Jump to content

נהג שבת

  • הודעות

    50
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג שבת

  1. מה שכן, אתה יכול לעיין באשכול שנפתח באחד הפורומים על אזעקות שמצפצפות בבית שזה לדעתי יכול לעזור מאוד. אתה גם יכול להתקין חלונות מפלסטיק שיהיה הרבה יותר קשה לשבור. ואחרון חביב, אתה יכול לכסות את המכונית, הגיוני שהגנב רואה את תכולת הרכב כשיש אור ואז חוזר בלילה ופורץ, אם תכסה את המכונית, יש סיכוי שהוא לא ירצה להציץ מתחתיו כדי לראות מה יש שם מחשש שיראו אותו אנשים.
  2. נהג שבת

    תורי הגיע

    אלא שהגנב ייתפס. חוצמזה, גם אם ייתפסו אותו והמשפט ייגמר תוך חצי שע רוב הסיכויים הם שלא תראה את המערכת שלך גם ככה, כי כנראה שהוא לא משתמש בה להנאה אישית אלא מכר אותה כבר למישהו אחר. ד"א, יש ביטוח?
  3. זכות הקדימה היא של הולך הרגל רק כאשר רגלו נגעה בכביש עצמו. ככה שאם זה נכון, אז זאת באמת "הבעייה" של הולכי הרגל, להולך הרגל צריכה להיות יותר דאגה לחיים שלו מאשר לנהג המכונית. ככה שהולך הרגל צריך לתת את זכות הקדימה לנהג ולחכות שהכביש יתפנה מספיק כדי שיוכל לעבור בביטחה.
  4. נהג שבת

    תורי הגיע

    תלך למשטרה (תלך, אל תתקשר), עדיף עם ההורים, ותבקש לפתוח חקירה ותציג את הרשיון שלו (תעשה ממנו כמה עותקים עם מכונת צילום לפני ותשמור אותם אצלך). אם המשטרה לא פותחת בחקירה (למרות שלדעתי הם חייבים ע"פ חוק) תגיש תלונה בבית משפט כנגד תחתנת המשטרה (קודם תגיד למשטרה שאתה הולך לפתוח נגדם במשפט אם הם לא פותחים בחקירה), אל תפחד לפתוח במשפט, זה גועל נפש שהמשטרה מתעלמת מכאלו דברים!!!
  5. כשעוצרים עם האוטו ברמזור, להוציא לניוטרל ולשחרר קלאץ' או שאפשר להשאר עם ברקס+קלאץ' בלי לגרום לשום נזק?
  6. שנות ה50, 60, 70.
  7. נהג שבת

    תורי הגיע

    הם פשוט מפחדים מהבדואים. כן, כן. הם מפחדים. אתה מכיר רק את הבדואי שהביא לך תה חם בטיול השנתי בכיתה ו'. אבל יש גם כאלה פשוט משוגעים, אין להם אלוהים והם מסוגלים לעשות דברים שאתה לא מתאר לעצמך. יש ביניהם לבין המשטרה כזה הסכם לא כתוב שהם לא ישתגעו ויתחילו לרצוח אחד את השני וסם אנשים שנראים להם חשודים, ובתמורה המשטרה תעלים עין מגניבות קטנות ואפילו מהברחות סמים. למרות כל אלו אני מאחל לך שהמשטרה בסוף תתפוס את הגנב ורכושך יוחזר אליך (או לפחות כסף כפיצויים כי רוב הסיכויים שהבדואי לא גנב את זה כדי להשתמש בזה בעצמו וכנראה שאיזה תל אביבי נחמד נהנה מהרדיו-דיסק שלך ברגעים אלו.
  8. זה אמור לצאת ב6.6.2003 אבל זה עוד הרבה זמן ככה שרוב הסיכויים שהתאריך ישתנה.
  9. נהג שבת

    כמה שאלות

    וגם צורך הרבה דלק
  10. מישהו יכול לענות בבקשה?
  11. לבין גיר ידני? מבחינת ביצוע כמובן.
  12. מישהו מוכן להסביר במטוטא מה ההדבל ביניהם?
  13. אני מציע לך גם לבדוק את http://WWW.OLSALE.CO.IL ייתכן שתמצא שם אפילו זול יותר.
  14. נהג שבת

    הדגמים שלי......

    לי יש איזה 7 שהרכבתי בעצמי
  15. יש דבר שנקרא ספריי חרא, זה מכל קטן של ספריי בריח נוראי. לוקחים את הספריי ומרסיסי על הידית של הדלת מהחלק הפנימי (איפה שנוגעים עם האצבעות שבאים לפתוח את הדלת), לא נעים לסתובב כל היום עם עצבאות בריח חרא. כמובן שלא חייבים את הספריי הזה, תמיד אפשר לקחת סתם איזה משחת שיניים או נעליים ולמרוח שם, זה לא ממש מזיק לאוטו כי זה בחלק שלא רואים, וגם זה מעצבן כי זה בא לך בהפתעה מתי שאתה בא לפתוח את הדלת.
  16. שהידית הילוכים לא ממש יפה אבל המושבים נראים ממש טוב, נראה גם שהם נוחים ממש ממש ממש ממש (ניצנץ!!!) ממש.
  17. ידית ההילוכים והמושבים מקוריים??
  18. האם בכל המכוניות היחס בין סיבוב אחד של ההגה לבין זווית הגלגלים שווה?
  19. עזבו אותם TT, קבריולט שמבריולט, אם יש לכם דייטסו שרייד אתם משיגים ל מה שאתם רוצים (מי שאתם רוצים במקרה זה).
  20. לא יפה לצחוק... דבר שני, האוטו שאתה מראה בתמונות הוא דגם אחר של השרייד (אני מדבר על זה שבתמונה הקטנה מתחת לשם שלי). פשוט נראה לי שאם לוקחים אוטו שנבנה במקור למנוע של 1.1 (1.0?) ופשוט תוקעים בו מנוע של 1.3 בלי שום שינוי בהרכב הרכב מבחינת משקל ומבנה (שאסי?) אז יכול להיות שהאוטו ירעד "ביחד" עם המנוע.
  21. לפי התאוריה, המנוע (1.3) גדול מידי בשביל המכונית הקטנה והקלה, השאלה היא אם האוטו רועד גם עם מנוע 1.1
  22. כל מי שיצא לו להציץ בתוך מאזדה שש בטח ראה שהנגן אליו מכניסים את הדיסק (גם את הקלטת) מובנה בתוך הפאנל של המכונית (פאנל מדהים מעוצב שאין שני לו), עכשיו אני שואל, יש אפשרות להחליף את הנגן עצמו בנגן אחר שניקנה בחנות ושלא בא ביחד עם המכונית?
  23. ובקשר לסרק ולתושבת, זה אפשרי לשנות אותם באופן עצמאי או שכדאי ללכת למוסך?
  24. דבר ראשון, כפי שאתם רואים אני חבר חדש בפורום המצויין הזה, מזל טוב לי, תודה. עכשיו הבעיה, קיבלתי רשיון לפני כחודש ואני כרגע נוהג על דייטסו שרייד שנת 95 אני חושב, (אלו שרואים על הכביש כל הזמן בצבע טורקיז ערבי כזה), כל פעם שמכונית נמצאת בפרקינג ישנן רעידות קטנות כאלו של כל האוטו (לא רק חלק אחד ממנו), שהמכונית ברברס אז אין שום רעידות, אבל הבעיה מתחילה ששמים בדרייב, האוטו רועד כאילו הוא עוד שניה הוא מתפרק ואני נשאר עם ההגה ביד והמושב באוויר כמו בסרטים המצויירים, האוטו ככה מאז שאני זוכר אותו, למישהו יש עצות איך לפתור את הבעיה או לפחות למה זה קורה? ד"א למכונית מנוע 1.3 והרעידות מתרחשות רק שהאוטו עומד, כשהוא בתנוע אין בעיות. בתודה מראש אני.
×
×
  • תוכן חדש...