Jump to content

aa220788

  • הודעות

    175
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aa220788

  1. לדעתי סתם חרטה כל האורן הזה...
  2. "אני ילד של פירות וירקות" חחחחח איזה שרוט
  3. aa220788

    מחפש ATARI למכירה

    יש לי מגה דרייב...עדיין קיים ועדיין עובד במצב חדש! אם מישהו מעוניין שיגיד.
  4. aa220788

    נהג חדש? או שלא?

    פריק מילקי.. הקישור שנתת גם אומרים זאת ונאמר שוד לא יצאה הודעה רשמית לעיתנות... מתי תצא הודעה אם בכלל?
  5. aa220788

    נהג חדש? או שלא?

    אל תשנו את הנושא בבקשה. תגידו רק אם זה נכון או לא ואל תכנסו לסרטים עכשיו פסיכולוגי לא פסיכולוגי...
  6. aa220788

    נהג חדש? או שלא?

    גם אני לא שמעתי ולא כלום אבל הוא אמר שהוא דיבר עם שוטר תנועה... תכלס יש מצב שהשוטרים סתם אומרים ששינו חוקים כדי שאנשים יעשו ההפך.. אם למשל הוא אומר שלא חובה לשים שלט ואחרי תופס אותך ושואל למה לא שמת... או על החוק של 2 נוסעים כנ"ל... יכול ליהיות שכן ויכול שלא אני מאמין שלא אבל מישהו יכול לתת תשובה בטוחה?
  7. מישהו אמר לי שהוא דיבר עם שוטר תנועה והשוטר אמר לו שנהגים חדשים כבר לא מחוייבים בחוק לשים את השלט. נראה לי חרטה בלגית,אבל יש מצב זה נכון?
  8. גם לי הייתה בעיה כזאת עם המלווה.. הפתרון הוא לחכות בשקט..אין ברירה...
  9. טוב תראו..עברתי על התסריט ועל החומר שיש לי כרגע ואני צריך איזה שיר לא "שמח" ..בקצב בינוני..אפשר גם סתם מנגינה חמודה שמשתלבת יפה.. בהתחלה יראו אוטובוסים עוברים כאלה וצריך משהו מתאים..
  10. יש איזה שיר עם מנגינה שקטה בקצב איטי? אני מנסה לבדוק מה מתאים..
  11. אמרתי הנושא הוא תחבורה.. כל שיר יתקבל בברכה לא משנה הקצב או צורתו.
  12. אני במגמת תקשורת בבית הספר שלנו וכפרוייקט סיום אנחנו עושים סרט על תחבורה ציבורית בעיר שלנו. אז ככה אני העורך של הסרט ואני צריך מוזיקה\מנגינה\שיר שקשור לתחבורה,בעיברית או אנגלית זה לא משנה,שירים ישנים חדשים גם לא משנה,העיקר שיהיו קשורים נגיד לאוטבוס או לאוטו או משהו בתחבורה. תודה מראש
  13. אז אתם לא רוצים לדעת כמה עולה לי ביטוח נהג חד +נהג צעיר להונדה סיוויק 2005... חובה+מקיף+צד ג'..באזור ה9 אלף...
  14. ענק!!!! אהבתי מאוד
  15. אני רוצה קצת רקע על החברה.*********עריכה , אתה מבקש - לא רוצה. אף אחד כאן לא עובד עבורך**** איפה התחילו לייצר את הרכב ואיפה הוא מיוצר כיום. הבנתי שפורד מיצרת בגרמניה וגם בארה"ב,זה נכון? תודה מראש
  16. "אבירם אדריאן " זהו שמי...על כן aa.. ו220788 זהו תאריך הלידה שלי...
  17. לפי כמה זמן שמו פה קישור של טויוטה סופרה לבנה עם 1600 כוחות סוס. ערכתי כבר חיפוש ולא מצאתי את הקישור. אודה אם מישהו יוכל לתת לי אותו.
  18. ענק! 5 תווים
  19. לא יודע אחי. הוא אמר לי שחברת הביטוח תעשה לי רק ביטוח חובה. וצד ג' ומקיף יהיה לי בפניקס צעיר. לא יודע אם הוא דובר אמת או שקר.
  20. עדכון: אז ככה אחרי בירורים ממושכים הגעתי למסקנה שמה שאמר לי הסוכן זה בהחלט נכון. בקיצור הוא הצליח לסדר לי ביטוח חובה בחברת מנורה {בחברה שיש לנו כבר פוליסיה לנהג יחיד } וצד ג' ומקיף בפניקס צעיר..הזה עם הSMS...בקיצור אז יש לי ביטוח תודה למי שעזר ותודה גם למי שלא יומטוב לכולם או יותר נכון לילה טוב
  21. קיים דבר כזה בארץ חברת ביטוח שלא מבטחת נהגים מתחת לגיל 24?
  22. לא יודע זה מה שסוכן הביטוח אמר,וזה מוזר.
  23. aa220788

    האמר למשטרה.

    אחי לפי לוחית הרישוי שתיארת נראה לי שהאמר נמצא במבחן... יש לוחיות כאלו של בוחני רכב שמים על האוטו רשום מבחן או מ' ואז מספר...לוחית לבנה עם מספרים באדום.
  24. aa220788

    הייתה פז'ו?

    יש פגיעת שילדה?
  25. יש לי רישיון חצי שנה כלומר אני נהג חדש + נהג צעיר. יש לנו במשפחה הונדה סיוויק 2005. אז ככה הביטוח על האוטו הוא בחברת מנורה, ולפי מה שהבנו הם לא מבטחים מתחת לגיל 24. הם הציעו לי לעשות ביטוח של הפניקס צעירים\חיילים. אז ככה תסבירו לי מה זה הביטוח הזה בדיוק מה ההשלכות המשפטיות שלו וכו', במידה והם טוענים שהSMS לא הגיע או ששכחתי לשלוח וכל הדברים האלה.. ואם ניתן לבטל פוליסת ביטוח בחברת מנורה ולבצע ביטוח בחברה אחרת שמבטחת כל נהג. תודה מראש. נערך*
×
×
  • תוכן חדש...