גם לי קרה, לצערי, בדיוק אותו הדבר בתאונה המדוברת לפני כמה חודשים.
גם אז היה צורך בחילוץ במנוף (המממ, כנראה בגלל שהגלגלים לא היו מחוברים לאוטו) וגם שם התנערה חברת הגרירה - במקרה זה שגריר - מאחריות לנושא, עם אותן טענות שהעלית.
חיכיתי 5 שעות עד שהגיע גרריסט שהזמנתי והערתי באמצע הלילה, וכל העסק עלה לי 900 ש"ח - מרחק גרירה של 2 קילומטר בסה"כ.
אם היו גלגלים הייתי יכול לדחוף את האוטו למוסך.
בכל אופן, חברת הביטוח שלי - כלל - שילמה את מלוא הסכום.
כך שאני מאמין שעם קצת לחץ פיזי מתון מצידך, גם חברת הביטוח שלך תשלם.