Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. איך זה עדיין אצלי ??? מחיר מטורף יאללה חברה לחטוף !!!
  2. הקפצה - שבת שלום
  3. קודם כל הרכב הוא יונדאי גטס דגם GLS מנוע 1600 . הרכיבים : HU - אלפיין 9887 סט קדמי - עדיין אין ( מחפש MLK 165 ) - אשמח להמלצות נוספות מגבר 4 ערוצים - LRX 4.1K ( מתכנן לעבוד אקטיבי ) סאב וופר - HX300D ( עובד ב 2 אום ) מונו - ROCKFORD 1001DB זה מפרט שהיה לי בעבר .. מרוצה ממנו עד הגג עכשיו השאלה שלי היא כזאת , הבנתי שביונדאי גטס המצבר והאלטרנטור חלשים ויהיה קשה " לסחוב " עומסים שכאלה , מישהו יכול לשפוך קצת אור על מפרט האלטרנטור ? מה עליי לשדרג ( אם בכלל ) על מנת שלא יהיו בעיות חשמל כאלו ואחרות בזמן הפעלת המערכת . ראיתי שרשורים על שדרוג שלושת הגדולים ( אבצע כמובן ) ובכל אופן , מה לדעתכם עליי לעשות בקשר למצבר והאלטרנטור שנודע לי שבדגמים האלה ספציפית חלשים למדיי . תודה מראש לעוזרים
  4. הקפצה !!! רלוונטי מתמיד !
  5. מדובר בנעליי כדורגל ( דשא בלבד ) מהדגמים היקרים יותר ( נעליים מקצועיות ) מחירים בחנויות נעים בין 1200-1500 לדגמים שאני מוכר , אצלי המחירים נמוכים משמעותית ) בערך כמו המחירים שלהן באתרים בחול http://www.aztecasoccer.com/adidas-predator-lz-trx-fg-sl-1270.html דגם מקצועי - 2 זוגות במלאי מידות 43 ( שתיהן ) מחיר - 700 ______________________________________________________ http://www.aztecasoccer.com/adidas-predator-lz-trx-fg-1254.html דגם מקצועי - 2 זוגות במלאי מידות - 43 + 45 מחיר - 650 ______________________________________________________ http://www.aztecasoccer.com/adidas-f50-adizero-prime-trx-fg-858.html גדם מקצועי - זוג אחד במלאי מידה - 40 מחיר - 650 המחירים סופיים זמין בפלאפון 0526438030 , גיא
  6. למכירה אקווריום 1.20 במצב מצויין , האקוריום כולל את כל הציוד . סטנד עם חיפוי עץ בצבע האקווריום ( נקנה איתו כיחידה אחת ) פילטר חיצוני של טטרה ( עלה 800 ש"ח ) כולל הקבלה שלו ואחריות ( לעוד שנה+ ) משאבת אוויר איכותית ( 4 יציאות אוויר ) חצץ חלוקי נחל עצים דקורטיביים אוכל שיספיק לעוד תקופה ארוכה תאורת לד כמובן לקונה יימסרו גם הדגים שבאקווריום ( שלושה דגי תוכי , שטן אחד ושני דגי סינספילום ). האקווריום נמכר עקב מעבר דירה לדירה קטנה שלא מאפשרת את ההעברת האקווריום כל החבילה הזאת נמכרת ב 800 ש"ח בלבד !!! לבוא , לראות לקחת ! - אני מבקש רק אנשים שיכולים לקחת את האקווריום אני לא רוצה להתחיל להסתבך עם הובלה כי אין לי את היכולת לכך . 0526438030 , גיא
  7. מעוניין למכור מהר 300 ש"ח מחיר סופי !!!
  8. נרכש ברשת סלקום . במצב מעולה - 1800 ש"ח 0526438030 , גיא
  9. לא חיקוי ולא אחד על אחד. מ - ק - ו - ר - י Polo Ralph Lauren 3060P 91164E http://www.suneyez.com/en/product/17552/Polo-Ralph-Lauren-3060P-91164E.asp http://framelot.com/sunglasses/polo/polo-ph-3060p-sunglasses.html http://www.glassesetc.com/polo-sunglasses-ph-3060p.html http://www.go-optic.com/store/sunglasses/details.asp?id=20633 זה פחות או יותר המחירים שראיתי באינטרנט , מבקש 450 . 0526438030 , גיא
  10. עדיין מחפש מישהו שיודע להשיג מגבר כזה בעלות נמוכה יותר או לחלופין אם מישהו מכיר מגבר כזה למכירה מיד שניה
  11. חשבתי האמת לשדרג את הסאב למשהו איכותי יותר במחיר של 1000 + - יד שנייה , אולי אפילו לחפש משהו בסגנון מורל אולטימו אלפיין 9887 ואת הליוויתן . מבחינת השקעה אני מכוון ליד שנייה , את הליוויתן אני רוצה לקנות חדש , השאלה רק מאיפה אפשר להביא במחיר שפוי
  12. מורל הייבריד אוביישן עם MT23 מגביר אותו מגבר ישן של רוקפורד שנותן בגישור 200 RMS ליציאה ( ברח לי הדגם ) סאב כפול 8 אינץ של רוקפורד P2 בתיבה אטומה ועל ההגברה שלהם רוקפורד 1000BD DVD של פיונייר 3250BT ו... מתחשק לי לשנות הכל חוץ מההייבריד אוביישן והמונו בלוק
  13. שלום רב לכולם , הרבה זמן לא נכנסתי לפורום ופתאום ... צץ לי החשק לחדש את המערכת ברכב . התעניינתי במגבר הנל ורציתי לדעת מהיכן ניתן להשיג אותו במחיר שפוי ( 700 + דולר לא כולל משלוח זה המון כסף ) ואם השידוך שלו עם מורל הייבריד אוביישן נבדק כאן בעבר ומומלץ . בלי קשר , האם יש מגבר אחר שמומלץ לשדך להייבריד אוביישן ? תודה לעוזרים !
  14. למכירה אקווריום 1.20 כולל כל הציוד ! פילטר חיצוני גדול של טטרה ( חברה גרמנית מובילה בתחום ) + משאבת חמצן של טטרה , גוף חימום גדול ואיכותי , חצץ ( חלוקי נחל קטנים ) אבני בזלת דקורטיבים ושלושה עצים דקורטיבים , גוף תאורה , ופס לד חדש שקניתי לא מזמן שמחליף צבעים בלחיצה על שלט רחוק ( ממש נחמד ) מגיע עם אוכלוסיית הדגים - 6 דגים גדולים ובריאים . המחיר 1500 ש"ח , לבוא לראות ולקחת גיא - 0526438030 איזור המרכז
  15. מדובר בכפפות שוער מקצועיות ולא חצי מקצועי או כל דבר דומה אחר . הכפפות מגיעות עם סט מגני פלסטיק לאצבעות ( שמכניסים בכל כפפה ) . בזמנו הדגם הנל נמכר ב500 ש"ח בחנויות . מידות : 9 , 10 מחיר מבוקש ליחידה : 150 עברתי על כל הרשת , אין מחיר זול יותר מזה .. ראיתי של דיאדורה פשוט יותר ב 250 באינטרנט . הכפפות חדשות באריזתן ללא שימוש ! לפרטי .
  16. למכירה שלושה זוגות נעליים מהטובות ביותר של החברה ! . ADISTAR REVOLT GTX - נעלי נשים מסדרת הדגל של החברה , בעלות טכנולוגיית גורטקס ( בלתי חדירה למים ) . הנעל בעלת סולייה אורטופדית מלאה , מקנה תמיכה בגב התחתון ונוכה להליכות ועמידות ממושכות , הנעל בעלת סוליה המתאימה לריצות שטח ( כמו כן ניתנת לשימוש על אספלט ) מק"ט - G00690 מידה - 39 adistar salvation W - נעל ספורט נשים מסדרת הדגל של החברה , סוליה אורטופדית מלאה תמיכה מלאה בגב ואחיזה טובה של כף הרגל . מק"ט - G01655 מידה - 38 הנעל האחרונה הינה נעל כדורגל מקצועית F50 i TUNIT - כוללת קיט ערכה מלא ! ( 2 סטים של פקקים להחלפה + מפתח מקורי להחלפה של הפקקים ) הכל ארוז בקופסא ( לא ננעל מעולם ) . מק"ט - G15253 מידה - 43 הנעליים חדשות באריזה ! מחירים הנעליים בחנויות - ADISTAR בין 700 - 750 והנעלי כדורגל אין להשיג ( את הדגם הספיציפי ) אך כשנמכרו עלו באיזור 1300 + - מחירון : adistar revolt - 300 adistar salvation W - 300 F50 TUNIT - 400 0526438030 גיא .
  17. בהקשר של המסך במראה , אולי אפשרי להדביק עליו מגן מסך "מראה" של האייפונים למינהם , כך שהמסך יהיה כבוי זה ייראה כמו מראה רגילה לכל דבר . שווה ניסיון ?
  18. ואוו !!!!!!!!!! הרבה זמן לא נכנסתי לפורום , האמת שעכשיו שרואים עבודות כאלו נזכרתי למה הייתי נכנס מההתחלה ! ענק !!!! רעיון המסך בתוך המראה פשוט מדהים יוסי כל הכבוד
  19. מגבר יחסית פשוט אך עושה את העבודה בצורה נהדרת ! מעולם לא תוקן . A.D.M st-354 - זה הדגם . מחיר מבוקש 250 בלבד ! 0526438030 גיא .
  20. אני לא מבין למה ישר לרוץ על סאב כפול ?! .. IDmax אחד מוגבר כמו שצריך ייתן לך חוויה של באס איכותי , כמו כן גם הרץ היי אנרג'י HX300D , שווה לבדוק מחירים לגביהם . מונו בלוק תחפש יד שניה יש רוקפורדים 1000BD , 1001BD וכו' שנמכרים בסביבות ה1K-1.5K ושווים כל אגורה . זה בגזרה של הבאס במערכת , לגבי רמקולים ( קדמיים , אחוריים , מה שתרצה .. בכל אופן מומלץ קדמיים בלבד ) כדאי לך להאזין לכמה שיותר רכיבים ( אפשרות כזאת יש במפגשי הפורום ) כדי לגבש דעה על הסוגים השונים של הסאונד שקיימים בכל חברה וחברה . לאחר שתבחר רמקולים , אני בטוח שימליצו לך כאן על ההגברה הטובה ביותר בשבילהם , בלי כל התהליך הזה אתה פשוט זורק 6500 שקל לפח ! במיוחד עם הסאב הכפול הזה של לאנזר .
  21. המגברים האלו מיוצרים בארצות הברית
  22. מחזק .. אפילו יותר מטוב מאוד . אצלי מגבר דומה של רוקפורד עושה שפגטים לסט של הייבריד אוביישן .. לא להאמין פשוט חיה במחיר שלו זה פשוט ביזיון ! ת-ח-ט-ו-ף
  23. אדי בכנות ומבלי להעליב חס וחלילה את פותח השרשור .. המאמץ שלך מיותר קצת
  24. כנראה שבאמת אין מנוס ... אל תעלב אבל כנראה שאתה מסוג האנשים שצריכים לשלם בשביל לראות את הקלפים .. מי יודע אולי באמת הרוקפורד הזה ימצא חן באוזניך .
  25. בהחלט שרשור מיותר .. על הרוקפורד הזה לא הייתי ממהר להוציא אפילו סכום זעום של כסף
×
×
  • תוכן חדש...