Jump to content

לוטן זק

  • הודעות

    109
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי לוטן זק

  1. כמה זה נכון אבל זה רק בגלל הממשלה, אבל לא נכנס לפוליטיקה עכשיו...! ומוטי, סרט יפה, נהיגה יפה (אהבתי את העבודת ידיים). ומה זאת אומרת הייתה באויר? מה גרם לך לקפוץ? ועכשיו יש לך גם מיאטה מעופפת? לוטן
  2. זה לא סתם פח על ארבע גלגלים, זה פח עם ברזנט.... לוטן
  3. בשעה טובה ג'רמי שמור עלייה ועל עצמך! והלוואי שגם אני אמצע אחת...
  4. איזה שנה היא?
  5. בהחלט רכב מדהים מבחינת עיצוב. אבל מפחיד לרדת לשטח עם רכב כזה יקר, כל שריטה/דפיקה הכי קטנה, בטח תעלה ביוקר אחר כך מבחינת טיפולים... לוטן
  6. צמיגים 33", זה לא כמו הראפרים בחו"ל יש לך סופה מדהימה, שמור עליה ועל עצמך...!! לוטן
  7. לא שמת לב? ענו כבר-- לקסוס ג'י אס 400 וZAK, מאיזה אתר זה? יש קישור, או עוד תמונות שלה?
  8. היי אני לוטן בן 19.5 ממושב עשרת (ישובי גדרות ליד גדרה-למי שלא מכיר) סיימת את לימודי העתודה וכל שנשאר זה רק לחקות שאני יקבל את התעודת הנדסאי שלי (הנדסאי מכטרוניקה=מכניקה+אלקטרוניקה) ואותותו להתגייס. כרגע נוהג על לאנטיס GLX שנת 2000 של המשפחה, אבל מקווה למצוא כבר106 ראלי MK2. תחביבים? יש לא מאט! טיסנים אופניים טיולי ג'יפים וכל מה שקשור בשטח גלישת גלים ומכובן, אני מחור לספורט המוטורי וחולה הגה.......... לוטן
  9. שמתי תמונה של הסליקה. ואתה מתכוון ל- טראנס M שבתמונה? יש עליה כתבה באתר"הרכב הקלאסי הישראלי". הנה הכתבה: http://www.classiccar.co.il/articles/article.asp?A_ID=315 לוטן
  10. יהי זכרו ברוך חבל, חבל שככה בכל פעם נהרגים בכבישים...! זה כבר יותר גרוע מפיגועים.... סעו בזהירות. לוטן
  11. יש גם: לוטוס 7 סליקה חדשה(משהו יודע איזה סוג?) פרארי **התמונות נלקחו מ MAX-TUNING**
  12. עומר אני מאוהב בראלי שלך... בכתבה רשום אילו שיפורים יש לך?
  13. לא ראיתי עדיין את הסירטון, אבל אם זה מטקסי, אז זה מהראשון מתוך השלושה. ממליץ בחום לראות השלושה...
  14. הרצתי שוב חיפוש ומצאתי, תודה... חבל, דווקא "נדלקתי" על הMG, אבל עם כל הבעיות האלה...
  15. למה "להרוס אוטו"? אני מאמין, שאם הבן אדם שירצה לקנות אותה הוא רציני (ולא אחד שמחפש פוזה עם גג נפתח) ומחפש רכב כזה, יקנה אותה ויעשה לה צבע חדש... דרך אגב, כמה עולה לעשות צבע? לוטן
  16. QUOTE=VCluBBer]זה רק אני או שהאוטו מאד מכוער זה לא רק אתה, זה ממש לא מתאים למיאטה...
  17. טוב, אם אתם אומרים ... טעות שלי... כנראה שאני מושפע יותר מדי מהמיאטה של חבר שלומד איתי במכללה. ובמיאטה שלו יש אינטרקולר שמבצבץ לו מלמטה בתחתית הטמבון (כן היא מוגדשת).
  18. טוב, תודה לעונים... אני מבין שהרובר לא אמינה בכלל ויש איתה הרבה בעיות, לכן המיאטה עדיפה... בכל אופן, שאומרים הרבה בעיות, אילו בעיות יש איתה? *הרצתי חיפוש ולא מצאתי אילו בעיות. לוטן
  19. תגידו, אני רואה נכון או שסתם נדמה לי? ישנו איזה אינטרקולר שמבצבץ לו מהטמבון? כי הטמבון באמת לא נראה מקורי...
  20. איך האוטו מבחינת אמינות [מודל 97,98], טיפולים ותחזוקה? איך האוטו מבחינת אחיזת כביש וכו'? מה הנתוני מנוע של הרובר? ובכלל, יש המלצות על הרכב או שעדיף מיאטה מאותן השנים? תודה לעונים לוטן
  21. סרט מצויין רוני! ומי יתן ויהיו עוד אירועים כאלה, רק מה, בפעם הבאה זה יהיה חוקי למהדרין.... לוטן
  22. כל הכבוד מוטי, קראתי בעבר על המיאטה המדהימה שלך, ממש מרשימה... האלומיניום מאחורה (מתחת לטמבון האחורי), למה הוא משמש? ליציבות?
×
×
  • תוכן חדש...