idannave
-
הודעות
183 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי idannave
-
היי, ידוע לי כי הידיות השונות בסיטרואן (גם ידית האורות והאיתות וגם ידית המגבים) נוטות להתקלקל לעיתים קרובות. בידית השמאלית של הקסארה שלי (איפה שנמצא הלחצן של מחשב הדרך) כל תחילת נסיעה במשך כ 10 דק' הכפתור כאילו ונלחץ מעצמו, והתצוגה על המסך מתחלפת ומתאפסת כל הזמן (צריכת דלק, מהירות ממוצעת וכו'). יש לציין שהדבר קורה רק בדק' הראשונות של הנסיעה ובעיקר כאשר הרכב עמד בשמש. לאחר כ 10 דק' בד"כ הכפתור חוזר לתפקוד רגיל - אך כל הנתונים אינם רלוונטיים מכיוון שכבר אופסו. האם ישנה דרך לנסות ולפתור את הבעיה מבלי להחליף את כל הידית? אולי לנקות את המגעים או משהו כזה? תודה
-
צריכת דלק מופרזת ברנו סניק 2.0 מודל 2003
idannave פרסם הודעה בנושא של dkosta בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לי יש את האחות מסיטרואן (קסארה פיקסו 2.0L 2003) וצריכת הדלק שלנו דומה. אין מה לעשות, תתחיל לפתח יחסי חברות עם המתדלקים... -
קראתי כבר בעבר את כל ההמלצות שלך על מוסך י.ש הגליל מול לב המפרץ, אני בכל מקרה מטפל במוסך המהנדסים בעכו ובינתיים מרוצה מאוד. אין לי רצון לעבור למוסך אחר, אלא לקבל ייעוץ ממישהו שמבין יותר ממני בתחום (וזה לא קשה) ולקבל הכוונה לגבי אילו חלקים/חלפים או טיפול עלי לבצע או להחליף ברכב. תודה בכל מקרה.
-
שלום לכולם, כאמור אני הבעלים (עד עכשיו מרוצה) של קסארה פיקאסו שנת 2003 2.0L אוט'. הרכב מטופל במוסך מורשה ולפני כחודש וחצי עבר טיפול טיימינג. (כרגע 76K) הידע שלי במכונאות רכב הוא דל ולא מספק, ויש כמה דברים שמציקים לי ברכב ואני מעוניין בעזרה של מבינים ממני טרם לכתי למוסך מורשה. 1. יש תקלה שחוזרת אחת לחודשיים לערך, נוסח התקלה הוא Failure Battery Charge ולאחריה נדלקת נורת המצבר. לאחר שאני מכבה את הרכב והרכב עומד למשך כמה שעות התקלה לא חוזרת על עצמה. בהיסטוריית הטיפולים של הרכב, הוחלף האלטרנטור לאלטרנטור חלופי (בבעלים הקודמים של הרכב), איני יודע אם הבעיה היא של האלטרנטור עצמו, או בעיה חשמלית אחרת. 2. הרכב כאמור הוא בנזין, אך משמיע רעש מהאגזוז כאילו ומדובר ברכב דיזל. העליתי את הרכב על ליפט אצל מומחה אגזוזים ולא נמצא שום חור או משהו דומה היכול להצביע על הבעיה. בנוסף, בהנעה הראשונה של הבוקר, אם איני מתחיל בנסיעה לאחר כמה שניות והרכב עומד במקום, הוא מתחיל לרעוד בצורה די עצבנית, עד אשר אני מתחיל בנסיעה או עד אשר עולה טמפ' הרכב. בימי החורף הקרים (אני גר במעלות) הרכב גם היה כבה בנסיעה הראשונית אם לא הייתי מקפיד ללחוץ על דוושת הגז. רציתי לדעת אם בעלי סיטרואן אחרים נתקלו בתופעות זהות או דומות, וכמו כן אם יש מישהו עם ניסיון בקסארה שיציץ ברכב ואפילו ייקח אותו לסיבוב על מנת לאבחן את הבעיה. הקפה והעוגה עלי. אני פשוט מעוניין לעשות צעד אחד מקדים לפני הביקור במוסך המורשה שיקרע לי את הכיס. שבוע טוב לכולם.
-
סיכום 30,000 ק"מ ב 15 חודשים עם קסארה-II מודל 2003 בנזין 1.6\אוטו'
idannave פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יופי של סיכום איציק! יישר כוח! שמח לשמוע שאתה מרוצה ונהנה מהרכב שרכשת (במחיר מצחיק יחסית לתמורה). אני מזמין אותך אלי לקפה ולעשות סיבוב על הפיקסו, אולי תצליח לאתר גם לי תקלות שמצריכות שיפורים ושיפצורים -
אחי אם היה אפשר לדבר עם הבעלים הייתי עושה זאת מזמן.... הוא פשוט לא כ"כ מקשיב לבריות שסובבות אותו, להתווכח וויכוחי סרק עם ארס זה ממש לא הקטע שלי והרכב ממש לא שווה מיליונים ככה שאין ממה להתרגש, סתם עגלה שבעליה כנראה לא יודע מה לעשות איתה.
-
היי, ברחוב שלי עומד רכב ישן ללא טסט (לפחות לפי המדבקות על השמשה הקדמית) עם פנצ'רים כמעט בכל גלגליו ועם מגבים ופנסים שבורים - אקיצר לא זז ממקומו במשך זמן רב. האם יש פרק זמן שבו יש צורך לפנות למשטרה/עירייה על מנת לבקש מבעל הרכב לפנות את רכבו? הרחוב שלי גם ככה קצר בחנייה והרכב סתם תופס חנייה ולא משמש אף אחד.
-
תמונה של המכה בפח תעזור הרבה יותר מתיאור במילים. חכה להמלצות של רפי לין לגבי פחחים טובים באזור חיפה.
-
גם לי זה קרה בטסט לפני שנה (אז גם הייתה לי מיצובישי). 200 ש"ח במוסך והחלפת גומיות פתרו את הבעייה. בהצלחה!
-
יש סדר גודל של מחירים? שנדע למה להשוות? האם אתה זוכר במקרה מה השם שלו?
-
שלום לרפי לין (ולכל העוזרים האחרים), אני מחפש מרפדיה באזור נהריה, על מנת להתאים ריפוד לרכב שלי (קסארה פיקאסו). מכיוון שהמושב האחורי של הרכב מורכב בעצם מ 3 מושבים שונים אני מעוניין במשהו איכותי ולא בריפודים הסטנדרטיים שיש באוטודיפו ובחנויות הרכב השונות. תודה לעוזרים.
-
טיפול 20000+ טיימינג לקסארה פיקאסו
idannave פרסם הודעה בנושא של Renaultrap בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני עשיתי טיפול טיימינג לקסארה שלי לפני כחודש. בעלת הרכב הקודמת עשתה רק טיפול גדול אך לא רצתה לעשות טיפול טיימינג מפני שידעה שהיא רוצה למכור את הרכב. טיפול הטיימינג עלה לי 1280 ש"ח כולל מע"מ וטיפלתי במוסך המהנדסים בעכו (עליו המלצתי לך בהודעה אחרת). לא ביררתי לגבי עלויות במוסכים לא מורשים, אז לא אוכל לעזור לך בנושא זה. -
מצטער על ההקפצה, גם אני בעלים של פיאקסו 2003 (מזה כ4 חודשים) ובינתיים מרוצה מאוד. לגבי ספר רכב - אתה תמיד מוזמן להשאיל את שלי ולצלם בכיף לגבי מוסך מורשה - אני מטפל במוסף המהנדסים בעכו (מקווה שזה לא רחוק לך) ומאוד מרוצה מהיחס-מקצועיות-מחיר. מקווה שתהנה מהרכב, תתחדש!
-
בעיות מוזרות לגבי צריכת הדלק וביצועים ברכב- איביזה 2003
idannave פרסם הודעה בנושא של Guy20 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יעזור לנו אם תפרט באיזה רכב מדובר, נפח מנוע, תיבת הילוכים, הרגלי נסיעה (עיר, רמזורים, נסיעות מחוץ לעיר) ומתי האכב עבר טיפול לאחרונה. -
מזג אוויר (שלג) רוב ארצות אירופה מושלגות בחורף, ובנהיגת שלג כמעט ולא ניתן להשתמש בברקסים אלא רק להאט באמצעות הורדת הילוכים ברכב, זו עוד סיבה לכל שבאירופה נפוצות יותר מכוניות בעלות גיר רגיל.
-
חיכיתי לתגובה שלך כי נראה שאנחנו בין היחידים בפורום הזה שבבעלותם רכב זה... טוב, כנראה שנוסיף חסרון ראשון לרכב זה. תודה!
-
שלום לכולם, בבעלותי קסארה פיקאסו 2.0L אוט' שנת 2003. צריכת הדלק הממוצעת שלי היא 1 ליטר ל10 ק"מ. רוב הנסיעות שלי הם נסיעות קצרות (ורגועות) בעיר ללא יותר מידי עליות וקיק דאון - בעיקר רמזורים ועצירות. ולעיתים בסופי השבוע נסיעות של 100 ק"מ (הלוך ושוב). רוב הנסיעות מבוצעות עם מזגן דולק, הרכב עבר טיפול גדול בינואר האחרון ועבר לבעלותי בחודש מרץ. לא שאלתי את בעלת הרכב הקודמת לגבי צריכת הדלק שלה כך שאין לי למה להשוות. האם זוהי צריכת דלק נורמלית יחסית לרכב/מנוע/נתוני נסיעה? אני לא רוצה להשוות את צריכת הדלק לצריכת הדלק המשולבת שרשומה בספר הרכב, אלא להשוות עם בעלי רכב זהה. אודה לכל מי שיוכל לעזור לי.
-
רוצה המלצה לווקס טוב ופוליש[אולי עדיף לרשום "מבקש"?]
idannave פרסם הודעה בנושא של igalkr11 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רוצה המלצה? תריץ חיפוש קצר בפורום על ווקס ופוליש מומלצים ותמצא יותר מאופציה אחת שתוכל לרכוש. בהצלחה! -
חוות דעת על מחיר טיפול (ניסאן סאני, לאלו שרוצים לפי הכותרת להמנע מהשרשור)
idannave פרסם הודעה בנושא של Mafteah בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ארז, אתה עושה טיפולים גם לסיטרואן? הנחות לעובדי המשמר לשעבר? -
fault battery charge - סיטרואן קסארה 03
idannave פרסם הודעה בנושא של idannave בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עידכון קצר, מאז שהופיעה הבעיה (אתמול בבוקר) נסעתי עוד 3 נסיעות עם הרכב והתקלה לא חזרה על עצמה. אני לא עוצם עיניים ומתעלם אבל מקווה שהתקלה לא תחזור על עצמה. בכל מקרה ביום שישי אני מכניס את הרכב לטיפול (במוסך מורשה בעכו - פריפרייה כמו שציינו פה) אז על הדרך אני אבקש גם שיבדקו לי את האלטרנטור. תודה לעונים. -
fault battery charge - סיטרואן קסארה 03
idannave פרסם הודעה בנושא של idannave בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עוד מישהו שיפץ/החליף אלטרנטור בקסארה ויכול לעדכן לגבי מחירים? תודה, -
fault battery charge - סיטרואן קסארה 03
idannave פרסם הודעה בנושא של idannave בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם המחיר הנ"ל מדבר על מוסך מורשה? -
בוקר טוב, היום בנסיעה לעבודה לאחר כ5 דקות נסיעה, הופיעה לי התקלה המצויינת בכותרת ונורת המצבר נדלקה. הרכב המשיך בנסיעה ללא כל בעיות נוספות (עוד כ 5 דקות נוספות, סה"כ 10 דקות נסיעה). ידוע לי שבעלת הרכב הקודמת החליפה לפני מספר שנים את האלטרנטור בעקבות בעייה לאלטרנטור חליפי (במוסך מורשה), האם זמנו של אלטרנטור זה גם תם לו? מישהו יודע מה עלות ההחלפה של אלטרנטור כזה? דגם הרכב שלי הוא קסארה פיקאסו 2003 2.0. תודה לכל העונים/עוזרים.
-
מוסך נאג'ר בצומת הצ'ק פוסט
-
דוושת גז נתפסת -סובארו שנת 90 [כותרת ערוכה]
idannave פרסם הודעה בנושא של שלומיק בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ארז, אתה במקרה אח של אורן?
