Jump to content

aa220788

  • הודעות

    175
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aa220788

  1. יש ממיר מתח שיתאים לך... http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1713745
  2. אם יש לך כסף מיותר לך למסעדה בעזריאלי...קומה 47 {אם אני לא טועה}...מקום פצצצצצצה בשר טעים רק חבל שהכל שם דוגמאות...אם אתה לוקח מישה המקום מאוד רומנטי..!
  3. אבל העיניין הוא שזה עד. אז לא יודע אם זה כולל את היום שרשום ברשיון.
  4. בידיות של התדלוק ישנו את הקליק שתופס את הידית של האקדח.. בקליק הזה יש 3 פסים....כל פס הוא לעוצמת תדלוק ושנה...תבקש מהמתלדק שיתדלק על עוצמת זרם נמוכה וככה כאשר הדלק יגיע לחישן בפיה התדלוק יפסק מיד ולא ישפריץ דלק. חג שמח ושנה טובה.
  5. לפני כחודשיים,יצאנו כל החברה לטייל בשישי בערב. לאף אחד מאיתנו לא היה רכב באותו רגע וקבענו להפגש במקום מסויים. אז החלטנו להגיע למקום בטרמפים,בעודנו עוצרים טרמפים אני שומע רעש של אגזוז..אבל מזה רעש.. חבל"ז.. פתאום אני רואה הונדה סיוויק לבנה משופרת עם צקלקה עליה...יצאו 2 ערבים מכפר קאסם ודיברנו איתם וזה על האוטו ביקצור לא יודע מה ולמה רשמו את הפרטים שלנו יענו עשו בדיקת ת.ז. אבל היה להם אוטו פצצצצצצצה ..ליגה!
  6. אפשר לראות את הכתבה? כי לפי מה שהוא אומר הוא מבקש שחלק מאיתנו יעברו על החוק,הרי אסור לנהג מתחת ל21 להסיע מעל 2 נוסעים. וגם יש לו מלווה והוא מוגל.
  7. מעוניין להגדיל נפח מנוע.
  8. אוקי הבנתי מזה חריטת מנוע. עכשיו תאמר לי אם זה אפשרי לבצע באפריליה RS 50 סמ"ק. ואם כן מה יהיה ההשלכות על המנוע\ביצועים? ועד כמה סמ"ק אפשר לחרוט אותו.
  9. אפשר עוד תגובות לשאלה שלי?
  10. ראסמי אחי לא בא בקטע שלא להעליב אבל לדעתי לא כדאי לך לעשות סתם צבעים . או שתעשה שחור יפה ותנקה ממש את החלקים או שאם כבר אז תצבע בצבע הרכב ולא בכל מיני צבעי הקשת שאנים קשורים.
  11. אז שאלה תאורטית.. יש לי אופנוע 50 סמ"ק {אפריליה rs} , אני רוצה לעשות לו חריטה..האם ניתן? ומה יהיו ההשלכות והביצועים של המנוע? והאם ניתן לגלות זאת בטסט?
  12. מישהו יכול להסביר לי את התהליך? ואם ניתן לבצעו בכל מנוע? {הכוונה היא להגדלה פנימית של המנוע }
  13. שלומלום לכם. אני מעוניין לדעת כמה יעלה לי ביטוח לאופנוע אפריליה rx או דרבי gpr... 2 האופנועים הללו הם "כבדים" עם מנוע 50 סמ"ק.
  14. טוב שאלה שמציקה לי לגבי השחרת חלונות. השחרת חלונות זה לא חוקי מפני שהמדבקה פוגעת בהתנפצות השמשה בעת תאונה נכון? ומה לגבי השחרה בתנור? זה גם לא חוקי,אבל מה הסיבה לכך?
  15. מה יותר פשוט לקשור לוו גרירה של הרכב ולגרור תמצלמה הביתה?
  16. aa220788

    שרפת צמיגים (סרטון)

    אז מישהו יכול לסגור על הדרך לעשות את הדבר הזה???
  17. נראה לי שמיאטה יד שניה אולי יכולה להכנס לתקציב לא? ומה הבעיה שיקנה הונדה הא'צבק ב20 אלף פשוטה לא משופרת...וישפר אותה ב80 אלף שקל..בדיוק לתקציב שלו. לדעתי יהיה לו את אחת המכוניות הכי יפות בארץ!
  18. אני משתגע מחלק מהכותבים פה,תפסיקו להוציא לאנשים את האוויר מהמפרשים. תמיד חייבים לבאס,לעצבן,להציק,להעיק, לשגע! מספיק רוצה לענות על השאלה שנשאלה? תענה! רוצה לעקוץ,לבאס,לשגע? אל תענה! סלאמת!
  19. את "כותבת" עם נייר או דבק כלשהו מה שבא לך ומדביקה את זה אבל הפוך..יענו שיקראו את זה מאחורה. ואז עוברת על הכל עם צבע ספריי שחור,מספר שכבות. מחכה לייבוש,ואז מקלפה את הכיתוב שעשית והתוצאה היא "תבנית" של מה שכבת בפנים ורק זה יהיה מואר. בהצלחה
  20. ליהיות רגוע ומרוכז...זהו!
  21. aa220788

    קניית מדבקות חניה

    חמודים זה היה במרכז קניות..הוא חנה על המדרכה...לעומת זאת אני חניתי בחניה מוסדרת אך דרכו לרדת מהמדרכה הייתה חסומה ע"י שורה של רכבים. כנראה שהאוטו שלי קרץ לו לעין והחליט להשחית... תאמינו לי שאם הייתי רואה שהוא מדביק את המדבקות ,היו צריכים להדביק אותו חזרה לחתיכה אחת.
  22. לדעתי תנתק את המצבר שוב לזמן מה...ותחבר שוב...נראה לי שהוא יעשה לעצמו שוב ריסטרט ואז כן תוכל להזין את הקוד
  23. aa220788

    קניית מדבקות חניה

    בונא איזה חארות אתם. פעם מישהו הדביק לי מדבקה אבל וואחד מדבקה...המזדיין הדביק לי 4 מדבקום על האוטו,אחת על השמשה הקדמית,אחת על החלון של הנוסע,אחת על חלון הנהג ואחת על המכסה מנוע. זה היה יומיים אחרי שקיבלתי תרכב ! לקח לי כמה שעות טובות לשפשף לגרד לנקות.. בקיצור מי שעושה את זה הוא באמת חרא,רק בישראל יש אנשים חארות כאלה.
  24. aa220788

    רישום רכב וקנסות

    אוקי הבנתי אותך. ואתה הבנת אותי. אז היות ואיני רשאי לרשום על שמי רכב,במידה ואני רושם אותו על שם מישהו אשר אינו בעל רישיון,מה הדין במידה ומתבצעת עבירה?
  25. aa220788

    רישום רכב וקנסות

    תגידו מה יש לכם כל הזמן את קוטלים אנשים נמאס מזה כבר אתם מעצבנים. א. אני בן 17. ב. הבנתי שלא ניתן לרשום רכב על שמי אם אני מתחת לגיל 18. ג.השאלה שלי היא עקב סעיף ב. ד.אני לא עושה עבירות תנועה מכוונות. ה.השאלה היא שאלה תאורטית,וחסר לך קצת הבנת הנקרא. ו.מי שלא בא לו לענות שלא יענה, אבל שלא יתחיל לבלבל ת'שכל ולדבר שטויות ולקלל. ז.! יומטוב! נ.ב ההודעה מופנית ליונתן
×
×
  • תוכן חדש...