Jump to content

Loreo

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של Loreo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אם זה כל כך חופר לך אתה לא חייב להיכנס ולהגיב...תודה.
  2. עוד מישהו????? רוצה לדעת נתוני צריכת דלק אמיתיים.....
  3. לגבי ההונדה, לחבר שלי יש 2008 גיר רגיל אז ככה אני יודע שקיים הדגם הזה וגם צריכת דלק שלו היא 1-13.5 שזה יפה מאוד למנוע של הונדה 1.8. לגבי האיביזה, הצריכת דלק של 1.4 (85 כ"ס) גיר רגיל לפי האתר KML היא 1-13.4 ושל 1.6 אוטומט(105 כ"ס) 1-14.1 מעניין אותי על איזה דגם ב1.6 מדובר האם זה REFERENCE או STYLANCE או STYLE... שההבדל בין שתי האחרונות זה שב STYLE יש 6 כריות אוויר וגם חלון גג מה שאין ב STYLNACE. אם באמת צריכת הדלק דומה ואפילו 1.6 עדיפה וגם המנוע יותר חזק אז אני הולך על האופציה הזאת. הייתה לפני כמה שבועות ביד 2 הונדה האצ'בק 2006 גיר רגיל פשוט היא עברה הרבה 155,000 ק"מ. רציתי גם לדעת מה העלות של הטיפולי 10000 ברכבים האלה, האם הם באמת יקרים בהרבה מרכבים אחרים??? אם מדובר בכמה מאות אני אתמודד עם זה ואם זה מעל אלף זה כבר סיפור אחר.
  4. שלום רב לכולם... אחרי שראיתי שיש פה הרבה אנשים שמבינים עניין החלטתי לפתוח פה נושא,אני מעוניין לקנות רכב, הדרישות שלי רגילות כמו של כולם שהרכב יהיה אמין , לא יקר מדי בטיפולים ואחזקה שוטפת וכמובן שיהיה חיסכוני בדלק. התקציב שלי הוא 50K-55K....בדקתי כמה אופציות: 1) סיאט איביזה Stylance אוט' 1.6 (הבנתי שהיא חיסכונית יותר מה 1.4 גיר רגיל באוטו דגם) 2009-2010 2) סיאט איביזה 1.4 גיר רגיל 2009-2010 3) פולקסווגן פולו 1.4 רגיל 2009-2010 4) הונדה סיוויק האצ'בק 2007 גיר רגיל למרות שגם רכבים כמו סוזורי סוויפט יכול לבוא בחשבון אבל העדיפות הראשונה זה הרכבים מהרשימה. אני גר באזור השרון, ויש לי 2-3 פעמים בשבוע נסיעות לאזור נתב"ג. קראתי קצת בפורומים על הרכבים האלה, רציתי לדעת כמה עולה טיפול רגיל (10.000) איך הם מבחינה של אמינות , איך הנסיעה שלהם עם הרכב מלא 4-5 אנשים (האם מרגישים שהמנוע 1.4 לא מספיק חזק).....אני אשמח לקבל כל דבר שיעזור לי להחליט איזה רכב לקחת.
×
×
  • תוכן חדש...