חבר, אתה חי בסרט (בחברות, לא בכעס)
אתה מדבר על מכוניות מהטובות ביותר שנוסעות כיום על כבישי העולם כאילו היו "סתם" אימפרזה טורבו.
M5 ו-SL הן לא סתם רכבי GT, אמנם הן לא רכבי-על, אבל גם ה-R8 והפורשה לא (מורצ'יאלאגו, אנזו, קררהGT, לדוגמא, כן).
מדובר בנישה שונה של רכבי ספורט שכמובן אלו שתוכננו מראש כרכב ספורט נטו יתנהגו טוב יותר מגרסאות סופר ספורטיביות של רכבי סלון.
את ה-R8 ייצרו הרבה וכבר מייצרים הרבה וזה לא יהיה רכב שמיוצר במהדורה מוגבלת אלא כמתחרה רצינית לפורשה 911 (לשם מכוונים באודי).
לגבי הפנטזיה האישית שלי, ה-RS6 סטיישן בהחלט בראש הרשימה!
לדעתי זה הרכב האולטימטיבי, מטורף ואפשק לדחוף דירה שלמה מאחור (אחלה רכב עבודה).
לסלי