Jump to content

babybird

  • הודעות

    194
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי babybird

  1. אה כמו שאת לא צריכה עזרה להיות צבועה .
  2. שוב למדתי ממך משהו ,תודה דוד ישראל . ואני לומד אבל זה מעייף לשבת כל היום על נוסחאות ותרגילים משעממים .
  3. זה היה חתול בן שלושה ימים בערך - הוא היה עיוור וזחל בחוסר אונים . זה הדבר ההכי מעוות שראיתי עד כה . תאכלו פרות אל תאכלו פרות הבחירה שלכם וההשלכות על אחריותכם . בערות אף פעם לא מניבה פירות יפים .
  4. אל תתממי , את מתלהמת , ומנסה להציג אותי כטיפש . הסברתי לך כבר למה הכללים שלי נכונים , והם נכונים ועוזרים ועזרו לי יותר מפעם אחת . מה שמישהו מפיק מזה - זה אשמתם שלהם . אם תשתכרי כהוגן בצהריים ותסעי בערב ותתפסי בינשוף תחשבי שיכורה לכל דבר גם אם את בטוחהשאת צלולה .הטריק של מים ואלכוהול עובד וידוע וכל מי שנוהג לשתות הרבה מכיר אותו . גם , לא רשמתי לאף אחד לסיים סמירנוף ולצאת לדרך . להפך , אמרתי שאני לעולם לא נוהג שיכור ואם כבר אני חייב לנהוג ושתיתי לפני אז אני שותה מים בפרק זמן של כמה שעות - את זה פיספסת בתגובה שלי ולמה ? כי את מתלהמת ומנסה בכח להציג אותי באור רע וזה לא רק בהודעה הזאת . לא איכפת לי גם אם את גוני קוקרן הישראלי אל תכתבי לי בולשיט כאילו שאת המבוגרת האחראית כי את לא . אז שמרי תפקה פקה שלך לעצמך.
  5. לחתולים יש זכויות זכויות החתולים . בעלי חיים , זכויות . זכויות בעלי החיים . זכויות בעלי החיים באיראן ... וטרינר ... אפה ....
  6. איך אתה יודע שהיא מובגרת ממני ? -אובייקטיבי ? קראת את התגובה שלה לתגובה שלי ? "שני כללים שלא יעזרו בדבר. " ככה , בלי שום ביסוס . זו פשוט טענה מתלהמת . אני מביא את עצותיי בתום לב , מתוך שנים רבות ואלפי ליטרים של בירה . והיא פשוט מטילה מימיה על כללי הברזל שלי . זו חוצפה זה ,אבסורד ,ב-י-ז-י-ו-ן . אבל אתה צודק , אין לי זמן לדברים האלה ...
  7. יוכל כאילו... במובן שאני לא יכול להגיב יותר פה ולכתוב : חתול ? -אה רגע אבל כתבתי . כאילו , אתה זוכה למילה האחרונה ? כאילו ... במבי הוא המלך ? חתול 1 חתול 2 חתול 3 חתול חתול חתול חתול ....
  8. אז רגע, עכשיו אני גם לא בן אדם - סבבה מי בכלל צריך גזע ... ילד , חתול ,ילד , חתול , ילד ... , חתול , אני לא יודע... התת מודע היה דורס את החתול כך שאני לא אשם . חיות אוכלות חיות - נכון , הן צדות אותן בעצמן - כי הגוף שלהן בנוי לזה . לעומת זאת -הגזע שלך הקים תעשיות ענק שעושות שואה לפרות , מנצלות אותן עד היסוד ו... ראית פעם איך נראית משחטה ? איךנראה אטליז ? אם אתה רוצה לאכול את זה אחר כך - משהו ממש לא בסדר אצלך .
  9. שווו... אל תגלה להם ( משמעם לי ללמוד כל היום למבחנים )
  10. דוד יקר שלי , פטרייה אינה צמח . זו ממלכה בפני עצמה.
  11. אתה כנראה מתכוון למחקרים של "דר" באקסטר הנודע . הדוקטרוט שלו הוא כנראה כמו התואר של אסתרינה טרטמן . כהוכחה אנימביא את זה שהוא משוכנע שהוא יכול לתת פקודות - באופן טלפתי , לצמחים שלו . מכאן שהוא הזוי או שהוא אלף . בוא נראה ... מה יותר סביר?
  12. לא , אל תעשי לי את זה . ** הדמעות לא מפסיקות לזלוג **
  13. דוד ישראל ... מה זה הסכם קיבוצי ?
  14. כאילו... על בסיס אישי ? מקרוב ? מה אופי מערכת היחסים ביניכם ? -ההורים שלך יודעים ?
  15. אוי , לא נגמרים לכם התירוצים יחד עם השטויות . חיטה שותלים בזרעים כל שנה מחדש . זה צמח עונתי או חד שנתי (אני כבר לא זוכר את המיון ) שגם ככה מת אם לא קוטפים אותו . מה גם שאתה לא אוכל את כל החיטה אלא את זרעיה - שעוד לא צמחו לצמח . מעבר לכך , למדענים ייקח הרבה מאד זמן להוכיח שלחיטה יש רגשות - אם בכלל . פשוט משום שאין לחיטה מערכת עצבים אלא רק מערכת הסעה של נוזלים ומינרלים . עזוב כרגע צמחים - אם אתה כל כך אוהב בשר למה שלא תשחט פרות בעצמך ? אתה חושב שאתה יכול להביט לפרה בעיניים ואז להוריד לה את הראש ? בלי קשר לצמחים - אני כן בעד להיזון ממוצרים שמקורם בבעלי חיים - כל עוד לא פוגעים בהם בתהליך הייצור. אז מה אם הפרה צריכה לעמוד במקום בשביל שיחלבו אותה - גם אנשים צריכים לעבוד . פרות כנראה שלא היו שורדות בטבע - לעומת זאת בהסכם ההדדי עם האם הן יכולות לספק חלב בתמורה להגנה - כך גם דוברים , תרנגולות (כשלא חותכים להן את המקור ) וכו' . נחזור לצמחים - מחקרים משנות השישים וכל מני פרופסורים הזויים שמדברים על שדות אנרגיה לא מעניינים אותי - מעניין אותי שלא יאכלו דברים שיש להם פרצוף .
  16. משחטה = מחנה השמדה .הערכים שעליהם גדלתם מונעים ממך לפקוח את העיניים ולראות זאת . הבשר הזה זה תוצר של רוע טהור ובגלל זה אנשים גם מתים מהתקף לב , סתימות עורקים , פרה משוגעת = פריון של פרוות . בסוף הכל מתאזן .
  17. גם לאנשים אין שיפוט מוסרי - רק שיפוט סובייקטיבי.הקרום התרבותי הוא רק חלק מהצביעות . אתה לא יורד לסוף דעתי -" הקרום התרבותי" זאת בדיוק הבעיה . המחיצה הזאת לא באמת קיימת היא רק עוד חלק מהתוואי הנרקיסיסטי של הקוף הנאור . וכמובן שגם אני אעדיף חיי אדם על פני חיה - העניין הוא שזה בדיוק מה ששגוי . עצם העובדה שאין לנו דרך תקשורת אמיתית עם החיות לא שקולה להיותן נחותות מאיתנו. תודה על ההצעה לעיון. נעים להיתקל באנשים משכילים.
  18. אה כן , בקשר ללנהוג בחצות אחרי שתיית צהרים - תנסי , דווקא יהיה נחמד אם תהיה טיפשה אחת פחות על הכביש .
  19. ובמה בדיוק עוזר לשתות 2-3 ליטר מים חוץ מלגרום לך לרוץ לשירותים כל דקה? אלכוהול מומס היטב במים גם אם תשתי 3 ליטר מים בבת אחת את לא תמותי מזה - ממש לא רק תשתיני הרבה - ביחד עם האלכוהול שמוסע בשתן . "ואם יש לי זמן לתכנן שתיה 3 שעות לפני הסנעיה איך בכלל הגעתי למצב שאין לי ברירה אלא לנהוג תחת השפעת אלכוהול? שלא לדבר על ההנחה המטועת מיסודה ששתית מים "תדלל" את ריכוז האלכוהול בדם " - תשאלי תעצמך , אני לא מתמצא באנשים טיפשים. (אם נפח הדם שלך יגדל ב-3 ליטר, תמות) - פחהההחהחה יופי טיפשה כנראה שביום מד"א משהו חדר למח הקטן שלך .עכשיו תקראי שוב את התגובה ההיא שלי . עכשיו תחשבי - אם תשתי 3 ליטר מים ב 3 שעות מה קורה . אבל ככה זה טיפשים מחפשים על חשבון מי להיות חכמים ....
  20. לאמץ - לא , לגדל אותו קצת ולהעביר אותו לאימוץ . מה שאתה לא מבין זה שכשמרשים לזה לקרות לגורי חתולים - הדרך לאנשים קצרה . למעשה זה הכל אותו הדבר - הרוע והחוסר איכפתיות של אנשים שהפכו למכונות . עם כל החוקים האלה , עם כל הניסיונות האלה להעמיד פנים שאנחנו יותר מחתולים כל מה שאנחנו מצליחים להשיג זה שהמכוניות נוהגות בנו ולא ההפך . זה פשוט , הכל אותו הדבר .
  21. עקפתי שלושה מכוניות , הייתי במהלך העקיפה והחמור פשוט חתך אותי. לא איכפת לי את מי זה מעצבן - יש לי זכות לעקוף בדיוק כמו כל אחד אחר . אגב אם כבר מדברים על לא לתפוס את השמאלי - הוא גם המשיך בשמאלי כשלא היו עוד מכוניות בימני והרביץ איזה 130 . אבל זה כבר לא חשוב , כי אני שם מצלמה בכל נסיעה והיות שהכל יהיה מתועד אני אפילו לא אצטרך להעיד .
  22. משהו לא בסדר איתכם . כמה פעמים אני יכול לכתוב שזה לא המקרה באתי בסה"כ לעשות עקיפה ! ונסעתי קצת לאט ממה שמופרע נוסע בעיקול הזה . יש שם תמרור מפורש של 70 - אזמצד אחד אתה עוקף אבל בגבול מסויים - כי בכל זאת זה עיקול . תפסיקו לחפש סיבות - וגם אפ מעצבן או לא , לא מתנהגים ככה נקודה . עד שלא יענישו אנשים כאלה - יהיו תאונות דרכים כל יום כמו שהמצב עכשיו . אסור לנהוג בסלחנות לאידיוטים האלה .
  23. או רגע ... פיספסתי משהו חשוב . מה זה maxizen ?
×
×
  • תוכן חדש...