי הרכבת , אבל אתה לא - אין סיכוי שיפריטו אותם כי לאף אחד בשלטון לא באמת איכפת מאיך שהמדינה הזאת מתפקדת וממה שאנשים צריכים לעבור כשהם נוסעים ברקבת הזאת . והעיקר ש: sperial רשם - אנשים לא צריכים להחזיק אוטו אם הדלק יקר להם . אז הם לא יחזיקו אז רק ההיטקיסטים , הרופאים עורכי הדין ושאר אנשי כפר סבא והוד השרון הטובים יחזיקו רכב. אז תמשיכו לדכא 80% אם לא 90% מהאוכלוסיה . אבל רק אל תתפלאו אם במסלול הזה לא יהיה פה לא הייטק לא רופאים לא עורכי דין ובטח לא צדק כי הדבר היחיד שאנשים ייצטרכו זה רובים . ובעצם יהיה צורך ברופאים , הרבה רופאים. נשמע לך הזוי ארז ? -זה בדרך וזה מה שאנשים כמוך שאומרים ש "מצבנו מעולם לא היה טוב יותר" אנשים הזויים כמו השופטת המפגרת הזאת יביאו . כי תרצה או לא המערכת כבר מלוכלכת - העונש שניתן לבחור המסכן הזה זה רק ביטוי לכמה שהשוטרים והשופטים היקרים שלך הם אנשים הזויים ובזויים . אז מה אם הבחור זוכה בסוף ?? כל העצבים האלה על מה?? ו"גיבוב המילים שרשם ה"גוזל" " הוא בעיקר כעס ,שכנראה שאתה לא שותף לו . ומי שנוהג באלימות סופו ש"ימות" באלימות ? - עדיף על פני לחיות תחת כפייה ועושק, אני בן אנוש , לא עציץ . כל הכעס הזה וכל האנשים הכועסים האלה - זה לא משהו שתוכלו פשוט לטמון את הראש בחול וייעלם . השינוי יגיע בין תרצו או לא . אבל למה שתחשבו קצת יותר מעבר ללשעשע את עצמכם עוד קצת ולהכניס איזה "עקיצה" מתוחכמת על ה"גוזל" שאמר משהו קצת שונה ממה שנח לכם לשמוע .הרי כאן אני אדם בודד , מתוסכל וכעוס שמספק לכם את השעשוע הבא . כשהמון כמוני יציף את הרחובות זה כבר לא יהיה משעשע . תהנו מהפורום שלכם . -
עד מתי רישיון רכב?
babybird פרסם הודעה בנושא של moshe126 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כנראה שאתה יודע יותר טוב ממני. אבל אני לא רואה הבדל גדול בין יום לשבוע . התכוונתי שזה בתחום האפור לגבי הביטוח וזה מתוך מה שאני יודע וגם מתוך נושאים שיצא לי לקרוא בפורום . -
אני לא מכיר מספיק את המקרה והמערכת המשפטית כדי לייעץ לך אבל אני חושב שהכי טוב שתתייעץ עם עורך דין , אתה גם ככה הולך להגיע למשפט הזה אז תעשה את החשבון - להשקיע בעורך דין ולמעזר נזק או לקבל עונש כנראה מקסימלי,אני חושב שגם ייקחו בחשבון את העבירה שלך על אור אדום - למרות שאני לא יודע בוודאות . רק תעשה בירור לגבי עורך הדין לפני שאתה שוכר אותו ,שבאמת תהיה ממנו תועלת . משתמש ברכב ביקר לצורכי נסיעה ללימודים+עבודה, בלי רכב - אני לא יוחל להגיע ללימודים.. -לא נראה לי שזה יילך לך . באמת שעדיף במקרה שלך פשוט לחפש תחבורה ציבורית . גם לא שווה להסתכן כאן ולנסוע בלי רשיון . מקווה שלא תסכן את עצמך יותר ללא סיבה מיוחדת בהצלחה
-
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
babybird זה בסה"כ כינוי ואני לא מסתתר או מתממם . למרות שאני גם לו פיסכופט כמו שאתה מנסה להציג אותי . אני לא כועס על הסלידה שאתה מגלה ממני , אני מבין מאיפה זה נובע . גם אני האמנתי פעם שהחוק נועד להגן עלינו . אבל זה נכון בדיוק כמו שחברת החשמל הממשלתית קיימת רק בשביל לספק לך חשמל. כלומר זה לא , כי זה מזמן תעשיית כסף ותו לא . אני לא יודע אם טוב לך , או טוב לך מדי וזה מה שגורם לדבר הזה בתוכך, שרואה שכל מה שקורה מסביב לא נכון ,להיות רגוע ושקט אני לא יודע מי אתה וזה גם לא חשוב לי ,כמו שלא אמור להיות לך חשוב מי אני . אבל אם אתה ישראלי ממוצע כמוני ,שפשוט נמאס לו מכל המצלמות האלה , מכל השחיתות הזאת וכל הבריונים האלה שקוראים לעצמם רשויות והתפקיד היחיד שלהם זה לגזול ממני וכנראה שגם ממך . אז ארז יקר הגיע מזמן הזמן שתכעס. שתבין שיש לך צלם אנוש וזכות בחירה - והאנשים שאומרים להנהיג אותך והאנשים שאמורים לשמור את החוק שאמור לשמור עלייך מקבלים מנדט כלשהו רק מתוקף כך שחופש הבחירה שלך מאפשר להם - ברגע שזה לא נכון , אין להם זכות קיום . חברות אנשויות התאגדו עוד מתקופת האדם הקדמון במטרה לשנות משהו , לשנות את מערכת "החזק שורד " או מערכת "כל אחד לחוד" אבל הרעיון הזה לא מומש כי תמיד קם מישהו שבשם האלוהות , או בשם היותו נעלה או בשם כל שקר אחר , לקח לעצמו כל מה שהוא יכל לקחת על חשבון אחרים . במקרה שלנו אלה הנבלות שאמורות לדאוג לנו - המנהיגים , השופטים והשוטרים שאמורים להיות כאן בשם הבחירה שלנו ולמעננו - והם לא .בישראל המערכת שחזרה לשלוט היא: " המנוול חסר המצפון עושק " - ממש כמו בימי הביניים . אתה יודע איך ימי הביניים באו לקיצם? לא במחאות עם שלטים לא בהפגנות - במהפכות , עם אלות ופטישים ואם השחיתות והעוולה לא תשנה פניה .זה יגיע גם לכאן . אז אני מקווה ששוטר קורא את , אני מקווה ששופט קורא את זה ,שחבר כנסת קורא את זה ושכל מי שקיבל את המנדט ממני קורא את כי עמוק בפנים וכנראה עמוק מדי - הם יודעים שהם טועים . למעשה, יש גם לא מעט שוטרים שהם הוגנים והם יודעים שמה שקורה לא נכון ולא צודק ובגלל זה הם לא תמיד עושים מה ש"החק " מכתיב . אני לא לבד ארז , יש עוד הרבה אנשים שנמאס להם ,ואם שום דבר לא ישתנה הם יפנו לאלימות , לאלות ,לפטישים ולכל מהשהם יכולים כדי שהכעס והתסכול שהם מרגישים יקבל ביטוי . וביום שבו הם ינסו לדחוף לאנשים האלה את האלות לאף ואפילו אם הם יכלאו חלק מהם - הם יקבלו אבנים ובקבוקי תבערה על הראש - זה כבר קרה בארץ הזאת ולא ע"י מוסלמים / ערבים אלא על ידי אזרחים מתוסכלים שהחליטו שנמאס להם מהקיפוח ומרדו . אז תמשיך לסלוד ממני אם אתה רוצה , תגדיר אותי כפסיכופט או איך שבא לך אבל אם אתה לא "פסיכופט" בעצמך ,אם אתה מרגיש את מה שאני מרגיש ,אם אתהכועס כמו שאני כועס ואתה נשאר כנוע - אז אתה רק עוד אחד ממיליראדי סיבות שהעולם נראה כמו שהוא נראה . -
שלילה לשנה ו- 2500 קנס על מעבר באור אדום.
babybird פרסם הודעה בנושא של blackice בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
השינוי יגיע רק כאשר אנשים יצאו לרחובות עם אלות ופטישים וייצעדו לכנסת וייראו לרשויות המושפלות האלה שאין להן כח . הבעיה שהפילוג בעם גדול מדי ושהתרבות המקובלת כאן היא לא התאחדות למטרה משותפת ,אלא לאכול זה את זה על כל דבר קטן . בסופו של דבר כשהמציאות תגיע לתחתית האפשרית אתם תבינו שזה הפתרון היחיד - אלות ופטישים . -
עד מתי רישיון רכב?
babybird פרסם הודעה בנושא של moshe126 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זה באמת שלא חד משמעי וזה בתחום האפור(תלוי גם כמה זמן עבר מאז שפג הרשיון ) - אני הייתי חוגג על זה לפחות שבוע שבועיים. השאלה האם אתה מוכן לשלם את המחיר למקרה שאיזה שוטר ירצה לעשות מזה עניין ? -לא שבהכרח שוטר חייב לעצור אותך. מבחינת הביטוח , אתה חייב להיות עם טסט אם אתה רוצה כיסוי , למרות שנראה לי שבחלק מהחוזים הנוסח מאפשר פירצה שלפיה אתה יכול לא להיות על טסט מיד אלא שכבר עשית באותה שנה , תקרא את הפוליסה שלך (אם הביטוח זה ממה שאתה חושש). בכל אופן ,אם אתה לוקח את הסיכון תדאג לנהוג בזהירות הרבה יותר מבעבר . -
האם אפשר להיות רגוע? ממל"ז + 120 קמ"ש
babybird פרסם הודעה בנושא של yaniv572 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מה אני ? איזה דבר חכם יש לך להגיד שלא אמרת ? אתה יכול להמשיך לשחק אותה שנון אבל אם כל מה שבאמת בא לך זה לרדת עלי ואתה מנסה להיות שנון ולא לכתוב את זה אז "זה די ברור מה אתה " ... -פלצן -מהומה בפורום ? אוי נו .... -
קנס ע"ס 250 ש"ח בת"א
babybird פרסם הודעה בנושא של meital15m בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה חבר! כן ירבו אחים כמוך .
