שלום רב לכולם...
אחרי שראיתי שיש פה הרבה אנשים שמבינים עניין החלטתי לפתוח פה נושא,אני מעוניין לקנות רכב, הדרישות שלי רגילות כמו של כולם שהרכב יהיה אמין , לא יקר מדי בטיפולים ואחזקה שוטפת וכמובן שיהיה חיסכוני בדלק. התקציב שלי הוא 50K-55K....בדקתי כמה אופציות:
1) סיאט איביזה Stylance אוט' 1.6 (הבנתי שהיא חיסכונית יותר מה 1.4 גיר רגיל באוטו דגם) 2009-2010
2) סיאט איביזה 1.4 גיר רגיל 2009-2010
3) פולקסווגן פולו 1.4 רגיל 2009-2010
4) הונדה סיוויק האצ'בק 2007 גיר רגיל
למרות שגם רכבים כמו סוזורי סוויפט יכול לבוא בחשבון אבל העדיפות הראשונה זה הרכבים מהרשימה.
אני גר באזור השרון, ויש לי 2-3 פעמים בשבוע נסיעות לאזור נתב"ג.
קראתי קצת בפורומים על הרכבים האלה, רציתי לדעת כמה עולה טיפול רגיל (10.000) איך הם מבחינה של אמינות , איך הנסיעה שלהם עם הרכב מלא 4-5 אנשים (האם מרגישים שהמנוע 1.4 לא מספיק חזק).....אני אשמח לקבל כל דבר שיעזור לי להחליט איזה רכב לקחת.