Jump to content

Silencer23

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Silencer23

  1. אני מחפש רכב עד 15 אלף ש"ח והאופציות הבאות הן האפשרויות הכי טובות שלי. פונטו ספייס 2001 ~ רנו קליאו B פג'ו 306 דרישות מהרכב - שיתאים ל193 גובה, שיהיה חלונות חשמל, מזגן,וחסכוני בדלק. אני מניח שכולן אמינות באותה המידה. מה הייתם לוקחים ? אם יש לכם אוטו אחר בראש אפשר גם להגיד. תודה !
  2. אלעד - אני מסתכל על 147 2002 ידניות עם 1.6 ו105-120 כ"ס. זה משנה ? בסה"כ כמו שתואר אין לי הרבה כסף מיותר לשפוך על תיקוני רכב וכו'. אני נוסע מעט, ורוצה רכב איכותי שישאר איתי הרבה זמן. האלפה יחודית מספיק כדי להיות הרכב הזה. השאלה אם אני יכול להחזיק 147 ידנית ולהנות משקט נפשי. כמובן שיש כאן סיכון טיפה יותר גדול מלקנות סובארו 98, אבל האם זה שווה את זה ?
  3. המצב - סטודנט עם תקציב מוגבל, מעוניין ברכב מיוחד ואיכותי מ2002-2004. אלפות 147 צצות מדי פעם למכירה. הדיון - האם האוטו אמין מספיק, וחלקי החילוף הנפוצים שלו זולים מספיק (ביחס ליפניות) כדי להיות שייך לסטודנט ? על האוטו אפשר לשלם, אפשר לתדלק אותו ואפשר לבטח אותו, השאלה היא כמה מוטרד אני צריך להיות מנושאים אחרים. כמובן שבכל רכב יש סיכון - אבל האם הסיכון פה הוא גדול ממכוניות יפניות "ישראליות" אחרות שרצות ב20 אלף שקל ביד 2 כמו סובארו או יונדאי ? ALFA VS JAPAN ? תודה !
  4. הממ, תודה רבה על העזרה המהירה ! תשובות: כשהדימר פתוח עד הסוף אין רעש, בדיוק כמו שהוא סגור עד הסוף.. זה מאשר את האבחנה שלך ? השתמשתי תקופה בסאב ספר שהיה לי שחלש משמעותית, ואיתו זה לא קרה (אותם רמקולים) הבעייה היא רק עם הסאב הזה. האם זה מעיד על כך שהוא "חזק" ופשוט קולט את הרעשים הקטנים האלה ? אני צריך לפחד שהסאב דפוק או שזאת מחמאה ?
  5. האמת שעכשיו אין רעשים והכל מושלם, גם כשאני מוציא את החיבור הירוק. אבל עדיין נהיה רעש סטטי כשמדליקים את האור בחדר השני (רק האור שהוא הלוגן עם דימר, שאר מכשירי החשמל שם לא משפיעים) אבל לפעמים הוא חוטף קריזה ונהיה ממש חזק. הסאב הוא אקטיבי עם אפשרות VOLUME וBASS אז אני מניח שהמגבר בפנים. אה, דיברת על הAC ADAPTER ? הוא בחוץ, גוש ששוקל איזה 2 קילו ומתחבר לחשמל (אין לו אדמה ) למה ?
  6. התאורה היא הלוגן עם דימר, רמקולים CREATIVE CAMBRIDGE SOUNDWORKS PCWORKS ואני לא בטוח אם יש להם סיכוך מגנטי, אם תוכל להגיד לי איך בודקים זה יהיה מעולה. התופעה חוזרת על עצמה בכל השקעים בחדר, אבל לא ניסיתי בחדר אחר. למה סוג התאורה משנה ? אגב, אם אני מוציא את הכבל הירוק של הרמקולים מהכרטיס קול ומחזיק את החיבור מתכת שלו עם האצבעות הרעש הסטטי גם מפסיק, אם זה אומר משהו...
  7. השאלה שלי טיפה לא קשורה לרכב, אבל רק כאן ידעו לעזור לי כי מה שאני מחפש נמצא בעיקר בשימוש במערכות אודיו לרכבים. יש לי רמקולים 4.1 למחשב, ובגלל בעייה כלשהי בחשמל בבית, כל פעם שמדליקים את האור בחדר ליד הרמקולים שלי בחדר מתחילים לתת רעש סטטי. האם יש איזשהו מסנן שאני יכול לקנות שיעלים לי את הרעש הסטטי, אם כן, איך זה נקרא ואיפה משיגים ? תודה !
×
×
  • תוכן חדש...