Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. שלום אני מפורום האודיו לרכב ואני מתכנן בניה בבגאג' של מאין כלוב למגבר והסאב טוב אז אני רוצה להלחים קצה אחד של ה"כלוב" לשילדה בבגאג' שיצה מהקצה הפנימי של הבגאג' באמצה למטה(מאיפה שיש תשיפוע לגלגל הרזרבי) הבעיה היא שזה די קרוב למיכל הדלק שנמצה מתחת (אך לא ממש צמוד למתחת) האם זה מסוכן מדי והאם איזה בעל מקצוע יסכים לעשות את זה?ואם כן באיזה בעל מקצוע מדובר?
  2. טוב שנייה עוד משהו אני רוצה להלחים קצה אחד של ה"כלוב" לשילדה שיצה מהקצה הפנימי של הבגאג' באמצה (מאיפה שיש תשיפוע לגלגל הרזרבי) הבעיה היא שזה די קרוב למיכל הדלק שנמצה מתחת (אך לא ממש צמוד למתחת) האם זה מסוכן מדי והאם איזה בעל מקצוע יסכים לעשות את זה?ואם כן באיזה בעל מקצוע מדובר?
  3. אפשר בבקשה תרגום של ההסבר לעיברית כי אני לא בטוח שהבנתי הכול
  4. שוב זה לא אישי נגד אף אחד אני מודה לכולם שבאמת נותנים תנשמה אבל בהרבה מקרים הם פשוט ישר חותכים לנושאים אחרים במקום לעזור ולענות אל השאלה עצמה ובקיצר עזבו אתם אומרים לא לעשות כמו בשירטוט הזה אלה בדרך השנייה
  5. די נמאס כבר, שואלים שאלה ואז עונים לך בשאלה אחרת שלא קשורה שאלתי משהו מי שלא יודע שלא יענה ומי שיודע שיענה בבקשה(מיקמיק זה לא אישי נגדך) טו מי שיודע אז בבקשה שיענה אל השאלה הקודמת תודה.
  6. רגע עכשיו הסתכלתי בהוראות של הקבל מצויר איור בו מראים שהכבל+ עובר דרך הקבל למגבר ישירות והקבל- אחד מהמגבר לשילדה ואחד מקבל לשילדה זה לא אמור להיות שה- עובר מהמגבר דרך הקבל ומשם לשילדה בחתיכה אחת?
  7. ולמה שיחזירו לך מהביטוח רק 500 כמה הוא היה שווה?
  8. משתתף בצערך אבל איך בידיוק פרצו לא הבנתי
  9. זה לא חוסר ביטחון אלה שזה ככה אני כל עוד יש לי זמן ואני לא ממהר אני יבדוק כל דבר גם אלף פעם ואני ימשיך לבדוק גם אם אני יהיה בטוח ב100% עד להתקנה ואחשיוו בקשר לקבל לפי מה שראיתי צריך לבעביר דרכו את ה+ וה- ושיהיה ממש קרוב למגבר וקודם כול לטעון אותו אם נורה של 12V תפרטו לי בדיוק איזה נורה? ומה עדיף להשתמש בקוס של המגבר או הHU שלי (ALPINE CDA-9827) או שניהם ביחד? וכאמור בכונתי להתקין תמגבר אל גב המושב בלי פלטת עץ אמרו לי שעקב המגע אם שלדת הרכב יכולים להיוצר רעשי אלטרנטור ,האם זה נכון?
  10. נו אני כבר כתבתי את זה אבל מה בקשר לשני הכיונים האחרים במגבר?
  11. למשל אצלי שהתקנתי ת6X9 אז בהתחלה התקנתי בסדר ושמעו טוב ואז היתנתקולי החוטים(לא ממש חיזקתי אותם) והרכבתי אותם כנראה הפוך(יש להדגיש שגם בפעם הראשונה לא ידעתי איזה זה הפלוס או המינוס) ואז פתאום שמעתי סאונד אחר לגמרה בלי באסים מגעיל כזה אז שאלתי פה בפורום ואמר לי שזה הפזות ושצריך רק להחליף בין הפלוס למינוס אבל רק ברמקול אחד וזה באמת עזר וחזרתי לשמוע באיכות טובה ויפה.
  12. טוב אבל עדין לא עניתםלי בנושא הכיונים במגבר: והאם זה כיונים שדומים או זהים לחיתוכים בHU ואז עדיף לא להשתמשבאלו של במגבר? נ.ב סתכלו בתמונות
  13. טוב נו מה אני עוד צריך לכון(סתכלו בתמונות) ומה בקשר להתקנת הקבל?
  14. והאופציה השנייה: MM Driver (Hard Disc Drive) Ready
  15. חחחחחח מצטער אנשים היום אני באמת לא מאופס עברתי בבוקר ניתוח קטן(אין מה לדאוג לא רציני)אז אני עדין קצת מסטול מהחומר המרדים אז עכשיו תסתכלו: • iPod™ Interface Ready (KCA-420i) • MM Driver (Hard Disc Drive) Ready
  16. הסתכלתי במפרט וראיתי שם את שתי האופציות הבאות מה הן? והאם הם קשורות לחיבור דיסק קשיח של מחשב?
  17. אופס טעות שלי http://www.pic.co.il/nrg/UserAlbum.asp?uid=884B9982B6244A6AA77BF396CD748E4F&alid=142170
  18. טוב העלתי תתמונות סתכלו בקישור על הכיונים? ומה אם הקבל?
  19. טוב נו ומה אם הקבל?
  20. יכו ללהיות שאתה צודק אבל זה מה שהמתקין הזה אמר לי בכל מקרה אז שמיהו אחר ינסה לענות אל השאלה הזאת וגם אל האחרות
  21. ומה בקשר לכיונים ולקבל המתקין אמר שכיוון הכרוס גם מאוד רגיש ויכול לעשות נזקים? אה שכחתי הקומפוננטיכול לקבל גג 100RMS וההספק של המגבר (ב14.4V) הוא 120 מה עושים?
  22. שלום היתי היום אצל מתקין בקשר לכלוב שאני רוצה לבנות למגבר והסאב(הודעה אחרת) קיצר הוא ראה תציוד שלי ואמר שזה יקר וחבל שאם תתקין לבד אתה יכול להרוס אותו(המתקין הוא ממש לא חפר והוא מקצועי ביותר) אחשיוו אני רוצה לעשות לעצמי בדק בית אם הידע שברשותי הוא מספיק לשם ההתקנה, אז כך אני אחשיוו יתאר את שלבי ההתקנה כמו שאני יודע ותגידו לי אם כן ואם לא תנסו להסביר לי איך כן: התקנה: 1.קבל+ מהמצבר למגבר שדרכו(קרוב למצבר) אני מרכיב את הבית פיוז+הפיוז העברת הכבל מצד שמאל 2.כבל מינוס מהמגבר לשילדה של הרכב(קצר) 3.העברת RCA מה HU אחד מהיציאה הרגילה ועוד אחד מהיציאה של הסאב אלה למגבר מצד ימין של האוטו 4.העברת כבל הרימוט מהHU למגבר בצד שמאל של האוטו והעברת הבורר של הבאס מהמגבר לדש 5.העברת כבל לקומפוננט מהמגבר (יצאה לכל אחד) כבל שמאל מצד שמאל וימין מצד ימין של האוטו 6. חיבור הסאב בגישור שתי יציאות מהמגבר כיוניםלה יודע הכול) בכיוני המגבר יש לי שלושה כיונים GAIN, ועוד שנים שאני לא בטוח לגביהם אה וכל -over freq(hz שמחוג שלו נע בין 50 ל-200 ויש כפתור בצד שאפשר לבטל אותו -וכיוון ה BASS BOOST (DB שנע בין 0-18 1.כיוון הGAIN כך: איפוסו, הפעלת המערכת על 3/4 עוצמה ולעלות את הGAIN באיטיות וברגש עד שמוזיקה מתחילה להישמע פחות טוב 2.והשאר זה כיונונים של הסאונד והחיתוכים מHU והבורר של הבאס שיוצה מהמגבר, כיונים אלו לא יכולים לשרוף משהו נכון? טוב זהו תעזרו לי בענין הכיונונים המגבר הוא kicker kx650.4 אה ועוד משהו לא צינתי שיותקן גם כבל אני לא סגור בנושא ההתקנה שלו כי אמרו פה פעם בפורום שצריך לעשות לו מין אתחול כזה אם איז פיוז תסבירו לי על זה ואיך אני מתקין אותו? תמונות של הכיונים והחיבורים במגבר אני יעלה יותר מאוחר(צריך להטעין תסוללות של הדיגיתלית)
  23. טוב הלכתי ובדקתי בחנויות בקשר לריתוך אמרו לי שריתוך לסוג פח כזה לא כדאי כי הוא ממש דק ולא יהיה אפקטיבי אחשיוו הלכתי לאיזה מתקין באיזור(מקצועי מאוד) הוא אמר שהוא עשה כבר כמה בניות כאלה ויכול לעשות לי הוא אומר שמרכיבים לו כלו על המגבר והסאב אך לא מחוזק אל השילדה של המושב האחורי אלה אל שלדת הרכב (ומעל השילדה של המושב האחורי) הוא אמר שהוא מרכיב אותם אם ברגים מיוחדים הוא משהו ושיקח למי שירצה לפרוץ את זה חצי שעה בערך(תאמת קשה לי להסביר את זה ככה בכתב) בקשר למחיר הוא אמר שהוא צריך לראות קודם תאוטו ושאניי יתקין הכול
  24. שנייה שאלה קצת לא קשורה פעם שאלתי כיצד מודדים את המתח במערכת(V) אמרו צריך איזה מכשיר אחשיוו שאני יתקין תקבל מה שיהיה רשום לי בו זה המתח של המערכת?
  25. אני היתי לוקח תALPINE CDA-9827 שמלא בכל הכיונונים והוא איכותי התצוגה לא הכי יפה אבל זה גם ענין של טעם וגם לא דורש כיול תדרים (הפיונרים כן דורשים=עוד כסף)
×
×
  • תוכן חדש...