Jump to content

לוטן זק

  • הודעות

    109
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי לוטן זק

  1. אני לא חושב שמדובר בשוטר...
  2. שלום, מחפש לקבל חוות דעת על רנו מגאן RS מהשנים 2011-2013. איך האחזקה/ אמינות שלה? חלפים? איך ההבדלים וההתרשמות בין ה- RS הרגילה לבין דגם ה- קאפ ? איך המרווח של המושבים מאחורה? אני הולך להסיע שני ילדים מאחורה (עם כיסא ילדים), אבל לא בכל יום כי מדובר על רכב שני במשפחה. בקיצור, כל מה שצריך לדעת לפני קנייה של אחת כזו? לוטן
  3. כפי שנכתב כאן, לא מדובר על צעד חדש המשטרה אלה על מקרה רגעי של שוטר שרצה להטיס בשביל הכיף. סתם לידיעה, אותו שוטר ביצע עבירה חמורה מאוד (כנס עליה זה באזור 10K ש"ח) כשהטיס קרוב ומעל קבוצה של אנשים בשטח אסור להטסה. אם הוא היה מקבל רישיון של רת"א (מה שלא קרה) היה מותר לו חלקית לבצע את זה לאחר אישור שקיבל מראש אבל אני מאמין שהוא לא היה מבצע זאת בגלל המודעות לסכנה שבהטסה כזו. מקריאה בפורום אחר על הנושא הזה, התברר שאותן התמונות הנ"ל נשלחו לדרגות הגבוהות של המשטרה והשוטר חטף נזיפה חמורה מאוד מהממונים עליו וכנראה יקבל גם עונש בהתאם לעבירה שהוא עשה. שלא נדבר על זה שבמהלך משמרת הוא התעסק עם משהו אחר שלא קשור לעבודה... ממה שנראה, הוא הולך להיות מהראשונים בארץ שחוטפים עונש רציני על הטסה של רחפן...
  4. עדיין אקטואלי. מחיר ירד, גמיש במקצת.
  5. קליאו במצב מצוין, מתודלקת רק 98 אחרי טיפול גדול. כולל ספר טיפולים מיומה הראשון על הכביש. הרכב עם 148,000 ק"מ ובלי תאונות. יש לרכב קואילאוברים של KW ופילטר INBOX של K&N. מחיר- 27K ש"ח עוד פרטים בטלפון 0524839772 לוטן במידה ואני לא זמין, תשאירו הודעה ואני אחזור אליכם.
  6. זהו, לצערי הקליאו שלי למכירה. הרכב במצב מצוין מכל הבחינות ועם שלדה נקיה בהתחיבות! הרכב עובר את כל הטיפולים שהוא צריך בזמן ומתודלק רק ב98 יש רדיאטור חדש צמיגים חדשים פילטרים חדשים (שמן/דלק/מזגן) הרכב יושב על קואילאוברים של של KW ומונמך 23 מ"מ פילטר IN BOX של K&N 117000 ק"מ + - תמונות: http://picasaweb.google.com/lotanjack/MyCLIO172# בבקשה, רק מי שבאמת רציני ורוצה קליאו שמורה שהתקשר. אין לי כוח לקשקשנים וגם אל תדברו איתי על מחירון! טלפון 0524839772 לוטן (אל תשלחו הודעות פרטיות כי לא תמיד אני שם לב אליהן)
  7. אני שוקל לקנות פאג'רו בנזין V6 קצר משנתונים 98- 2000 יש כאן אנשים שמכירים את הרכב הזה ויכולים לייעץ לגביו? איך האחזקה השוטפת שלו? חלקים וטיפולים? יקרים/זולים? אמינות? אני יודע שהוא "שתיין" דלק בגלל המנוע 3 ליטר שלו, אבל כמה שתיין? מה הצריכה שלו? תודה לוטן
  8. נראה טוב מחכה לתגובה שלך איכן עשית את זה ומה העלויות. בנוסף, מה אתה הולך לעשות מבחינת רישוי? הרי עכשיו הרכב שחור. לוטן
  9. תודה את הניידות האלה אני מכיר, אני רואה אותן הרבה על הכביש. פשוט אמרו לי שיש גם מכמונות...
  10. שלום לכולם. האם קיימות בכביש 6 מכמונות מהירות? אם כן, באיזה קטעים הן נמצאות? תודה לוטן
  11. שלום לכולם לאבא שלי כבר הרבה זמן יש חלום העונה לשם פיאט 500 אספנות. השנה החלטנו במשפחה להפתיע אותו ולקנות לו כמתנת יום הולדת (וגם חצי יובל לנישואים) פיאט 500. בארץ נראה לי לצערי שיהיה קשה למצוא אחת כזו. השאלה היא, האם ניתן לייבא לארץ פיאט כזו? במידה וכן, הכיצד? עלויות ייבוא? תודה לעוזרים לוטן
  12. מדהים מדהים צדהים נהיגה מקצעועית עריכה וצילום מקצועי כל הכבוד וכיף לדעת שכל זה בוצע בארצנו הקטנה
  13. למכירה, מזדה לאטניס 'GLX 1.8 L שנת 2000 גיר אוטומת הרכב יד 1, נקנה לפני 9 שנים מהסוכנות ומאז הוא בבעלות הוריי. הרכב עבר 200,800 ק"מ הרכב במצב טוב ומטופל רק במורשה מחיר יינתן ועוד פרטים בטלפון. 0506292905 דורון באמצע שבוע להתקשר מ- 18:00 ובסופ"ש בכל השעות נ.ב לא לשלוח לי ה"פ כי הרכב של ההורים שלי ולא שלי
  14. בתור מעריץ של הרכב הזה, אני מגיע!
  15. נא לא לצטט הודעה קודמת. תודה עכשיו רק צריך למצוא אחת שמורה למכירה ובמחיר שפוי, יחסית. אז אם מישהו מכיר אחת כזו למכירה, אשמח לקבל פרטים. לוטן
  16. חיילים קטנים, סרט נהדר לדעתי. יש לי אותו בDVD
  17. שלום לכולם וחג שמח אני יודע שהנושא הזה דובר כאן לא הרבה, עשיתי חיפוש ולא מצאתי עדיין מספיק תשובות. אני אשמח לקבל תשובות מבעלי פיאט קופה בהווה ובעבר: איך האחזקה של הרכב הזה? אני יודע שזה לא הולך להיות זול, אני לוקח את זה בחשבון. אבל אני מעוניין לדעת, כמה לא זול? מה העלויות של טיפולים וחלקי חילוף? וכמובן, מה זמינות החלקים בארץ לרכב כזה? איזה ליקויים מוכרים יש לרכב שצריך לדעת ולבדוק טוב טוב, לפני קניה? מה ההבדלים באחזקה בין 16V ל20V? איך ההתנהגות והאחיזה של הרכב הזה? כמובן, 16V ו20V תודה לעונים לוטן
  18. לוטן זק

    Got Drift ?

    תמונות יפות מאוד! פשוט עושה חשק!
  19. תתחדש, רכב יפה מאוד! ראיתי בגדרה אחת כזו בצבע אדום, פשוט מדהימה מבחינת עיצוב... ואיך ההתרשמות הראשונית שלך מנהיגה ברכב?
  20. גיא, תמונות יפות מאוד! מישהו יודע מתי יהיה האירוע הבא, אני רוצה לבוא על תקן צופה (או צלם חובב) לוטן
  21. הקופה שלך מדהימה, לדעתי הכי יפה שראיתי ובארץ! ואיזו השקעה, על זה בכלל אין מה לדבר! ומתי תהיה הכתבה? במגזין שיצא בדצמבר? אני כבר מחכה לוטן
  22. זהו הגיע ההחלטה, אני מוכר את הוולקן שלי שנת 1995 מנוע 2000 ידני 140,000 ק"מ!!! אני היד ה 3 טסת עד מרץ 09 מזגן תקין- חימום+קירור מקפיא! מצב מכאני מצוין. עוברת טיפול מסודר כל 10K ק"מ. שלדה נקיה מתאונות. אחת הבודדות שנשארו בארצנו במצב מצוין עם ק"מ נמוך ועדיין נוסעות כמו שצריך. מבפנים הרכב נראה כמו חדש והכל תקין! עברה לא מזמן טיפול גדול שכלל: החלפת טיימניג מלא החלפת סטרטר ועוד בכלל היא עברה: החלפת פלאגים החלפת משולש קידמי 4 צמיגים חדשים מלפני כמה חודשים בציר 2008 (DZ101 של דנלופ למי שמכיר) שמנים חדשים פילטר שמן+דלק+אויר חדשים גומיות הגה חדשות מנוע צעדים חדש+חיישן מהירות חדש+כיוון רפידות בלמים חדשות ועוד הרשימה ארוכה.... הרכב נמצא אצלי כבר שנתיים וחצי ולא היו לה שום תקלות חוץ מכל מני דברים קטנים שקרו בגלל הגיל שלה והכל כמובן סודר בזמן ולא הוזנח כל דבר אני מחליף/מטפל. ואת רוב הטיפולים אני עושה במוסך מורשה. יש ספר טיפולים מסודר מיומה הראשון אצלי, גם אצלי וגם במוסך. הרכב מקורי לחלוטין בלי שום שיפורים או תוספות (אפילו אין פילטר אויר פתוח). רק שני דברים לא מקויריים: ברקסים של ברלינגו וצמיגים גדולים יותר מהמקור- 195/55/R15 שכמובן, מאושרים ורשומים ברישיון רכב. תמונות של הרכב: http://picasaweb.google.com/lotanjack/MYVOLLCANE20L# מחיר? בטלפון! ובבקשה לא להציק, רק מי שבאמת יודע מה זה וולקו ומעוניין בוולקן! אל תתקשרו סתם!! טלפון: 0524839772 0509966287 אם אני לא עונה, תשאירו הודעה ואני החזור אליכם. אל תשלחו לי ה"פ, כי אני לא נמצא כל הזמן באתר. לוטן
  23. לוטן זק

    הארלי תלת גלגלי

    נראה מעניין מאוד. באירופה תמיד יצא לי לראות הרבה כאלה ושהייתי לפני שנה בספרד, ראיתי מפגש/טיול של המון אופנועים כאלה. ומהאתר שנתת, אותי הכי משך זה: שלוש גלגלים ומנוע V8
  24. תתחדש לירן, הרכב נראה טוב שדרוג מצוין אחרי הראלי! אני גם רוצה להתקדם מהוולקן. יש לי כמה התלבתויות כרגע לוטן
×
×
  • תוכן חדש...