Jump to content

נהג שבת

  • הודעות

    50
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג שבת

  1. או שהיא מנסה לקחת רוורס?
  2. http://www.fastwars.com אין צורך ללחוץ על העיגולים, רק לעבור עליהם. כתבו תוצאות, שלי : 168.
  3. תודה מראש.
  4. מתי שהאידיוט עזב את הקלאצ' המנוע הגיע ליותר מ16K סל"ד.
  5. נהג שבת

    פרסומת חמודה

  6. נראה לי שאתה מדבר על משהו אחר. הוא התכוון לטסט שנתי של האוטו, אתה מתכוון למבחן הנהיגה. תקנו אותי אם אני טועה.
  7. אבל מה שאני כן יודע זה שלהרבה נגני MP3 יש בעיה שאי אפשר לעבור לאיזה שיר שרוצים סתם ככה בתוך הדיסק אלא צריך ללחוץ שוב ושוב על הכפתור של העברת שיר. זה לא בעיה בדיסק רגיל עם 16 שירים אבל שיש לך דיסק עם 150... להתחיל ללחוץ 149 פעם אם רוצים לשמוע את השיר האחרון זה לא כל כך נעים...
  8. ופריים אחד שאני עליתי עליו שראיתי את הסרט במחשב זה ממש בסוף הסרט מתי שמתחילות הכתוביות או אולי אפילו באמצע הכתוביות.
  9. (הקטע של הכוונה, לא התשובה המפורטת).
  10. לפרק את הדלת של התא כפפות ולהכניס פנימה את הסאב...
  11. האנטרלטור הזה באמת עושה בעיות.
  12. אבל בנוסף ללא בטיחותי טפשר גם להוסיף לא חוקי!
  13. נהג שבת

    הכותרת של היום

    "איך לכל הרוחות הגיע הסירה הזאת מתחת למכונית שלי"
  14. נהג שבת

    www.maxprice.co.il

    בשורה התחתונה : הסיכוי שלך לזכות הוא בערך אחד למאה אלף. (1:100,000).
  15. מה זה מוניק? אספואר? עוד מעט תשתו תה עם חלב שהזרת קופצת לכם למעלה מתי שאתם מחזיקים בידית. אין כמו דיצי!!!
  16. "בהתאם לתקנה 172 א' לתקנות התעבורה, לא יחודש רשיון נהיגה שלא היה לו תוקף במשך תקופה העולה על שנה אחת, אלא אם עמד בעליו בבדיקות ובבחינות כאילו היה מבקש רישיון נהיגה". אני מניח שאין לך שנה לחכות, אבל סתם לידע כללי
  17. תוכן.
  18. נהג שבת

    אופנוע=חסכון?

    אבל לא כתבתי שהאחריות אינה שווה בין שני הנהים. אלא, כמו שהסכמת איתי, שנהג האופנוע צריך להזהר יותר. ובקשר לדייטסו שרייד, הקהילה (אני) חסינים בפני קנאים ומבקשי רעה ולכן האיומים הינם איומי סרק. הכל ברוח טובה.
  19. נהג שבת

    אופנוע=חסכון?

    עם כל הכבוד, זה נהגי האופנועים שלא מתחשבים בעצמם, לא נהגי המכוניות שלא מתחשבים באופנועים. הראשונים לצאת ברמזורים (לעיתים לפני שהאור הירוק נדלק). היחידים לבצע סלאלומים בין המכוניות העומדות. שלא לדבר על העובדה שחלק מרוכבי האופנוע חושבים שזה שיש לו שני גלגלים הופך אותו לאופניים ולכן זה לא נורא אם עולים איתו על מדרכות, עוברים במעברים להולכי רגל בלבד או נוסעים במאונך לתנועה (על גבי מעברי חצייה בדר"כ). אני בפרוש לא אומר שנהגי המכוניות אינם בעלי חלק גדול מאוד בתאונות האופנעים, אבל בשורה התחתונה, אלו נהגי האופנוע שצריכים להזהר ולהתחשב. בכל זאת, זה החיים שלהם.
  20. והחמוד משתחרר מאימת ההורים עוד חודש פחות יום. בקשר לחניות, גם אני למדתי מאוחר, אין הרבה מה ללמוד זה ממש לא נורא. והטסט, היה טסט כל כך קל שלא יאמן, בלי חניה, בלי כביש מהיר ועם אפס תנועה לאורך כל הטסט, רק אישה מסכנה במושב האחורי שבכתה כל הזמן כי היא קיבלה ברקס שכמעט העיף אותה החוצה מהחלון. שיהיה בהצלחה, ותזכור, אתה לומד כדי לדעת לנהוג, לא כדי לעבור טסט (איזה כיף זה להגיד את זה אחרי שיש רישיון ביד)
  21. שאתה מעביר מרביעי לחמישי אתה יכול לעזוב את המצמד בבת אחת וכמעט ולא תרגיש כלום. ואין לך ממה לדאוג, מנסיעה של 10 ק"מ לא יקרה כלום לאוטו.
  22. הם לא טעו בשום דבר, הם פשוט פרסמו עובדה לפני שהיא קרתה, במקרה העובדה הייתה לא נכונה בצורה טראגית. זה באמת לא בסדר מה שהם עשו שם, יש גבול עד כמה צריכים להיות תחרותיים.
  23. ולי חסר מעבד למחשב וטלויזיה לחדר, אפשר לקפוץ אליך לקחת? גועל נפש.
×
×
  • תוכן חדש...