Jump to content

aa220788

  • הודעות

    175
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aa220788

  1. ענק!!
  2. WTFFFF איזה הפכה...
  3. עוד דוגמא...יש לי רישיון חצי שנה אני בן 17....הביטוח דורש ממני בסביבות 10 אלף שקל על הונדה סיויק 2005...בנתיים אין לי ביטוח על האוטו אז אני לא נוהג...
  4. כן? אז תסביר לי למה אסור לבצע הכהיית חלונות בתנור? הרי זה לא פוגע בהתנפצות הזכוכית בשעת תאונה. הסבר נמק פרט?!?
  5. שלחו לנו את זה כמתנה לפני כמה זמן... חרא של דבר לא הייתי מנגב איתם תחרא האיכות של הבד על הפנים. רק פתחתי את האריזה ישר העפתי אותם...לא הרכבתי אותם בכלל. אם אתה סתם רוצה משהו להגן על הריפוד המקורי אז זה יכול ליהיות שימושי לחודש בערך...אחרי זה הכל יפרם ויקרע.
  6. הכי זול שאפשר להשיג...מצב סביר מספיק לי
  7. מודל 89 נראה לי
  8. כמו שאמרתי בכותרת. תנו לי הערכת מחיר לגיר {אוטומטי נראה לי} ומנוע לgms ספארי. אם זה לא קשור לפה אז מנהלים תעבירו.
  9. כן באמת ממתי רשום סאנרוף ברשיונות? איך שוטר\טסטר\בוחן תנועה יכול לדעת אם זה סאנרוף מקורי או מפירוקיה או נעשה במקצועיות?
  10. aa220788

    סרטו של DROZD!

    תסביר קצת על איך הוא הניע בדיוק?
  11. aa220788

    מה זה מנורת XENON

    שאלה קטנה. אם אני קונה את הזיוף הזה עם הציפוי הכחול {מישהו פה אמר שזה לא חוקי},מה הדין?
  12. אולי תסביר עקב מה איבדת שליטה?
  13. אכן שקד זה טבילה עם תהליך קצת מורכב עם חשמל וטבילה בצבע. המחירים בארץ סבירים.
  14. **כללי הפורום על הסרגל הכחול למעלה**
  15. לשכן שלך יש ג'נטים מבריקים יותר כי הוא מנקה אותם יותר. הג'נטים מתלכלכים מנוזל בלמים ושחיקת הרפידות ופיח וכל החרא שיש ומגיע לאזור הגלגלים בין אם זה מהרכב או אם זה מהכביש. תנקה עם סבון מים זה ירד בלי הרבה בעיות.
  16. תודה. אפשר עוד דעות?
  17. נצל"ש היכן ניתן להשיג פנסים "מקוריים" להונדה סיוויק 2005? יש מקום חוץ מהחברה? וכמה אמור לעלות בערך?
  18. לא ראלי.... 3 דלתות. xsi xs וכל השאר בגירסת 3 דלתות מנוע 1400-1100
  19. איך הרכב מבחינת נוחות נהיגה? נהג "גדול" יסתדר ? רכב זריז? שווה תמורה לכסף? רכב מהנה? ספורטיבי משהו? ואשמח לעוד הארות והערות
  20. בסדר.
  21. אוקי אז ממה שהבנתי כאן שישנה אפשרות גם לצביעה ולא רק טבילה בחומר. אז הבעיה היא יותר חוקית .. מישהו יודע מה העונש על נסיעה עם צבע כזה?? ואם הוא עובר טסט?
  22. מזתמורת אינו תקני בארץ? יכולים להוריד מהכביש על זה?
  23. נושא שפרסמתי בטכני,אחזקה. אשמח אם מישהו פה יתן לי תשובה מספקת. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=89700
  24. לחבר שלי יש אופנוע והוא רוצה לצבוע את כולו בצבע של הרכבים בתמונות. צבע ניקל-כרום. עשיתי קצת חיפוש בנושא והבנתי שעושים ציפוי ניקל בחשמל או עם כימיקלים משהו כזה לא הבנתי . השאלה היא האם ניתן לעשות צביעה ולא ציפוי כדי להגיע לצבע כזה? ואם כן היכן ניתן לעשות זאת ומה תיהיה העלות המוערכת ?
  25. סליחה על הבורות אבל מזה גפ"ס? גיפ סופה? חח
×
×
  • תוכן חדש...