-
הודעות
194 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי babybird
-
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא לא לא , הלכת לאיבוד . לא מגנט -אם אתה רוצה להשתמש במשהו שמדמה צמיגיםאתה צריך לוחות פלדה . למשל , אתה יכול לקחת צמיג שיצא משימוש לבקש אחד כזה בפנצ'רייה אולי ייתנו לך ולהעביר את הצמיג במקום שנראה לך שהתייל נמצא ותעביר את זה כמה שיותר קרוב לקרקע . זה יכול להיות גם משהו מאד קל כן , אם יש לך מוט פלדה או כל דבר אחר שעשוי ברזל טהור ולא סגסוגת . מומלץ שלדבר הזה יהיה שטח פנים כמה שיותר גדול כי כך יהיה סידור מטענים על פני שטח גדול יותר ושדה מגנטי מושרה חזק יותר . אם יש לך למשל איזשהו פחון שעשוי מפלדה ולא מאלומינים או כל דבר שעשוי מברזל ברזל זאת המתכת הפירומגנטית הכי זולה שאני יכול לחשוב עליה . אם תוכל למצוא כמה ברזנטים למשל ולעטוף אותם ביחד ולהעביר את זה על הריצפה זה יהיה מצויין . הכי מומלץ זה שתמצא צמיגים משומשים כי ככה זה נותן סימולציה מיטבית . בהצלחה -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אם להאמין שמדובר בשדה מגנטי וקשה לי להאמין בכך . לא הצמיג ולא המצבר הם ש"מפעילים" את השדה .צמיג בד"כ מורכב מפןלימר ..... הי!! רגע , נכון בצמיג הרי יש שכבות של פלדה - ופלדה זה חומר פירומגטני בין שני גופים ממוגנטים קיים שדה מגנטי והשדה המגנטי יוצר זרם מגנטי אם התייל או רכיב כלשהו במערכת כזאת מסוגל לאתר זרם מגנטי אפילו קטן ביותר אז כך ניתן להסביר את פעילות המערכת הנ"ל . אם אכן המערכת מבוססת על שדה מגנטי וההשערה שלי להסבר על פעילות המערכת נכונה זה אומר שאם תיקח גוש פלדה ותעביר אותו באזור שנראה לך שהתייל מותקן המצלמה תופעל ! תנסה את זה באחד מאותם חניונים שאתה מכיר ואל תשכח לספר לי . -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דרך אחת היא יצירת אלקטרומגנט , להרכיב אחד יעיל באופן עצמי יהיה קשה למדי והוא גם יידרוש מתח מקור גבוהה בהרבה מהמצבר - למרות שצריך לחשב את זה קודם . אפשר לנסות להשיג אלקטרומגנט מסחרי או אולי להשתמש בגרנטור כמקור מתח לתייל שייצור את השדה המגנטי . דרך אחרת היא להשיג מגנט טבעי , למרות שקשה להאמין שתמצא אחד גדול מספיק בשביל לשבש את השדה הקיים / לא קיים באיזור של חיווט המצלמה . עוד חומר חפש באנגלית ביוטיוב למשל electromanget הדברים שרשמת מעלים את הרעיון הבא : הצמדת מגנט טבעי למצלמה עצמה ולא לחיווט שלה או התקן שיוצר שדה אלקטרומגנטי חזק כלשהו - כמו אנטנה למצלמות הצהובות ... למרות שנראה לי שיהיה יותר פשוט להדביק משהו על העדשה . מוווווננננהאהאהאהאהאא -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זה כבר יותר הגיוני - המכונית מפעילה שדה מגנטי מנוגד לשדה קיים או פשוט יוצרת שדה בגלל שהיא מורכבת ממתכת פירומגנטית , הדבר מחייב קיום של מגנט טבעי או אלקטרומגנט בסמיכות לתייל ואז נוצר /נקטע זרם מה שמעביר אות לזכרון של הרכיב המפעיל את המצלמה . עדיין , מנגנון כזה לא פשוט לבנייה וקשה לי להאמין אם קיים . בכל מקרה אתה סבור שהמידע מדוייק? ואם כן ,אתה יודע מה עומק החיווט ? -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
איזה צומי אתה אבא . לא זוכר אותך ככה ... -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
נ.ב אם באמת זה תיילים אז כן אפשר לגלות מתח בתיילים ואפילו לשבש את הפעילות במקרה זה קל בהרבה מאשר במצלמה שמבוססת על גלים שלא מועברים בתיל. כמובן תלוי גם מה העומק של התיילים . החדשות - צהובות , לא נראה לי שמבוססות על תיילים . מה שבטוח זה שצריך ללמוד על הנושא. -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תאכלס ,אותך אני מכבד, אז אם אמרת אני אנסה לעדן את התגובות שלי (הכל במידה כן ?) עדיין , זה לא הגיוני שזה יהיה תייל מתחת לאספלט או משהו כזה ומצד שני שאם כבר נכנסת לצומת אז המצלמה לא תופעל ?! איך זה יכול להיות ? אם אתה מתכוון לתייל שמודבק מעל לאספלט והמערכת מגיבה לשינוי מתח ,אני אבדוק אבל גם זה לא הגיוני - כי אז בקלות התייל הזה מתנתק . חייב להיות שם איזה אמצעי אינפרא אדום או חיישן שמופעל על סונר או איזהשהו גל שלא מנותב דרך תייל . נ.ב , עדיין לא סיפרת לי איך זה שאתה יודע כל כך הרבה בנושא . -
מכופפים לי את המראות באוטו כל הזמן
babybird פרסם הודעה בנושא של yahavk בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
שברי זכוכית ? אתה מודע לזה שיש שכבת פלדה בצמיגים נכון ? למעשה כמה כאלה ... חחח לא שווה לעבור דירה בשביל זה . פשוט חכה להם עם איזה משהו שתוכל להרביץ בהם מוסר ... -
עזרה בקשר לתאונה שהנהג השני לא מודה.
babybird פרסם הודעה בנושא של sagishm בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אזרח יכול להורות לשוטר לשבת על פטיש וכו ? . -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
1 . שנייה אחרי , ככל הידוע לי . 2 . בד"כ יש פלאש ,מספיק פלאש בשביל שתראה גם ביום וגם בלילה . ולנטיין , סקורפיון , צ'יטה וכו - אין לי מושג כל אלה אמצעים לעברניים שרוצים להמשיך להיות עבריינים , הדרך ההכי טובה היא להיות ערני לתנועה ולרמזור - כך גם לא תסכן אף אחד . 3 . בזמנו חטפתי 1000 ש"ח ו10 נק , לא מזמן היה בחדשות (או בדימיונו של הסבא הפראנויד שלי ) שהחמירו את הנהלים ב2012 תשובה מדוייקת תמצא באתר של משרד התחבורה . פשוט תגגל . 4 .אין לי מושג . אם תרצה פעם לצאת למסע קטל של הדברים המכוערים האלה אנא יידע אותי . -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כמה שטויות בהודעה אחת ? מה הקטע שלך להפחיד את הבחור המסכן ? " כי הן לא משדרות דבר. " אתה בטוח ? אז איך נראה לך שהן יודעות מתי לפעול ? -
אם היית קורא גזרי דין היית רואה כמה גזר הדין הוא אישי ורואה את הפרט שמולו , כמובן תוך אילוצי החוק, ולכן שני נאשמים בשתי עבירות דומות יכולים לקבל ענישה שונה אחת מהשניה. -אולי במקרים שהתקשורת מעורבת והשופט רועד על השמרים. המלוה והנהג לפחות לפי הבנתי כאן , באו יחד וחזרו יחד -למה אתה מניח הנחות ? מי אמר את זה ? נכון שהבאתי מקרה היפותטי , ומה עם המקרה ההיפותטי ? במקרה כזה הבן אדם נדפק סתם . צדק חייב להיות טוטאלי או שלא חייב להיות בכלל - כל השאר זה קשקשת . אם אתה באמת היית עורך דין וכעת אני מניח כבר שהההנחה הזו שגוייה , אתה אמור להבין כמה חוסר צדק מסתובב במערכת הזאת כמה היא לא יעילה , לא פרטנית ולא הוגנת . וכן , עדיף רובוטים , רובוטים ניתן לתכנת להתחשב . נ.ב ,כולי תקווה שאתה צודק ואני הזוי , כי אני יודע שאני לא צודק.
-
נכון ,ישה , זאת הבעיה , הוא לא ריאליסטי . מה היה אותו נהג מלווה לעשות ? תן לי לנבא את תשובתך : לא לשתות . תסריט אפשרי : הנהג שתה קצת כי בנה על זה שהבחור יסיע אותו הביתה בלי לדעת שהוא נהג חדש עד לרגע האחרון . הבחור שנהג ציין זאת לפניו רק אחרי ששתה ובכלל נשאר רק עוד שבוע למלווה . הבעיה במערכת המשפט זה שהיא לא מבדילה כל מקרה לגפו - ויש שיגידו שזה בשם השיוויון - אבל אנשים לא שווים . זה נכון מבחינה כלכלית , מבחינת כישורים , מבחינת ידע מקצועי וכללי , מבחינת יכולת תגובה תחת לחץ / במצבים חריגים ועוד הרבה בחינות. הסיבה שהשופטת לא מתחשבת היא לא בגלל שיש לה עוד הרבה מקרים אחרים , אלא בגלל שהיא פשוט זורקת *** אז מה איכפת לי מה המחוקק כיוון, המחוקק דפוק ! מה איכפת לי מה השופטת אוכפת אם פשוט לא איכפת לה ? אם היא מנצלת את עמדת הכח שלה בשביל לאיים על האדם שהיא אמורה "לתקן" אם היא בן אדם , שנוי מרקמות שהולכות ונרקבות כמוני וכמוך והיא משחקת אותה אלוהים עם האיומים שלה . אני לא צריך שערן יתאר לי מקרים כאלה אני רואה מספיק כאלה כמעט כל יום .
-
מעבר על קו הפרדה רצוף דהוי
babybird פרסם הודעה בנושא של Scolpy בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
או קי כן , הוא ניגש למשפט ואז ניתן להאריך אבל אני שואל על דוחות בכללי -השיטה הזאת של לדחות ל9 חודשים זה עובד רק עם דוחות שהוצמדו לשמשה ? והאם יש מקרים של דוחות שמשה שזה לא עובד ? -
מעבר על קו הפרדה רצוף דהוי
babybird פרסם הודעה בנושא של Scolpy בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ענית לי בהודעה אחרת ששאלתי אותך לגבי הארכה של דו"ח שמקבלים הארכה ל-9 חודשים . דו"חות מהסוג הזה לא ניתן לדחות ? -רק כאלה שמצמידים לשמשה? אני מתכוון ,הוא לא יכול לעשות כאן את תרגיל ההתיישנות ? -
עזרה בקשר לתאונה שהנהג השני לא מודה.
babybird פרסם הודעה בנושא של sagishm בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
איזה רכבים ומה הנזק שנגרם לכל אחד ? תתאר יותר בפרטים את המקרה . מה אתה הולך לכתוב לחברת הביטוח כשהם ייבקשו ממך למלא תאור מקרה ? הייתי גם במקרה דומה -אני הייתי הפוגע והודיתי ישר וגם שילמתי .אפילו שהיא חנתה עם הג'יפ המפלצתי שלה באדום לבן אחרי משאית ועוד אלף תירוצים . לא חושב שיצאתי טמבל או פראייר , אלא רק אדם ישר . במקרה שלך ,אם ממש יצאת מהחניון ואתה זזת קשה באמת לקבוע מי אשם -הוא לא הסתכל ואתה ,כנראה שלא הסתכלת . -
"וחוץ מזה איך אפעיל את המוח אם לכל שרשור אני אכתוב מגיע לך בן בליעל" - לא הולם אותך לעודד את התליין . הוא לא רשם שהנהג הצעיר היה שיכור . למעשה , מה שנעשה בטח נעשה בשביל למנוע מצב של נהיגה בשכרות , זה מקרה של אזרח אחראי שדואג לשלום הציבור ומבין שהחק במקרה הזה - מטופש ולא עדכני . "לטענתו התובעת המשטרתית בכלל לא טרחה להתייחס לעניין והתעלמה ממנו לחלוטין" - הבעיה היא שכל מה שמעניין אותם זה ללכת הביתה ללגום חלב עם עוגיות.בתור מישהו שיודע כל כך הרבה על דיני תעבורה אתה או עו"ד / עו"ד לשעבר או "עבריין" לא קטן בעצמך .או אופציה שלישית שלא לקחתי בחשבון (הא! עכשיו אין לך איך לקטול אותי ) fuck the system!
-
כמו שאתה רואה יכולות להיות הרבה סיבות , אם אתה לא מוטרד מהסיבה אלא מהתוצאה - שחרר קצת את הבורג אולי זה יעזור
-
גם אני חושב ככה ,כי זה בדכ אחרי בלימה או כשאני במהירות איטית . אבל זה לא מסביר את זה שהרעש נוצר אחרי פנייה ,שיחקתי עם הרעש כמה שיכולתי כשהוא הופיע לאחרונה - כשאני מסובב בעת הרעש אז הוא נפסק / משתנה .זה גורם לי לחשוב שזה לא הרפידה אלא משהו אחר. הבעיה היא שאפילו כשאני ניגש להחליף ברקסים - מה אני אמור לומר למכונאי ? תבדוק לי מאיפה הרעש ? - הוא ייקח איתי סיבוב אבל לא בהכרח יישמע משהו , הרעש מופיע לעיתים ולעיתים לא.
-
לקחת לחנות של צמיגים / איפה שעושים כיוון פרונט או למוסך הרגיל (מכונאות) ?
-
טוב ראיתי מה זה תפוחים . לא נראה לי שזאת הבעיה הרעש נמשך גם אחרי הפנייה לפעמים עד לפנייה הבאה ולפעמים עד לעצירה.
