Jump to content

babybird

  • הודעות

    194
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי babybird

  1. זה מכת נגד משמעותית .אבל עדיין ,אתה לא יכול לטעון שהם לא היו חסים היות שלא בדקת . -ניתן כמובן לבנות סימולציה ממוחשבת שבנייתה תארך כמה שנים אבל לא יהיה לה ביסוס אמיתי כי ניתן רק לשער מה היה קורה לו וזאת לא תשובה מספקת . זה לא משנה אם חתול היה חס על חייך או - סתם מתוך הכרות עם חבריי ארוכי הזנב - הם לא היו חסים עליי וגם לא היו מאכילים אותי בנקניקיות - למרות שאני מעדיף כך , נקניקיות נורא לא בריא (אז מה? - הם גם ככה הומלסים אני רק מנסה לשמח אותם ) . השורה התחתונה היא שהיצור הזה לא הספיק להיולד וכבר נדרס. אם זה היה חתול בוגר הייתי עצוב פחות . האדישות של האנשים היא הדבר הכי מכוער והכי מאפיין אותנו כחברה של קופים נאורים . אבל בואו נסגור את השרשור הזה כי כבר קיבלתי את התשובה שלי - אין לכם תשובה .
  2. באמת? הנה כמה דברים שאתה אולי מזניח : אתה חי על כוכב שהמסה שלו פי 22^10 ממסה שלך ועל פני שטח הפנים שלו אתה לא נראה אפילו בתור נקודה . הכוכב הזה חי כבר ארבעה וחצי מיליארדים של שנים - שזה סדר גודל שאתה לא מסוגל לעכל זאת למרות שהכוכב הזה הוא רק אחד הקטנים מתוך 9 כוכבים במערכת שמש שגודלה הוא פי 109 מגודל כדור הארץ . אז אתה בטח ובטח לא תעכל שיש כוכבים שלידם השמש - וכל הכוכבים הסובבים אותה יחד עם מסלולם - הם פחות מנקודה לעומתם . כל זה בגלקסיה אחת קטנה ועלובה - שאין בה שום דבר מיוחד מתוך מיליוני גלקסיות אחרות שמגמדות אותה . נחזור למיליארד - זה סדר הגודל של התאים שמרכיבים אותך וכל אחד מהם יחידת חיים עצמאית שרק בגלל שמשהו גרם לה לשתף פעולה עם יחידות חיים אחרות אתה קיים וכשאני אומר שאתה קיים - אני מתכוון שאיבר קרומי שמקבל ומשדר תדרים חשמליים במהירות של כ 200 קמ"ש ," מעבד " את העולם סביבו בעזרת חושים מאד מוגבלים . כל זה קורה מבלי שממש יש לך את היכולת לתפוס מה המשמעות של העובדה שאתהמורכב מסדר גודל של 24^10 חלקיקי יסוד שההפתעה הגדולה היא שהםגם מורכבי מחלקיקי יסוד . אבל כמובן שהמח שלך לא יכול ל"עבד" את המידע הזה כי הוא מכיל בערך פי 3 יותר קרומים שאחראים על שידור מאשר כאלה האחראים על קליטה. אז כשאתה רושם שחיי אדם יקרים יותר , על מה בדיוק אתה מתבסס בהערכה שלך מה "יקר" יותר ?
  3. אני לא חושב שהייתי עושה סיפור גדול אם הייתי דורס את לאסי. זה היה מקרה שבו שום פנס ערפל לא יכל לעזור - גור חתולים שחור לפני שבכלל פתח את העיניים , חסר אונים לגמרי והם פשוט נסעו... לאף אחד לא היה איכפת . אנחנו גם לא מדברים על מצב שבקרס פתאומי מסכן מישהו - כיכר מראש אתה לא נכנס מעל 40.
  4. 44 ? אתה צוחק ? אנשים מרביצים שם 130 . שוטרים נוסעים שם על 120 . אתה מתכוון לקטע לפני צומת טמפו איפה שיש הגבלה ל 50 קמ"ש ?
  5. על מה ? היא ביצעה את העבודה שלה . שתיתי פעם ברחוב אחרי 9 - ומסתבר שאסור . שוטר בא שפך לי תבירה - אמרתי מזל שיש מי שאוכף . עשית עברה , ידעת שעשית עברה . קבל את העונש.
  6. זה נכון . אבל אני פשוט לא רואה את ההבדל בין זה לרצח .
  7. לאפ. אני נסעתי כבר איזה כמה דקות והפסיכי פשוט חתך אותי - וכשצפרתי לו הוא העז עוד להביא ליברקס בפנים ולסמן לי עם האצבע לחזור לימני . אני אף פעם לא עובר לשמאלי אם יש מכוניות מאחורי , פשוט בגלל שאני יודע שיש מלא פסיכים במדינה הזאת. הוא חתך אותי והעמיד פנים כאילו שהוא עושה את זה בגלל שנסעתי לאט מדי . רק שתבין שהייתי על 90 - 100 כשהגבלת המהירות היא 70 - זה היה לצורך עקיפה וגם , נכון שזה לא תרוץ,אבל כולם מרביצים שם90 -100 . אני לא כועס שעקפו אותי ,אני תמיד נותן לעקוף אותי . אני כועס שהוא סיכן אותי כשהוא נתן לי ברקס בפנים . אניכועס שאחר כך הוא דפק 130-140 ונמלט משם כמו חיה . אבל הכי הרבה אני כועס שאנשים עלובים כאלה מרגישים גיבורים על הכביש ומנסים להעניש מישהו - על לא עוול בכפו ורק על זה שהוא נוהג בצורה נכונה. שיהיו באטמן בבית , אין לא אחד פרט לשופט זכות להעניש מישהו אחר - במיוחד לא כשהוא נהג כשורה . גם זה תמיד ניתן לערור . יש מעט דברים שמצדיקים לקיחת החק לידיים - זה שבא לך להתלהב על מישהו על הכביש זה לא אחד מהם.
  8. אתה לא חייב מצלמה מיוחדת אתה יכול לקחת מצלמה דיגיטלית רגילה ולהתקיןאותה על הפאנל או התקרה. או להכין תושבת לאייפון אם יש לך . האתגר כרגע זה לאלתר את זה עם מצלמת אינטרנט פשוטה שעולה 60 ש"ח . אני רוצה להרכיב מתאם למצת שיספק כח למחשב ישן שיריץ מערכת ישנה או לינוקס והמטרה שלו תהיה רק תיעוד עם המצלמה , אני אעלה לפורום הטכני אם אני אצליח .
  9. הביטוח ההכי זול שמצאתי עד כה - הכשרה חברה לביטוח . ממש זול ואם זה זול אז כדאי מאד להימנע מתאונות . בהצלחה .
  10. ממש לא נכון , אין מכשיר שמדוייק עד אינסוף וגם לא ברמת הדיוק שאתה מציע . כמו שישה כתב פעם : 50 מ"ג לליטר זה המקסימום שאדם נחשב לא שתוי - כנראה שזה השגיאת מדידה של המכשיר . הינשוף לא מודד את כמות או ריכוז האלכוהול בדם - בשביל למדוד כמה באמת שתית צריך לדחוף לך מזרק לקיבה או למעי ולבדוק את הריכוז וגם אז זה לא תוצאה אמיתית . בכל מקרה חלק ממה שאתה אוכל / שותה - כמות מזערית כמובן מגיעה לנשימה שלך , כך למשל כולם יודעים אם אכלת טונה פשוט מהריח . על העקרון הזה הישנוף מבוסס והמידה שהעקרון הזה תקף משתנה מאדם לאדם לא בהכרח באופן התלוי בממדי הגוף . באופן כללי ככל שאדם שתה יותר כך יגיע יותר אלכוהול לנשימה ויזוהה ע"י פגיעה של קרינה אולטרה אדומה - לא חשוב כרגע איך בדיוק . השיטה כן מבדילה בין מי שמאד שתוי למי שלא שתוי בכלל - בגבול תמיד אפשר לשחק. שתי כללים שיעזרו לך : 1. שתית - המשך היום שרוף לנהיגה . 2. אם אין שום ברירה אחרת ואתה חייב לנהוג - שתה 2-3 ליטרים מים לאורך כ 3 שעות לפני הנסיעה - ככה גם לא תהיה מסטול .
  11. הייתי עד אתמול למקרה מזעזע : גור חתולים בן יום עד שבוע זחל מכיכר גדולה אל הכיבש - כנראה שאמא חתולה לא ממש הבינה שזה כיכר או מישהו בכוונה זהק אותו שם . שמתי לב אליו כשנסעתי בכיכר ועצרתי בצד לשים כפפות ולהרים אותו - אבל עד שהגעתי דרסו אותו - פעמיים. אני יודע שזאת אשמתי - הייתי צריך לעצור בכיכר ולהרים אותו כבר שם אבל חשבתי שאני אספיק לפני שהוא יירד מהכיכר . האם אין חוק בנושא דריסת בעלי חיים ? או אנשים פשוט לא מודעים ? או מה ? איך יכול להיות שפשוט דרסו אותו ? והוא פשוט התפתל שם בכאבים ואז עוד אחד והוא הפך למריחה ורודה אדומה שחורה . השאלות : מה הדין לגבי דריסת בעל חיים ? האם החק מונע ממני לעצור בכיכר על מנת להציל בעל חיים ?
  12. אני עובד עכשיו על פרוייקט - להתקין מצלמת וידאו שהיא בעצם מצלמת אינטרנט שמחוברת קבוע להארדיסק ישן שלקחתי ממחשב של זקנה חביבה שתרמה לי אותו. ובכלל אני חושב להתקין מחשב על המצת של האוטו - גם ככה יש לי מלא אילתורים בפחית על גלגלים שלי . מה שאני מנסה להגיד - המצלמה תהיה מקובעת לתקרה ותצלם הכל מתחילת כל נסיעה עד סופה. טוב העניין ברור , אני מתחיל להקליט כל נסיעה שלי במטרה לדווח למשטרה על כל הפיסכופטים האלה שמסכנים חיים . אז אם הם לא יעשו כלום - יהיו לי עוד סיבות להגיד שהם חארות . זה לא עניין של אגו - אין לי אגו , לא איכפת לי שיעקפו אותי או לחכות בפקקים - בשביל זה יש מוזיקה . איכפת לי שאנשים חושבים שמותר להם מאיזהשי סיבה לנהוג כמו חיות ולעקוף חוקים שאנשים אחרים מקבלים על עצמם .
  13. כמו שכולם כבר רשמו לך - הוא לא יכול לעשות לך כלום , לפחות לא באופן חוקי . ההגינות שלך לא מוטלת בספק את הצעת לו פיצוי שהולם את חוסר הוודאות שקיים לדברייך בנושא הפגם שנתגלה . אבל האחריות שלך לא נגמרת בזה . אם את יודעת שהבן אדם מזיק והוא יזיק למישהו אחר ואת ידעת אז כן את אחראית , שוב אין לך שום מחוייבות חוקית אבל את ערבה לחברה שאת חיה מבחינה מוסרית , אני לא מבקש ממך להיות באטמן ולהילחם באופל אני דורש ממך אם את בטוחה בהיותו רמאי - להגיש עליו תלונה בגין נסיון לסחיטה . כי לא לכולם יש מוסך שיבדוק "על חשבונם " אלא ייקח מהם כסף - אולי לא פחות מרבע המשכורת שלך . כל בני האדם אחראים זה לזה , הסיבה שאנשים מסויימים מצליחים להרעיל את העולם היא שחלק האוכלוסייה הנורמטיבית לא מוקיעה אותם מתוכה . להעלים עין מאדם שמנסה להונות זאת הונאה.
  14. לגמרי ... כן . הבנאדם חושב שהוא במהיר ועצבני . אין לו מקום על הכביש . אותה שאלה אבל - אם הייתי מצלם אותו במצלמה - האם זה חוקי ? והאם גם במקרה כזה הייתי צריך לצלם אותו ?
  15. באמת ? כאילו ...באמת ? זה נחמד שאתה נחמדה ומנסה להימנע מעימות אבל יש עימותים שעדיף כן להיכנס אליהם .כי אם הוא רמאי אז הוא כנראה ירמה מישהו אחר - ואת איפשרת לזה לקרות . זה לא כל כך נחמד למי שהוא הולך לרמות . נחזור לעניין הרמאי : "אני לוקחת בחשבון שכשהרכב חנה ברחוב הצפוף של המוסכים אולי דפקו אותו." את השארת רכב שלא בבעלותך במקום שנעלם מעינייך ? אני תוהה אם מישהו קרא את זה לפני שהם הגיבו . אם התשובה חיובית , יש מקום לספק שלך . אבל מצד אחר כמו שזה לא אחראי מצדך - זה עוד פחות אחראי מצידו להביא את הרכב שלו למישהי שהוא לא מכיר... נ.ב מי שילם על הבדיקה?
  16. נסעתי על השמאלי לעקוף כמה מכוניות ואיזה פסיכי חתך אותי משמאל ואז צפרתי לו והאידיוט הזה שם ברקס קצר כזה כאילו להפחיד אותי ... והאמת הוא גם הצליח .כל זה קרה על בערך 100 קמ"ש השאלה שלי היא אם אני מדווח על אחד כזה בלי שצילתמתי אותו , אבל זכרתי את המספר רכב . יעשו לו משהו ?
  17. איזה חריף... זה בטח הולך טוב עם דוריטוס . אני מת על זה שאתה מבחין בפרטים הקטנים .
  18. לא רק משרד התחבורה , כל השלטון . זה בגלל שהם אנשים זולים בעצמם ... אה רגע אבל הזכרת שרד - זה דווקא יש להם - על חשבונך .
  19. לפי זה ולפי 50 לצעירים וחדשים => שגיאת המדידה = 50 מק"ג . 50 מק"ג זה כ 1/5 מהערך המותר . השאלה שצריכה לעלות האם זה 50 כשגיאה מקסימלית עם מרווח בטחון או איך קבעו את זה ? איך עובד הינשוף ? http://kolker.co.il/?p=751 לפי מה שהבנתי ,המכשיר בכלל לא מדוייק. בלי בכלל לציין שאנשים שניזונים בצורה שונה מכילים חומרים שונים בנשימה שלהם ,למשל מי שואכל הרבה בשר ושומן מן החי ,הנשימה שלו מכילה - אציטון. אם לא הצוהר לפני השוטר שאכן הנהג שתה , כל האפשרויות פתוחות .
  20. מה שנתיים ? כלא או שלילה ? שמעתי משהו שמכניסים גם לכלא על זה ... זה נכון ? שאלה לפותח השרשור : הצהרת לפני השוטר שאכן שתית ? השאלה - למה מותר 50 מק"ג , בגלל שיתכן ריכוז כזה מלילה קודם / פשוט חומר שקיים בגוף ? או האם זה בגלל שזאת שגיאת המדידה של הינשול ? בכל אופן בהצלחה עם זה . להבא תדע לשתות איזה 2.5 ליטר מים אחרי שאתה שותה אפילו בירה אחת ולפני שאתה עולה על ההגה (לוקח זמן והורס את הבילוי אבל מדלל את הדם ומוציא חלק מהאלכוהול בשתן).
  21. אתה צודק . אני צריך לנסח דברים . אני לא יודע כיצד לשפר אבל רק להיות כועס לא מספיק. בקשר לעניין הביטוח לאומי , זה בטיפול עו"ד כרגע אז אין צורך להרחיב בנושא . i shall be back kaaarrrrr....
  22. איזה צורת התבטאות ? אני רק רושם את מה שאני חושב . מה אתה מציע שאני אעשה - אלבש מסיכה ואצא להילחם בחק ? אלבש חליפה ואצא להילחם בחק ? החק הכוללני לא שייך לאדם אחד - כמו שרשמת ובניגוד לאנשים מסויימים אני כן מקבל את הצורך בחוקים ,כי אנשים פגומים מטבעם וצריכים שיתקנו אותם . הבעיה היא שהאנשים שאוכפים את החוק ומחוקקים את החק פגומים לא פחות מאלו שמפרים אותו . אתה צודק , הגישה שלי פשטנית - כי אני אדם פשוט , רב ההחלטות שלי מתבצעות על סמך תחושת בטן (למרות שזה הולך להיות בעיה אחרי כל הבשר השרוף של היום ) . תמיד אמרתי שאין לי פתרונות פלא ואני גם לא מנהיג .אני רק גוזל . אני שונא את המשטרה - כי פעם התלקקתי אליהם בשביל מטווח עם קרבין מטופש וגיליתי כמה טינופת באמת יש במערכת הזאת . ואני לא מחבב ערבים - כי הם מזיקים לכל העמל שמייסדי המדינה השקיעו בבנייתה וגם בגלל שכשהייתי קטן הם זרקו עלי אבנים . אז נכון שהגישה שלי אינפנטילית אבל אלה דעותי וזו אמונתי ואם מישהו כאן יראה מעבר לזה שאין לי תוכנית גדולה ואם מישהו עבר מספיק בשביל לראות את הפסול וחכם מספיק בשביל לא לפחד מהרעיון לשנות אלא לאמץ אותו ולהבין מה באמת עומד מאחורי התגובות שאני מפזר פה ובמקומות אחרים , הקשקשת שלי לא לחינם .
  23. אני עילג ? למה ? כי אתה מפחד אז אתה מנסה להתעלות עלי ע"י זה שאתה מציג אותי כנחות? רק לידע הכללי שלך עילג = לא תקין בדיבורו אני לא חושב שאי פעם שוחננו .אין לי בעיה להיות "לא תקין" ,בשביל זה אני כאן. לגבי החוקים - "כבודו של האדם דורש ציות לחוק עליון אחד והוא כוחה של הרוח." גנדי . פרט לכך, כל שוטרהוא אדם והוא בוחר מתי לאכוף ומה לאכוף - אני בתור מתנדב לשעבר במשמר האזרחי יודע וראיתי מספיק . בקשר לטיפול וביטוח בריאות - למה שאני אהיה נגד? כדי שהמדינה תוציא את כל מה שהיא שונררה מהאזרחים לטובת כסתח" של EMG . לא נראה לי. ואיזה קשקושים אנרכיסטיים ? זה שוב מראה כמה שאתם מפחדים ממשהו שקצת שונה ממה שהורגלתם לקבל . אני נגד אנרכיה . מעולםלא תמכתי באנרכיה ולעולם לא אתמוך. אני בסה"כ אזרח שמוטרד מהמצב הקיים ורוצה לשנות .אני לא רוצה שישונררו אותי על כלום ובמיוחד לא כשאני לא מסכן אף אחד ובלי שטויות על סיעוד וביטוח לאומי כי אני לא מכיר אחד שקיבל משהו - לפחות לא בלי להילחם על זה קודם ובמשך זמן רב מדי. אני בסה"כ מצביע על התנהלות לא צודקת שאליה הורגלנו , אתה לא צריך לפחד מכך שמישהו מציע לשנות , אתה צריך לפחד מכך שאף אחד לא ישנה .
  24. ה X ילדים היחיד שיש לי הוא 0 זהותית . אני נוהג על לאנוס אז במקרה של תאונה לא סביר שאשאר נכה אלא פשוט אמות אתקפל למוות עם האוטו קרטון שלי - בכל אופן אין שום דבר שהחגורה יכולה לעשות בשבילי וזאת הסיבה שאני גם לא חוגר . אני לא רוצה מהמדינה כלום לאכסף ולא סיוע - רק דבר אחד , שתניח לי לנפשי. הלך המחשבה שלך שייך לאנשים שמאמינים ש" התנהלות " תקינה מובילה לאורח חיים תקין. הרשה לי לספר לך על אדם בן 72 שעבד כל חייו ובגיל 72 לא קיבל שכר , ביחד עם החברים שלו בגילו על 6 חודשים שמונה שנים לאחר מכן כשחצי מחבריו כבר נפטרו הוא עדיין לא קיבל שום פיצוי מהחברה שפורקה ובטח לא מביטוח לאומי שהתכחש לו רק בגלל שהיה עולה חדש . אז בבקשה אל תספר לי על מה שהחברה צריכה לשלם כי מאיפה שאני בא אני יכול להביא לך לפחות 100 אנשים שלא קיבלו כלום מהביטוח הלאומי היקר והם נכים , ויש להם ילדים והם באמת נזקקים לעזרה של ה" חברה " אבל הביטוח הלאומי לאדואג להם , הוא רק דואג לשלם לערבים שיש להם טריליון ילדים . אתה יכול להמשיך להאמין בשקרים שאתה צריך בשביל לחיות בשקט דוד יקר שלי אבל אני ממש לא מתכוון לעשות את אותו הדבר.
  25. תמיר , אתה תמים. קנית היטב את הפורפגנדה אבל אין לך מושג איזה מניע יש מאחורי כל דבר. אין בטיחות בחיים - מחר יכול לדרוס אותך אוטובוס או איזה פיסכופט ייכנס בך אפילו שנהגת מושלם . אתה יודע איך חברות ביטוח קובעות חוקים ? - סטטיסטיקה . איך ממשלות קובעות חוקים ? - תעמולה לבחירות. אתה וגם ישה בוחרים להאמין שמישהו דואג לכם ,אני בוחר להאמין שהממשלה היא רק הגלגל שיניים הראשי במערכת שמטרתה להפשיט את האזרח הקטן מכל נכסיו . תראה לי כתבה אחת על בן אדם שעף מהשמשה בתאונה ובכך גרם למותו של אדם אחר . או אדם שהגופה שלו מעכה אדם אחר - כמו שהציעו כאן . די ! תפסיקו להאמין לכל מה שמספרים לכם . -אני יכול לתת לך מקרים של אנשים שנהרגו דווקא בגלל שחגרו חגורת בטיחות . חגורת בטיחות היא בסה"כ אשלייה . אתה לא נופל מהרכבת הרים (ערים = עיר ברבים ) לא בגלל החגורה אלא בגלל שאתה נמצא בתנועה מעגלית והכח שפועל עלייך רק מעקל את המסלול שלך מבלי לשנות את המהירות . - על העקרון הזה נסעו לוליינים בקרקס כבר מזמן - וגם רוכבי אופנוע בכלובים עגולים .
×
×
  • תוכן חדש...