Jump to content

babybird

  • הודעות

    194
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי babybird

  1. ידני במקרה ?
  2. כבר רשמתי לך שסביר מאד להניח שלא - היות שיש גם אופנועים שלא מספיק גדולים להפעלת המצלמה. הנה רעיון מעשי אם אתה בכל זאת מעוניין בביצוע הניסוי - תשתמש בגלגל הספייר שלך במצלמה שבחנייה שמופעלת באותו עקרון או במצלמת רמזור באיזה 4 בבוקר או מתי שאתה יודע שאין אנשים בסביבה . פשוט תגלגל את הגלגל על האזור שאחרי קו עצירה . ככה תהיה לך תשובה ודאית -שהיא סביר מאד להניח ,מראש, לא .
  3. כן , אתה פשוט דובון איכפת לי מרוב שאתה נחמד ...
  4. במקום להגיד תודה על שאני נותן לך עירוי מציל חיים אתה מנסה להתחכם? הרי במידה ואפסיק להגיב על דבריך, תגווע. לא ממש , המצות וכו' מחזיק אותי די טוב ... אתה קבעת שמבין כל האנשים המגיבים בפורום, אני היחיד שמוטרד ממך, כל היתר מתרחקים, לפחות את זה תעריך. אני קורא את תגובותיך. אני חושב שאתה צעיר אינטיליגנטי בעל יכולות לא רעות בכלל מי אמר שאני לא מעריך אותך ? אני מעריך מאד את העמדות שלך ואני מעריץ את הציניות שלך ועוד יותר מעריץ את הנוקשות שלך וחוסר הרצון שלך לרדת מעמדותייך . אם כולם היו עוברים לפטישים ואלות ... קרוב לוודאי שאני הייתי מצהיר שאני פציפיסט. אתה מתעסק איתי - כי משהו בהשתטויות שלי מרגיז אותך (וזה כנראה הסיבה להעובדה שאתה כל כך מסכים איתן) ואני משחק איתך כי זה כזה כיף ובכל זאת, משהוא השתבש במהלך התבגרותך ואתה מנתב את יכולותיך למקומות מסוכנים. ניסיתי להדליק נורה אדומה אבל אתה נכנסת למגננה, סימנת אותי כאוייב והתחלת לירות. אם אני מוציא מכאן לפחות אדם אחד שבאמת מוכן לצעוד עם פטיש ואלה ,זה שווה יותר מכל הידע שאני יכול למצוא פה. כי אני כועס ואני חושב שכל מי ששפוי או חפץ בצדק צריך לכעוס. השתדלתי לא להגרר לירי הפרוע שלך, אבל נגררת ותראה כמה שפחות משעמם לנו עכשיו סימנתי פגיעות, כמו בקרב מגע, ואללה? אם אתה מכיר מקום טוב באזור המרכז ,דבר אליי (אני לא בכושר אז בטח תוכל להכות בי כהוגן ) . אבל אתה בשלך, לא לומד, מורד, ג ב ר !!! למי קראת גבר ? גם ישה, אותו אתה מעריך אה ... הוא לא ממש גנדי אתה יודע ...אבל הוא נחמד. , ניסה לרמוז לך למתן את תגובותיך, במיוחד למשתמשים מבוגרים יותר, אני לא חושב שאתה במקומי היית ממתן את תגובתייך כשאני בסה"כ כותב את דעתי וכל אחד יש לו הערה . ואיך זה בכלל קשור למבוגרים ? זה לא שאני מדבר אליכם לא יפה ... אה רגע , בעצם אני כן . שייט ... ניצחת אבל אתה, מרגיש נוח מאחורי המקלדת ושולח את חיציך לכל הכיוונים. זה הכיסא בויה , הוא נוח אין מה להגיד...זה ממש כאילו שאתה כועס על זה שאתה לא יכול להכות בי . יאללה, בסדר, אני מוכן לוותר על המשך ההתגוששות ולהתחיל מחדש. מה איתך? מרים את הכפפה? (לטקס, לא איגרוף...) אני לא מתגושש איתך להרים את הכפפה = לקחת יוזמה , כרגע אתה לקחת אותה (אז איך אני ארים את הכפפה ?) , כי אתה לא אוהב את מה שההתעסקות בי אומרת עלייך . אני לא רוצה להיות טרול פרומים שחושב על העקיצה הבא בארז שמרגיז אותי כל כך - לא . אז אוקי , אני לא מגיב לך יותר . תהנה מהתגובות הציניות (אני יודע שאני אהנה ) שלך לנהגים חדשים / צעירים שרק נכנסו לכאן מפוחדים במטרה שמישהו יסייע להם להחלץ מהמערכת המפלצתית הזאת שאתה כל כך מחבב .
  5. אז כנראה שהוא רימה אותך בכוונה. תן לי לנחש, זכרון הדברים היה שלו נכון ? שמע ,אתה צריך להכנס באמא שלו . איך אתה יודע שהוא כבר תקופה ארוכה עם הרכב ? יכול להיות שהוא בכלל סוחר רכב ועבד עלייך ? או שזה מישהו שאתה מכיר? בכל מנוול יש שיטה לטפל . אני מקווה שתצליח , תעדכן מה נסגר. בהצלחה
  6. ארז ,ארז .... כזה שובב חשבת על עקיצה במשך שלוש שעות והצלחת להצחיק אותי . -אתן לך קרדיט , הבדיחה טובה . אבל אתה מבין , עצם העובדה שאתה מגיב לתגובות שלי מראה שאתה לא מר "מבוגר שקול ונבון" כמו שאתה רוצה להצטייר, כי הרי אמרת שמצדך אני יכול להמשיך לקרקר , זוכר ? ותראה כמה תגובות כבר זרקת לי היום ? למעשה ,ארז , תכיר בכך או לא ,זה מעיד על כך שאתה נוטר טינה לאדם לא מוכר לך, שפגשת בפורום ,שבסה"כ חלק על דעותייך והציג השקפה שלא נאה בעיינך. אז ,ארז יקר אולי באמת , אבל באמת , הגיע הזמן לשאול את עצמך :מה זה אומר עלייך ? מה זה אומר עלייך ארז ?
  7. דיברת עם המוכר עצמו ? אני חושב שבמקומך הייתי קודם מנסה לדבר איתו.זה אולי נשמע לך הזוי אבל אני רציני , תציג לו את התנאים שלך או אם אתה רוצה שיחזיר את הכסף ולבטל את העסקה , פשוט דבר עם הבן אדם לפני שאתה מתחיל סרטים תראה אם יש לו לומר בנדון , אם יתחיל למרוח אותך גם תטיח בו איומים על זה שתתבע אותו ותלך למשטרה . נ.ב קראתי גם שנשאלת לגבי זכרון דברים אם עשיתם ולא ראיתי תשובה .
  8. אם זה ברור מוסכם אז זה אמור להיות בספר התיאוריה. אני לא זוכר שום דבר כזה בספר . גם לא בתמרורים. מצורפת מפת התמרורים להלן : http://www.tamrur.co.il/%D7%AA%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%A8/Tamrur.html אז תסביר לי איך אזרח שבמקרה לא למד משפטים אמור להבין מה התמרור רוצה ממני ? שאני אתחיל לשרטט דיאגרמת ואן באמצע הכביש ? הבנתי מה התמרור אומר רק אחרי 12 קריאות מינימום וגם זה אחרי שישה רשם שאת הרשום צריך לקרוא בלוגיקה חיובית . איך אתה אומר שהתמרור מובן או ברור מוסכם ?
  9. מי אני ? - אזרח שרוצה שינוי ? שהבטיחו לעלות איתך לירושלים, עם אלות ופטישים - כן , רגע , אין לי נחת מרוב אוהדים ,כל הזמן מתקשרים אליי שאני אבוא להנהיג מרד ... פחחחחחחחחחחח מעניין , למה מכל האנשים שקוראים בפורום הזה , אתה היחיד שבאמת כל כך מוטרד ממני . -נקודה למחשבה .
  10. איפה ? קילומטר וחצי משם ? החבר שלך באיטליה יכול פשוט לא לשלם ולחזור ארצה אם הוא תייר ואם הוא תושב קבע אין סיבה לא ללמוד איטלקית . מה גם שחובתם לכתוב שלט באנגלית , אני מאמין שיש שם לא מעט תיירים . אם הוא הולך עם זה לבית משפט ולא זוכה זה רק בגלל שהחוק לא צודק .
  11. יש שלושה לפחות וזאת אחלה עיר , לא מבין את הבדיחה . אה כן , ויש שם גם בתי מגורים ,זה לא בדיוק אזור מסחרי זה יותר כזה כמו סימטה בפלורנטין . השלט שבתצלום המצורף מבלבל מאד ,כמו כל השלטים של החנייה .
  12. אני חולק עלייך , אני יכול להביא לך צילום מתמרור חנייה ברחובות שרשום עליו מפורשות שמשעה מסויימת מותר לחנות במקום באופן חופשי ואני חונה שם בכיף . התמרור נמצא ליד הסנוקר האוס ליד התחנה המרכזית . אם דוקטור גורל לא יוצא זכאי במשפט , זה עוול . ולדוקטור , הקרב שהתחלת צודק , מחזק את ידך הלוואי שתצליח .
  13. או לחילופין להכריח אותך לקרוא עוד בדיחות כאלה ...
  14. הזוי אבל אמיתי . אתה תובע או מתכוון לסגור להם את העסק בדרך מעניינת יותר ? יש כל מני מצלמות שאתה יכול לשתול . הייתי גם מנסה לבקש להעביר את הרכב במנהרה בעצמי או להישאר ברכב ומצלם תוך כדי את השטיפה כמו גם את הרכב לפני ואחרי השטיפה .
  15. זה לא קצת מנוגד למה שרשמת בהתחלה ? הוא לא יכול להיות צודק לגמרי וגם צודק חלקית בו זמנית . אבל הציפור השחורה פשוט לא עושה לך טוב בעיניים נכון דוד ? אז לא איכפת לי מה אומר הצרפתי , הטורקי , או האמריקאי . אני יודע דבר אחד ,ברגע שאני רושם משהו וכולם קופצים להגיב לי כמה שאני דפוק . אז כבר יש משהו כל כך צודק בזה שאני כאן שיהיה לך אחלה פסח דוד יעקב.
  16. קינג! יש לך לינק או שהיית נוכח ?
  17. אמצעי תיקון לשיקול דעת רשות הרישוי != מבחן תיאוריה. זה אומר שהם יכולים לדרוש ממך להתחפש לבארני הדינוזאור וללכת עם שלט שכתוב עליו לא נוסעים באדום ומצד שני זה אומר שיכול להיות שאין שום תוספת. אז מה ? העיקר להפנות אליי אצבע מאשימה ? ומי בכלל מקשיב לצרפתים?
  18. נ.ב אתה רומז שיש לה עצירות ואח"כ אומר לי דרך ארץ? אתה רומז אני אומר - מה ההבדל?
  19. אההה.... אבל היא התחילה . למה כולם תמיד מאשימים אותי? אגב, אם כבר אתה פה ממתי זה כולל הארכה לשנתיים ומבחן תיאוריה ? יש מצב שאני צריך לעשות תיאוריה ולא ידעתי ? כשאני עברתי באדום הייתי נהג חדש ולא נמסר כלום על תאוריה .
  20. בתור מי שלא מעניין אותי אתה יכול ללכת לדפוק תראש באיזה קיר. boooya got ya !
  21. מממ ... כן פישלתי עם ברזנט אבל אני מאשים את המרצה הדפוק לחומרים שקרא ככה לברזלים של הבניין קח כמה כאלה וזה חומר פרומגטני מספיק טוב . למה צמיג משומש לא מעשי ? לך לכל פנצרייה ... הנה עוד רעיון - לא מזמן פירקתי מנוע מבלדר יש שם הרבה נחושת וגם ברזל זה "גוש" פירומגנטי טוב מאד . לפי מה שקראתי ב HOWSTUFF WORKS שsepiral הביא העברת גוש פירומגנטי תהיה חסרת תועלת ,כנס לקישור ושים לב איך בנוייה לולאת ההשראה שמתוארת שם במצב כזה יש צורך במשהו מסדר גודל של רכב בשביל לגרום לשינוי מספק בשדה המגנטי כי המרחק מקצוות הסליל משמעותי ביותר . אז אני דן את הניסוי לכישלון עוד לפני שניסינו . כל מי שעשוי לרצות לשבש מלצמת אור אדום עדיף לו להתעסק עם המצלמה עצמה ולא עם השדה . למרות ששוב,רעיונית, הפעלת אלקטרומגנט חזק מספיק תגרום לשיבוש מספק בשביל שהמצלמה תופעל . הבעיה היא שאפילו המתח שבשקע הביתי לא יספיק לאלקטרומגנט כזה (או שכן .... צריך לחשב ).
  22. זה בדיוק מה שהניסוי מתוכנן לבדוק .
  23. לפרוטוקול , אני לא מחפש דרכים לרמות אור אדום ,זה אחד החוקים ההגיוניים הבודדים . אני כן נגד המצלמות אור אדום . והמיתוס כנראה נכון , כי ראיתי כאלה . זה לא שהשדה לא מרגיש זה פשוט ששינוי השד המגנטי יוצר זרם /שינוי זרם קטן מדי בשביל מכשיר המדידה שאמור להפעיל את המצלמה .
×
×
  • תוכן חדש...