על פניו - טעות גם בידי וגם בידך. מסתמן כי המפעל הראשון שעומד לייצר את שלושת המכוניות הוא המפעל בברטיסלבה שבסלובקיה!
באשר לתיאוריה של רובוטים זהים - הטעות היא רק בידך. רמות האוטומציה במפעלים שונים המייצרים כלי רכב אפילו עבור אותו המותג נוטות להיות שונות, ואף פעם לא מגיעות ל-100%, לפחות עדיין לא. הן בד"כ תלויות בתקופות ההקמה של פסי הייצור הספציפיים וכן שיקולים כלכליים, כגון עלות כוח עבודה באזור, עלות ההקמה, תוכניות עתיד לאותו פס ייצור, וכ"ו. בנוסף, איכות המוצרים המוגמרים של פסי הייצור נוטה לעלות כפונקציה של ניסיון הנצבר בתפעולם (עד לאסימפטוטה מסוימת ובהתעלמות מבלאי, כמובן ). ע"ע רכבי טויוטה והונדה תוצרת טורקיה...
DJI: ראה לעיל, לכאורה הייצור יתחיל במפעל אחד.