Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. ערב טוב לכולם. הרכב שלי הוא סיטרואן ג'מפי שנת 98 ויש לי לחץ במיכל עיבוי כשאני פותח אותו אחרי לילה שהרכב לא מונע, כשאני מכבה את הרכב אחרי נסיעה ארוכה יש רעש של בועות ויוצאים לי מים מהמיכל עיבוי. קראתי איפה שהוא פה בפורום שכשיש רעש של בועות אז אולי יש אוויר במערכת וצריך לפתוח את המיכל עיבוי ולהניע את הרכב עד שהוונטות עובדות. אז עשיתי את זה אצלי ויצאו לי הרבה מים מהמיכל עיבוי ועדיין כל בוקר יש את הלחץ במים. אשמח לכל עזרה תודה מראש ניסים.
  2. שום חברה לא תשכיר לך רכב בלי כרטיס אשראי. מה שאת יכולה לעשות זה ללכת לחברה עם כל אחד שיש לו כרטיס אשראי {ללכת איתו לא לקחת את הכרטיס} ואז יתנו לך את הרכב יצא לי לעשות את זה כמה פעמים, גם אני בלי כרטיס אשראי על שמי. אם מצאת כמה חברות זה טוב אבל תבדקי מה ההשתתפות עצמית שלך למקרה ו... אני מכיר חברה שלוקחת 2700$ {9500 אלף שקל} למקרה של תאונה וכל הרכבים שלו שווים בערך 10,000.
  3. https://www.facebook.com/photo.php?v=262012420647128 אופניים עם כרית אוויר או שפשוט מה שקרה מהיר מידי בשביל העין.
  4. בדקתי את המכסה ויש כמו פתח באמצע שלו שנותן זרימה לבחוץ. השאלה איך אני יכול לבדוק אם החור הזה באמת מכוון לצינורית או שהוא סתום עם הדפנות של המעבה. {מקווה שהצלחת להבין את הכוונה שלי}
  5. הפקק הוא קפיצי {מקורי} החלפתי לפני חודש בערך בפעם הראשונה שהגעתי למוסך כדי לבדוק את הנזילה שהייתה לי.
  6. יש צינורית קטנה אבל היא סתומה עם הפקק של המיכל עיבוי אז לא יודע מה התפקיד לה ממש. כמו הצינורית שיש בתמונה {המיכל עיבוי הזה רשום שהוא של מרצדס אבל זה על אותו עיקרון שהפקק חוסם את הצינורית} http://www.fayzak.co.il/lightforum1/kniyot/boded.asp?id=1291
  7. בהמשך לשרשור הזה נזילת מים בסיטרואן ג'מפי 98' 1.9TD הבנתי שכנראה הלך לי ראש מנוע, יש לי 3 שאלות. 1. אם הלך ראש מנוע עדיף לעשות ראש מנוע או להחליף מנוע? 2. המליצו לי לעשות בדיקת חדירת קומפרסייה למערכת הקירור רציתי לדעת האם זה יכול לפגוע במשהו אחר, איפה אפשרי לעשות בדיקה כזאת? 2 מוסכים שבדקתי איתם לא עושים את הבדיקה. 3.האם יש בעיה לנהוג ברכב אם הוא לא מתחמם ולא חסרים מים {החשש שלי לראש מנוע נובע מזה שכשאני פותח בבוקר את פקק המעבה יש לחץ ויוצאים לי מים}. תודה מראש, ניסים.
  8. מלפני חודש בערך התחילו הצרות והוא לא התחמם אף פעם גם היום הוא לא התחמם רק נדלקה המנורה של חוסר מים.. גם הצינור מים העליון וגם התחתון רכים. שוב אני חוזר על משהו שקורה לי כשאני פותח את מכסה המעבה יש רעש כמו שפותחים קולה אשמח לדעת מה אתם חושבים על זה.
  9. חזרתי. היום הייתי בדרך לעבודה ויצא לי הצינור לגמרי מהמקום. יש סיכוי שזה מחדירת קומפרסיה למערכת ?
  10. שוב תודה.
  11. היום הוציאו את הצינור והחזירו {כנראה שהוא לא ישב 100%} ואן נזילה שווה לעשות את הבדיקה הזאת או שלחכות לראות אם יהיה נזילה עוד פעם? תודה רבה רבה על העזרה מאור.
  12. המכשיר היחידי שהתחבר לרכב זה דרך המעבה, משאבה ידנית עם מד לחץ. זה אומר בדיקת חדירת קומפרסייה?
  13. עשו בדיקת לחצים בהתחלה יצא תקין כי הצינור לא היה סדוק ורק כשיחקו איתו יצא מיים. עכשיו שהגעתי למוסך כל הנסיעה עברה חלק ורק כשהגעתי למוסך וכיביתי את הרכב נזלו כל המיים.
  14. לפני חודש בערך התחילה אצלי נזילת מים בתחתית של הרכב בהתחלה זה היה נראה שמהפקק של מיכל העיבוי יש נזילה אז החלפתי פקק, לא הסתדר, חזרתי שוב למוסך אחרי כמה שעות בדיקה במוסך גילו שהראש של הצינור רדיאטור תחתון סדוק אז החלפנו צינור. נסעתי בערך חודש עם הרכב הכל היה רגיל, ביום רביעי חניתי בירידה ליד הבית הייתה נזילה אבל ממש קצת. יום חמישי חניתי את הרכב במישור וביום שישי בבוקר הייתה נזילה קטנה בדקתי מים והיה עדיין במעבה עשיתי נסיעה של חצי שעה בערך בתוך העיר חזרתי הבית ואחרי שעתיים בערך כל המיכל עיבוי התרוקן לרצפה לא מיליתי מים, ביום שבת אני רואה שעוד מים יצאו החוצה והיום יום ראשון אני רואה עוד קצת מים ירוקים על הרצפה {לא מיליתי מים מלפני חודש בערך שיצאתי מהמוסך}. כשאני פותח את מכסה מיכל העיבוי {כשהאוטו קר אחרי לילה}יש לי לחץ כמו שפותחים בקבוק קולה, במוסך חושבים על ראש מנוע אבל זה נשמע לי מוזר כי זה לא היה אמור לנזול החוצה, אשמח לעזרתכם. תודה מראש, ניסים.
  15. nisim91

    מטאטא לחצר

    ניסיון עם מפוח חשמלי אן לי. כן.
  16. nisim91

    מטאטא לחצר

    יש לך מפוח עם שואב חשמלי שהוא לא יצא מהחוק העלות שלו מתחילה ב350 עד 700 בערך. smartcoupe המפוח יצא מהחוק בשנת 2011 עקב רעש ואבק ממש טיפשי מבחינתי כי החרמש ושאר כלי הגינון עושים גם רעש ואם לא תדע לעבוד איתם אתה יכול לעשות גם אבק. הדו"ח על שימוש במפוח הוא 450 אבל גננים ממשיכים להשתמש בו כי אן לזה תחליף נורמלי.
  17. אפשרי לדעת איזה מהציריות תקולה?
  18. אז כמו בכותרת יש לי רעידות בן מהירות 55-70 בערך, הרכב הוא סיטרואן ג'מפי. חשוב לציין שההגה לא רועד ורק הרצפה של הרכב, ועוד משהו הרכב רועד רק שנותנים גז אם זה בירידה או שלוחצים קלאץ הרב לא רועד. תודה מראש לעוזרים.
  19. יש איזה סוכן {מאשדוד אבל הוא עובד עם הרבה חברות השכרה} שהשיג לי רכב ליום ממש בזול תנסה אותו 0548416042 מנחם.
  20. אתה צריך להתאמן הרבה על נקודת החיכוך של הקלאץ/מצמד. אני את הנסיעה הראשונה שלי לירושלים עשיתי עם אבא שלי ז"ל ומאז נסעתי כבר לפחות 30 פעם ועבר חלק. מה שכן אני לא יודע דרך איזה כביש הכי קצר מקרית גת אבל עדיף לך להאריך קצת ולנסוע דרך 431 ולא דרך כביש 1 כי כביש 1 הרבה יותר קשה מבחינת עליות וירידות חדות. נסיעה טובה שתהיה לכם.
  21. אפשרי לרסס בחורף אבל זה לא יהיה יעל כמו בתחילת הקיץ. הראונדאפ עובד על הירוק ואם כמו שאמרת תרסס עכשיו אז זה בסדר הוא ימית לך את הקיים אבל אם תרסס עוד חודשיים הוא ימנע צמיחה אלא אם כן ירד גשם /אתה משקה את השטח שאז הוא יוריד את החומר לאדמה כמו שאמרתי. מה שאמרת שיש חומרי הדברה שמומלץ לרסס בגשמים זה "רונסטאר, גול" ויש עוד כמה אבל ראונדאפ אני בטוח ב100% שמים רק הורסים את הכוח שלו. איפה שהייתי עובד היינו מרססים 7/8 מרססות של 500 ליטר ביום אז קראתי על החומר לפני שעבדתי איתו ומה שראיתי בעניים מה שריססנו בתקופה שהיה גשם לא היה מת מאה אחוז אבל מה שריססנו בסביבות פסח הייתה רואה שמתחיל למות כבר אחרי יומיים שלוש.
  22. בגלל זה מרססים בד"כ בתחילת הקיץ מתי שלא יורד יותר גשם כי אם מרססים עכשיו אז יש מצב שיהיה גשם והריסוס לא יעזור.
  23. משך הזמן מאז ההדברה עד להמתה סופית הוא בן שבועיים לחודש. הדרך הכי טובה היא בעזרת טוריה אבל היום לא משתמשים בכוח. אתה יכול לשכור חרמש {בערך 200 ש"ח ליום} ולעשות את העבודה הרבה יותר מהר וביותר קלות. המינון של החומר הוא בערך כוס של חומר כל 15 ליטר מים במרססת. {לא צריך לשום יותר סתם חבל על החומר}
  24. אני התחלתי את התהליך לפני חודש בערך, שלב ראשון צריך ללכת למשרד הרישוי בחולון לפתוח תיק בחינם {עניין של 5 דקות} משם מפנים אותך להתקשר למכון אדם מילוא לקבוע טור לאבחון בעלות 300 ש"ח{כבר חודש אני מחכה לטור} אחרי שעשית את האבחון ועברת שולחים את התוצאות למשרד הרישוי הם בודקים את זה {כמה חודשים} אם עברת מה שצריך מפנים אותך לבדיקות רפואיות, אחרי הבדיקות רפואיות אתה יכול להתחיל ללמוד במכללה. במכללה יש מסלול ערב שזה שנתיים או מסלול בוקר שזה שנה. יש טסט מעשי שצריך לעבור לפני תחילת הלימודים ו75 שיעורים *130 ש"ח לשיעור, כל התהליך עולה 25,000-+ לא זוכר איפה קראתי אבל נכון לשנת 2009 אם אני זוכר טוב המורה נהיגה הכי צעיר היה בן 26 וכתבו שזה בערך 3 שנים עד שמסיימים את כל התהליך. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...