Silencer23
-
הודעות
222 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Silencer23
-
יש לי את קוד המפתח של האוטו שלי, שאותו ניתן לחתוך גם בחו"ל כי כל המפרט של המפתח שמור במחשב של החברה. ברשותי שלט חדש (שלט קפיץ עם אימוביילייזר מובנה והמפתח עליו) שהזמנתי כשהייתי בחו"ל וקודדתי בארץ אצל הדילר. על השלט יש להב לא חתוך חדש רציתי לשאול האם אפשר רק לשכפל את המפתח הקיים שלי, ללא שימוש בקוד ולהעביר את החיתוך שלו את הלהב החדש שלי, אצל מנעולן רכב טוב ? האם הקוד רק שימושי כאשר מאבדים את כל המפתחות לרכב וצריך למשוך את המפרט מהמחשבים ? ושאה אחרונה - לא מפרקים את השלט כדי להוציא את הלהב נכון ? פשוט פותחים אותו כמו לפני הנעה וצורבים עליו מבלי נזק לשלט עצמו ?
-
בקשר לצניחה של הסל"ד ואז ההתייצבות תנסה לנקות שסתום איידל, קוי ואקום ובית מצערת אחר כך תחליף את הקויל, נראה לי שב940 יש אחד והוא לא יקר תביא סט פלאגים מקורי חדש לאוטו שלך, אל תשים בוולבו סט פלאגים אפטרמרקט אף פעם תוציא את כל הקופסא של האוויר עם החיישן כמות אוויר (אם זה יוצא בצורה כזו) ותרסס מרחוק בספריי לניקוי בלמים בלבד(כי ספריי קרבורטורים משאיר חרא שכבת חרא אחריו), מבלי לגעת בחיישן בשום צורה. כל נגיעה פיזית בחיישן תהרוס אותו לגמרי. תנסה את אלה לפני שאתה מתעסק עם עוד דברים.. כמה ק"מ האוטו עשה ?
-
הקפצה
-
מבקש המלצה ל-4 צמיגים עד 1000 ש"ח
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של pashok.tr בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בנוגע לסיני או לא סיני בעוד שצמיג של חברה טובה יהיה מעט איכותי יותר בחומרים, שניהם יתעקמו לך באותה מידה ברחוב ממוצע בירושלים שמלא בבורות של 2 מטר עומק על הכביש הראשי. כל ירושלמי כאן יגיד לך שהכבישים בעיר, במיוחד במרכז העיר ותלפיות, גורמים לך לחשוב שחנויות הצמיגים משלמות לעיריה כדי לא לתקן את התשתיות, על מנת ליצור עוד עסקים בעיר. תלוי איפה אתה גר. הכבישים בישראל בכלליות לא מצדיקים קנית צמיגים יקרים, כי הם יתעקמו ויקרעו בתוך זמן מאוד קצר. היצרנים האיכותיים כמו מישלן וטויו לא מסיקים שאתה תשתמש בצמיגים שלהם בכבישים שיותר גרועים מנסיעת אקסטרים בשטח ולכן הם יהרסו בדיוק באותו פרק זמן של הצמיג הסיני. מסקנה היא עדיף לחסוך קצת בצמיג, ולהחליף לעתים תכופות מאשר לקנות משהו ממש איכותי פעם ב ודרך אגב, אני לא בטוח שיש בתקציב שלך צמיג שהוא לא סיני. אולי תצליח למצוא הנקוק באלפיה שזה לא רע -
למומחי גירים אוטומטיים - נוזל גיר חום
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האמת שהוולבו שלי משתמשת ב JWS-3309 זאת תיבה של איסין וורנר AW-55 התיבה חייבת שמן סינטטי לפי היצרן וזה בדיוק מה שקניתי אז אני מניח שאני בטוח לבינתיים דני וספי - החום אדמדם שיש לי עכשיו בסדר ? ה2-3 ליטר הישנים שנשארו בתיבה אחרי ההחלפות זיהמו את הצבע של כל הנוזל ששמתי... זה בסדר נוכן ? -
למומחי גירים אוטומטיים - נוזל גיר חום
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נשמע מצויין תודה ליין !!! -
למומחי גירים אוטומטיים - נוזל גיר חום
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האמת שעשיתי ריקון מגש שמן, מילוי מחדש, נסיעה של חצי שעה ואז שוב, ואז שוב.3 פעמי. כך שרוב השמן בתיבה הוחלף אבל לא בוצע פלאש במכונה דרך צינורות. טמפרטורת העבודה שלה היא עדיין בתוך הנתונים של יצרן התיבה (רוב הזמן היא על 90 מעלות, יצרן מתיר עד 120) לפני זה, לא בוצעה החלפה והרכב עבר 145 אלף קילומטר הספר של וולבו אומר לא להחליף נוזל אלא אם כן יש קוד תקלה ונורה בדאש, אבל אותה תיבה נמצאת גם ברנו לגונה, ובספר שלהם כתוב כל 50 אלף. התמונה היא לא שלי, פשוט זה נראה דומה אצלי אני אנסה לצלם עכשיו משהו יותר מדוייק עריכה, זה מעין אדמדם חום כזה, הנוזל מריח כמו הקונטיינר נוזל החדש שיש לי, וכששמתי את שניהם בכוסות נפרדות (חדש ומשומש) הם שניהם מתנהגים אותו דבר בכוס מבחינת סמיכות השמנים מרגישים אותו דבר ביד גם הנה התמונה: Uploaded with ImageShack.us בוא נגיד שהחלפתי בערך 5-6 ליטר מתוך ה7.3 שהתיבה והממיר מומנט (כך קוראים לזה בעברית?) מכילים הנוזל "התאדם" מעט והוא מתנהג כחדש מבחינת הנתונים שלו באין בעיות, האם בטוח לתת לאוטו עוד עשיריה באודומטר עד לפלאש מלא עם המכונה ? ה12 ליטר האלה עלו לי לא מעט כסף, השתמשתי בשיטה הזו עקב המלצה לא לעשות פלאש בהתחלה לתיבה שעשתה 145 על נוזל מקורי הייתי מוציא את הכל עוד פעם, אבל זה גם לזרוק 400 שקל לפח וגם לרכוש עוד 10ליטר לשיטה עם הצינורות קולר... באין צורך הייתי מעדיף להשאיר את זה ככה, השאלה האם זה מתקבל -
אהלן, הרכב הוא וולבו אס40 משנת 2003 אין לי שום בעיות עם הגיר האוטמטי, הוא תמיד מחליף ואף פעם לא מחליק, וגם אין רעשים מיוחדים. אבל שמתי לב שנוזל הגיר במקל הוא חום בהיר ולא אדום כמו שהוא חדש. האם מנסיונכם, אני גורם נזק לתיבה כשאני נוסע עם שמן חום בהיר ? יש לו גוון מסויים של אדום, אבל הצבע השולט הוא חום בהיר
-
רפש ובוצה בבית הארכובה הם מכת מוות למנועים
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של barzelay בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה תצטרך להחליף אטמים... ניתן לבצע פלאשים יותר יעילים אבל זה יקח יותר זמן, ואין את המוצרים האלה בארץ. פלאש טוב הוא פלאש עדין שנמשך לאורך 5000 עד 10000 קילומטר שבאמצע יש החלפות פילטר בלבד ראה Auto-RX ומוצרים דומים אבל כמו כל דבר טוב, אין זה בארץ כמובן שניקוי ידני פנימי שכולל רענון מערכת נשם(כי אם המערכת סתומה הבוצה תחזור שוב) ושימוש בשמן סינטטי מלא והחלפות סדירות זה הפתרון הכי יעיל ומהיר במקרה של בעיה רצינית -
מערכת מצויינת נקיה מאוד ושמורה מאוד אני חושב שזה הכי זול שאפשר להשיג אותה http://www.autos-sound.co.il/RegularSaleDetails.aspx?productID=456 בעלת מגבר פנימי מצויין של 4 של 70 וואט חיבורים למגבר, סאב, אייפוד, וכו' פאנל מוטורי מגניב, מסך מגניב עם המון הגדרות תצוגה וצבעים, מערכת מצויינת. איזור ירושלים, 350 ש"ח
-
אתה מדבר ביתר בטחון למי שנוהג ברכב סופרמיני מנוע 900 סמק של 5000 דולר עם ג'אנטים מאוטו דיפו אבל בכיף
-
קיימת אצלי בעיה ברכב וולבו. אם אני מסובב את ההגה ימין מלא, ותוך כדי עולה מדרכה קטנה או משהו גבוה יותר מהגלגל השמאלי, יש תקתוק עצבני שאני מזהה מנסיון כפעמון. עם זאת בכביש ישר, אני יכול לשים גז חזק בהגה פול ימין, ואין שום רעשים. החלפתי את הפעמון הימני בחדש, וזה לא זה. האם הלינקים של הרול-באר (משקפיים?) אחראים על תקתוק שדומה לפעמון כשיש הפרשי גבהים בין שמאל לימין ? בכל מקרה, מה הלאה ? תודה !
-
שלום רב, הזמנתי חלק לחבר מאיביי, והוא כרגע תקוע במכס, השאלה היא אם הוא יכול להמציא אישור ממשרד ממשרד התחבורה עם השם הפרטי שלו, כי זה חלק שמיועד בשבילו, בלי הפרטים שלי. למרות שאני המזמין. אני לא מעוניין לקחת חלק בשחרור הזה בשום דבר, אני מעדיף שהוא יעשה את הכל לבד ואני בסך הכל זה שחיפש והזמין בשבילו כי הוא קצת מעאפן . הוא גם לא רוצה לשלם את העמילות שחרור ...
-
רציתי לשאול איפה הכי זול בארץ לקנות נוזל גיר תואם JWS 3309 (Volvo Aisin Warner/Toroya T-IV) כמה יעלה לי ארגז של 12 ליטר ?
-
אני מחפש כלי באפר קטן ונייד לפוליש לרכב איפה קניתם את שלכם ועל כמה זול אפשר להתפשר מבלי לקבל מוצר זבל ?
-
בשום מקום בארץ אף אחד לא מוכר זוג רמפות לטיפולי רכב. סטנדים גם הם נדירים ביותר ונמצאים רק בחורים במרכז במחירים מופקעים. איפה יש רמפות בירושלים ? מישהו יודע ? תודה
-
יש ציין שהגיר עובד מעולה בהחלפות, הנוזל באיכות טובה ולא מסריח וכמובן שלא חסר ממנו לפי המדיד בחם או קר מיונטרל לדריבב זה ממש חלק הבעיה היחידה שלו היא עם רוורס, מפארקינג לרווס או מדרייב לרוורס יש בומבה קטנה כזאת ההילוך משתלב מהר מאוד ואין שום בעיות אבל יש מכה לא נעימה כזאת מה בגיר אוטומטי נהרס שגורם לדבר הזה והאם יש טעם להתעסק עם הדבר כל עוד ההילוכים משתלבים והכל נוסע טוב ? האם פעמון דפוק יכול לגרום לדפיקה כי הפעמון הימני שלי גמור לגמרי
-
בזמן האחרון התחילו לצאת לי קליקים מצד ימין בהגה נעול ימינה, ובנוסף רעש מהאיזור הזה כשאני נותן גז אחרי שיוט של מספר שניות (גיר אוטומטי פתחתי את הגלגל לבחון את האיזור, ושמתי לב שיש משחק סיבובי ומשחק של פנימה והחוצה של הדרייב שאפט הימני בזמן שהשמאלי כמו אבן האם זה יכול להוביל לרעש של תזוזה בגז אחרי שיוט קצר ללא גז ולקליקים בצד ימין ? האם הפעמון השחוק הוא הגורם לתזוזה של המוט עצמו או שהמוט עצמו דפוק וצריך ללכת ? (איזו סיבה יש לי להזמין מוט שלם ולא רק פעמון בכל מקרה)
-
האם צמיגים עקומים מקדימה או אחורה יכולים לגרום להגה לסטות ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז כדי לתקן סטיה ימינה של ההגה אני מחזק את צד שמאל ומשחרר את צד ימין ? אפשר לעשות זאת כשהאוטו סתם עומד בלי ג'קים ושטויות ? -
האם צמיגים עקומים מקדימה או אחורה יכולים לגרום להגה לסטות ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דרך אגב, האם כיוון שכזה משפיע על ערכי TOE, CAMBER CASTER ? או שאני רק לא מתעסק בפרונט בכלל אלא רק בפוזישן מסרק הגה כהעדפה אישית ? -
האם צמיגים עקומים מקדימה או אחורה יכולים לגרום להגה לסטות ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דבר ראשון תודה לכולם על ההמלצות, רשמתי את כולן Moonlight - האם אוכל לעשות את זה בעצמי ? אני עושה הרבה עבודות על הרכב לבד אבל עוד לא ביצעתי ישור של הגה נאמר שההגה נוטה מעט ימינה, ואני רוצה לתקן את הסטיה מהתפוחים ללא ליפט 1. האם צריך לפרק את הגלגל לעבודה נוחה או שאני מפספס משהו ? אני יכול להדחף לשם אם אני מסובב את הגלגל עד הסוף אבל האם זה מומלץ 2. איזה צד לפתוח ואיזה צד לסגור 3. לגבי רמת דיוק, האם רבע סיבוב לפי רגש בכל צד (פתיחה וסגירה) יהיו בסדר או שכל מילימטר של חוסר דיוק בין הצדדים יוביל לחופש ? ראיתי המון אנשים באינטרנט שמסמנים שעה את הבורג עם נקודות רפרנס בכל מיני מוטות שונים באוטו וזה נראה בלתי אפשרי לסובב על המילימטר הסטיה של ההגה היא בערך כזאת רק ימינה -
האם צמיגים עקומים מקדימה או אחורה יכולים לגרום להגה לסטות ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא, הגה כח סטנדרטי -
האם צמיגים עקומים מקדימה או אחורה יכולים לגרום להגה לסטות ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הלכתי לכל המכוני פרונט בירושלים, כולם עשו לי פרונט בסדר, וכשביקשתי למרכז את ההגה, הם כולם עשו עלי פוזה עם המכשיר המטופש הזה ש"ממרכז את ההגה" ואמרו לי שההגה ישר אבל הוא תמיד נוטה כמה מעלות הבנתי שצריך לשחק עם הבורג תפוחי הגה בצורה של רגש עד שמתקבל הגה ממורכז אבל הם מתעקשים שהם יותר חכמים מכולם וגורמים לי להתרוצץ 300 שנה בין המכונים מבלי להבין שצריך לכוון את ההגה בצורה ידנית בלי קשר לפרונט צריך לסגור את כל העסקים של הפרונט בירושלים כי כולם חאפרים, ואני עם ידע של חודש בקריאת אינטרנט על מכוניות מבין יותר מהם אז מה העסק שלהם שווה ? שילכו למכור אבטיחים נמאס כבר מקאובואים וחאפרים אני קורא תיגר על בן אדם אחד בירושלים שיכול לישר לי את ההגה מהתפוחים מבלי להתנער הפרונט תקין והצמיגים תקינים, והכל בדוק ומאוזן מליון פעמים במאה מכוני פרונט הפרונט מקדימה תקין, קמבר קסטר וטו אחורה תקין צמיגים מאוזנים מאה פעמים והוחלפו גם מאה פעמים כדי לאשר שזה לא זה הגה מיושר כביכול מאה פעמים
