Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. אבל ברוב המגברים יש שלט שליטה אל הסאב מתא הנהג אז מה אני שולט דרך הHU או דרך השלט של המגבר?
  2. מה זאת אומרת חברת הי הנד? מה זה כאילו החברות מס' 1 ואם זה ככה אז מה אם KICKER
  3. אני בדקתי ובארה"ב הפיוניר 560 עולה 151$ והאלפים 9827 עולה רק 100$ אז מישהו יכול להסביר לי איך אני יכיל תאלפין בעצמי ואם הוא יעבוד כמו כל רדיו אחר המופעל בארץ ואם מישהו יכול לתת לי עוד יתרונות או חסרונות אל האלפין הזה כנגד הפיוניר הזה
  4. תחדש אל השדרוג ניראה משהו בנזונה אז מה אתה אומר שבאקסנט חייב איטום בדלתות? ומה אם הבגאג'? ומה אתה ממליץ לאטום באקסנט?
  5. מה תגידו אל האלפין cda9827 נגד הפיוניר פרימיר 560 *****נאמר שכדאי שתקרא את חוקי הפורום ותלמד להשתמש בכפתור ערוך.
  6. ומה אלפין לא צריך לכיל ואיזה דגם היתם ממליצים עד 170$ בחול
  7. למה אתה מתכוון שאלפין מתאים לרדיו בארץ מה פיוניר לא
  8. אחי בתקציב של 500$ רק לHU ןמגבר אתה יכול להביה משהו סוף הדרך אני ממליץ לך לקנות דרך EBAY אבל אתה צרריך שיהיה לך איזה כתובתרשמית שם(קרוב משפחה חבר)שישלחו לך את זה בקשר למקום במזוודה לא ניראלי שיהיה לךך בעיה מקסימום תביא איתך תיק (רק) ותסים שם תדברים שתקנה אני היתי הולך אל: HU פיוניר 560 פרימיר מכשיר מעולה יש לו תצוגה יפה(אם אתה רוצה תצוגה תלת מימדים אז תגיד)זה עולה 170 דולר +משלוח http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=39762&item=5704014311&rd=1&ssPageName=WD1V ומגבר תיקח תקיקר KX650.4 מכשיר מליגת העל של המגברים מאוד איכותי ומאוד מאוד עוצמת זה 282 דולר +משלוח http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4950&item=5708938699&rd=1 אבל אלה דברים באמת סוף הדרך אבל אתה גם יכול להכניס בתקציב של500 דולר עוד דברים טובים אם אתה לוקח מגבר קצת פחות אבל הוא גם בפחות יהיה סוף הדרך אז תחליט מה אתה רוצה רק HU במגבר או גם רמקולים
  9. וביונדאי אקסנט 96
  10. ואיך אני יודע מה אני צריך?
  11. ואם שני הסלילים שלו הם 2 אוהם באתר של החברה רשום אל הסאב שאני רוצה לקנות(KICKER CVR12) ככה: 2ohms dvc,4
  12. בקשר ל1000 וואט לקבל זה אומר RMS או וואט ואם מישהו יודע איך אומרים קבל באנגלית אז תגידו.
  13. ובכללי לסאב אם שני סלילים (DUAL) אפשר לחבר שתי יציאות ממגבר 4 ערוצים שיציב ב4 אוהם? אני הסתבכתי קצת אם משיהו יכול להסביר לי אני ישמח
  14. טוב אני מכיר תקטה (תקטה = את הקטע)של הצבע בפונטו (אחד החסרונות העיקרים והיחידים) אבל הבעיה הזאת היא משהוא אחר כי אצלי זה רקבכמה נקודות קטנות ואצלך זה בשטחים הרבה יותר גדולים אז בטוח שהמחיר לצביעה שלי יהיה הרבה יותר זול מ-1500 **** עריכה - את הודעותיך הבאות כתוב עם סימני פיסוק ****
  15. אתה מתכון שצבעת הגג והמכסה מנוע או החלפתה כי אם להחליף אז זה ממש לא אותו דבר
  16. תודה ואם אני יעשה רק עבודת צבע כמה זה בערך אמור לעלות
  17. אתה בטוח, זה ניראה יותר מדי(זה כולל עבודה)
  18. אז ככה יש לי יונדאי אקסנט 96, היום כשיצאתי מהחניה, בטעות "שיפשפתי" תדלתות (תדלתות = את הדלתות)מימין (סתכלו (סתכלו = הסתכלו בבקשה)בתמונות) אז ככה אני צריך שתעריכו לי כמה יעלה לתקן את זה?, אמרו לי שבפגיעה במקום רגיש בדלת התיקון יעלה הרבה אבל לפי דעתי זה לא כי הפגיעות לא ממש עמוקות וזה בחלק התחתון של הדלתות, אבל סתכלו (סתכלו = הסתכלו בבקשה)אתם ותגידו לי מה אתם חושבים. ואם אתם מכירים פחח טוב וזול בבאר-שבע אז תגידו לי. ובבקשה כמה שיותר מהר!!!! תודה.
  19. ומה תגידו אל הסאבים של KICKER הCVR12
  20. מישהו מוכן להסביר לי מה זה לעזעזל המפלצת הזאת שבגללה כימעט חטפתי התקף לב http://www.tonycaria.co.uk/MaxPower/P1010047.JPG
  21. ועל כל כמה RMS רצוי להוסיף קבל(וגם RMS מאיפה רק מהמגבר או גם הרמקולים?) אם זה ככה בכלל?
  22. יש תמאורר הזה שהוא בנוי למגבר: http://need4sound.co.il/Product.asp?Pid=pbfc&Cat2Cat1ID=3182&Cat2ID=0
  23. רציני חשבתי הרבה פחות אין פתרון יותר זול (בהרבה) ואם יש אז מה וכמה בערך הוא עולה
×
×
  • תוכן חדש...