Silencer23
-
הודעות
222 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Silencer23
-
מגניב, אפשר לראות את הדלת על הרכב ? עשית פולליש ?
-
האם צמיגים עקומים מקדימה או אחורה יכולים לגרום להגה לסטות ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז בעצם הכיוון הסופי הוא ניחוש מחושב בלבד ? כי מבחינתו הוא היה מאה אחוז שההגה ישר וממש התעקש ברמה שלא היה נעים לי כבר להגיד לו לישר את זה האם אתה יכול בקצרה לציין את השלבים בכיוון תפוח הגה בבית ? המטרה היא לקחת את ההגה ממש טיפה שמאלה הבנתי שאני צריך לסובב את הבורג של הטיי רוד בשני הצדדים אבל זה ממש בכלליות. כמה לסובב, איך, מה לעשות בצד השני, וכו' -
האם צמיגים עקומים מקדימה או אחורה יכולים לגרום להגה לסטות ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ניתן לעשות זאת מגלגל ההגה עצמו ? שן אחת שמאלה ? -
אהלן לפני יומיים עשיתי כיוון פרונט ומרכוז הזה במכון מסויים אחרי שראיתי שההגה לא ממורכז כמו שביקשתי, הלכתי אליו שוב ואמרתי לו לבדוק עוד פעם. הוא בדק עוד פעם ואמר שזה ישר. זה לא היה ישר. התעצבנתי, והלכתי לעוד בן אדם עם המלצות שבאמת עבד בצורה יותר מקצועית, והוא אישר שהפרונט הוא מאה אחוז וכיוון את ההגה שוב ההגה שוב נוטה ימינה כשאני עוזב אותו על כביש פלס (מספר מעלות, מספיק כדי להציק בעין חזרתי אליו, הוא מרכז אותו שוב, ושוב, ושוב ובאמת היה אחלה גבר בסוף הוא אמר לי שזה כנראה הצמיגים כי הכל לפי הגדרות יצרן הוא ציין הגדרות טו, קמבר וקסטר מושלמות ומרכז את ההגה איזה עשר פעמים עם המכשיר הזה ששמים על המושב האם הצמיגים הישנים שלי (הם עתיקים) יכולים לגרום לבעיה ? או שהאם כדי לפתור זאת יש לפרק את גלגל ההגה, משהו שביצעתי בעבר במכוניות שימו לב כי אין משיכה ברכב, האוטו נוסע ישר כשאני עוזב את גלגל ההגה אבל הוא נוטה ימינה, כאילו זה המצב הטבעי שלו שימו לב כי נעשו מליון מרכוזי הגה עם כל הציוד הדרוש תוך כדי וזה עדיין קורה. תודה
-
הודעה לפרטי בלבד ירושלים
-
אהלן. עשיתי היום החלפת צמיגים אחוריים וכיוון גלגלים ועכשיו ההגה שלי צריך לנטות ימינה המון כדי שהאוטו יסע ישר מה נעשה שם והאם אפשא לסדר את זה בבית ?
-
שאלות נוב על פעולת גיר אוטומטי - האם זה נורמלי ? S40
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבנתי, אז כל עוד אין רעש של בומבה אלא רק קפיצה קטנה וחלקה במעבר לדרייב זה נורמלי תודה ! אם אתה עכשיו משייט ברחוב על 15 קמ"ש, ואז נותן לחצי שניה חצי גז ומייד מייד עוזב, אתה תרגיש "תק" קטן מהתיבה, כאילו בלבלת אותה ? -
שאלות נוב על פעולת גיר אוטומטי - האם זה נורמלי ? S40
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא קיק-דאון, אלא פשוט המשך האצה אבל לא בנגיעה רכה על הדוושה, אלא מעט יותר מדי, אולי לחצי טווח דוושה בידני למשל, בהילוך ראשון או שני, אם אתה מנסה " לנסוע" בהילוכים אלה ונותן גז, משחרר ונותן גז אתה תרגיש כמו לונה פארק, נכון ? יש כאן את אותו "רעיון" שאם אני משייט ברחוב על הילוך שני אני מניח, או שלישי, ועוזב, נותן, עוזב נותן את הדוושה, אני ארגיש את התיבה נותנת מכה קטנה כדי להכנס להילוך שהיא רוצה אם אני עדין זה לא קורה, ואם אני על 100 בהילוך חמישי, זה לא קורה גם אם אני מנסה .. התיבה מאוד משוחררת -
רציתי לשאול כנהג חדש על רכב אוטומטי אחרי 7 שנים על ידני אם הסימפטומים הבאים הם נורמלים לתיבה. במעבר מפארקינג לדרייב או לרברס, מדי פעם, ביחוד אם אני ממהר להוריד את הרגל מהברקס תוך כדי פעולת ההעברה, יש "מרגש" מסויים של ההעברה, כלומר אפשר להרגיש את העברת ההילוך במכה ממש עדינה של התיבה. רוב הפעמים ההחלפה היא שקטה לחלוטין, פשוט מדי פעם אני ארגיש את ההעברה, האם זה נורמלי ? כמעט בכל רכב שהייתי בו זה קיים, פשוט סתם מעניין אותי למה הסימפטום השני הוא, נאמר שאני בקרוז בהילוך ראשון-שני בתיבה של 5 הילוכים אוטומטית והדוושת גז לא לחוצה אם אני אלחץ בעדינות כדי להאיץ בצורה הדרגתית, אין שום מרגש אבל אם אני אתן דחיפה קצת אלימה לדוושה מהשיוט, אני יכול לשמוע את התיבה "יוצאת מניוטרל" כדי לתת לי להאיץ כלומר יש לאג של מילישניה שהתיבה קודם נכנסת לעצמה לפני שהיא מחברת אותי למנוע ולסלדים המוגברים. זה מלווה במעין "באק" עדין ביותר, ושוב, רק אם אני קצת אלים מהרגיל כשאני רוצה לצאת מהקרוז נוזל התמסורת נבדק ונמצא מלא, ואיכותי מבחינת צבע וריח (אך משומש, משום שהוא נהיה קצת חום מבמקום אדום המקורי, אך לא שחור ולא מסריח) יש לציין כי אין שום קודי תקלה של הילוכים יש לציין שההילוכים מועברים בצורה חלקה לחלוטין ולא מורגשת בכלל, גם במיאוצים אלימים לסלדים גבוהים תודה !
-
האם זהו סימפטום של סליל הצתה פגום ? וולבו 40
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין פליטת עשן ואין ריח של דלק אובדן הכח מרגיש מאוד "חשמלי"?כזה, כאילו הוא לא רוצה לתת, אבל כן יכול אני לא חושב שיש בעיית דלק, כי בפארקינג אני יכול לדחוף את הדוושה ל6000 סלד והוא ישאר שם כמו אבן אבל בנסיעה הוא מתעצבן עלי על מה חשבת ? עריכה- כשאני חושב על זה, לפעמים בפקק ממש לפני עצירה הוא מפמפם לי ואז עוצר בשקט... ממש כשנוסעים על 5 קמ"ש עוד סימפטום של פלאגים ? -
האם זהו סימפטום של סליל הצתה פגום ? וולבו 40
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובה ! אני שמח שזאת בעיה בחלק שהוא יחסית זול לרכב הזה האם למישהו היה נסיון דומה לשלי ברכב ותיקן זאת בעזרת פלאגים, סלילים או חוטים ? -
היי ! אני מחפש עסק כלשהו בארץ שמתעסק עם מכירת ספוילרים אחוריים בין היתר בפרט, אני מחפש ספוילר אחורי לוולבו אס40 משנת 2003 שלי בדיוק כמו המקורי שיש הרבה מהם בארץ, פשוט שלי לא באה עם ספוילר כי הבעלים הראשון היה חסר טעם (זה נראה מצויין על הרכב הזה) בכל מקרה תודה על כל הפניה.
-
זה יהיה קוד R
-
ירושלים סוג 195/60/15
-
הם לא רוצים לומר לי בטלפון מחירי צמיגים, רק במקום משום מה, כדי שתתפתה לקנות ולא תעשה סקר שוק. אז אני שואל אתכם, כמה עולים צמיגים מידה 195/60/15 סטנדרטים מסוג סיני,ממוצע וטוב למי שעשה מחקר באוטו דיפו, תוכלו להגיד לי מה בערך הולך שם ומה בערך המחירים של הצמיגים ? זה ממש רחוק ממני, ואני מעדיף לקבל רעיון כללי לפני שאני הולך תודה ! לילה טוב
-
רציתי לשאול האם גמגום חריף של המנוע תחת האצה בעליה הוא סימפטום של צסלילי הצתה פגומים המנוע נסרק עם 4 סורקי תקלות שונים ואין שום קוד תקלה במנוע ובגדול האוטו נוסע ממש יפה הסימפטומים היחידים הם גמגומים חריפים סביבות 3000 סלד בהאצה בעליה בהילוך שני או שלישי ומדי פעם יש בומבה קטנה באיידל ברמזור, שבוא הסלד ירד סביבות ה200 ויעלה מייד חזרה האם זה רק פלאגים או סלילי הצתה ? אני זוכר שקיבלתי מיספייר בצילינדר 1 לפני שבועיים אבל מאז זה לא חזר לגבי התנעה האוטו מתניע יפה ומהר, פעם בחודש אולי יוצא מצב שצריך לנסות פעמיים להתניע לא אתפלא אם הסלילים שברכב מקוריים משנת 2003 מהכרותי עם הבעלים הקודמים תודה על כל רמז
-
מחפש מוסך או בן אדם שיכול לעשות לי אינפוזיה עם פחית K44 למנוע בירושלים, תודה !
-
כמה מוסך מורשה ייקח רק על דיאגנוסטיקה של תקלה ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
וולבו אס40 שמתוכנן להבדק בירושלים יש שם מוסך ארתור ומוסך מאיר למי מהם יותר כדאי ללכת ? מה שאני מחפש זה איש מקצוע שאוהב את המקצוע שלו, לא אחד שיגיד לי שחלק מסויים תקול וזה בכלל משהו אחר כמו ברוב המוסכים. לא אוהב את הגישה הפשטנית בתיקון רכבים או אנשים שחושבים שהם יודעים הכל אחרי דקה של בדיקה תודה על כל המלצה ! -
אני רוצה להבין בדיוק מה התקלה ברכב שלי, כי לפי הסימפטומים זה יכול להיות בערך 5 חיישנים ואני חייב בדיקה מקצועית עם בן אדם מומחה לרכב או במילים אחרות - מוסך מורשה HOWEVER ! אני לא מעוניין לקנות מהם כלום, אלא רק לדעת מה אני צריך כמה דילר ממוצע יקח על לבדוק מה לא בסדר ברכב ? מנסיונכם תודה
-
יש לי בעיה קטנה ברכב אס40 מ2003 להלן הסימפטומים 1. בעיקר כשהמנוע קר, ואני בהילוך דרייב בלבד, הסלד מדי פעם יתן צניחה של 100-200 ויעלה חצי שנייה אחר כך לנורמל, תוך כדי אני מקבל בום במנוע לא נעים וזה פשוט מרגיש כמו תקלה 2. כשאני לוחץ גז כדי להאיץ ומגיע לאיזור ה3000 ס"לד, המנוע פתאום יקבל חסימה כמעט לא מורגשת של דלק או חמצן ויוריד לי 500 סל"ד הוא כאילו עושה זאת בצורה ממש חלקה וצריך להתרכז בלוח שעונים כדי לראות שהוא מגביל אותי. כמובן שמדובר על אותו הילוך. בהילוך פארק זה לא קורה (בעיה 1) נורת מנוע נדלקה לי לפני כיומיים ועכשיו היא נעלמה התקלה שהוא נותן כעת היא POWERTRAING SYSTEM TOO LEAN על מה יש צורך להסתכל במקרה הנ"ל ?
-
צודק שכחתי ! אני לא מצליח לערוך לצערי האם שסתום איידל חדש הוא ההימור הכי טוב כרגע ? הבעיה עצמה היא מזערית וכמעט ולא מורגשת אלא אם מסתכלים עליה מנקודת מבט של מישהו טכני שמבין רכב. האם אפשר לתת לזה להחמיר בשלב זה עד שהמחשב יתן שגיאה ואז לבדוק מה הפתרון או שזה יכול להזיק באיזשהי צורה כבר עכשיו ?
-
אהלן ! יש לי בעיה קטנה ברכב וולבו אס40 לפעמים, לא תמיד, בהילוך דרייב בלבד, יורדים ועולים 100 סל"ד ממש לשניונת חשדנו בשסתום איידל מלוכלך וניקינו אותו ואת המצערת, ועדיין זה קורה. בפארקינג ובניוטרל הבעיה לא קיימת, והפלאגים ברכב נראים תקינים לחלוטין, כמו כן המחשב לא משדר תקלות האם קויל הצתה יכול להיות אחראי לזה? אפילו שזה לא קורה בפארקינג ?
-
מחפש מנעולן פרטי שיודע לעבוד עם מפתחות שלט של וולבו, לא רוצה להתקרב לדילר המקומי תודה רבה ! ***************************** הערת ההנהלה והתראה: נמחקה מילת תיאור מיותרת ולא מוכחת. אל לך. ועוד, לכל הפחות היית רושם איזור מבוקש, תודה. *****************************
