הודעתי הראשונה כאן בפורום.
ברשותי הרכב הנ"ל שהגיע ל 194,000 ק"מ ללא קושי, ואני מעוניין להישאר עימו עוד זמן מה (אולי 100,000 ק"מ נוספים).
1. לגבי שמן המנוע, האם מומלץ לשדרג את השמן שקיבל במוסכי מיצובישי בהם טופל עד כה? כמובן שהדבר יוכל לעשות רק במוסך פרטי, והשדרוג יהיה ל AGIP, MOBIL או אחר בדרגת 5/40 חצי סינטטי?
2. לגבי שמן הממסרה, האם מומלץ לשדרג לשמן סינטטי חדיש המותאם לתיבות עם נסועה גבוהה כשלי, או להיצמד לנוזל היצרן?
3. לגבי רצועת התזמון, האם אפשר לקנות תחליפית? האם יש חליפית OEM שהיא רצועה בקופסא ללא שם הייצרן? ואולי היא זהה?
4. האם לבקש באותו מעמד את החלפת משאבת המיים?
5. האם להמשיך לטפל במוסך היבואן או שניתן לחסוך כסף רב באמצעות חליפים איכותיים מהחנות?
ת ו ד ה.