Jump to content

Silencer23

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Silencer23

  1. תודה חברים ! השיקול העיקרי הוא עלויות אחזקה וקלות עבודה. אני לגמרי לא בעמדה כלכלית כרגע לחפש חווית נהיגה, כיף, או תחכום מעבר לבסיס של הבסיס. רווק, אין צורך ברכב משפחתי ואף אחד לא יסע איתי כמעט אף פעם. אני צריך רכב של 10-25 אלף ש"ח שיחזיק את ה4 שנים עד התייצבות כלכלית והצדקת רכ מודרני ונורמלי בן 3-4. זה רכב נטו להגיע לעבודה ולחזור, כ20 ק"מ ביום, ונסיעה שבועית אחת בין עירונית. ממוצע שלי הוא כ10K ק"מ בשנה. חשבתי גם על - הונדה ג'אז (אבל אין כאלה יותר מדי למכירה ואין ממה לבחור, אם אני אמתין לג'אז טובה עם ק"מ נמוך אני אחכה עד שנה הבאה) - טויוטה קורולה 2007 (אבל אין כאלה במצב טוב, יש יותר מיצובושים במצב טוב מאשר הקורולות שכולן שחוטות ביד2) - הונדה סיוויק - אבל זה רכב משמעותית יותר משוכלל וקצת מסוכן. לדוגמא, אם הכפתור התנעה הזה הולך, זה כבר תיקון בשווי הרכב. כנ"ל לוח שעונים דיגיטלי כוו'. ראיתי את הסובארו B3, רכב ממש יפה. פשוט יותר מדי מוסכניקים מקצועיים אמרו לי שהן אוכלות שמן, נהרס בהן ממיר קטליטי וכו' וזה עדיין השקעה של 20 אלף לאחת מושלמת שלא צריכה ישור קו.
  2. היי חברים מתלבט בין קלאסיק 2009 עם מנוע 1600 (וגיר 5 הילוכים פלנטרי ? ) לבין הדור החדש 2010, עם גיר רציף ומנוע 1800 האם הדור החדש הוא שדרוג בכל מובן תוך שמירת אמינות ? או שזה כמו הפוקוס 1 נגד הפוקוס 2, שהפוקוס 1 טובה יותר במקרים מסויימים מה2. אהבתי את הפשטות של הפנים של הקלאסיק ואת המחיר שבה היא הולכת. מה דעתכם ? 15 אלף לקלאסיק שמורה או 25 לדור החדש ?
  3. בהחלט טוב לשמוע ! האם קל לטפל בגיר הזה ? פקק ריקון שמן ומדיד יש ? תודה !
  4. היי חברים רציתי להתייעץ בקשר לבחירת הגיר בדגמי ג'אז דור שני. למיטב הבנתי יש רק 2 בחירות, או CVT רציף, או ידני. הנה מה שאני יודע... 1. CVT נחשב לא אמין ולא מחזיק מעל 200 אלף ק"מ - בעיה בגיר תגרום לגריטת כל הרכב כי כי הם גירים יקרים. 2. גיר ידני נחשב אמין, אך בהונדה יש בעיות של המיסב input shaft שלהם שעושה רעשים של מיסב. האם אני צודק ב1 ו2 ? בנוסף, האם גם הדור הראשון, משנת 2008, גם הוא CVT ? תודה על העצות חברים
  5. שאלה - האם יש 2012 לא היברדיות ידניות ? או שלא נמכרו בשנים האלה. בכלליות - בכלל אין היצע של הרכב הזה בשוק יד שניה. בין 2010 ל2015 יש 5 רכבים ביד 2
  6. תודה רבה ! לדעתך ה2011 והלאה שוות את התוספת שאל מול רכבי 2008 שנמכרים ? בוא נגיד ש 2008 שמורה תעלה כ17 אלף, ו2011 שמורה תעלה כ26 אלף - מוצדק ? או שיש פה מקרה של "הישן הוא הטוב יותר" כמו במספר מקרים אחרים בשוק המשומשות הישראלי (לדוגמא, פוקוס 2003 מול 2006, ביניהן 2003 הוא בגדול רכב מוצלח יותר)
  7. מושלם! אז בגדול, אני רוצה או 2008 או 2011. GOT IT
  8. היי ! רציתי לשאול לגבי דגמי ג'אז... 2007-2008 מדובר בתיבת 5 הילוכים אוטומטית יחסית אמינה, נכון ? 2009-2010 זאת צורה אחרת, האם כולן רובוטיות או שיש מבחר בין אוטומט רובוטי לאוטומט רגיל כמו הקודמת ? 2012 - מה הסיפור שלה ? האם הצורה הראשונה עדיפה על השניה, או הפוך ? תודה !
  9. היי - רציתי להתייעץ בנושא רכב BEATER שיהיה מאד מאד אמין, בלי מכלולים מיותרים שיעלו הון וחלקים זמינים. אנחנו מדברים על 20 אלף שקלים, אבל עדיף שיהיה קצת פחות שישאר כסף לישור קו. הדרישה הכי חשובה היא שיהיה לי קל להשאיר אותו מתוקתק, שחלקים יהיו זמינים, ושהמוסכניקים לא יגידו לי " שמע זה בעיה באוטו הזה" וכל מיני דברים שהמוסך אומר לך כשיש לך בוגאטי ויירון והוא לא יודע מה לעשות. כבר היו לי רכבים כאלה מתוחכמים שהמוסכים כל הזמן מקללים על העבודות הכי פשוטות ואז דופקים אותי במחיר כי הרכב היה "מיוחד". לא רוצה את זה יותר ! אני מסתכל על: 1. הונדה ג'אז - 1.3 אוטומטית מ2007, כ150 אלף ק"מ. 2. לאנסר קלאסיק, 2008, 1.6 אוטומטית 3. קורולה RUNX - אם כי כל מה שמוצע למכירה כבר מגיע לסוף חייו וקשה למצוא אחת נורמלית - אז אולי עדיף להתרכז ב2 העליונות 4. סיריון 2009 אבל שמעתי שהמנוע שלו חלש ויש לו כל מיני מחלות. מי מבין אלה הכי פשוטה לתיקון כשצריך, והכי שונאת מוסך ? וכמובן, האם מנוע ה1.3 של הג'אז אומר שכמעט ואי אפשר לקחת אותה מחוץ לעיר, כי היא לא תעלה את העליות של ירושלים ? אף פעם לא היה לי מנוע 1.3, ואני לא בדיוק יודע למה לצפות - אבל הייתה לי פוקוס 2003 עם מנוע 1.6 והמנוע מבחינתי היה מספיק חזק לכל מה שרציתי גם מחוץ לעיר. תודה על כל עצה !
  10. תודה ! שני חיישני חמצן מראים את הSWEEP הקלאסי הזה בטווח שלהם (הגרף שלהם עושה הרים ושקעים) אז להבנתי זה נורמלי ? אני אפרק לנקות בכל מקרה
  11. אכן מאור - זאת גם התשובה שקיבלתי מחבר במוסך. זה היה בסגנון " אני מרגיש על מה אתה מדבר, שלא תבין אותי לא נכון, פשוט רק לך יהיה אכפת מדבר כזה " ואז המשיך להגיד " אז שירעד ... כשהרכיב שעושה את זה ישבוק אנחנו נדע טוב מאד מה עשה את זה "
  12. וואלה, יכול להיות סליל חלש בלי MISFIRES או הססנות? חלש רק בהילוך סרק בעצירה ? מעניין. קורה בכל טמפ' ללא קשר לבוקר או התנעות שניות, בכל סוג של עמידה (עמידה ניוטרל ועמידה D) ואכן מזגן מעצים מעט את הרעידות אבל זה לא שבלי מזגן הכל בסדר. הסל"ד יציב, לדעתי איזור ה780, והרעידות הן בלי קשר לקפיצות סל"ד. כלומר יש הרגשה שהשקשוק לא בא מכיוון מצערת או יניקה או משהו שמשפיע על סל"ד כי כשמסתכלים על השעון ויושבים על הכסא, השעון כמו בטון על סל"ד כלשהו גם תוך כדי הויברציה. יש גם לציין שהרעידה היא לא תמידית וצפויה, כמו בתושבות דפוקות שתמיד רועד. מדובר פה על מעין "טעינות" של גלים משניים כאלה, כך שמרגישים פולס כל איזה 3 או 4 שניות. כשמסתכלים על המנוע דולק רואים שהוא תמיד רוצה לשקשק, אך התושבות החדשות המקוריות לא מאפשרות לו אז השקשוק הוא מאד "נשלט" כזה. יש לציין שאפילו ניסיתי מותגים אחרים של תושבות לפני שהגעתי לתושבות המקוריות- ובדקתי מספר פעמים שהן מותקנות "במרכז" כמו שצריך. בהחלט אחד המוזרים. אם שמים את היד על הפליטת אגזוז מאחורה, אפשר לתרגם את זה לאי-צפיות של הפמפומים בתוך הרכב.. מה שיוביל לחשוב שאולי איזה דליפת אגזוז גורמת לויברציות, אך אין לשמוע שום דליפה כשסותמים את היציאת גזים מאחורה, וגם בלי, לא נשמע שיש חור באגזוז מכירים איך מנוע רועד כשמנתקים קויל או אינג'קטור אחד ? הלוואי שזה היה רועד ככה, כי לפחות זאת רעידה צפויה של המנוע אפילו שהוא פי 10 יותר חזקה ממה שאני מרגיש. אבל בגלל האופי הלא הצפוי והארטי של הויברציות זה מה שמעצבן אותי.
  13. WILL DO למרות שנתתי לו תמיכה עדינה מאד עם ג'ק ולא היה הבדל - שתבין כבר על כמה דברים עברתי
  14. היי לכולם ! פוקוס 2010, מנוע דורטק - לצורך העניין זהה למאזדה 3 מנוע 2000 כמעט על כל מכלוליו פמפומים קלים אך לא-נורמליים מכיוון הכסא והרצפה בסרק בלבד. - הוחלפו שלוש תושבות למקוריות מייד - אותה בעיה. - הסל"ד יציב מאד, אין קשר בין הרעידה למצערת לצורך העניין. - פלאגים חדשים ומקוריים, אין היסוס במקסימום האצה אז אני מניח שהקוילים גם בסדר. - מצבר מראה וולטג' נכון. - MAP מראה 3.5 PSI בסרק. (אין MAF) - אין נורות מנוע, אין נורות גיר, וגם אין קודים שקטים במערכת של פורד עצמם - כביכול מושלם. - טיימינג אדוונס לא מראה ערכים שליליים או בעיה בתזמון הצתה. - אחרי טיפול, פילטר אוויר חדש, שמן CASTROL, שתי פחיות קיי44, וריסוס מנקה מצערת על מנוע רץ בסל"ד. אפשר לאכול ארוחת ערב מכל הקו יניקה. - רווח פלאגים נבדק ונוסה ב2 ערכים שונים, של 1 מ"מ ו1.3 מ"מ- אין הבדל. - סרק או פארקינג בלבד ! הנסיעה שקטה וחלקה, העברות הילוכים שקטות. מדובר רק על ויברציות בעצירה באינספקשן ויזואלי למנוע עצמו, ניתן לראות שהוא רוצה לשקשק מעט יותר מהנורמלי. אם מסתכלים על בית המעצרת אפשר לראות שהוא מת "לשקשק" אבל התושבות החדשות משאירות אותו במקום. זה לא שאי אפשר לחיות עם זה, אלה לא רעידות כמו של אוטו עם תושבות פגומות שממש יש רעש וכו'.... אבל בינינו, כשקנו את האוטו הזה ב2009, זה לא היה אשמח לתובנות ! תודה
  15. היי חברים ! מחפש חבר כנופייה בירושלים שאפשר להגיע אליו לשאוב שמן גיר מהמדיד תודה על כל היענות !
  16. תודה ! נראה לי הכי מהיר לשאוב טיפה - במיוחד כשיש אזהרה בספר רכב שאסור לעבור את הפס MAX ... רק למי יש כזה
  17. שלום רב ! מוסך חאפר שבו אני מטפל מילא בערך 200-300 מיליליטר יותר מדי בתיבת שמן הגיר. יש מישהו עם צינורית ומשאבה שיכול למשוך לי את הכמות הזאת מהצינור מדיד ? תודה רבה מראש !
  18. מחפש זוג הגון, JBL GTO ודומיהם חייב להיות במצב מצויין בלי גומי יבש וכו'.
  19. טוב, שפכתי אותו ושמתי קסטרול עם תקן פורד... HAPPY DAYS
  20. היי ! בקשר לשמן הזה http://zicoil.pk/product/zic-x7-10w-40-vhvi-tech/ לא רשום עליו תקנים של יצרני רכב.... רק את תקן האיכות של API. כרגע יושב חדש אחרי טיפול בתוך פוקוס 2003. האם זה משהו שחייב לרוקן ולהחליף במוטורקרפט או שזה בסדר לבינתיים ? אני רק רוצה לציין שיש לי 5.30 של השמן הזה, לא 10-40 אז מבחינת צמיגות אני בסדר. פשוט הלינק היחידי שמצאתי היה 1040
  21. אהה נכון זה היה אבי חלפים ! הוא עדיין קיים ? בחור צעיר נחמד היה עובד שם והיה גם כאן בפורום
  22. מחפש כמה דברי מתלה של MOOG לפוקוס 2003. בעבר היה כאן בחור שמכר הרבה דברים שלהם אבל איבדתי קשר איתו. למישהו יש רמז ? נמאס מה"ספרדי והתורכי" שמוכרים בחנויות חלפים.... יבואני החלפים בארץ חייבים ללמוד שיש חלפים מצויינים בגרמניה וארה"ב שהם לא "מקוריים" אבל ממש איכותיים. למה אין בארץ MEYLE, LEMFORDER, MOOG' TRW וכו' ? אני בטוח שיש, אבל זה רק צדיקים ספורים בחנויות ביתיות כאלה בצפון.
  23. הקליאו נראית חמודה, אבל זה לגור במוסך לא ? או שקרה משהו למותג ב5 שנים האחרונות... אחי קנה קליאו לפני 5 שנים, ואחרי שבוע מהקניה כל הגומי של הדלת נתלש עם פתיחת הדלת, כל הדשבורג חרקש וקשקש.... יש אוקטביה 1.2 ידנית ?
  24. אפשרי דיזל ואפשר ידני תודה בודק את האטקה
×
×
  • תוכן חדש...