Jump to content

babybird

  • הודעות

    194
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי babybird

  1. למה להיתפס על קטניות דוד ? ולא רשמתי שהאחריות של צה"ל על העבירה אלא על תקינות הלוחיות . אני מבין שאתה כנראה שוטר אז אל תכעס אבל...- אני שונא אותכם.
  2. יופי מצויין , השאלה עכשיו - איך אני בודק שהכתובת שמופיעה להם נכונה ואיפה אני בודק שהיא נכונה ? אגב , זה נכון רק לקנסות של עירייה או גם לקנסות של שיטור משולב - שנראים כמו קנס של שוטר ?
  3. זה לתת לחבר הנכה שלך את סכום הדו"ח ולהגיע לו שיגיד שהוא נהג ברכב במקומך - זה עובד טוב אם יש לך שותף נכה לדירה וכו'... פשוט באותו יום השאלת לו את הרכב - שיוכיחו או לא . זו דרך לא כל כך מורלית , אבל כל האמצעים כשרים במלחמה בשטן הקרוי עיריה .
  4. שאין לך קופסה של וזילין עלייך .... אם פסלו לך בטסט את הרכב ואמרו לך לטפל ולחזור יש לך שבוע בלי טסט. דרך אחרת שאתה יכול לפעול בה זה לזייף מסמכים / לשנות תאריכים בצורה חכמה , אם יש לך קצת ידע במחשבים וגרפיקה זאת לא בעיה . הבעיה בשיטה הזאת היא שאם תתיפס על זה - גם וזילין לא יעזור לך . אבל תאכלס, צריך לחשוב על דרך לנצל את האזור האפור בחוק בנושא הזה,לו רק ידעתי את החוק ...
  5. צריך למצוא איזה פטנט להיפטר מהדוחות האלה . פעם יכולת ,להעזר בחבר נכה . היום זה פחות עובד . נ.ב מה זה איזי פארק ?
  6. הרכב שלי לא מצליח לסגור יותר מ150 אז אני בד"כ לא עולה על 90-95 כדי להישאר על טורים 2.5 , אבל אם אתה אוהב למהר אתה יכול לאלתר כל מיני פתרונות : 1. אמצעיים אלקטרונים שמשבשים רדר כמו צ'יטה וחבריו יש מלא כאלה חפש בזאפ . 2. טשטש את הלוחיות - כמובן שזה יכול להיות עילה לדפוק אותך עם עבירה ,אבל אתה חייל אז זאת אחריות של צה"ל 3. פשוט תהיה ערני יותר ותאט ליד הקופים בכחול ה^&%$# האלה... בכל מקרה , לא נראה לי שיעשו לך משהו ואם אתה אומר שהיית בתפקיד מה יש לך להילחץ ?
  7. רגע אחד ,bigsrool , מה זאת אומרת לא שולחים כפל ? כאילו ...אם אני לא משלם במועד ה90 יום אז פשוט ישלחו לי הביתה עם ההארכה ל90 ? -נראה לי הגיוני , כי אם הוא הצמיד לשמש אני תמיד יכול לטעון - "לא ראיתי כלום " עף ברוח , נמס בגשם ... איזה ילד בן 9 החליט לשחק עם זה , חתולה השתינה על זה ואז כלב תקף את זה וכו ... השאלה שלי היא : אתה בטוח שזה עובד ככה ? מנסיון ? פשוט מקבלים הארכה על אותו סכום ?
  8. זו אמורה להיות שאלה או אינפורמציה ? בכל מקרה , יש שם עוד הרבה אחרות . לא יודע מתי נסעת שם לאחרונה . למקרה שאת שואלת כי את רוצה לעזור לי להשמיד כמה כאלה - אני אשמח , אפילו יש לי פטיש 5 ק"ג חחחח .
  9. תודה גם לך. וגם לבחור שהגיב ראשון הכי ראשון (רק שהוא היה יותר שיפוטי) זה קרה על 44 לפני פנייה ל1 קרוב לצומת בית דגן . מכירה את הרמזור שם ? - נורא מעצבן המקום הזה ובצהריים יש אולי סנטימטר פנוי על הכביש . בכל מקרה ,אני בדרך כלל זהיר הרבה יותר (הייתי מוסח אמוציונלית ). אני חושב שאני לא אדאג יותר בגלל התקרית הזאת ,עודדתם אותי מאד וגם לא זכור לי פלאש. תודה רבה .
  10. כן הייתי צריך לעבור נתיב ולהמשיך לנסוע . אבל אתה יודע איך זה לא תמיד חושבים על זה . תודה רבה על התגובה .
  11. שלום אנשים. לא ראיתי פוסט דומה , אז במידה שיש כבר בבקשה אל תכתבו רק -יש כבר ותחסמו את האשכול , תהיו אחים ותנו לינק . רציתי לשאול מה קורה אם אני באמצע נסיעה ברמזור והוא מתחלף ? מה שקרה זה שהיה תור ארוך של רכבים ואז התחלף הרמזור והם התחילו לנסוע וכשנכנסתי הוא הבהב לירוק ואז התור נעצר והוא התחלף לאדום כשאני באמצע . החלק הרע זה שהייתה שם מצלמה ואני לא יודע אם היא צילמה או לא. אז אודה לכם אם תאמרו לי האם : 1.הפלאש של המצלמת אור אדום ניתן להבחנה באור יום ? 2.זה נחשב בכלל לעברה ?
×
×
  • תוכן חדש...