רגע אחד ,bigsrool , מה זאת אומרת לא שולחים כפל ? כאילו ...אם אני לא משלם במועד ה90 יום אז פשוט ישלחו לי הביתה עם ההארכה ל90 ?
-נראה לי הגיוני , כי אם הוא הצמיד לשמש אני תמיד יכול לטעון - "לא ראיתי כלום " עף ברוח , נמס בגשם ... איזה ילד בן 9 החליט לשחק עם זה , חתולה השתינה על זה ואז כלב תקף את זה וכו ...
השאלה שלי היא : אתה בטוח שזה עובד ככה ? מנסיון ? פשוט מקבלים הארכה על אותו סכום ?