Silencer23
-
הודעות
222 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Silencer23
-
בעית מרכוז הגה בפוקוס שדורשת פתרון יצירתי
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אהא... האם הבעיה היחידה בהתרשלות זאת היא גלגל ההגה הלא ישר ? אין פה סכנה בטיחותית נכון ? הרכב אכן עבר טסט פעמיים ככה. אם כך, העלות תהיה קצת מעבר ליכולות הכלכלית שלי ואני נאלץ לוותר אולי שנה הבאה אשקיע את האלפיה במסרק חדש. חבל שאר האוטו ממש חדש, והמנוע כמעט ולא נסע. תזכורת לאי השלמות של כל החומר בחיינו תודה בני ! דרך אגב בני - האם אפשר "לעקם" את ההגה לצד השני בפרונט ולכוון את המסרק ישר, כך שזה יבטל את הסטיה ואז בעצם ה"עקום" של ההגה יהיה ישר מבחינתי ? כמובן שזה לא יהיה על המעלה, אבל אם אני יכול להוריד את הסטיה מ10 מעלות ל3-4 זה יהיה עדיף על ה1-2K של להחליף מסרק.. שלא לדבר על היומיים בלי רכב ומאה טלפונים למוסך. -
בעית מרכוז הגה בפוקוס שדורשת פתרון יצירתי
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה יצרתי איתו קשר, נראה מתי אלך אליו. בינתיים מצאתי שהגלגל הגה מסתובב בערך חצי סיבוב יותר עד לנעילה ימינה מאשר שמאלה. זה יכול להיות רמז ? -
בעית מרכוז הגה בפוקוס שדורשת פתרון יצירתי
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא הייתי שם, אבל שמעתי עליהם. ברור לי שמשהו התעקם לי שם, אבל לא ברמה בטיחותית או ברמה של להחליף... בגלל זה רשמתי פתרון יצירתי. אתה אומר אם מישהו יכול זה המעבדה בחולון ? התקשרתי לעידן והוא לא זמין. אני צריך לקבל איזשהי תקווה שניתן לסדר לפני שאסע אליו, זה שעה נסיעה האם יש להם חשבון כאן, שאוכל להניח את הדיון הזה בתיבה שלו ולבקש שיחזור אלי בטלפון ? -
בעית מרכוז הגה בפוקוס שדורשת פתרון יצירתי
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן, למה ? -
אהלן, לאחרונה רכשתי פורד פוקוס 2003 שהייתה זקוקה לצמיגים, כיוון פרונט ויישור גלגלים.. ההגה היה עקום ורועד, לכן התחלתי מצמיגים חדשים מחברה טובה, מאוזנים היטב, אחר כך הלכתי לכיוון פרונט ומרכוז הגה ב3 מכונים שונים. כולם הראו שההגה ממרוכז לגמרי שהאוטו מכוון לישר. בזבוז כסף רציני, כי ההגה לא באמת היה ישר אחרי אף אחד מהם. אחרי שלכל החאפרים זרקו עלי את התירוצי כיסוי-תחת שלהם כגון - " בוא תקנה צמיגים של קונטיננטל ההגה יהיה ישר " , מסרתי את הרכב למוסך המורשה עם בקשה לישר את ההגה. המוסך המורשה גם הוא הודה שהוא לא מצליח ליישר אותו, ושהוא בדק את המתלה והמסרק הגה, כמו עוד 2 מוסכים אחרים, והכל נראה תקין ללא חופש או בעיות מבניות הוא טוען שאם אני רוצה שזה יהיה ישר, אני אצטרך להחליף את כל מערכת ההיגוי של הרכב ושעדיף שלא אתעסק עם זה ואחיה עם ההגה. מההגה עצמו לא ניתן למרכז ברכב זה כי אי אפשר להזיז אותו מעט, אלא ממש הרבה כדי לסגור אותו שוב עם הבורג. אני שואל, יש איזה פתרון יצירתי למצב כזה ? כמובן שלהחליף מסרק ב2000 ש"ח יתקן את זה, אבל אין צורך אמיתי כרגע. חשבתי על זה... נאמר שההגה "חוזר" למצבו הטבעי כשהוא 10 מעלות ימינה. האם ניתן "לנעול" את ההגה 10 מעלות למעלה במכון פרונט, כלומר עקום לצד השני, ולככון את המסרק ישר, ובכך לבטל את הסטיה ? אם אפשר לעשות משהו בנידון, אחלה.. אם לא, אפשר להתרגל לזה... לא נורא. אוטו בן 10 לא יכול להיות מושלם אני מניח תודה חברים
-
מישהו מכיר את "טופ טרייד אין" בחולון-בת ים ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבנתי.. מדובר ברכב 03-05 באיזור .. אחד מהדגמים הפופולרים אכן. פורד,מאזדה וכו'. אצל אילו מגרשי ליסינג אני יכול לבדוק מכוניות בשנים האלה ? ירושלים והמרכז בלבד ... תודה ! -
אהלן, יש סוכנות ביד 2 שנקראת "טופ טרייד אין" במיקום חולון-בת ים. מישהו מכיר את העסק הזה ? האם אמין ? בחיפוש לא מצאתי את זה אלא "טופ טרייד מוטורס" אבל לא נראה לי שזאת אותה חברה.
-
רעש במנוע S40 - ישירות מהמנוע. מצורף לינק לוידאו.
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן אה כנראה שציפיתי למשהו ברור עם הרעש הזה. אבל לא נורא.. נכנס בהזדמנות למוסך שלהם ונראה אם הם יכולים לבדוק את זה ממש משאבות מזומנים הוולבו האלה. לא משנה שאתה קונה להם את החלקים הכי איכותיים והשמנים הכי יקרים השוודית יורקת לך בפנים ! תודה ! -
רעש במנוע S40 - ישירות מהמנוע. מצורף לינק לוידאו.
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה... בקשר לגלגלות... אלטרנטור הוחלף בחדש ואיתו המותחן האוטומטי של כל המערכת הזאת. ושאר הגלגלות נבדקו כשהחגורה היתה בחוץ המותחן והחגורה שניהם מהיבואן. טיימינג עשה בערך 50 אלף ק"מ והוחלף ביבואן עם כל הגלגלות. אני לא מצליח לזהות דליפה בפליטה.. הרעש שאתה שומע בסרטון.. הבררר הזה עם המצערת, יוצא בדיוק מהמנוע, מתחת לכיסוי של הפלאגים.. זה נשמע כמו מיסבי מנוע לדעתך ? -
היי לכולם הרעש הזה התחיל לפני כחודשיים במנוע שלי. שומעים את הנחירה המכוערת כשאני נותן מעט גז ? http://youtu.be/_0SKcg388vs אין שום תקלות במחשב המנוע(נבדק) או בהרגשת הכח (האצה מקסימלית דוחפת ממש יפה). כמו כן מנורת השמן לא דולקת. חוץ מהרעש המחריד הזה הכל נראה תקין. יש לציין שהרעש מגיע ישירות מבלוק המנוע (שמעתי בזמן שמישהו לחץ על הגז) שמן מוחלף פעמיים בשנה עם 5/40 סינטטי של חברה מוכרת כלשהי... לפעמים מוביל, לפעמים וולוולין, לפעמים קסטרול... וכו'. זה לא אוטו חדש והמוסך כנראה יגיד לי לסחוב כל עוד אין שום סימפטום רציני של ביצועים או נורות וגם על זה יקחו כסף. אם יש כאן מישהו עם אוזן מאומנת שיכול להבחין אם כדאי לנסוע או להעריך את המצב מבחינת לאן לכוון את המוסך שאליו אלך זה יהיה מוערך מאוד. תודה !
-
יש לי בעיה שמספר מוסכים לא הצליחו לעלות עליה. מדובר בחריקת חגורה או פולי בוודאות. רעש של כרכרה ישנה מתגלגלת... בזה כולם מסכימים. כל הפולים חזקים מאוד במבט ויזואלי, אלטרנטור שלא היה מושלם הוחלף לחדש. החגורה זזה ממש ישר וכל הפולים מכוונים. המותחן לא עושה שום רעש WHATSOEVER בניוטרל, וגם לא בניוטרל ופול גז. ובכלל הוא נראה טוב ומתפקד בסדר לפי מספר עיניים מוסמכות. למען האמת, גם אם אני אלחץ בניוטרל הכי חזק לא יהיה שום רעש. הרעש בא רק כשאני עושה קיק דאון להילוך ראשון, או שאני יוצא מעמידה מרמזור ממש מהר. רק אז משהו מתחרפן שם ויש חגורה מחליקה. אפשר להגיד שזה מחליק רק תחת העומס הכי גבוה של המנוע - האצות מעמידה. רעיונות מישהו ? העניין הוא שבגלל שזה לא קורה בניוטרל אין לי מושג איך לאבחן את זה. חגורת טיימינג זה בטח לא כי אם הייתה החלקה שם אז המנוע היה מזמן נכבה. זה משהו באביזרים שאני לא מצליח להבין.
-
היי עשיתי יבוא אישי של תושבות בולם גומי לרכב שלי והגיע לי מכתב עם בקשה לשלוח אישורים רשיונות וכו', מוכר לכולם. הכנתי את הקבלות, טפסים וכו' ושלחתי למשרד התחבורה בדואר רגיל בניילונית. תוך כמה זמן אני מקבל את האישור לשחרר את החבילה בממוצע ? והאם ניתן להתקשר אחרי שבוע, ולשאול שם אם זה אכן בטיפול ? שלא יווצר מצב אחרי שבועיים שיגידו שלא קיבלו כלום.
-
אהא. אכן יש מדרגה די רצינית באחורי. להערכתי זה המקורי של האוטו בן 9. עדיין אין לי סימפטומים מהאחורי. ניתן לבצע החלפה של הפדים והצלחת לפני הטסט של שנה הבאה או עד הווצרות סימפטומים ? או שדחוף עעשיו. הדיסק מדורג אך ישר מאוד בפנים. תודה דני !
-
תודה ! רענן - קניתי את הרכב לפני 12 אלף קמ, הרפידות היו באותו מצב כמעט. אני מניח שגילן לפחות 20 אלף. הדיסק לא באותו מצב נוצץ כשל הקדמי, אכן. מדי יודעים שהדיסק צריך ללכת ?
-
היי רבותי ! מצורפת תמונה של הפד ברקס האחורי שלי. האם זה נראה כמו פד שיש לו עוד לפחות עשר אלף או שכדאי להחליפו בקרוב ? האם כל הבשר הזה שם זה חומר ברקס ? אם כן, נראה שיש לו עוד זמן מה ! תודה, חשבתי פשוט שאשאל כאן ליתר בטחון. לצורך העניין הטסט היה הצלחה ואין בעיות או רעשים.
-
היי, רציתי לשאול מה יכולות להיות הסיבות לחריקת חגורה ״חחחקקק״ המוכר רק בסלד גבוה כשאני עושה קיק-דאון להילוך ראשון בעיקר. חגורת האביזרים חדשה ומקורית. הגלגלים כולם נראים בסדר ואף אחד לא מסתובב עקום. האם זה יכול להיות המותחן של הטיימינג ? אילו עוד בדיקות אני יכול להריץ ? טיפים ? ממש תודה רבותי.
-
מי יכול לבנות צינור חזרת שמן בהתאמה אישית בארץ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מגניב מגניב ! אני אתקשר מחר על כמה עלויות אנחנו מדברים לצינור 30 ס"מ בקוטר חצי אינץ' בהזמנה ? -
יש לי בעיה מסויימת ברכב טורבו שלי הצינור חזרת שמן טורבו המקורי לרכב זה לא מתאים כי יחידת הטורבו עצמה כנראה שייכת לרכב מדגם אחר (אמנם עדיין אותו חיבור 12T) בעקבות זאת הצינור נוזל יש לציין שהוחלפו אטמים פעמיים והדבר נבדק מספר פעמים. נעשה נסיון לעקם את הצינור המקורי ע"י הבעלים הקודמים בהצלחה חלקית. עדיין נוזל מהבלוק שמן. מי בארץ מכין צינור מתכת קאסטום עם מדידות וכו' ?
-
איפה יש תרסיסים ופריימרים לגלגלים בירושלים ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך רכב כללי
trying again... -
אני מחפש פריימר חומצי, פריימר אפור רגיל, וצבע ולקה מיוחד לגלגלים. איפה יש בעיר ?
-
השאלה שלי היום פשוטה האם זה נורמלי לגיר אוטומטי לתת BUMP קטן או "מכה" קטנה שמלווה בקפיצת סל"ד קטנה של 100-200 בהעברה לR מפארק או מD ? יש לציין שנוזל הגיר הוא חדש לפי הגדרות היצרן, שהגיר מתפקד מצויין בנסיעה, ושכל ארבעת התושבות של המנוע והגיר הוחלפו במקוריות לא מזמן. יש גם לציין שהבאמפ לא קשור בחניה כשהאוטו נשען על ההשן של הגיר. אני תמיד מפעיל בולם יד לפני. משום מה אף פעם לא הצלחתי להפטר מהמכונת הזאת. (זה היה קיים גם לפני התושבות באותה עצימות) כשאני אומר מכונת, אני מתכוון שמרגישים את ההעברה בניגוד לגיר אוטומטי של מרצדסים שאני נוסע עליהם ששם אני יכול להעביר ולא מרגישים שום דבר בכלל, אם אני עוצם עיניים אין שום אפשרות לדעת שהועבר הילוך לרוורס. מצד שני, בדקתי טויוטה קורולה עם 60 אלף ק"מ ושם יש אפילו יותר ויברציה בהעברה.
-
שאלה בשכפולי מפתחות - מה ההבדך בחיתוך לפי קוד וחיתוך שכפול ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה ! אז גם ללא קוד, בהמצא מפתח נוסף ספייר, ניתן לחסוך את פירוק הצילינדר ולהעתיק את הספייר למפתח החדש ? והאם חותכים את המפתחות FLIP כשהם על השלט או שצריך לפרק ולהסתכן בשבירת השלט ?
