explorer
-
הודעות
480 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי explorer
-
שלום רב עד היום לא מצאתי רכב חסכוני נקי ושמור. בלוחות המודעות מצאתי פולקסווגן גולף 2008 2.0 טורבו דיזל עם קילומטראז' נמוך יחסית לדיזל. אני יודע שהמחיר שלה יותר יקר ברכב מיני אבל מדובר ברכב חזק מאוד, יותר קשיח ויותר מתאים להסיע 4 5 אנשים מאשר רכב קטן. אשמח לקבל חוות דעת על הרכב הזה מבחינת אמינות, ביטוח, אחזקה ותחזוקה ועל גיר DSG6 שיש לו. הנהגים במשפחה שאמורים לנהוג ברכב מקפידים לשמור על רכבים, מטפלים בהם בזמן. אופציה נוספת לרכב יותר זול הוא פיאט גרנדה פונטו אך החשש הוא מגיר רובוטי של רכב. אני מחפש רכב אוטומטי כי לא כל הנהגים בעלי רישיון נהיגה בגיר ידני, אחרת הייתי מוצא רכב ידני בקלות. מדובר בנסועה של כ 20K ק"מ לשנה. אם המנוע דיזל אז מדובר ב 25K בשנה (רכב דיזל ישמש כרכב עיקרי במשפחה). התקציב הוא עד 40K ש"ח, אפשור לחרוג בכמה אלף ש"ח אם הרכב אכן שווה. מבחינת צריכת דלק, מספיק שהרכב יעשה מינימום 12 ק"מ/ל אם מדובר בבנזין, דיזל מינימום 15 ק"מ/ל. מדובר בנסיעה משולבת. הרכב שאני מחפש יהיה רכב שני במשפחה. יש לנו מאזדה 5 2011 אך הביטוח של נהג חדש+צעיר יקר מאוד בנוסף שאנו צריכים עוד רכב במשפחה. אשמח לקבל חוות דעת על שני הרכבים הללו (פיאט גרנדה פונטו ופולקסווגן גולף דיזל) למרות שאינם שייכים לקבוצה אחת.
-
רנו מגאן דור 3 מול פיאט גרנדה פונטו דינמיק
explorer פרסם הודעה בנושא של explorer בתוך ייעוץ ברכישת רכב
פורד פיאסטה 1.4 96 כ"ס? פולקסווגן פולו 1.4 אוטו' 2007/8? איך שני הרכבים הללו -
שלום רב לאור הכישלון במציאת סיריון נקייה וויתרתי על פרמטר החיסכון בדלק (מספיק מבחינתי 11 ק"מ/ל). בחיפוש באינטרנט מצאתי רנו מגאן דור 3 2010 יד 1 פרטית עם ק"מ נמוך והמחיר שלה גם כן טוב. איך הרכב מבחינת אמינות, אחזקה, זריזות וביטוח (ביטוח לנהג צעיר+חדש) והאם הוא אכן עושה 11-12 לליטר? מצאתי גם פיאט גרנדה פונטו 2010 דגם דינמיק גם כן יד 1 פרטית עם ק"מ נמוך ומחיר שנכנס לתקציב. מה שמדאיג אותי הוא הגיר הרובוטי של הרכב שהיו שמועות שהוא מאוד בעייתי דבר שגורם לרכב לא להיות אמין. האם זה נכון? אשמח לחוות דעתכם לפרמטרים הללו ואם יש חלופות אחרות. התקציב שלי הוא עד 40K ומחפש רכב שיישמש לנהגים צעירים וחדשים לרוב לנסיעות בין עירוניות (כ 20K ק"מ לכל היותר בשנה).
-
מה חוות דעתכם על פיג'ו 207 1.4 רובוטית, פיג'ו 207 1.6, פיאט פונטו רובוטית? צריכת דלק ואמינות? האם הגיר הזה אכן בעייתי או מי שמי יהיה מסוגל אליו ילך לו חלק?
-
מניסיון של המשפחה עם רכב קוריאני, לעולם לא נתקרב לרכב כזה
-
29000 מחירון. כמעט רכבים זהים נמכרים באותו מחיר
-
שלום רב, אני שוקל לקנות רכב קטן שישמש לנהג צעיר ויהיה חסכוני יחסית (13-14 ק"מ/ל), עדיפות לגיר אוטומטי כי יש עוד נהג חדש במשפחה שאין לו רישיון לנהוג בגיר רגיל לכן הביטוח של נהג חדש+צעיר יהיה רק על רכב זה. בחיפושים באינטרנט, במגרשים או רכבים שרואה אותם בכביש ראיתי דייהטסו סיריון 2007 יד ראשונה פרטית שעשתה 210K ק"מ. בעל הרכב דורש 6K ש"ח מתחת למחירון מחמת הקילומטראז' והשנתון. אני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה אך לפני שאעשה כן, האם כדאי לקנות רכב כזה שעשה מעל 200K ק"מ? אני שוקל להחזיק את הרכב 3-4 שנים ובכל שנה נוסע בסביביות 25K ק"מ. נא עזרתכם ועצותכם בנוגע לרכב זה תודה מראש
-
מי שמע על חוסך הדלק? http://www.mbcv.co.il/ArticleB.aspx?ArticleName=3980&ref=PUB3980 קיבלתי אותה במייל
-
אבא עושה טסטים בטכנו טסט אבל אף פעם בדק רכב לפני קניה בטכנו טסט במונזה דורשים 650 ש"ח לרכב מנוע 2000 למרות שבכל בודק דורשים פחות מ 500 ש"ח.
-
שלום אני רוצה לקנות רכב מ"אלבר" ואשמח אם תגידו לי על מכון בדיקה אמין בעפולה ואם אפשר גם עם מחיר טוב. מה חוות דעת שלכם בד"ך על טכנו טסט רמת ישי?
-
אבל איפה אני אברר? מי יבטיח שהבודק שאני אשלם לו 500 ש"ח ו 600 ש"ח יהיה אמין?
-
אבל האם תפגע כל כך ברכב?
-
הם כבר תיקנו את הליקויים אבל יש דברים שגם לאחר תיקון שלא יהיו טובים כמו שבאו ממפעל. אבל האם הנזקים סבירים? נוראים? חירגים? או בסדר כמו כל רכב רגיל
-
אני לא עשיתי בדיקה, זה טופס מהחברה של הדברים שלא היו תקינים והם תיקנו אותה. את הבדיקה הם בוחרים מקום ואבא התעסק איתם וקנה מהם המאזדה הנוכחית והיא טובה אך הגיע הזמן להחליף אותה כי עשתה מאתיים אלף+. אפילו אם בחרתי במכון בדיקה מי יבטיח שהם לא מכירים אותו כי רוב החברות יהיו עם קשרים עם כל מכונות הבדיקה שבאזור.
-
אני זקוק מאוד לתגובות כי אני צריך להלחיף את הרכב עד יום סוף שבוע זה.
-
שלום מצאתי מאזדה 5 2011 שעשתה 105000 ק"מ וראיתי טופס סיכום לרכב שמופיע בו המצב של הרכב, ראיתי 5 מ 14 רכיבי המערכת שאינם תקינים והם: [TABLE=width: 500] [TR] [TD]המערכת[/TD] [TD]האבחנה[/TD] [/TR] [TR] [TD]1- סרן קדמי ומערכת היגוי[/TD] [TD]מיתלה קדמי: לתקן/לכוון זווית מתלה=מערכת הגיוי: לתקן/לכוון[/TD] [/TR] [TR] [TD]2- קפיצים[/TD] [TD]בולמי זעזועים: בולם קדמי ימני פגום[/TD] [/TR] [TR] [TD]3- שלדת מרכב[/TD] [TD]תקוני מרכב, משמעות נמוכה: סימני פגיעה מאחור,תקוני מרכב וצבע, הוחלפו חלקי מרכב, פגוש= אחורי מוחלף קומפלט כולל תומך פנימי מחובר עם ברגים, מעיכות/מעוך/שריטות בצבע+פגמים[/TD] [/TR] [TR] [TD]4- צמיגים[/TD] [TD]צמיגים וגלגלים : קדמי ימין פגום , קדמי שמאל פגום[/TD] [/TR] [TR] [TD]5- העברת כוח[/TD] [TD]תיבת הילוכים אוטומטית: בלאי דיסקיות, שמן כהה = גל הנע/ציריות: מרווח יתר[/TD] [/TR] [/TABLE] את המנוע,מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה ,מערכת פליטה, מערכת בלמים ללא פרוק גלגלים, מערכת תאורה+ מצבר, מחוונים, "הערות כלליות" כל אלה תקינים. מדובר ברכב ליסינג יד ראשונה בבעלות חברת הליסינג והוא הכי טוב מכל רכבי מאזדה 5. האם מצב הרכב טוב? האם לקנות אותו? האם שלדת מרכב והפגוש האחורי הנ"ל במצב טוב/ מצויין?
-
טויוטה קורולה או וורסו או מאזדה 5 או הונדה סיוויק
explorer פרסם הודעה בנושא של explorer בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה. אני לא שאלתי לגבי צריכת דלק של קורולה GLI ו SUN כי אני יודע שהיא אותה צריכה, אני שאלתי לגבי הצריכה של קורולה ושל סיוויק. -
טויוטה קורולה או וורסו או מאזדה 5 או הונדה סיוויק
explorer פרסם הודעה בנושא של explorer בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מבחינת דלק מה הצריכה של קורולה ושל סיוויק? והאם יש הבדל בין קורולה SUN וGLI? -
טויוטה קורולה או וורסו או מאזדה 5 או הונדה סיוויק
explorer פרסם הודעה בנושא של explorer בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה. אולי שאבא ישתכנע בסיוויק כי הוא אם יקנה קורולה יקנה רק GLI. -
שלום המשפחה רוצה להחליף את המאזדה 5 למיניוואן חדש יותר או לרכב משפחתי רגיל דרך חברת ליסינג כי אני אתחיל ללמוד בקרוב באונ'. אנחנו מתלבטים בין שני מיניוואנים: 1- טויוטה וורסו 2010. 2- מאזדה 5 2010 צורה ישנה או 2011 צורה חדשה שעברה מתיחת פנים. מה יותר טוב? אמין? זריז? מרווח? חסכוני בדלק וזול לאחזקה? האם הגיר הרציף של הוורסו אמין וטוב? אם לא נמצא מיניוואן טוב אז אנחנו שוקלים לחזור שוב לרכב משפחתי כי רוב הזמן נוסעים 5 אנשים ועוד חצי שנה אני לא אסע עם המשפחה בגלל בלימודים. אנחנו מתלבטים בין שני הרכבים: 1- טויוטה קורולה 2010/11 דגם SUN גיר אוטומטי רגיל. 2- הונדה סיוויק 2010/11. מה יותר טוב? אמין? חסכוני? חזק וזריז? מרווח? איך הקורולה SUN מבחינת אמינות? האם קיים דגם GLI בחברות הליסינג ובפרט אלבר?
-
שלום אני מחפש רכב 7 מקומות ומצאתי טויוטה ורסו 1.8 ל' 147 כ"ס. כשקראתי את המפרט הטכני שלו ראיתי שהגיר שלו רובוטי ובאתר אחר רציף 7 הילוכים. מה הגיר של הרכב הזה והאם הוא טוב או בעייתי? האם הרכב בד"ך אמין וטוב בלי שום קשר למושבים ותא מטען?
-
שלום דוד שלי מחפש רכב שייסע 8 אנשים עד 20K. הוא מצא מרצדס ויטו 1999 אוטומטית. מה דעתכם לגבי הרכב הזה מבחינת אמינות? דלק? אחזקה? האם הרכב טוב מבחינה כללית? האם מיוצר בגרמניה? האם נוסע טוב וסוחב טוב?
-
פולקסווגן פולו/סיאט איביזה/הונדה סיוויק האצ'בק- מה הכי אמין וחסכוני ביניהם?
explorer פרסם הודעה בנושא של Loreo בתוך ייעוץ ברכישת רכב
למדתי נהיגה על סיאט איביזה 1.4 ידנית שנת 2012, לפעמים היינו 4-5 אנשים ברכב והרכב היא נוסע טוב ומאיץ טוב אך בעליות היה לוקח לו זמן עד שיגיע ל 80 קמ"ש בלי מזגן ( מדובר בתחילת נסיעה בעליה כמו בצוצת יששכר בעמק יזרעאל). בדרך כלל הרכב טוב ושווה כל ש"ח, נוסע טוב ונוח, גיר זריז וחלק, חווית נהיגה בגיר ידני... -
אני רוצה צמיג שלא יעשה בעיות כאשר המהירות עולה על 80 כמו וגם שהרכב לא יהיה רועד בנוסף לכך לא רוצה צמיג שישחק מהיר. כשקניתי את המאזדה היה מורכב עליה צמיגי GOODRIDE תוצרת סיין ונסעיתי עליה כ 50000 ק"מ ואחר כך הם נשחקו, הם עשו יותר מ50000 ק"מ כי הבעלים הקודמים גם השתמשו בהם אך קשה למצוא באזור המגורים שלי. את טויו כמה ק"מ הוא אמור לעמוד? את הפאלקן אינם עמידים? לא כדאי להתקרב?
