Jump to content

aa220788

  • הודעות

    175
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aa220788

  1. aa220788

    רישום רכב וקנסות

    לא.. אם למשל יש לי רכב אני נוהג בו אך הוא רשום על שם אבא שלי שאין לו רישיון.. מי מקבל זימונים קנסות שלילה אנערף מה
  2. aa220788

    רישום רכב וקנסות

    ואם נגיד אבא שלי לא מסגיר את העבריין? איזה עונש הוא יקבל?
  3. aa220788

    רישום רכב וקנסות

    עוד מישהו?
  4. aa220788

    רישום רכב וקנסות

    אף אחד לא יודע?
  5. הוא רצה לתת לרכב מראה של קופה..{נו זה שאוכל בננות.. }
  6. במידה וקניתי רכב ואני רושם אותו נגיד על שם אבי ואין לו רישיון. אם עשיתי חס וחלילה עברת תנועה או כל דבר אחר,מה קורה? על שם מי מגיע הקנס\נקודות\שלילה?
  7. כל המכוניות שהמלצת הם קטנות מאוד וסביר להניח שאני ירגיש כמו בקופסת סרדינים...אמרתי כבר אני בחור גדול...צריך רכב שאפשר להרגיש בנוח ולא דחוס..
  8. אהה שכחתי להוסיף..הרכב צריך ליהיות קצת מרווח..אחרי הכל בחור גדול אנוכי...
  9. טוב אז ככה היות וביטוח לסיוויק של ההורים יצא לי יקר מאוד עדיף לי לקנות רכב משלי. יש לי 10 אלף ,הבעיה היא שזה אמור לכסות את העלות של הרכב+ביטוח+יישור קו ומערכת סבירה.. בוא נגיד אפשר לגלוש בעוד 2000 שקל גג.. אני נהג חדש+נהג צעיר...כנראה שאני יעשה רק ביטוח חובה וצד ג'. אז תנו לי בראש עם המלצות לרכב שיעמוד בקריטריונים. אני יודע שהנושא נטחן פה כבר עשרות פעמים..אבל שוב מבקש המלצות "חדשות"... ויש גם העדפה לרכב "ספורטיבי" משו תודה מראש
  10. aa220788

    השופטת הילה כהן "דהרה"

    לך תדע אולי היא רכבה על סוס?
  11. aa220788

    רעיון להצעת חוק אישית.

    נראה לי אם אתה מציע תהצעת חוק הזאת והיא עוברת תצפה לניסיונות התנקשות מצד בני הנוער..
  12. aa220788

    עזרה בנושא ביטוח

    הם מפרסמים...תמלא גם פרטים אישיים ואז זה מראה לך מסך עם כל השמות של הסוכנים והחברות הזולות...
  13. aa220788

    עזרה בנושא ביטוח

    תודה רבה.
  14. אז ככה, ברשותנו רכב מסוג הונדה סיוויק..אני נהג חדש+נהג צעיר,וגם אמא שלי נוהגת על הרכב והיא נהגת ותיקה. לרכב יש את כל המיגונים הנדרשים,על הרכב יהיו רק 2 נהגים,אני ואמי. אם כך ,הונדה סיוויק LS 2005 יש לה כל מיגון חוץ מאיתוראן, בסוף החודש הביטוח נגמר ולי לא היה ביטוח על הרכב עד עכשיו כי רק בזמן האחרון הוצאתי רישיון ועכשיו אני רוצה לעשות ביטוח. אז אני מבקש עזרה מהמבינים בביטוחים למצוא את הפוליסיה הכי זולה שתיהיה. תודה מראש.
  15. האם זה חוקי לשים נורות כחולות? ישנם צהובות לבנות וכחולות למיטב הבנתי...האם זה חוקי לשנות צבע? אני זוכר שראיתי נורות כחולות כאלה באוטו דיפו,עלה משהו כמו 70...
  16. אחי {אני לא יראה אותו בארוחת ערב... } יש שוטרים שמקפידים ויש שלא.. אם נעצרת ע"י שוטר שמקפיד תצפה לשלילה. עבירה על החוק הזה היא כאילו נסעת בלי רישיון ובמקרה של תאונה הביטוח אינו תקף.
  17. אחי סלח לי אבל אתה טמבל! אל תמכור תאוטו במחיר זנות כזה. אם אתה ממש רוצה להפטר ממנו תנסה למכור למוזיאון או משהו אנערף מה אבל אל תיהיה "זונה"! תמכור במחיר שלא יכאב לך הלב אחרי זה אפילו שאתה רוצה להגיד לאוטו שלום ולא להתראות.
  18. אני רוצה שהוילון ילך עם הקימור כמובן...שיראה יפה ואסטטי. יש לי מישהי במשפחה שהיא תופרת מקצועית....נבקש ממנה טובה..
  19. אני מצרף תמונה של הרכב.... בתמונה ניתן לראות את הקימור בחלון האחורי. מה ניתן לעשות שוילון לא יהיה עקום לפי הקימור?
  20. דרך אגב מאיפה ניתן להשיג וילונות מוכנים? לפעמים אני רואה וילונות עם הסמל של הרכב מודפס עליהם...מאיכן?
  21. תוכל לפרט לי יותר על הקיבוע של הקפיץ והיתדות? הוילונות עצמם לא בעיה... הבעיה היא ההתקנה.. צריך גם להתחשב בעובדה שהחלון הוא מקומר..זתומרת הוילון לא יושב ישר מלמעלה
  22. יש לי הונדה סיויק 2005.. אני רוצה לעשות באופן עצמאי וילונות לרכב...אפשר המלצות לגבי ההתקנה?
  23. מחפש מיצובישי לנסר 92\93 גיר רגיל.. ה"פ בבקשה!
  24. מה כולם נופלים על הערסים? אם בא לבחור לשים אולטרה ברכב זו זכותו זה שזה לא נראה לך יפה זה בעיה שלך...מספיק עם ההגדרות של ה"הערסים" י"אשכנזי"!
×
×
  • תוכן חדש...