דבר ראשון, כפי שאתם רואים אני חבר חדש בפורום המצויין הזה, מזל טוב לי, תודה.
עכשיו הבעיה, קיבלתי רשיון לפני כחודש ואני כרגע נוהג על דייטסו שרייד שנת 95 אני חושב, (אלו שרואים על הכביש כל הזמן בצבע טורקיז ערבי כזה), כל פעם שמכונית נמצאת בפרקינג ישנן רעידות קטנות כאלו של כל האוטו (לא רק חלק אחד ממנו), שהמכונית ברברס אז אין שום רעידות, אבל הבעיה מתחילה ששמים בדרייב, האוטו רועד כאילו הוא עוד שניה הוא מתפרק ואני נשאר עם ההגה ביד והמושב באוויר כמו בסרטים המצויירים, האוטו ככה מאז שאני זוכר אותו, למישהו יש עצות איך לפתור את הבעיה או לפחות למה זה קורה?
ד"א למכונית מנוע 1.3 והרעידות מתרחשות רק שהאוטו עומד, כשהוא בתנוע אין בעיות.
בתודה מראש
אני.