Jump to content

aa220788

  • הודעות

    175
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aa220788

  1. מנוע 1600...גיר רגיל כמובן..
  2. מה המחירון של הרכב הזה?
  3. איך האוטו הזה מבחינת אמינות וכל שאר ההיבטים..
  4. אם מישהו יקנה הוא כנראה יקנה אותה קומפלט..אחרת זה לא משתלם
  5. אם אתה מעוניין למכור תגיד בכמה...ותוסיף עוד תמונות...
  6. אני מאזור פ"ת..
  7. תסבירו לי איך אפשר לעשות יציאה למגבר דרך רדיו דיסק מקורי של הונדה... החלטתי לשפר תמערכת בהונדה של ההורים ואני בנתיים ישפר רק את הרמקולים וזה בעניין אחר. לגבי הרדיו דיסק החלטתי שהוא מספיק לי וגם ככה לחוץ בכסף אז נשאר איתו אבל אין לו יצאיות למגבר... האם ניתן לעשות זאת? אם כן אז איפה ובכמה בערך... אני רוצה לקנות רמקולים קומפוננט לקדימה ורמקולים לאחרוה ומגבר טוב...ובהמשך הזמן נביא גם סאב ועוד מגבר. אז בנתיים תעזרו לי איך אני עושה את היצאות של הRCA.
  8. לפי המפרטים נראה שהקליפורניה יותר חזק ממנו...לא שמעתי אותם ולכן ביקשתי פה יעוץ...
  9. אוקי מצאתי פרטים על המגבר שאמרת... אבל עושה רושם שהקליפורניה בום יותר חזק ממנו...אולי לא איכותי אבל יותר חזק.
  10. אפשר פרטים על המגבר מהדיוטי פרי?
  11. איך המגבר הזה? שווה או סתם זבל? http://www.wallashops.co.il/shopmind_sites/autoam/product.asp?pf_id=HL380
  12. אהה תגידו באמת הבנתי שאי אפשר לרשום על שמי את הרכב אם אני מתחת לגיל 18..זה נכון?
  13. אבל אני נהג חדש + נהג צעיר...בעע
  14. אוקי ממה שהבנתי לא עושים ביטוח מקיף.. אז איזה ביטוח כן כדאי\צריך לעשות לרכב הזה?
  15. אני לא מכיר הונדה סיוויק 92 ב19 אלף.... מכל מה שראיתי פהנ בלוחות המחירים נעים בין23-30 אלף......ורובן אוטומטיות....יש מצב למצוא..נדיר..
  16. אפשר הסבר מדוע?
  17. עוד משהו קטנטן.... הביטוח של הרכב יקר???
  18. נראה לי שהמגבר הזה יכול להגביר לך רק את האוזניות של הדיסקמן..תשקיע במגבר יותר חזק...עדיף לך אתה לא תתחרט
  19. ברור שלא...אבל מבחינת תיקון והכל אני מסודר.
  20. מבחינת נהיגה וסלחנות אין בעיה אני לא מטורף אני יודע לנהוג נכון..אני אוהב את הריגושים וכל זה אבל לא מנסה להתאבד. מבחינת מחיר לרכב מוזנח גם אם הרכב הינו מוזנח אני אחד שמאוד דואג לרכב שלו ואפילו אם הוא היה מוזנח אנצלי הוא לאיהיה כזה..הוא יעשה הכל בזמן ויטופח. הבנתי שהוא שותה דלק..זה לא יהיה כלכך בעיה נסתדר עם זה. מבחינת חלקים חשבתי לקנות בנוסף לרכב עוד פזו 205 רגילה או GTI לחלקים במידה ויקרה משהו {זה בעתיד הרחוק}. לסיכום אני מאוד אוהב את הרכב הזה נדלקתי עליו .וגם קיבלתי המלצות חמות עליו..ככה שאני דיי סגור עליו אבל אני מעוניין לשמוע עוד עצות לרכבי ספורט אולי יהיה משהו יותר שווה שימשוך לי תעין
  21. המחיר של פראדו והקינג הם בסקאלת המחיר שביקשת..אולי טיפלה יותר..
  22. עוד משהו קטן.. אם אני יקנה תרכב הזה מה אתם ממליצים לעשות בבדיקה? האם לבדוק רק שילדה ולוותר על בדיקה מקיפה? או לעשות בדיקה מקיפה בכל זאת.
  23. האם כדאי להתחיל לנהוג ברכב הזה? מאוד נדלקתי על האוטו הזה והמחיר שלו סביר...אבל נאמר לי שהחלקים שלו נהרסים מהר והם יקרים.. וגם שהצריכת דלק שלו גדולה. על צריכת הדלק אני לא מסתכל כי זה רכב ספורט .אבל שאר הדברים? בקיצור שווה להתחיל איתו? ואם לא אז תנו לי המלצות לרכב ספורט...עד 20 אלף ..
  24. עשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובות לכל.
  25. מבקש חוות דעת והמלצות על 205 GTI. האם שווה להתחיל לנהוג ברכב כזה? ועוד המלצות לרכב ספורט עד 15-20 אלף יענו בשמחה...
×
×
  • תוכן חדש...