Jump to content

Silencer23

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Silencer23

  1. קניתי מהרשת מפתח וולוו משולב עם שלט.. מהסוג שנפתחים כמו אולר החברה רוצים סכום מטורף של חמש מאות לתכנות מחדש שקלים וללא הבטחה שזה יעבוד. שכ עבודה של מתחת לעשר שניות. כמובן ללא קשר לחריטה מחדש של המפתח. מחפש עסק בירושלים שיכול לעזור לי, המלצות ?
  2. אני מתכנן ניסעה לעפולה לקנות רכב שמצאתי, ואני מחפש מוסך עם בן אדם אמין ומבין כדי לבדוק רכב בדיקה כללית לפני קניה. לא מכון בדיקה, לא מוכן להוציא 500 שקל ולקבל רשימה של כיסויי תחת חסרי תועלת שמבאסים את הקונה והורסים למוכר. תודה רבה !
  3. רק בארץ מחכים חודשיים לרכב שעולה 30 אלף שקל בחו"ל אם הייתי מזמין מרצדס איי אמ ג'י לא הייתי מחכה כככה פרנציפ לא הייתי קונה מצ'מפיון רק על היהירות הזאת
  4. הפולו הזאת הרבה יותר רצינית מהפונטו. אבל הייתי הולך על הצורה של 2000-2002 וחוסך כסף. היא פשוט יותר איכותית מבפנים ומבחוץ. זה אמנם נראה קצת פחות מודרני מה2003, אבל היא נוסעת יותר טוב, במיוחד ה16 שסתומים, והבפנים בנוי יותר טוב
  5. מחפש חוות דעת על אייל סוכנויות ביער אילנות הוא מחזיק ברכב שאני מעוניין בו, ומצהיר כי הוא נותן התחייבות מלאה לנתונים של הרכב שהוא מציג, כולל התחייבות לבדיקה ואחריות. בטלפון נשמע הגון. לצערי באפשרותי לקנות כרגע רכב רק מעסק ולא מפרטי מסיבות כלכליות ולכן השאלה. מן הסתם עדיף לקנות מפרטי אבל אם אייל סוכנויות הוא בחור הגון, זה יעזור לי תודה !
  6. רציתי לשאול איפה אפשר להשיג נייר שיוף דרגה 2000 לתיקוני צבע וכו' האם יש בהום סנטר ?
  7. מישהו יודע מי בירושלים מכין תרסיסים לרכב לפי קוד תודה
  8. האם זוג ארבע אינץ של מורל עם 60 ואט אר.אמ.אס יהיה שיפור עצום לעומת הפיוניר הזולים שלי ? האם הסט של מורל )טמפו( יצדיק מגבר ?
  9. זה פולו 97 הרמקולים נמצאים על הדאש עצמו מתחת לגרילים אז קשה להרחיב. על איזה רמקול ארבע אינץ היית ממליץ עד חמש מאות אז ? זה התקציב המקסימלי
  10. הבנתי, מצויין ! טוב לדעת אם כבר בענייני אודיו עסקנו מהם הרמקולים הקדמיים 4 אינץ' הטובים ביותר באיזור ה200 שח יש המון בזאפ כאשר מקישים רמקולים לרכב 4" , מה הכי מומלץ מבחינת איכות ללא קשר לווליום גבוה במיוחד ?
  11. אם הקינג אמר... חסכת לי הרבה כסף עכשיו סתם לידע כללי, לאיזה מערכת מבחינת נתונים היית משקיע במגבר ? בוא נגיד שזאת לא השקעה הכי גדולה, מגבר בסיסי של JBL ב400 שקל מיד שניה למשל לא יעשה שום דבר למערכת הזאת ? בזבוז מוחלט של 400 שקל ? אין לי שימוש בסאב האמת.
  12. המערכת הנ"ל קיימת ברכב כרגע רמקולים קדמיים: http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/Speakers/G-Series/TS-G1043R רמקולים אחוריים http://www.amazon.com/JBL-GTO938-6-Inch-9-Inch-Loudspeaker/dp/B003KN2TGM/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1303936256&sr=8-3 הדיוניט http://www.amazon.com/Kenwood-KDC-X994-eXcelon-Receiver-Bluetooth/dp/tech-data/B003A4JNIS/ref=de_a_smtd האם הוספת מגבר בסיסי תעשה את המערכת הזאת הרבה יותר אפקטיבית או שהוא לא מספיק חזקה כדי להצדיק שימוש במגבר ? האם המגבר יורגש או שזה משהו מינימלי שלא שווה את הכסף
  13. תודה ! אני די תקוע עם הגייביאל שלי עכשיו אז מגבר בסיסי יספי יש משהו עד 450 שקל?ק.
  14. אהלן אני מחפש מגבר במחיר הוגן שיספק זוג אחוריים של גייביאל. מחפש סאונד טבעי של מוניטור ולא משהו שמתאים למוזיקה אלקטרונית. גם יד שניה.. אם תתנו לי לינק זה יהיה מצויין. שוב, מחיר הנמוך ביותר שיפיק מוצר טוב ילא זבל. תודה !
  15. מחפש פולו לפירוק לקנות ממנה חלקים. נא לשלוח בהודעה פרטית מספר טלפון או פרטים תודה !
  16. הרעש סודר, תודות למוסך רון
  17. מוסך רון ! ריספקט ממש תודה על התשובה. האם כל גריז מחנות חומרי בניין יעבוד או שחייבים גריז מיוחד (נחושת וכו' )
  18. האם חייבים להשתמש בגריז נחושת לשימון חלקי בולם תוף אחורי (נגד חריקות?) ? האם אפשר להשתמש בגריזים יותר קונבציונלים מחנות חומרי בניין ? אם כן אילו ? גריז נחושת לא זמין בשום מקום שראיתי (אוטו דיפו, הום סטנר וכו' ) וד"א אילו חלקים בדיוק אמורים לשמן בתוף כדי למנוע חריקה בעת עזיבת דוושת בולם ? (משהו שקשור בנעליים כנראה)
  19. אהלן ! יש לי בעיה מעצבנת קטנה באוטו כל פעם שאני עוזב את דוושת הבלם יש לי רעש חריקה כמו של אופניים ישנות או משאית. כאילו משהו לא משומן היטב שם. פעולת הבלם חלקה לחלוטין ואפילו מצויינת, ה"בעיה" היא הרעש שגורם לי להשמע כמו "א.א ובניו הובלות" כשאני בפקק. אני בדיוק עובד היום ליד חנות החלפים, איזה דברים להכניס לרשימה כדי לתקן את הדבר הזה ? תודה מראש !
  20. אני רוצה לקנות את החלקים הבאים לפולו כטיפול 10K הרכב שנת 97 אני צריך פילטר דלק, אוויר ושמן. כמה שלושתם אמורים לעלות, מחנות חלקי רכב ? (חלקים לא מקוריים) ללא עבודות וללא כלום, רק החלקים מחנות. רק מנסה למנוע RIPOFFS .. תודה !
  21. שלום ! רציתי לשאול האם חבר מחו"ל יכול להביא איתו סט קפיצים לרכב כשהוא חוזר לארץ, מהי הפרוצדורה אם בכלל ? מבחינת מיסים וכו', אלו קפיצים של חבר שלי, משומשים, ואני לא משלם עליהם שקל כך שלא יהיו לי קבלות להציג וכו'. מישהו התנסה פעם בדבר כזה ?
  22. אהלן ! קניתי מערכת עם חיבורי יו אס בי ואוקזילרי אחוריים. אני מנסה לחשוב איפה אפשר להעביר את הכבלים לקדימה מבלי לפרק שום דבר. הרכב הוא פולו 97 למישהו יש רעיון יצירתי ?
  23. שלום ! יש לי רמקולים ברכב מערכת קנווד שמפיקה 4 ערוצי 22 אר אמ אס. מאחורה יש לי 2 רמקולים גדולים של ג'יי בי אל שנשמעים מאוד טוב, ומקדימה יש שני רמקולים של קנווד שנקרעו והם עושים חריקות אני מחפש זוג רמקולים 4 אינץ' שיחליף את הקנווד עד 400 ש"ח האם יש המלצות ? סגנון המוזיקה יהיה ג'אז, בלוז ומטאל בלבד אם זה משנה
  24. כן אה התותבים האלו הם חלקי הפלסטיק הצהובים הנראים בתמונה ?
  25. הבנתי, מה יקרה אם אני אמשיך לנסוע עם החופש הזה תאורטית ? אני יכול לדחות את התיקון הזה ? תודה רבה רון שהשתתפת כאן אני מקווה לבוא בקרוב לתקן את זה
×
×
  • תוכן חדש...