Jump to content

solo-fr

  • הודעות

    310
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי solo-fr

  1. לכל הפחות, עבור אדם ששוקל לרכוש מכונית עם עבר ליסינג היא מהווה חומר נוסף למחשבה. כמו לכל פיסת מידע אחרת - אין להתייחס אליה כתורה מהר סיני, אך יש לבחון אותה ולהצליב עם מקורות מידע נוספים.
  2. על פניו - טעות גם בידי וגם בידך. מסתמן כי המפעל הראשון שעומד לייצר את שלושת המכוניות הוא המפעל בברטיסלבה שבסלובקיה! באשר לתיאוריה של רובוטים זהים - הטעות היא רק בידך. רמות האוטומציה במפעלים שונים המייצרים כלי רכב אפילו עבור אותו המותג נוטות להיות שונות, ואף פעם לא מגיעות ל-100%, לפחות עדיין לא. הן בד"כ תלויות בתקופות ההקמה של פסי הייצור הספציפיים וכן שיקולים כלכליים, כגון עלות כוח עבודה באזור, עלות ההקמה, תוכניות עתיד לאותו פס ייצור, וכ"ו. בנוסף, איכות המוצרים המוגמרים של פסי הייצור נוטה לעלות כפונקציה של ניסיון הנצבר בתפעולם (עד לאסימפטוטה מסוימת ובהתעלמות מבלאי, כמובן ). ע"ע רכבי טויוטה והונדה תוצרת טורקיה... DJI: ראה לעיל, לכאורה הייצור יתחיל במפעל אחד.
  3. לא מדויק. כלי רכב הנ"ל מורכבים במפעלים שונים, וחלק מהחלקים מהם מרכיבים אותם מיוצרים במפעלים שונים, לעיתים אף ע"י חברות שונות. בד"כ משמעות הדבר היא שוני באיכות המרכיבים והרכבה.
  4. זו אוניה, לא רכבת ישראל...
  5. ranchuk כבר ענה, לעצמו ולך: כי החברה הזאת מעוניינת להמשיך לרכוש כלי רכב בזול ולמכור ביוקר. בית עסק, אתה יודע...
  6. תודה, baer :et voilà אולי לא "מוקדם מבכל מכונית אחרת", אבל כנראה מספיק מוקדם וכנראה לעיתים מספיק קרובות כדי לבקר במוסך בממוצע פי 5 יותר פעמים בשנה מעשר המכוניות היותר אמינות בקבוצה. ומדובר כאן במכוניות "שגילן לא עולה על שלוש", כך שלמיטב הבנתי המגאנים האלה כן נופלים תחת הגדרה "החל מ 2006"... הייתכן שהסיבה לכך של-"בורים" "הטיפשים" האלה "מעולם לא הייתה צרפתיה ובוודאי שלא מאגאן" היא לא רק "הדעות הקדומות"? !Wake up and smell the coffee אז כן, זה הזמן לשלוף את התקליט הישן של "ליסינג... לא תוחזקו כראוי... עברו התעללות..." רק שבסטטיסטיקה של דה-מרקר לכל המכוניות הייתה "ילדות עשוקה", אבל משפחתית הכי פחות אמינה יש רק אחת: מגאן 2...
  7. solo-fr

    מבצע של סיאט

    איני סבור כי לאדם שבחר לרכוש בשנתיים אחרונות מכונית תוצרת סיאט שלא במסגרת אחד המבצעים יש על מי לכעוס חוץ מאשר על עצמו. יש אנשים שקונים ירקות בסופר. יש כאלה שקונים בשוק. ויש כאלה שקונים בשוק ביום שישי אחר הצהריים, ממש לפני סגירת הבסטות. אלה האחרונים משלמים הרבה פחות מאחרים - אם הם מצליחים למצוא את חפץ ליבם. הבה לא נסחף: 19 מכוניות (כ-0.5% מסך מכירות סיאט בשלושת הרבעונים של השנה) הם לא בדיוק "פגיעה קשה".
  8. למה יש לי תחושת דז'ה וו?
  9. פרויד היה חוגג...
  10. כן ולא... ולו רק מעצם קיום התופעה שנקראת "אפקט הפלצבו". הוזכר כבר לאחרונה בפורום קישור לכתבה המשעשעת הזאת.
  11. solo-fr

    תאונת חניה ראשונה - עזרה

    מסיר כובע בפני אביך!
  12. איני נציג של VAG או צ'מפיון או מי מטעמם, ואיני "מתחבא אחר עיסוקי" (מה שזה לא אמור להביע). תקוותי היא שברור לך כי האדם היחיד שאתה מעניש כאן - זה אתה. חג שמח וכשר!
  13. כולם יודעים את שמך מאז שהתחלת לחתום בפורום הזה עם שמך. אני מתנצל, לא היה בכוונתי לגרום לך להתקף חרדה. Take it easy
  14. למען ההגינות ,היו ליוסי מספיק התבטאויות בסגנון הזה עוד לפני השרשור על הקורסה. התבטאויות שחלקם היו יכולות להוות עילה לתביעת לשון הרע אם מישהו בפולקסווגן או צ'מפיון היה בוחר לטרוח ולתבוע למען יראו וירעו פלוני אקראי שרושם הודעות בפורום אקראי. דווקא מאדם שמטיף לאחרים: פחות הייתי מצפה לתגובה שכזו... לא קראתי כך לתגובה אחת. אם תעשה חיפוש קצר בפורום על הודעותיו של השבוע האחרון תראה על מה אני מדבר. אודה לך אם תצביע על הודעותי בשרשור דנן שגרמו לך להכליל אותי ברשימת "מתנהגים כמו איזה צבא אוהדים שרוף של קבוצת כדורגל".
  15. ".That, detective, is the right question"
  16. שאלתיך שאלה מפורשת.
  17. "!Guns don't kill people, death kills people"
  18. בוא נניח לרגע לצרכי הויכוח שהנחות היסוד הלא מוכחות במשפטך דנן (והודעות רבות אחרות בפורום) הן אכן נכונות... תאמר לי, ידידי, האם אתה באמת ובתמים מאמין שכל האנשים ביקום, או לפחות כל חברי הפורום, שותפים למערכת הערכים שלך?
  19. חניתי הבוקר ליד אחת כזאת. כנראה שלי ולמעצבי פיג'ו הנוכחיים יש תובנות שונות לגמרי בתחום האסתטיקה, כי הם הצליחו להפוך מכונית שהייתה חביבה בעיני למכוערת בעיני בלי להתאמץ יתר על המידה... פנסים קדמיים נהיו ענקיים (תחשוב 407) ובולטים (תחשוב ג'וק, אבל אחד שריססו אותו ב-K400 עד שעיניו יצאו החוצה). צריך לראות אחת במציאות כדי להבין את חומרת המצב, לא רואים את זה בתמונות...
  20. ולראיה: עוד לקוח מרוצה (לשבועיים בלבד, אומנם). נ.ב. למען ההגינות: זה סתם קוריוז שהתבשל לו בשרשורים מקביליים. יכולות להיות המון סיבות לגיטימיות ביותר למכור מגאן 2008 לאחר שבועיים בלבד, כולל כאלה שלא קשורות למכונית עצמה!
  21. שאל בני ונען : הא, רגע, אני מתנצל, זאת לא סטטיסטיקה, זאת סתם "ביקורת של "יודעי הדבר" שמעולם לא היה להם רכב צרפתי". ובכלל, יש הבדל עצום בין "לשבוק חיים" לבין "לסבול מבעיה ידועה של שסתומים"!
  22. חכה ותראה איך יראה הפגוש הקדמי שלך אחרי שתחזור מנס הרים!
  23. לחיים יש בד"כ חומר למחשבה בנושא.
  24. דווקא שגרתי למדי: דורון ביקש למכור מאזדה 3 ליסינג לשעבר מעל מחירון (לפי "יד 2", ללוי יצחק יש עיוותים סביב להיטי ליסינג). והשגרתיות של המצב פעלה נגדו.
  25. ואם הוא זכה במכונית בהגרלה ששווי כרטיס ההשתתפות הוא 10 ש"ח אז הביטוח יפצה אותו ב-8.40 ש"ח (ירידת ערך, בלגנים) ? בכמה פוליסות שהיו לי בשלוף מאויית ארוכות ומפורשות כי ערך הרכב נקבע לפי מחירון לוי יצחק משוקלל, ותו לא.
×
×
  • תוכן חדש...