-
הודעות
194 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי babybird
-
דוחות משטרתיים
babybird פרסם הודעה בנושא של bigbosf בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מילא ,דוח על נסיעה בשוליים -סבבה אני מבין ,השוליים זה מקום שנחוץ . אבל איזה תרוץ מז***ן יש לשוטרים לתת לבנאדם דוח על חגורה?? איזה תרוץ יכול להיות למחוקק לקבוע חוק בנושא? לדבר בטלפון ,מהירות ,אור אדום וכו' = סכנה לנהגים אחרים . חגורה = סכנה רק לעצמך , לכל אדם צריכה להיות זכות לעשות עם עצמו מה שהוא רוצה! ואני לא מדבר רק על לשחק עם עצמו ... רציני, זה דפוק לגמרי . -
ביטוח צד ג'
babybird פרסם הודעה בנושא של babybird בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה דוד ישראל . אתה תמיד מספר לי עוד משהו שכנראה הייתי צריך לדעת מזמן . -
ביטוח צד ג'
babybird פרסם הודעה בנושא של babybird בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אתה מתכוון שהיא מתערבת רק כשיש נזקי גוף ? או פגיעה במתקנים / תשתיות ציבוריות ? ויופי שהצד יכול לתבוע זהאומר שאני יכול לתבוע ממש כמו חברת הביטוח , אולי אצטרך עורך דין ,זה הכל (נזק פי 5 מתשלום ביטוח ג) -
דוח פנייה שמאלה שלא כחוק
babybird פרסם הודעה בנושא של simplycold בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
1. לא לעבור קו הפרדה רצוף . 2. לחפש פרטים על המתנדב להתקשר אליו ולאיים על החיים שלו - כמובן יש בזה יותר ריסק 3. לנסות לכתוב מכתב שאומר שאתה מתנצל אבל לא התכוונת , לא ראית את הקו , שחשבת שהשוטר זה עץ , שחתול שלך אכל לך את המשקפיים ... וכו'.אני מנסח משהו דומה ממש בימים אלה ,אני חושב שאני אאמץ חתול ... -
ביטוח צד ג'
babybird פרסם הודעה בנושא של babybird בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה אבל פיספסתם את השאלה שלי אם אני יוצא שלם והיא יצאה שלמה בגופה . ונניח שאין לי ביטוח ג' והיא מתקשרת למשטרה . אז המשטרה לא מתערבת ? הביטוח שלה פשוט תובע אותי ? -
פעם הייתי מעורב בתאונה (לא רצינית ,אגב) והנהגת התחילה להשתגע ובסוף החלפנו פרטים . היא איימה ואיימה ואמרה שאם לא היה לי ביטוח היא הייתה לוקחת את זה למשטרה . לא חשוב כרגע מי ומה (אבל היא הייתה אשמה) השאלה נניח ונהג לא עושה צד ג' ונכנס למצב של תאונה אז מה קורה ? אם פונים עליו למשטרה מה בעצם ההליך שנפתח נגדו ?
-
שיטור קהילתי
babybird פרסם הודעה בנושא של babybird בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
בקרוב , אין לי סורק כרגע. ו-roeibf , פשוט סמוך עליי ,אין בעיר שלי מתנדבים . מה גם, רשום שהבחור היה רס"ב אז אני מניח שהוא שווה משהו .למרות זאת אני עדיין אפנה אליהם תודה רבה לך על העזרה . -
זכות קדימה ואיתות בכיכר
babybird פרסם הודעה בנושא של Ronsa7 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תהיה רגוע . כולם טועים לפעמים , אני עשיתי דברים הרבה יותר גרועים שאני ממש תוהה איך יצאתי מהם בחיים ואני מתחרט שעשיתי אותם ולא בגלל שקיבלתי דו"ח אלא בגלל שאני מבין היום שאסור לנהוג כמו מפגר כי אנשים מתים מזה .אבל הי , אם מקבלים דוח אז מקבלים דוח אז מה ? מה שהיה היה ולא תוכל לתקן אותו (עד שתהיה ברשותנו מכונת זמן ואז סביר להניח שזה לא הדבר שתרצה לתקן ) . גם הייתה לו מצלמה וגם אם אכן צילם אותך ויגיש תלונה (והסיכוי לכך קטן ) אז מה ? -
שיטור קהילתי
babybird פרסם הודעה בנושא של babybird בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יש רק בחלק של ההודעת זיכוי של הבנק : מרכז שירות לטיפול בדוחות תנועה . זה זה ? -
שיטור קהילתי
babybird פרסם הודעה בנושא של babybird בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
טוב שיש מי שמחנך את הילדים במדינה הזאת . למי אני שולח את המכתב ? -
שיטור קהילתי
babybird פרסם הודעה בנושא של babybird בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
עכשיו זה כבר גאונות ... אני יכול בקלות למצוא את הכתובת שלו ושאר פרטים אישיים אבל איך אני מוצא אם הוא היה רשום בפעילות באותה שעה ? מה גם שלא נראה לי שהוא היה - אצלנו בעיר אין מתנדבים -
שיטור קהילתי
babybird פרסם הודעה בנושא של babybird בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה . -
שיטור קהילתי
babybird פרסם הודעה בנושא של babybird בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זה מה ששאלתי , מה זה אומר שהם שיטור קהילתי ? זה שונה ממשטרה רגילה ? על הבונבוניירה אני אוותר . -
יש הבדל בין שוטר רגיל לשיטור קהילתי ? אם שיטור קהילתי הדביק לי דוח לשמשה האם חייבים לשלוח לי עותק בדואר רשום ?
-
היה לי מקרה דומה וגם הרכב היה מתחמם . אזה פעם נתתי לחום לעלות בסביבה עירונית והתחיל לעשן - פתחתי מכסה וגיליתי מאיפה זה מגיע - סדק בצינור מים שהיה מכוון בדיוק לאזור מכסה מנוע . נו? ברור שיהיה עשן . עלות התיקון : 55 ש"ח צינור מים , קל להחליף לבד . כשיש אדים זה אומר שיש נוזל שנשפך על המנוע או מהמנוע צריך לגלות מאיפה זה בא ואז רק אתה יכול לדעת מה עלות התיקון . תלך למוסך שישימו לך לחץ על הרדיאטור ועל הפלאגים . אולי זה יגלה משהו ...
-
לפני כמה זמן העליתי הודעה על רעש שריקה בפניות אחרי מכה בגלגל . כפי שהציעו כאן אכן יש תפוח עקום (יושב בשיפוע לחיבור ולא ישר) . אם אני מחליף תפוח אני צריך לעשות גם כיוון גלגלים ?
-
דיבורית באוטו
babybird פרסם הודעה בנושא של The-Magician בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מזל שלא שאלת אותו למה אסור לדחוף את הטלפון למקומות אחרים ... - סליחה , זה היה מתבקש . אתה רציני שאתה שואל ? זה לא שהטלפון אטום בתוך הקסדה ומקבוע למקום. במיוחד על אופנוע זה פשוט דורש שתקרה לך תאונה ככה . אני מאמין שהמדבקה חוקית או לפחות אסור לשוטר להגיד לך כלום כל עוד הוא לא תוםס אותך מתעסק עם הטלפון תוך כדי נסיעה. אני מאמין שמותר לדבר אפילו ברמזור - כל עוד אתה מעיף אותו ישר איך שנהיה ירוק . כשאני שואל את עצמי אם משהו חוקי או לא אני חושב אם זה לגיטימי ולא מהווה סכנה כלשהי .אני גם מאמין שהחק אמור להיות בנוי כך שהוא באמת מכוון לטוב ולא סתם קופץ לנקוט עמדות שלא מבוססות מספיק (כמו חק הזנות למשל... ) . ובטח שמותר לך לדבר בדיבורית , בשביל מה יש דיבורית אם כך ? אם אתה מוטרד מזה שאין לך ידית אחיזה זה עולה איזה 60 ש"ח באייס אחד כזה שנדבק לשמשה ואתה אפילו יכול פשוט לאלתר לעצמך אחד כזה עם תייל, חתיכת מתכת וכמה ברגים - אני הרכבתי לעצמי מחזיק כוס . -
איזה עצוב זה שאנשים מריצים דאחקות במקום לשים לב לזה שהבחור חטף דו"ח על כלום . כל אחד יכול ליפול על דבר כזה .לנסוע בשמאלי בשביל לעקוף ולשכוח לעבור לימני , כל יום אני סופר לפחות 100 כאלה ואני לא שמעתי מעולם על אחד מהם שחטף דוח על זה. ואיך השוטר קבע שהוא נסע הרבה מדי על השמאלי ?הוא עקב אחריו ? אגב, מה זה יותר מדי זמן בנתיב ? -כן כן ,החק אומר רק לצורך עקיפה אבל כמה אחרי העקיפה מותר להמשיך מישהו הגדיר ? השוטר קבע את זה על דעתו . העיקר שהצביעות חוגגת . היום זה הוא מחר אתם . מאחל לך הצלחה , במקומך גם הייתי מתייעץ עם עורך דין . אל תוותר לא על הנקודות ולא על הדוח. נ.ב זה לא הפורום היחיד שנותן תשובות (כשלא עסוקים בסטנדאפ) פשוט תחפש בגוגל . בהצלחה ,מקווה שתצא זכאי מהעניין.
-
ויכוח חנייה.
babybird פרסם הודעה בנושא של אריק.ש בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מה שאתה אומר נכון . המדרכה אשמה - כי היא לא מקבילה לעצמה . -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אמ... ככה באמת יותר הגיוני . זה גם מסביר את האפונועים . אבל לא נותן הסבר למה הגוף שעובר מעל הסליל חייב להיות בעל צורה מסויימת . מה גם שבגלגל ספייר יש לך עוד חומר פרומגנטי חוץ מהלוחות הפלדה בצמיגים .זה רק נותן הגבלה על גודל . נכון שאם תעביר מעל לאספלט משהו טבעתי הוא יפעיל פחות שדה ותהיה פחות השראה זה רק כי חסר שם חומר. אבל על מה הויכוח (רציני,אני לא זוכר)? תודה על המודל , עכשיו אני יודע איך המצלמה עובדת. -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אבל , אני כן לומד הנדסת חשמל . אני פשוט לא מבין את הקשר למבנה של המערכת . הסליל המלופף שמצוי מתחת לאספלט צריך להיות נתון בעצמו תחת מתח . אחרת לא תהיה שום תגובה , כשהחומר הפירומגנטי עובר מעל לשדה שיוצר הסליל החומר מתמגנט יוצר שדה משלו שמשנה את השדה שבסליל ואז משפיע קלות על הזרם בסליל או על אמצעי מדידה שמבוסס על שדה מגנטי . שוב, אני לא בטוח איך בדיוק המערכת בנוייה . אני כן בטוח שאין לה דרך להבדיל בין גוש מתכת אחד לאחר. אני גם בטוח שמה שרשמת עכשיו ממש לא קשור כי אנחנו מדברים על מבנה המתכת שעוברת בשדה ולא על מבנה הסליל שיוצר את השדה המגנטי . אבל הי , תודה רבה שאתה דואג להשכלה שלי . -
שאלה לגבי מצלמת רמזור
babybird פרסם הודעה בנושא של bgfc בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יכולת פשוט לשים את הלינק הזה ישר .
