Jump to content

idannave

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idannave

  1. היי, בבעלותי פיג'ו 407 שנת 2009 (נפח מנוע 2.0). אתמול גיליתי שאני לא מצליח להשתמש בCruise Control ברכב. שאני לוחץ על הלחצן לא קורה כלום ורק מהבהב הקו בצג (בדיוק כמו שמנסים להשתמש באופציה במהירות נמוכה מ50 קמ"ש). לא מופיע בצג קוד תקלה כזה או אחר. האם מישהו מכיר או נתקל בתופעה? לא שיש קשר (לדעתי) אך בכל מקרה אציין - אתמול גם הופיע המחוון של המפתח (טיפול קרוב) עוד כ900 ק"מ עלי לבצע טיפול לרכב (100,000 ק"מ).
  2. תודה, ננסה היום
  3. מהיכן אתה רוכש את כל החלפים?
  4. היי דור, יש פורום ייעודי לנושא הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?82-%D7%90%D7%A1%D7%AA%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%95%D7%A1%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%94%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%95-%D7%91 חג שמח גם לך!
  5. הוא בטח לא מבין מה כל הישראלים נחתו עליו היום...
  6. בכיף, תעדכן אותי אם קפצת אליו בסוף.
  7. דיברתי עם הבחור, הם כרגע במלאי. בהצלחה http://www.ebay.com/itm/4pcs-Microfiber-Waffle-Weave-Scrubbing-Window-Towel-Cloth-Atop-Korea-/321362968138
  8. היי דרור, נהגתי לטפל ברכב שלי במוסך היתאם (מג'ד אל כרום), מרוצה מאוד, אמין ומקצועי מורשה משרד התחבורה אך לא ספציפית לקאיה. קפוץ אליו להתרשמות, קבל הצעת מחיר הכי גרוע שתה קפה ולך הביתה. היתאם - 0528260516
  9. אלו בעצם ה"צינורות" שאתה רואה שמתחברות למכונה עצמה ומוציאות את לחץ המים. כל צינור מוציא זרם מים בצורה שונה. לא קריטי לדעתי.
  10. ה2100 וה2120 זו אותה מכונה אבל עם אבזור טיפה שונה: 2100 - 3 מטר צינור עם דיזה אחת 2120 - 4 מטר צינור עם שתי דיזות.
  11. תודה רבה, אבדוק זאת!
  12. תודה על המענה. האם תוכל לתת דוגמא למערכת כזו סביב 15$? צירפתי את המערכת שכרגע קיימת אצלי ברכב.
  13. מישהו?
  14. היי, בבעלותי פיג'ו 407. יש לי שני סטים של מפתחות+שלטים לאזעקה (לא מקוריים כמובן ). הEbay מלא במפתחות (עם או בלי צי'פ של האזעקה). במידה ואני רוצה להחליף את המפתח והאזעקה שלי לאחד מקורי, מה סדר הפעולות שעלי לעשות? על איזה מחיר מדובר? במידה ואני קונה בחול מפתח עם אזעקה שצריך רק לקודד האם אני מוזיל עלויות? דוגמאות: http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-PEUGEOT-307-407-ETC-FULLY-WORK-2-BUTTON-REMOTE-ALARM-UNCUT-KEY-FOB-/310868503513?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item486134ebd9 http://www.ebay.co.uk/itm/PEUGEOT-KEY-FOB-3-BUTTON-REMOTE-CASE-307-407-308-607-/250865806450?pt=UK_Car_Accessories_Safety_Security&hash=item3a68c46c72
  15. היי, מצטער להטריד את הפורום בשאלה מינורית כזו: אני מעוניין לרכוש DVD נייד לרכב שישמש את הילדים במושב האחורי (לא מובנה במשענות אלא לתלות את המשענות ובמידת הצורך להוציא מהרכב). כל מה שאני מוצא ב ebay זה מכשירים ישנים יחסית שלא קוראים divx. מישהו מכיר ויכול להמליץ על זוג מסכים (אחד עם DVD והשני רק מסך) שיוכלו לשמש למטרה זו? תודה!
  16. תברר על מוסך איליא ובנו ברחוב המוסכים 4 בחיפה. לפני מספר שנים גרתי בחיפה ורק אצלו הייתי מטפל. אמינות ומקצועיות ללא עוררין. 8410755 זה הטלפון שם.
  17. מעצבן שאצלנו (בצפון) אין מישהו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות (לא מורשה) בנוגע לטיפולים בצרפתיות שלנו, וצריך לנסוע עד למרכז (גבע, אם הדרך, ואורן שירותי רכב) בשביל לטפל בראש שקט. לעיתים זה לא מסתדר ורק הזמן/יום חופש הופכים לעיתים את העסקה ללא כדאית. בשני הטיפולים האחרונים (החלפת מאייד בפיג'ו והחלפת שסתום גיר בפיקסו) טיפלתי במוסך לוטוס מכפר יאסיף שמתמחה בצרפתיות, בינתיים מאוד מרוצה.
  18. תודה רבה איל על ההסבר המפורט. טרם בדקתי אבל אכן נראה לי שהעלויות במוסך מורשה יהיו מטורפות. לצערי ההיסטוריה שלי עם משדר FM היא לא טובה, כנראה בגלל איכות ירודה משהו של המשדר (אשמח לקבל המלצות למשדר איכותי יותר). הייתי שמח אם הדבר היה באמת משוייך למערכת עצמה דרך ה source אך אינני מעוניין לשלם את הסכומים הללו.
  19. האיכות הגרועה היא מהבלוטוס או מהusb? אני מהצפון...
  20. היי, פיג'ו 407 שנת 2009 בעלת רדיו דיסק מקורי. אני מחפש להוסיף התקן USB שיתחבר למערכת וכך יהיה ניתן לנגן שירים גם מהUSB. נתקלתי במוצר הבא באיביי - http://www.ebay.co.uk/itm/USB-Sd-Aux-Inferface-Adapter-RD4-Peugeot-207-307-307SW-308-407-407SW-607-807-/221330569092?pt=UK_Audio_TV_Electronics_In_Car_Entertainment_GPS_In_Car_Audio_Players_PP&hash=item3388547784 האם מישהו מכיר? האם ישנה אפשרות זולה יותר?
  21. היי, לחלק מהרכבים יש בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע (כל אחד יכול לשלוט בטמפ' שלו באופן עצמאי) ולחלק בקרת אקלים משותפת. מהן בעצם ההבדלים בין שתי המערכות? במידה ואני רוצה שתהיה ברכב שלי מערכת נפרדת, מה עלי לעשות?
  22. יש את הקטע של הקידוד וכאלה. איך אפשר לדעת מה לחפש?
  23. עדכון: הכנסתי דיסק ניקוי (אפילו פעמיים) עבד מצויין. לאחריו הכנסתי דיסק רגיל ואין שינוי, עדיין יוצא החוצה לאחר עשר שניות. עוד רעיונות?
×
×
  • תוכן חדש...