Jump to content

babybird

  • הודעות

    194
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי babybird

  1. לא יודע איך אף אחד לא רשם לך אבל זה נראה ממש כמו בעיה בטורים .אם זה המקרה זה פשוט לטיפול - רק צריך לפתוח קצת בורג אחד שליד המנוע .שלא ייקחו ממך על זה כסף במוסך -תציע אתה האופציה הזאת למוסכניק. המנוע נותן רעידות ואז נכבה ?
  2. "הם יש להם משושים שפרפר חתלתול לידם" -אם שותים לא מתכתבים . התחלתי לכתוב הרבה דברים , בחלקם אני מאמין גם אם הם לא פרקטיים - אנשים לא צריכים מנהיג. אבל , כשחיפשתי קישורים לחומרים על הדמויות שמהם אני שואף השראה . נתקלתי בסירטון הזכיר לי מה באמת מאחד את העם הזה - פחד מכך שישמידו אותנו . קודם צריך לטפל בהם. אחר כך אפשר לצעוק על טוהר מערכת הבטחון .
  3. -לא בגלל מחאת הקיץ הוא לא סופר אותה .הוא פשוט מרגיש את הגילוטינה מתקרבת .
  4. אתה צודק בכל מה שרשמת חוץ מ : שכל כוונתו הייתה טובה - אין לי כוונות טובות , אני חרא כמו כל חרא אחר ,תמיד אמרתי זאת - רק אולי חרא קצת יותר כועס . ואני לא כועס על זה ששוטרים טועים , אני כועס על זה שהם טועים יותר מדי.
  5. נ.ב איפה אני יכול להשיג בוק . חיפשתי בACE ו הום סנטר ולא היה .
  6. אממ , נכון צודק. נזילה של שמן ברקס - לא נראה לי , כל האזור של הניפל יבש וכן הוספתי נוזל ברקסים לא מזמן והמיכל מלא . התפוחים / משולשים . משולשים זה המתלה אני מניח ואני אבדוק אותו כי לא חשבתי שזה ברמה כזאת - זאת לא הייתה מכה חזקה במיוחד אבל הייתה משמעותית . מה זה התפוחים ? זה מה שנמצא בין הדיסקה לגלגל ?
  7. אני נוהג על דייהו לאנוס ולפני כמה זמן היתה לי תקרית קטנה בתל אביב - פירססתי בקו הפרדה מקוטע ונכנסתי עם הגלגל במדרכה - הפגיעה בגלגל הייתה מהצד, כי ראיתי את הטסה קצת שבורה . בכל מקרה אני נוסע ככה כבר איזה כמה שבועות והכל תקין , רק לפעמים אחרי פנייה על מהירות נמוכה או בלימה כשאני גולש בלי גז ולפעמים גם אחרי שאני נותן גז אני שומע מעין שריקה שבאה מהאזור של הגלגל . הברקס שלי גם ככה דורש החלפה עוד איזה 2000 ק"מ אבל העניין הוא שהורדתי את הגלגל והכל נראה תקין הדיסקה ישרה הברקס יושב רגיל . אני מן הסתם אכנס למוסך בקרוב להחליף ברקסים אבל אני פשוט סקרן : מה זה יכול להיות ? יש מצב שהברקס נותן שריקה כזאת ? כשאני אומר שריקה זה ממש כאילו קצה של מתכת שורט מתכת אחרת .
  8. חברה תתחילו להיזהר עם , סבא שלי אתמול מתקשר אליי כולו מבוהל אומר לי "תזהר שלא לנסוע מעבר למהירות המותרת או אור אדום, ראיתי בחדשות שמכניסים על זה עכשיו לכלא ". יש מצב שהוא ראה חדשות של סינגפור ?
  9. מאיגרא רמה לבירא עמיקתא -טווווווב אתה! מזל שעשית כבר פיסומטרי ,ראית , עכשיו כבר צריך חיבור. אני מת לסיים את הדיון הזה מזמן אבל אנשים אוהבים לשחק בפוואר ריינגרס.
  10. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: איזה רוע !! לא מספיק שקראתם לי גוזל על דרך קבע ? הפירוש המילולי זה ציפור תינוק . עכשיו אתה גם רומז שאני טיפש ? איך אחיה עם עצמי . בכל מקרה אני בכיף פותח איתה מפלגה . אני כבר יודע איזה מצע אנחנו צריכים - יותר נכון מצעים (הא ,אני כל כך מתוחכם - שזה כבר דורש שאני אהיה צודק ). אני צודק אתה טועה , יחי הארז, תחי הדרך .
  11. חברים אני מבטיח . במידה ואבחר - פטיש לכל פועל . :lol:
  12. משהו אומר לי שזה הדבר שהכי מטריד אותך "אני מעדיף להיות רחוק מכול זה, וזהו הפיתרון שלי." - זה לא עובד ככה . אתה יודע את זה . כבר רשמתי , אף אחד לא נשאר נקי , בסוף המצב מחלחל לכולם . נ.ב - יאלללה אני רק מסיים את התואר ואני עובר או לגולן או לדרום.
  13. אתה בכלל קולט מה אתה רושם??עטלף זה יונק ! גוזל יכול להיות של ציפורים בלבד. מצאת כבר לפי הכתוב בעיתון הוירטואלי את העבירות בהן הורשע ומהן זוכה ? " - אתה מקשה עלי , קשה לי אבאלה . מה אתה מנסה להגיד ? אני לא מצאתי שם כלום אם ישלך מה לומר ,תכתוב בצורה מפורשת.
  14. כן , אתה רואה , זה אמיתי . לחיות זה כל מהשאני רוצה,אני דג ואל תוציאו אותי מחוץ למים . זה לא אידיאולוגיה , אני לא רוצה להלחם למען שום מטרה , אני פשוט לא סובל חוסר צדק וזה מתבטא במיוחד בכבישים החוסר צדק וכמו שאמרת בבונים - פעם אני נוסע על כביש 1 וראה איזה רכב עומד בנתיב האמצעי תקוע , וואלה הבאתי ברקס , אני מחכה למנוול שיעבור נתיב - חשבתי שהוא פיספס את הנתיב לפנייה אז לא כעסתי ואז גיליתי שהוא עבר נתיב רק בשביל לברוח מהפקק שמקדימה והוא חזר אחרי איזה דקה לנתיב שלי - שיא הבבון , אבל בבון עם i35 חדשה ומפוארת . זה חוסר צדק . אני נוסע היום על כביש 1 רואה שוטרים מאחורי , קטע של 100 , אני רואה שהוא נצמד , שם 110 ,הוא נצמד עוד יותר ,לא עושה כלום , כאילו ממתין שאני אגיע ל120 -130 ויהיה לו על מה לעצור אותי , אני מתחיל להרגיש מאויים , עובר לנתיב המרכזי ופתואם הוא עולה ל120 בלי סיבה מיוחדת . למה אני צריך להיות מאויים ? אז אני אומר חיבוק ידיים כן , לבנות ולא להרוס כן , לחיות בשלום -איכשהו כן , אבל כשהקולר יילחץ יותר מדי ,זה אני והפטיש נגד העולם . אתה מרגיש את זה ? אתה לא יכול לשתוק ! לא ,לא אם אתה מרגיש את זה ! ואתה מרגיש את זה ,את הקולר המתהדק . אני , החבר שלך , האיש הבא שנשבר , אתה לא יכול להתעלם מזה . להוריד את הכובע לא מספיק . המאבק לא נותן כלום אתה צודק אבל בעיני , שום דבר לא נותן כלום , גם ילדים , גם אהבה גם האישה לחזור אליה הביתה , כשמה שזורם לך בורידים זה 90% כעס -אז אתה מרגיש את זה וכל השאר הופך להיות קהה . אז אם אתה לא מוכן , אני מניח שאתה פשוט לא מרגיש את זה .כל אחד רוצה לזכות לחיות ליום הבא , השאלה היא במה יהיה שונה היום הבא מהיום .
  15. אם כך ,אני מבין שאתה רציני .על כן , אני מכתיר אותך בזאת לסר ישה . השר לענייני רמאות משטרה. מי יתן ואללה , מוחמד , טינקי וינקי הטלטהאביס וארז הגדול יהיו עימך ויארו את דרכך .
  16. מצטט מן הכתבה : "אלא שכאשר התבקש להציג ת"ז והתגלה כי אינו מחזיק בה, הואשם גם בעבירה חמורה יותר - "אי-ציות לשוטר". זאת, למרות שמסר את פרטיו המלאים והנכונים, ולראייה - בדו"ח שרשמו השוטרים מופיע שמו המלא, ומספר הזהות המתאים." עוד דוגמא לכך שהאזרחבסדר והשוטר קופיף . על סמך מה הסיק השוטר את מה שהסיק ?? ואם רשם פרטים - שיאמת !! שידרוש שיגיע מאוחר יותר לתחנה , יציג את התעודת זהות שלו וישלם את ה 100 ש"ח המטופשים האלה!!! -אבל זה לא קרה .אז מה אתה מנסה להוכיח ??? אני מעדיף שתכתוב לי : " גוזל , אתה צואת עטלפים , אתה מוציא תיסכולך בפורום ואם הייתי הורה שלך הייתי סוטר לך כל כך חזק שהייתי קרוב לודאי מולק את צווארך " - זה אמיתי . יש לך בעיה עם משהו שהצגתי ? תגיד שאתה נגד גוזל המטומטם הזה שלא יודע מה הוא רוצה להוכיח . אל תבוא לי סחור סחור למה תקבל סחרחורת ! go go power rangers .... יחי הארז יחי הדיקטטור הגדול .האזם האזם . יחי הארז הגדול .
  17. אגב שכחתי לגמרי , תבדוק בבוקר לפני שהנעת לא אחרי נסיעה , ותבדוק בפקק של הרדיאטור עצמו ולא במיכל עודפים. אם גילית נוזל , אפשרות אחת זה לחבר צינור השקייה או משהו דומה איפה שהפקק של הרדיאטור , ליצור ככה עומס ולראות מאיפה נוזל. לפני זה רק תשפוך החוצה את המים שברדיאטור - יש פקק על החלק התחתון של הרדיאטור תפתח אותו והם ייצאו -זהירות לא כשהאוטו חם ולא כשהמאוורר או המנוע עובדים. יאללה בהצלחה
  18. אל תדאג זה ככה בהרבה רכבים ישנים - כמעט בכולם (אולי לא במרצדס וכו) . כמו שאמרו לך תמשיך לעקוב אחרי זה בתדירות - חודש וחצי זה הרבה זמן . תבדוק כל שבוע . האם יש מצב שנגרם נזק לאוטו - כן אפשרי , אפשרי שלא . רוצה לדעת אם ראש המנוע פגום ? קח למוסך שיבדקו אותו תחת לחץ - אגב אתה לא חייב לשלם על זה שיחליפו לך פלאגים "על הדרך" - זה טריק של מוסכניקים לשדוד ממך עוד כמה שטרות . כל מוסכניק יכול לבדוק לך לחצים בראש מנוע - גם חאפר רק תהיה איתו בבדיקה תראה שבאמת המים לא עולים כשהוא עובר בין הצילינדרים עם הלחץ . אני לא חושב שאתה אמור להיות לחוץ מדי בקטע הזה - רכבים ישנים אוכלים בד"כ גם מים וגם שמן . למשל אצלי היה חריץ שהתפתח בצינור מים שמחובר למנוע ובהתחלה מים היו נעלמים והייתי ממלא כל שבוע - עד שהרכב התחיל להתחמם כשבנסיעות מהירות היו יוצאים אדים ממתחת למכבה המנוע וחום המנוע עלה -ואז פתחתי את המכסה וראיתי שהצינור משפריץ באותו רגע שמתי אילוזר בנד - שאגב עזר כמה שזה מצחיק והחזיק לא רע במשך שבוע עד שמצאתי צינור מים בצורה מתאימה והחלפתי . אני לא חושב שיש לך ממה לדאוג , רק שתהיה כל הזמן עם העין על המד טמפרטורה של המים ותדאג שזה לא עובר את החצי . נ.ב יש פלאשים לראדיטור -אני משתמש בנוזל כזה כל 3 חודשים וזה עוזר נורא לשמור את הרדיאטור נקי . אם להשתמש או לא זה כבר בחירה שלך אני רק לא מציע לך להשתמש באלה שמוכרים באוטו דיפו ואייס - יקרים ולא שווים הרבה , יש חומר כזה מרוסיה או גרמניה אני לא זוכר איך קוראים לו ,מגיע בבקבוק כחול של כ:300 מ"ל . זהו בהצלחה
  19. שלום חברים . איתרתי בשרייד 98 של דוד שלי נזילת שמן ליד הפילטר שמן. קשה לקבוע מאיפה בדיוק , הבחור לקח את הרכב למוסכניק שאמר לו שזה מחזירי שמן הוא אמר שהוא החליף אותם אבל השמן עדיין נעלם לו אחת לכל חודשיים או שלוש. עשיתי לו טיפול בעצמי - שמתי לו שמן של פרסטון (אני חושב שהוא טוב , יחסית לעלות שלו ) וכן זה לא אוטו שלי אז שמתי לו פילטר סיני כלשהו שאין מושג לגביו אבל מתאים להברגה - בכל מקרה אני די בטוח שזאת לא הסיבה והנזילה הייתה גם לפני , עם פילטר יפני .החלפתי גם חישוק שלפני הבורג באגן . קיוותי שאולי זה היה הפילטר או החישוק וזה לא . האזור ליד מכסה מנוע נקי , אין נזילות וגם אני לא רוצה לפתוח את המכסה לבדוק את הגומייה אז תתייחסו בבקשה רק לאזור של האגן - אני אשתדל להעלות תמונות מהביקור הבא שלי. השאלה שלי : האם שווה לקחת בשביל זה למוסך ? או שזה לא קריטי ? האם יש שיטה למצוא את הנזילה ללא מוסך ? כל המלצותיכם תתקבלנה בברכה .
  20. אני אסביר לך הכל כך שתבין ולא אצטרך להרחיב . מכיר את הפוואר ריינגרס ? http://www.youtube.com/watch?v=fsfbXSlrMZg&feature=fvwrel איך יכול להיות שהם כל הזמן נלחמים עם הזויידים שלהם בלי להחליף שמן מנוע , גומיות , רקטומים וכו? הא?? אין לי כח להילחם בכולכם ולהסביר מה לא בסדר בזה . כל דבר בי נגעל מהמערכת המשטרתית זה מספיק לי . לך לא יופי! לך חבק שוטר . תגיד לי מה בסדר ב" לעכב אזרח בתחנת המשטרה לברור זהותו." על זה שהוא עבר ברמזור אדום!?!?!?!? איפה ההגיון שלך? אתה בכלל חי איתי באותו כוכב ? "הבן אדם הזה נשפט וזוכה מעבירת אי ציות להוראות שוטר , בכתבה לא כתוב שום דבר באשר להרשעה באור אדום " - אה כן סתם פתחו לו את השושנה עם בתי משפט . יאללה רד מהמקלדת לפני שאני הולך להביא את הפטיש !!! אנשי הארז מכים בלי לדפוק חשבון . הבנת!??! זהו סיימתי עם הנושא הזה . כולה הפלצתי משהו וכולכם קופצים. לכו שחקו בזויידים ומפלצות עם עצמכם .
  21. תמשיך ללעוג יעקוב דודנו אבל יום אחד עוד אקים את מפלגות הפטישים. המצע שלנו יהיה ... אני אחזור אלייך עם זה . בינתיים הדמוקרטיה היא השיטה הטובה ביותר בין שאר השיטות. בנתיים , אולי מחר תהיה מטהקרטיה ? שתעניק סמכויות למחשב ורשות האוכפת תהיה מורכבת מרובוטים מתוחכמים (תודה לאסימוב וחבריו) ?ככה לפחות לא נטיח בהם שהם לא אנושיים . ונכון , צריך בהחלט להחליף את השלטון .
  22. בשכונה שלי כבר לא טורחים לכסות כי תמיד גונבים את הכיסוי. הפתרון ההכי טוב זה לחכות לוונדל עם פטיש גדול , זה עובד נפלא
  23. http://www.youtube.com/watch?v=uAnZf7j0znc את סתם עושה ת'עצמך אני יודע שאת מתה עליי
  24. על שם מי הביטוח ? אם עלייך ואתה עצלן מכדי לקרוא תן צלצול לסוכנות - אם זה דרך סוכנות ותשאל . אם זה דרך ביטוח ישיר כלשהו עדיף לקרוא , שעה עד שהם עונים .
  25. עובד עבודה זרה, נערה מקודשת לאיש שזנתה, מחלל שבת, מסית ומדיח לעבודה זרה, המקלל את השם, מקלל אביו או אמו, השוכב/ת עם בהמה, השוכב משכב זכר, השוכב עם אימו, השוכב עם אשת בנו, בן סורר ומורה. תשמיט את מחלל שבת , ובן סורר ואתה מקבל את עקרונות הצדק . תראה את הבנות הבהמות שיש לך בחוץ איכס . אתה כבר לא מוצא היום בתולה שעברה את גיל 15 . הרג - רצח של הרוצח - אין כאן שום דבר פסול בהרבה ארצות שאינן אפגניסטן זה מקובל עדיין . אשת איש וגבר שנאפו- בטח שהייתי רוצח אותם ככה לפחות יהיה טעם לנישואין . רוצה לדפוק , קודם תתגרשי . ואנשים שוזממים לרצוח מישהו אחר - כמובן שלא מגיע להם לחיות . התנך מלמד את עקרונות הצדק והיהדות אין בו כל פסול .
×
×
  • תוכן חדש...