אוקי אז ככה...
יש לי מערכת מקורית ברכב ואני מעוניין להחליף\לשפר תמערכת. *** תמערכת = את המערכת ***
א.האם למערכת המקורית הנ"ל יש יציאה למגבר? ואם לא אז אפשר לעשות?ואם כן אז איפה?
ב.הצעות למערכת כולל מגבר רמקולים רדיו דיסק סאב...עד 2500 שקל...
ג. מה גודל הרמקולים בדלת הקידמית ומגש האחורי?
תודה מראש...