נכון מאוד.
ראו מקרה הסימונים הכתומים באיילון דרום כשהוא הופך לכביש 1, שנמצאים שם כבר זמן רב מאוד, ואנשים עדיין לא יודעים באיזה נתיב צריכים לנסוע: ע"פ הסימונים הכתומים או ע"פ הסימונים הלבנים, שנמחקים וצצים מחדש כל שני וחמישי. לא פעם ראיתי תאונה שנמנעה ברגע האחרון כתוצאה מ-4 כלי רכב שונים שנוסעים אחד ליד השני ב-3 נתיבים...
השניה הזו זה כל מה שצריך בשביל שמשאית, או אפילו סתם אופנוע קטן, ייכנס במהסס. לצערי (בעצם לשמחתי) גם פה הייתי עד לכמה "כמעט תאונות" קטלניות.
אדם שמגיע בנתיב השמאלי ביותר, קולט פתאום את העמוד באמצע הכביש, לא בטוח מה זה אומר, והוא בכלל רוצה לרדת ביציאה הבאה.
יש ימינה אח"כ, אין ימינה אח"כ? מי יודע?? אז הדרך הפשוטה ביותר היא כמובן לדפוק ברקס מ-120 קמ"ש לעצירה מוחלטת, לעמוד בנתיב השמאלי ביותר להזכירכם, לאותת ימינה, ולנסות לעבור את העמוד מצד ימין.
כמובן שניתן, וצריך, להאשים את הנהג הזה בנסיון לרצח/התאבדות, אבל אי אפשר להתעלם מאחריות התשתית לנושא.