Jump to content

crazymani

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי crazymani

  1. *מגבר Tru S500 בקופסה המקורית. 2000 ש"ח. *מגבר Tru S44 בקופסה המקורית. 1800 ש"ח. רמקולים: *קומפוננט Hbrid Ovation 6.5 כמו חדש! 1200 ש"ח. *קומפוננט Dotech Ovation 6.5 כמו חדש! 600 ש"ח. *סאב Morel Ultimo 12 בתיבה המקורית,סאב שלא עבד כלל וכלל! 1600 ש"ח. HU *JVX AVX 746 חדשה! 2500 ש"ח. מערכת מעולה,כוללת דיבורית בלוטוט. לכל המעוניין נא לפנות אליי בהודעה פרטית. תודה.
  2. ברוב רכבי VAG,בשביל להטות את שתי הכיסאות הקדמיים אחורה יש ברז כמו שייבה שצריך לסובב,ככה יוצא שאתה עובד על יד אחורית בו זמנית
  3. הפלסטלינה מורידה סימנים של נקודות שנוצרות מחנייה מתחת לעץ? (ג'ינג'ים?)
  4. שלום לכולם,מישהו יודע איך אפשר להחליף רקע בHU הנל? אני מתכוון להעביר תמונה מהמחשב ולשים אותה קרקע.
  5. אמינות-5 עיצוב-3 בטיחות-4 הנאה מנהיגה-3 ביצועים/כוח-2
  6. כנראה שיש לי שכנים שיש להם נגריה בבית והחליטו להשתולל עם דבק במרפסת ובאותו היום בדיוק החלטתי לא לכסות את הרכב יש כמה סימנים של דבק על הפנס ועל מכסה המנוע. ניסיתי להוריד עם הציפורן וזה לא מתקלף,זה לא נראה לעין בצורה בולטת אבל מפריע ואני לא יכול לראות את זה. מישהו מכיר חומר שמוריד דבק 3 שניות ולא פוגם בצבע,בפלסטיק שלך הפנס?
  7. קודם כל רמקולים מאחורה זה או בדלתות או במגש האחורי,אני הייתי מציע לך להוסיף בדלתות האחוריות. סט קומפוננט טוב אפשר להשיג היום ב 700-800 ש"ח. בקשר לרמקולים הקדמיים שלך,במידה ותרצה להרכיב רמקולים בדלתות האחוריות הייתי מציע לך להחליף את הסט הקדמי קודם כי בטח זה רמקולים שבאו עם הרכב מקורי. מדוע? מכיוון שהסט האחורי יכול להיות יותר דומיננטי.
  8. כבעל איביזה אני מציע לך שלא ללכת על זה,חבל לחתוך את המגש האחורי,שים קומפוננט טוב בקדימה וסאב וגמור תסיפור.
  9. יונדאי גטס,2005 סופר מיני ששותה כמו סוואנה.
  10. כבעל איביזה החדשה,האחות החורגת של הפולו,אני יכול להגיד לך שהמצב הוא אותו הדבר בידיוק! אני עברתי מיונדאי גטס לאיביזה החדשה,לוקח זמן להתרגל ורק בהתחלה התחושה מוזרה.
  11. אולי כדאי שתדבר עם הבחור שפרסם את השרשור בפורום וולוסטר? תיפגשו,אולי זה יתן לך אינדיקציה ואולי זה באמת לא תקלה.
  12. שלילי! מכיר את הרכב הוא מאיזור אשדוד,הרכב עבר צביעה של הגג וגם החזית (מראה של בוקה נגרה). אין חיה כזו.
  13. קרה לי כבר כמה פעמים כאשר אני צריך להאיץ,שהרמתי את המצמד לפני שידית ההילוכים נכנסה למקומה ונשמע רעש כזה מוזר. זה קרה לי מזמן שעוד התחלתי ללמוד בשיעורי נהיגה ועכשיו זה הופיע שוב,ממה נובע הרעש הזה?,זה יכול להרוס את הגיר?
  14. אחלה סיקור,אהבתי
  15. האיביזה שלי משועבדת לבנק כי לקחתי הלוואה,עכשיו אני רוצה להחליף למשהו יותר גדול וחשבתי לקנות לאון. זאת הסיטואציה אז,הרכב שלי משועבד ואני רוצה לעשות טרייד אין בחברה,מגרש וכו.
  16. GOING UP!
  17. http://www.nca.ie/index.jsp?p=103&n=127&a=890 קצת יותר פרטים
  18. IBIZA SC 1.6 2011 גם אני קיבלתי...
  19. מה המחיר שלה? אם יש צורה ישנה ואותו אבזור ומנוע,מה ההבדלים במחיר בין הדגמים?
  20. המגבר במצב חדש דנדש,נמצא אצלי כחצי שנה. לפרטים נוספים נא לפנות אליי בהודעה פרטית.
  21. לא מצליח בסיאט איביזה sc 1.6 מישהו הצליח?
  22. רגע הפלסטלינה שמשתמשים בגן עם הילדים זו אותה הפלסטלינה לשימוש על פח הרכב?
  23. למה לבטל,אני אתן לכם כמה סיבות. 1.למי שיש מערכת סאונד רצינית ברכב ורוצה לשמוע כשהאוטו כבוי,בשביל שלא יגמר המצבר. 2.למי שיש קסנון ברכב בכדי לשמור על אורך חיי הנורה.
×
×
  • תוכן חדש...