Jump to content

לוטן זק

  • הודעות

    109
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי לוטן זק

  1. WOW תתחדש! הרכב נראה מדהים... הצבע הזה ממש יפה לקופה. לוטן
  2. למכירה איביזה FR בציר 2005 יד 1 רכב שמור ומטופל המון תוספות 0543450320 **אל תשלחו לי ה"פ, הרכב של בן דוד שלי לא שלי**
  3. נראה לי שאני ילך על DZ. הציעו לי אותם אצל אנטון ב400 לצמיג והוא טען (בטלפון) שזה צמיג מאמצע 2008, כמובן שאני יבדוק לפני הקניה. ואני לא מתכוון להוציא 700 שקל לצמיג. השאלה היא אם הDZ יתאימו לנהיגה ספורטיבית?
  4. אני מחפש כרגע רביעיית צמיגים במידה- 195/55/R15 לוולקן שלי (מידת הצמיגים מאושר לי כבר ברישיון). הציעו לי את הדנלופ DZ101, איך הצמיג הזה? את הSP9000 או טויו T1R, אני לא מוצא. וגם אם יש, זה לא במידה. הציעו לי גם את הטויו TPT (או משהו כזה) אבל הבנתי שזה לא צמיג ספורטיבי. איזה עוד צמיגים אתם ממליצים? וכמובן מאיפה אפשר לקנות? (אני מאיזור רחובות) *אגב, היום יש לי את ה- "קומהו אקסטה סופרה" ואני ממש לא מרוצה מהם. תודה לוטן
  5. מחפש לקנות בקלית שמאלית ל- ZX וולקן. טל' 0524839772 לוטן
  6. שיהיה בהצלחה! אחלה רעיון לדעתי... ואפשר קצת פרטים על הבאגי עצמו? לוטן
  7. למכירה פיג'ו 206 דגם X-Line שנת 2004 יד 1 60,000 ק"מ גיר אוטומת הרכב במצב מצוין וטופל באהבה והוא מושקע כולל תוספות. טל': 0573863333 0505889443 אודי **מדובר ברכב של חבר, לא שלי, אז בלי ה"פ**
  8. אני מעוניין בארבעה צמיגים במידה- 195/55/R15 אבל כמובן, הכל תלוי מה יהיה המחיר. ולא ידוע עדיין מתי המשלוח יגיע לארצנו? לוטן
  9. מחפש לקנות מיאטה NB מבציר 2003 אוטומטית במצב מצוין. טל' 0524839772 או בה"פ. לוטן
  10. תודה רבה אני אהבתי, עכשיו, נשאר לראות איך זה יראה במציאות...
  11. אני צריך עזרה ממומחי הפוטושופ, בהתאמת ג'אנטים לרכב שלי. אני רוצה להתאים את הג'אנט שבתמונה, לוולקן שלי. השמח אם תוכלו להעלות לכאן את התמונה "ערוכה עם הג'אנט החדש", או לשלוח לי למייל. תודה לוטן
  12. למכירה שברולט קורסיקה מודל 96 נפח מנוע 3100. 140,000 ק"מ. גיר אוטומט הרכב במצב מצוין טל' -0578147256 מאיר **לא לשלוח ה"פ, הרכב לא שלי**
  13. תתחדש על הרכב וסע בזהירות! זה רכב שלא חסר לו כוח, אז תיזהר איתו. ודווקא צבע צהוב, לדעתי די מתאים לאיביזה.. לוטן
  14. מחפש לקנות מיני מיינור במצב טוב, רצוי משופצת, או לקראת סיום שיפוץ (אבל שנוסעת). 0524839772 או בה"פ. לוטן
  15. אפשר לדעת באילו מדינות הוא היה? כי 50K לשנה וחצי, זה לא יקר. ונדב עזוב אותך טיול מאורגן, תבחר לך מדינות שאתה רוצה להיות בהן ושם תחליט על על אתרים ופשוט תטוס לשם. אני לדוגמה, מתכוון לטוס בעוד שנה (מה לעשות, רק עוד שנה אני משתחרר), לאוסטרליה, ניוזילנד, טזמניה וארה"ב. ובתיכנון גם להיות ביפן והונג קונג כמה ימים, גם ככה הרי יש שם נחיתת ביניים בטיסות. זה כרגע התיכנון, אם יהיה לי יותר כסף, אולי אני יבחר עוד מדינות. גם אני לא בקטע של ליזרק בהודו ותיאלנד או בדרום אמריקה. בקיצור, תבחר לך מקומות, תבדוק מחירים של טיול במדינות האלה ותטוס לך... לוטן
  16. ולמה בדיוק אתה לא סובל אותו? יש לך בכלל ניסיון עם רכב כזה? או שאתה פשוט לא סובל את המראה שלה וזה כבר משהו אחר ממה שאמרת...
  17. אני בספק רב, אם אתה תמצא ראלי שמורה ב20K. ראלי במצב טוב נמכרות מעל 20K ואני מדבר על דור ראשון, הדור השני נמכרות מ30K ומעלה... עדיף לך לנסות ולחפש ZX וולקן במצב טוב (גם לא פשוט למצוא). בזמנו, אני חיפשתי למעלה משנה וחצי 106ראלי, אבל מה שמצאתי היו או ראלי גמורות, או כאלה שנמכרו במחיר ממש ממש גבוה מהתקציב שהיה לי (30K+). בסוף ,החלטתי לחפש עוד רכבים מהקטגוריה, בנוסף לראלי וקניתי בסוף וולקן שהייתה שמורה. ואני ממש לא מצטער על הקניה, אומנם היא קצת יותר גדולה מה106, אבל היא לא פחות מהנה ממנה... בהצלחה לוטן
  18. אני רוצה לקנות מיני מיינור, אז אם מישהו יודע על איזו מיני למכירה, אני השמח לקבל פרטים. רצוי שהיא תהיה כבר אחרי שיפוץ, או לקראת סיום שיפוץ. וכמובן ידנית, כי הבנתי שהאוטומטית היא די בעייתית. בנוסף, האם עורכים מפגשים בין בעלי המיני? תודה לוטן
  19. כל כך חבל על הרכב הזה! והעיקר כמובן שאין נפגעים. אפשר לדעת אי זה קרה? ואגב, ליהודה סעדו יש גם טייפR, מעניין רק איך הוא נוסע עליה.
  20. מזל טוב על הפורום אין לי ספק שמיני, זו אחת המכוניות היפות והמיוחדות לדעתי שיוצרו... לוטן
  21. תמונות מדהימות, בעיקר של הסילביה על עם ההשתקפות. רואים שאתם יודעים איך לעשות חיים! ומזל טוב לחתן היוםהולדת
  22. תתחדש, הרכב נראה מצוין! אין ספק שמדובר ברכב ממש מיוחד ונדיר בארצנו. סע בזהירות ושמור עליה. אני לפני שקניתי את הוולקן, הייתי אמור לקנות סילביה, אבל בסוף הבחור החליט שהוא רוצה להשאיר אצלו את הסילביה ובנתיים אחותו נוהגת עליה אבל לפחות יש לי את הטלפון שלו, למקרה שהוא התחרט קניתה אותה במקרה ממישהו מרחובות? כי ברחובות יש אחת ירוקה כזו. לוטן
  23. למכירה רנו קליאו מודל 2002 אוטומטית, יד ראשונה! נפח מנוע- 1400 סמ"ק עם חלונות חשמל, רדיו דיסק, קודן... לפרטים: טלפון- 08-8591530 *לא לשלוח לי ה"פ, הרכב של סבא שלי, לא שלי*
  24. אולי גם אני יהיה עם יפנית בעלת הנעה אחורית, מי יודע?
  25. היה אירוע מצוין! היה ממש כיף להשתתף בפעם הראשונה בג'ימקאנה. אבל למה לא צילמו גם אותי?? אז מה אם יש לי וולקן!! לוטן
×
×
  • תוכן חדש...